bedankt meiden. Vandaag toevallig het stimulatieformulier binnen gekregen. moet 5 september beginnen met spuiten van GONAL-F. Dus dat is al over een maandje. Ben erg blij. @ joekie. ik hoop het voor je dan dat je niet aan de pil hoef. bij mij doen ze dat om alles vast stil te leggen en dat er niets gaat groeien de komende periode. En als deze strip op is meteen doorgaan met de lucrin. Maar zo zie je maar weer dat ieder ziekenhuis anders werkt. Maar ik zag dat je een jaar op de wachtlijst hebt gestaan. Hoezo zolang. Wij kregen in juni te horen dat we voor ivf in aanmerking kwamn en konden in september beginnen. Dit kwam door een korte zomerstop. Wij zitten in arnhem in het ziekenhuis en met samenwerking van umc.
Hey, Bij ons in het ziekenhuis was de wachtlijst nu eenmaal zo lang helaas. Ben het jaar prima door gekomen hoor Ik heb vandaag een info boekje gekregen en ik hoef niet aan de pil gelukkig!
Ik hoorde vandaag dat ze iedereen adviseren om naar een ander ziekenhuis te gaan...Kan het me wel voorstellen ja
Wat is het hier trouwens rustig Hoe is het met iedereen? Weten er al mensen wanneer ze beginnen met spuiten?
ja ik zou ook naar een ander ziekenhuis gaan als er z'n lange wachtlijst zou zijn. hier nog steeds aan de pil. en vanaf 5 september ga ik gonal-f spuiten.
Wij zijn op dit moment bezig met cyclus analyse, als alles goed gaat dan slaan we een maandje over om op vakantie te gaan en prikinstructies te krijgen, de daarop volgende cyclus kunnen we beginnen. Bij ons was helemaal geen wachtlijst, alles is erg snel gegaan.
Hallo dames, ik meld mij ook aan. Bij ons is het ook best snel gegaan omdat mijn man verminderde zaadkwaliteit heeft dus ja dan kom je al gauw uit bij icsi. Wij zijn in principe 'pas' vanaf mei 2010 bezig, maarja elke maand is 1 te lang natuurlijk. Vanaf begin april 2011 in de medische molen, hebben niet lang afgewacht omdat er in mijn familie vruchtbaarheidsproblemen waren...maarja het bleek dus niet bij mij te liggen, maar bij m'n man... 30 augustus hebben we de vervolgintake voor icsi en als ik dan ongesteld word (als het goed is, echt een paar dagen daarna)mag ik beginnen met de pil en vervolgens dus direct starten. Ik verwacht zelf dan een punctie enzo ergens begin oktober/half oktober. Bij ons waren er geen wachtlijsten. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben zelf 27 en mijn man 30.
Hey welkom! Spannend dat jullie ook zo snel mogen beginnen!! Wij hadden wel een lange wachtlijst helaas.. Maar Ik ben 29 en mijn vriend 10 jaar ouder. We moeten eigenlijk een soort van lijstje maken waar de data op staan dat we iets hebben.. Dan kunnen we het in 1 oogopslag zien..
*breekt in* wil iedereen heel veel succes wensen in september en oktober!! Hoop op heel veel zwangerschappen!!!! Ps ons wondertje meisie. Ik ga zo ontzettend veel duimen voor je!! *breekt uit*
@ons wondertje, jeetje wat gaat dat snel he....jullie manneke is gewoon al ruim 7 maanden....en ik duim dat jullie snel een brusje voor hem mogen krijgen!! @alle andere meiden, voor jullie natuurlijk hetzelfde!!
* breekt even in * wondertje: weet je al wanneer je precies kan beginnen met de behandeling? iedereen heel veel suc-6! en ik hoop straks veel zwangeren hier.
Ik wil me hier ook alvast melden. Als het goed is begin ik eind augustus, begin september weer met een tp. Ik merk dat er veel mensen voor andere ziekenhuizen kiezen dan het AMC. Het MCK krijgt het ook steeds drukker lijkt het. Ik kon kiezen uit VU, AMC, LUMC en MCK. Heb toen voor het MCK gekozen ivm goede verhalen die ik had gehoord en de route vind ik ook fijner dan naar Amsterdam. Hoewel ik voor alle opties routes heb met files. Zie onderschrift voor de info van de mmm en als je vragen hebt stel ze gerust.
Hoi lieve dames! Wij krijgen begin Oktober onze eerste IUI behandeling!! Erg spannend! Mocht eigenlijk volgende maand al, maar zit dan met mijn eisprong in Turkije! ''helaas'' .. Succes allemaal!
Imke wat spannend!! Heel veel succes en hopelijk hebben jullie er maar 1 nodig! Zonnetje wat fijn dat ook jullie weer beginnen! Ik duim voor je!
Ik wil me ook alvast melden Hiervoor 5 iui behandelingen gehad waaruit me prachtige dochter is geboren. Nu wachtend op menstratie en dan weer starten met iui.
wie gaat er een lijstje maken. geen idee hoe dit moet namelijk hahaahh. Dus vrijwillers wie biedt zich aan