Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Is ook geweldig! Werk als ZZP nogal eens in verpleeghuizen en vind het altijd leuk!
    Werk dan overal en nergens, maarssen, amersfoort, doorn, utrecht, gouda, driebergen, harderwijk en ik vergeet vast iets ;) (allemaal verpleeghuis)

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Oow wat grappig, iedereen in de zorg :)! Thuiszorg heb k ook even gedaan vond k ook wel zwaar hoor en zoveel verschillende mensen! K werk met verstandelijk gehandicapten op een gedragsmoeilijke groep! :) Ook erg leuk!
    Loesie Juf is ook zorg hoor, egt wel!
    Over grote huis mijn ouders werken ook in de zorg en vangen 4 verstandelijk gehandicapten kinderen op waardoor we een dubbele woning hebben en dus zo ruim wonen! :)
    Joekie in welk ziekenhuis als k vragen mag! Ik loop in het olvg en me broertje werkt in het lucas! :)

Zo me eerste berichtje ever van de slimme foon :)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik werk ik het amc ;)

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heb daar ook de behandeling

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oeh dan ben ik de enigste die niet in de zorg zit.
    Nu ja nu zit ik momenteel gewoon thuis bij mijn zoontje:)

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Das ook zorg tog OW!! De mooiste zorg die er is!! :)

Oowh wat grappig Joekie dan is vrij regelen zkr geen probleem!;)

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou, ik heb deze behandeling grotendeels in mijn vakantie gepland want er zijn er maar twee op mijn werk die het weten van de 100 ofzo :)
    Ik roep gewoon dat ik effe van de afdeling af moet en dat ik een uurtje weg ben. Gelukkig vragen mensen niet echt verder.
    Heb het nog maar 1 keer hoeven doen. Voor de rest had ik avonddiensten en de afspraak bij de arts is altijd 's morgens dus dan weet niemant het ;) Dat vind ik toch het prettigst..
    Maar iets van voorrang is er niet bij hoor! alleen als ik in mijn werkpak bij het bloedprikken kom. Dan ben ik gelijk aan de beurt. Maar voor de behandeling verder niets.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Klopt is idd de mooiste zorg wat er is:D
    Ik heb hiervoor gewerkt als zelfstandig ondernemer kapster en daarna in de verkoop.

Is jammer dat je een hele hoge opleiding als councelor moet hebben anders wilde ik dat wel op de fert afdeling doen:)

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik zit ook niet in de zorg. Werk als sales-/ logistic assistent, kan je totaal nietinken aan zorg haha. Vind in de zorg werken wel een heel mooi beroep hoor !!

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Loon je hoort er ook bij hoor, iedereen trouwens wat voor werk je ook doet..:)

Joekie oow vakantie genomen das wel fijn.. Ja als ik laat me punctie heb en dat was vorige keer wel het geval heb ik ook een deel van de ww vakantie, maar heb het er niet speciaal voor aangevraagd.. En tussen punctie en tp en 2 of 3 dagen erna meld ik mij ziek, maar dat weet me werk en vind dit geen probleem..

OW ja counceler bij fert afdeling lijkt mij ook een heel mooi beroep.. Wel heftig ook als je het zelf hebt meeemaakt natuurlijk maar wel heel mooi.! :)

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het is bij mij ook toeval hoor, dat het in mijn vakantie valt. Wel erg lekker! Pas ruim na de testdatum moet ik weer werken.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kaaat ik denk als je er zelf in hebt gezeten of inzit het net voor die persoon een ander gevoel geeft.

Het meisje wat deze keer de iui deed had zelf na 2 ivf's haar dochtertje gekregen en zei zij ook.
    Mensen wat het niet meemaken snappen niet hoe alles voelt.
    Klein voorbeeldje zij gaf mij direct mijn slip na de iui om daarmee nog ff te blijven liggen.
    Maar de anderen laten je in je nakie liggen.
    En tegen collega's had ze ook gezegd van jullie moeten eens weten hoe het voelt om daar in je nakie te liggen van beneden.
    Dus dat is wel positief eraan:)

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ja zeker weten.. K denk dat je logischerwijs veel beter kan inwerken, maar dat je ziet dat het bij sommige ook niet lukt of lang duurt lijkt mij dan wel weer extra hard.. Snap je..
    Ben het helemaal met je eens hoor, zou ook wel wat voor mij zijn..:)

Lkkr tog Joekie..:)

Haai Sjakkie..:) Zie je hangen beneden..:)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik werk ook niet in de zorg, maar zorg voor onze klanten.:p

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Nou ik werk ook in de zorg! Ik werk in de woonbegeleiding in de psychiatrische zorg (RIBW). Ik werk daar als begeleider en maak begeleidingsplannen en stuur mijn collega medewerker begeleiders aan.
    Ben nu ook net thuis van mijn werk. Vannacht nog een bereikbaarheidsdienst. En dan zaterdag en zondag nog. Ik werk 28 uur, en vind dat ook voldoende. Heb ook nog een huishouden hiernaast. Mijn man helpt ook veel mee maar ik doe wel het meeste.

Leuk zo eens te horen/lezen wat iedereen voor werk doet!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Goedemorgen,

Ja zorgen voor klanten is ook zorg Timon..:)

Djuuzie, klinkt ook al een erg leuke baan.. Psychiatrie zowieso en mensen aansturen ook..:)

Hoe is het met al de wachtende ladies.?

17. nelly1

nelly1 Lid

4 mei 2010
    19
    0
    0
    hey meiden ,
    wie de komende tijd mogen gaan testen wil ik ten 1e heel veel succes wensen
    Ik hoop voor jullie dat jullie een 2e dikke streep mogen hebben...
    Ik mag maandag gaan testen ,al durf ik het bijna niet
    om weer een tegenslag te krijgen maar ja
    de hele week al koude voeten en hoofdpijn
    heb ik eerdere keren niet gehad maar kan ook gewoon de spanning zijn:(

Ik zal voor jullie duimen;)

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend nelly! Voetjes warmhouden hoor ;) (heb ik weleens gehoord :D)
    Hopelijk wordt het een roze lijst!!

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    @Kaat, t is een erg leuke baan. Ga er ook niet met tegenzin naar toe. Ok, nu moet ik zo ook weer gaan werken en dat is minder op zaterdag avond. Ik zou ook liever met manief op de bank zitten. Maargoed dat hoort er nu eenmaal bij.

@Nelly, succes met wachten nog meid!

@Joekie, ik met je mee voor een roze lijst!

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    @ Nellie en wij duimen voor jou :) En alle andere natuurlijk.!!

@ Joekie, helemaal eens iedereen op roze.! :)

@ Djuuzie ja weekenden diensten zijn ook niet zo mij ding.. Heb heel lang egt 3 van de 4 weekenden per maand gewerkt dus heb het voor vvoorlopig zo geregeld dat ik er maar 1 per maand hoef, heerlijk.!
    Maar voor jou dus werkse zo.! :)

Deel Deze Pagina