@Kaat: Ja ik moest tussen 7 en 12 's ochtends gaan spuiten. Vind het wel prima, kan wel elke dag om half 8 spuiten, maar 's avonds op hetzelfde tijdsstip is soms lastiger. Ik wist echt niet wat ik moest verwachten. Tot nu toe valt het me erg mee omdat ik er maar vanuit was gegaan dat ik veel bijwerkingen zou krijgen. Vooral heel emotioneel enzo. Maar ik voel me juist eerder kalmer . Nouja, houden zo! @Sammy: Verlies de moed niet! Het kan nog alle kanten op als het bij een veegje bloed blijft...
@ Natjuh: Fijn dat het zo meeviel. Gelukkig maar. En tp op je verjaardag, wat een mooi cadeautje @ Sammy: wat spannend voor je meid. Ik hoop met je mee dat hij lekker blijft zitten. Ik had vandaag weer een echo. Bsm was 7 mm, precies goed. 30 follikels (!!!), sommigen 11-17 mm, anderen nog klein. Moet nu iets meer puregon spuiten zodat de rest ook nog wat groter wordt. Maandag weer een echo en dan woensdag of donderdag de punctie. Ik vind het superspannend! Lees gelukkig bij Natjuh dat het heel erg meeviel. In Voorburg geven ze pijnstilling via een infuus en een roesje, dus ik hoop dat ik het grootste gedeelte gewoon niet echt meemaak... Iemand anders nog tips om er goed doorheen te komen?
He catharine, dank je! Ik zou als ik jou was je niet te druk .maken om de punctie hoor.. Kheb dr nu 2 gehad vielen allebei mee en had me zo druk gemaakt van te voren wat dus nergens voor nodig was. Ontspan je dan merk je er het minst van. Succes!
Denk dat het per persoon erg verschillend is hoe de punctie verloopt. Hier wat minder goede ervaringen, vooral toen de morfine te snel uitgewerkt was. Maar bij mij is alles gevoelig, soms al een echo. Maar als je een roesje krijgt zal het wel meevallen. En is gelukkig niet al te lang dat ze bezig zijn.
Sammy hoe is het nu bij jou.? Roze en bloedverlies al weg.? Hope so.! Elize, ja das wel een mooie tijd, moet jij de avondprik precies 12 uur erna doen dan.? Catherine, wowwie 30 mooi hoor.. En al een goed bms das fijn.! Nou voor je het weet lig je er en dan weer de volgende stap he.. Over de punctie ik ben het met zonnetje eens, het is echt heel verschillend per persoon.. Ik vond het hel echt huilen huilen huilen en had ook wel wat pijnstilling gehad en wil deze keer gewoon meer.. Maar misschien valt het deze keer wel mee, je weet het nooit van te voren.. Dus ik zou proberen je er van te voren ook niet druk om te maken.. Dat ga ik ook weer proberen..
O my god bloedverlies is weg heb een positieve test gedaan kon niet meer wachten! Weet dat het vroeg is maar ben zo blij meiden! Ik hou julie op de hoogte!
Voorzichtig gefeliciteerd sammy. Hier ging de punctie prima, voelde ik niks van. Tot de morfine uitgewerkt was. Maar de een loopt daarna gewoon weer verder en de ander heeft veel last erna.
Heb er 1 in mijn foto album gezet hoop dat dat gelukt is me computer is namelijk stuk dus doe aller vanaf me telefoon is niet echt duidelijke foto maar gisteren getest was spierwit nu dit.. Wat denken jullie meiden? Eerlijk zeggen hoor
@Sammy: Ik zie een mooi duidelijk streepje hoor, alvast voorzichtig gefeliciteerd ! De echo bij mij was vanmorgen goed ... bms was 8,7mm en de follikel 16mm, morgen word ik gebeld voor de pregnyl (tijd) en dan volgende week donderdag de tp.
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: Eind oktober start Deca. Echo/FM afspraken: Catharine: 22 september echo/fm Nataik: 23 september 1e fm Elize84: 30 september uitgangsecho Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: rond 30 september Elize84: 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Catharine: Rond 29 september Terugplaatsing: Joekie: 23 september Natjuh026: 23 september Loontje85: 29 september Testen: Adventure: 24 september Ons wondertje: 25 september Sammy88: 25 september Zonnetje1980: 26 september Marjah: 26 september Loontje85: 11 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1
hoi meiden Ik zou me graag mee aan het lijstje voegen als het mogelijk is . wij zijn vandaag officieel gestart vanmorgen naar zh geweest en werd vanmiddag gebeld ik mocht beginnen met de neusspray en morgen met de menopur en woensdag trug naar zh voor bloed en echo zou er iemand mij aan het lijstje kunnen toevoegen weet namelijk niet hoe ik dat moet doen zo meiden is ontzettend spannend en lees hier steeds mooie berichtjes bij deze allen veel succes gewenst lieve groetjes marleen
Sammy ik zeg ook positief hoor.. Nu nog lkkr donker worden.. Sorry van het niet eerder reageerde, was op me bb op internet en kon de foto niet openen.. Marjah hoe is het met jou.? Loontje oow wat goed dat het er nu veel beter uit zag.. Het is zo donderdag, spannend weer..! Fientjelady, welkom.! Heb je een verse tp of een cryo.? En in welke ziekenhuis en welke datum punctie of echo of weet je dat nog niet.. Dan ga ik je op de lijst zetten..
Oh dank je wel allemaal wat een opluchting was zo bang! Hoop dat het blijft plakken hihi. Meisjes succes allemaal!