Loesie spannend hoor bij jou... Goed teken dat je nog niet ongie bent.. Dat geeft iig hoop.! Succes met de laatste wachtdaagjes, spannend..! Zonnetje, ja of je gevoel nou wel of niet wat je zegt je kan alleen maar afw88 helaas, wat we allen zo goed weten nogmaals helaas.. OW, ik snap wel doordat je niet dezelfde voortekenen hebt als de vorige keer dat je zwanger was het een negatief in ziet, maar ik duim tog nog even door.. Want het zegt niet alles he.. Joekie, spannend dinsdag, hoeveel follies had je vandaag.? Marjah, ik je namen super cool.. En eerder testen, ja ik kan ook nooit rustig afwachten hoor.. Sammy nog even geduld dus.. Knap hoor dat je niet eerder test, is wel het beste he, geeft de duidelijkste uitkomst.. Fijne dag allemaal..!
Hallo Allemaal, Ik ben vandaag voor het eerst op dit forum (net aangemeld). Ik vind het fijn dat ik hier mijn verdriet, en vragen kwijt kan. Ik zal me ff voorstellen. Ik ben alleen en wil graag een kindje. Ik ben 31 en wil niet te oud worden voor een kind. Ik heb mister right nog niet gevonden dus ga er alleen voor. Ik heb 6 mnd met een donor geprobeerd...maar niet gelukt. Ik ben nu onderbehandeling in Elsendorp. Ik heb 2 IUI's gehad en ben vandaag weer ongesteld geworden Dus voel me een btje verdrietig. Iedereen om me heen wordt snel zwanger, waarschijnlijk hebben jullie dat ook?
Hallo dames, Ik ben nieuw hier. Ik lees jullie bijna elke dag maar ik reageer nooit... Ik heb mijn eerste punctie 10 sept. gehad en 13 sept. tp (in de VU). 26 sept. mag ik bloed laten testen... maar ik heb af en toe heel sterke steken in mijn onderbuik dat het volgens mij niet goed eruit ziet... (vanaf dag 1 na tp veel steken aan de rechter kant, dan 1-2 dagen niks, en vanaf vandaag steken aan de linker kant) en vandaag ook nog af en toe "pijn" in mijn benen (alsof ik ongesteld word)... niet veel belovend ben ik bang
Ha meiden, ik ben helemaal nieuw hier, maar wil heel graag met jullie delen wat ik meemaak. Wij proberen sinds mei 2008 voor ons eerste kindje. Sinds december 2010 weten we dat mijn man (bijna) geen zaadcellen heeft. Nu ben ik net begonnen aan onze eerste ICSI poging. Vandaag is cyclusdag 5, afgelopen donderdag begonnen met decapeptyl en sinds zaterdag ook puregon erbij. Het valt met tot nu toe heel erg mee, heb nog niet echt last van stemmingswisselingen enzo. Maar al met al is het wel al een behoorlijk emotioneel jaar geweest. Zaterdag had ik een echo, er liggen nu 25 eitjes klaar . Hopelijk zijn er straks genoeg zaadcellen om er in ieder geval een paar te kunnen bevruchten, anders gaan al mijn eitjes zo de prullenbak in want ze vriezen ze niet in als ze niet bevrucht zijn. Wanneer de punctie is weet ik nog niet. Ik vind het echt superspannend!! Eng, maar ook heel erg leuk. Groetjes, Catharine
Welkom nieuwe dames. Veel succes. @marjah en sammy: het mck zegt dat je op dag 16 of 17 moet testen na punctie. Is volgens de dag dat de laatste 2 utro gebruikt worden. Als je het precies wilt weten moet ik even de la in duiken, heb daar mijn schema liggen van januari. Bij tp in eigen cyclus is het 12 dagen na tp. Ik heb 14sept tp gehad en mag dus 26sept testen. Wie weet heb ik jullie dus weleens zien zitten in de wachtkamer.
Dank je wel zonnetje! Ben je al is zwanger geweest?? En hoe werkt het met tp in eigen cyclus? Spuit je dan helemaal geen hormonen?? Ik heb zo t gevoel dat deze poging mislukt is.. heb er nog 7 in de vriezer had ik vorige keer niet..dus vroeg me af hoe t dan verder gaat..
Ik ben helaas ondanks alle behandelingen nog nooit zwanger geweest. Bij het mck doen ze het zo met een tp in eigen cyclus. Na een punctie moet je 1 cyclus wachten voordat je weer verder kan. In die tijd heb je waarschijnlijk ook een gesprek staan. Dan kan je de cyslus daarop bellen als je ongi bent geworden, op dag 12 moet je voor een fm. En vanaf dag 10 moet je ovu-testen doen. Afhankelijk van je cyclus hoe je ei dan is. Als het eitje dan goed genoeg is mag je pregnyl spuiten. Maar ik heb zelf een langere cyclus en de ene keer moet ik alleen maar ovu-testen blijven doen en bij een positieve test bellen en de andere keer moet ik nog 1 of 2x voor een fm. En als je een positieve ovu-test heb hoef je geen pregnyl te spuiten. Die heb ik dus al maanden in de koelkast liggen. En op dag 4 na eisprong (is dag 0) heb je een tp. De dag voor de tp gaan ze een cryo ontdooien. Als je geluk hebt hebben ze er maar 1 te ontdooien, maar bij mijn eerste tp hebben ze er 3 moeten ontdooien, omdat er 2 gesneuveld waren. En op de dag van tp wordt je tussen 9 en 11 gebeld hoe laat je voor de tp moet. Is meestal tussen 13uur en 14uur, maar ik heb van de 3x al 2x gehad dat ik er dus om 11uur moest zijn, omdat ze het druk hadden 'smiddags en ik in de buurt woon. (toch nog half uur rijden vanaf huis zonder file en met file langer en vanaf werk is het ook nog wat verder) Is een lang verhaal, maar hopelijk duidelijk genoeg. Hier pas eisprong tussen dag 17 en 21, dus helaas meestal meerdere dagen testen en fm's
Zo Zonnetje bedankt voor de uitleg . Ja mijn cyclus is ook langgg pfff.. Gebruikte al ovu testen toen t zwanger worden maar niet lukte.. Ik woon er ook ong half uur vandaan.. Nou ik hoop voor je op een positieve test!!
Ik heb ze destijds ook al gebruikt toen het niet wilde lukken. Maar zal ook niet gaan lukken bij ons zonder hulp. Ik hoop ook een keer op een positieve test. Na 6xiui en 4tp's mag het wel vind ik. Maar ja, is afwachten en niks aan te doen. Zei gyn vorige week nog. Ook al zijn de emmy's van goede kwaliteit. Is een kwestie van geluk hebben.
Hai Ladies, Hoe is het op het wachtbankje.? Spannend..! Whoei.! OW, snap je heel goed hoor als dit tweemaal HET symptoom was van zwangerschap en je hebt het nu niet zou ik ook niet heel positief zijn, maar ik blijven duimen en bidden.. Sesa, wat verdrietig dat het weer niet is gelukt en wat heftig en zwaar dat je dit proces in je eentje doormaakt.. Sterkte.! Summer, ik vind je symptomen wel positief klinken hoor, kan natuurlijk ook naderende ongie zijn, dus snap je heel goed.. Wil je eerder gaan testen of niet.? Catherine, spannend he en ja elke stap ik weer een stap.. punctie, bevruchting, tp, miss cryo's en dan de ww..! Is een heel traject.. Maar 25 eitjes dat ziet er iig wel goed uit.. Zonnetje, het wordt zkr tijd.. Maar dat is eigenlijk bij iedereen die de mmm in moet, want die zijn allen al zo lang bezig.. Maja het leven is zkr niet altijd eerlijk, maar ik geloof dat we er zkr komen, allemaal..!! Sammie, waar komt je gevoel vandaan dat het mislukt is.? Wanneer is je testdate.? Hier woensdagochtend eerste deca en ben eigenlijk onbewust er veel mee bezig en wel veel zin in dat er weer eens iets gebeurd, maar merk dat ik mezelf ook heel veel hoop aanpraat en dat is dan weer zo dubbel he.. Ik wil er natuurlijk positief in staan, maar wil er ook rekening mee houden dat het weer een teleurstelling kan worden.. Ach ja we shall see..! Zo ff lunchen met een vriendinnetje..! Fijne middag.!
Hoi ladies! nieuwe dames: welkom!!! heel veel succes ook! Wordt al aardig spannend voor sommige meiden he! Ik hoop zo op veel positieve testen! Ik ga donderdag mijn eerste prik zetten, heb er veel dromen over 's nachts, vind het doodeng!
hallo meiden, donderdag heb ik bloedtest gehad waarde 416 helaas mocht het niet zo zijn eerst kruitvat test gedaan licht postief bloedtest in het ziekenhuis -1 hcg morgen weet ik verder wat er moet gebeuren ben een beetje sneu maar bij 1e ivm 2 icsi en iui en nog eens 7jr clomid moet het toch een keer lukken
Het is frustreerend maar het is voor een goed doel. De 30ste ga ik weer naar de kliniek voor eeb echo( dag 13) en dan hoor ik meer. groetjes Sesa
herkent iemand steken in de vagina? ik heb ze nog nooit eerder gehad... vandaag twee keer, twee hele pijnlijke, voor het eerst in mijn leven.... en morgen is pas 1 week na tp... nog 1 week te gaan... ik denk dat dit geen goed teken is....
Joekie, spannend meid. Succes morgen bij de punctie! Weet niet of succes t juiste woord is maar ik denk aan je in ieder geval! Loesie, t wordt steeds spannender voor jou.....hoe voel je je? sesa, summer en catharine welkom hier! Kaaat, positief blijven denken! Natuurlijk kan het ook op een teleurstelling uitlopen, maar daar gaan we niet van uit hoor. Je bent in ieder geval weer gestart. Dat is al super! Nelly, wat een teleurstelling is dit. Sterkte meid! Summer, ik ken het niet de steken in de vagina......hoop dat het niets te maken heeft met de beeb. Ik wordt donderdag gebeld of de uitslagen allemaal binnen zijn. Dan vrijdag naar de fertiliteits arts. Horen wat er uit het chromosoom onderzoek van manlief is gekomen.
Hoi hoi, Nieuwe meiden welkom!!!! Nelly, gadverdarrie zeg! Wat kl*ten voor jullie!! Knuffel en we gaan ervoor dat het lukt hoor!!!! Djuuzie, spannende week dus voor jullie! Ik duim voor 'goede' uitslagen! (voor zover je van goed kunt spreken in de mmm) Kaaat, succes meid! We houden je vast hier!!! Weet je wat zo moeilijk is?! Eigenlijk wil je die sores helemaal niet, die spannende tijd, gaat alles wel goed, groeien er eitjes, hoe gaat de punctie, zijn er zaadjes enz enz, maar het rotte is...je 'moet' er gewoon door om zwanger te kunnen raken...dus je hebt geen keus! Probeer het wel positief te zien hoor!!! Want hier is het ook de 3e keer gelukt! Alles kan nog! Summer, zegt niks hoor, die steken in de vagina! Kan van alles zijn, je lichaam heeft misschien last van de hormonen oid, er zijn zoveel verklaringen dat het alle kanten op kan gaan! Niet gelijk de moed laten zakken hoor! Misschien is het wel een goed teken! Joekie, succes morgen! Hopelijk kom je met een goeie uitslag! Hier, ja idd spannend, maar ik zou het me nog steeds niet voor kunnen stellen dat ik zomaar de 1e poging na S.iem weer zwanger zou zijn...Dus ik ben ook nog niet bezig met testen...misschien een beetje indekken, ook wel fijn om nog tussen hoop en vrees te leven! We zullen zien! Morgen iig 14 dagen na de eisprong en 12 dagen na tp... Zonnetje, jij vroeg hoe normaal mijn cyclus was...volgens mij wel 13/14 dagen na eisprong, maar heb dat nooit echt bijgehouden na de zwangerschap...Maar na een tp was het altijd snel voorbij. 1e tp 12 dagen na punctie cryo tp 8 dagen na eisprong 2e tp 12 dagen na punctie Morgen zit ik dus 14 dagen na eisprong, dus vandaar dat ik nog nooit zover na een tp ben geweest! Ik ga zo lekker slapen! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Loesie
Goedemorgen, Sesa wat fijn dat je gelijk door kan..! Nelly oow wat naar zeg.. Dikke knuffel.!! Josefien, haha zenuwen..! :S Hier niet voor het prikken of miss ook wel een beetje, maar vooral zoals Loesie al zei het wachten en je er aan overgeven, want je kan tog niets anders.. Djuuzie, spannende week voor jou dus, ook al afwachten he.. Het begint nu al, maar wel fijn dat er dan eindelijk iets gaat gebeuren tog.. Summer ik herken het niet nee, maar zou van alles kunnen zijn.. Loesie, positief probeer ik zeker te blijven.. Gaat me ook wel lukken en zkr met zp als achterban.. Jij nog niet getest, las ook in het babyrinth.. Las daar tog ook wel een beetje hoop hoor in wat je schreef.. Ja de eerste keer na S het zou tog niet zomaar kunnen, maar alles kan he.. Ik duim en bid lkkr door.. Fijne dag allemaal.!
Hey meiden, even een ego berichtje. Ik ben nog behoorlijk crocky maar we hebben net de punctie gehad. We hebben elf eitjes dus dat was een meevaller. De punctie heb ik nauwelijks iets van gemerkt gelukkig. Moest ook een eenmalige catheter. Vond het eng toen ze daarmee kwamen maar ook dat viel reuze mee. Ga nu weer effe mijn bed in maar vanmiddag reageer ik op iedereen!!