Ow. Nee toch!!! Het zal toch niet waar zijn. Ik had zo gehoopt dat je een posi test zou hebben. Maar t is nog niet je testdatun. Dus t kan nog wel!! Meisie ik duim voor je! Sammy proficiat meid. En loesie. Jeetje wat een goed nieuws!!!!! Lees t nu pas. Gefeliciteerd wat gaAaaaaaaf. Sorry iPhone. Geen mooie gekleurde letters.  Maar ti's je niet minder gegund hoor Nou verders wil ik alleen maar goed nieuws lezen!!! Hier ga ik donderdag naar het zh. Controle na de ma Als alles er goed uitziet mag ik gelijk deze maand voor een tp Ik zit donderdag op dag 12 dus gelijk de echo! Ben supernerveus Vind t ergens wel eng om zwanger te worden. Ach ja
Meiden hier vanmiddag mijn Emmy teruggekregen. Had een 7 cellige. Had 2 bevruchtingen maar ze konden alleen deze terug plaatsen. De andere konden ze ook niet invriezen. Dus heb een heel mooi verjaardag cadeautje in me buik. En dat dit cadeautje maar groot en blijft plakken
Zonnetje, balen meis............dikke knuffel. Joekie! Wow, een mooie 8 cellige emmy aan boord. Blijf lekker warm bij mama zitten kleintje joekie! Ik ben helemaal blij!!!!!!!!De uitslagen zijn helemaal goed! Chomosoom onderzoek van manlief gaf aan dat er geen chromosomale afwijkingen zijn. Wij gaan beginnen met het nieuwe middel Elonva. Op cyclusdag 3 word dit in het ziekenhuis gezet. Op cuclus dag 5 komt er nog iets bij (weet ff niet meer hoe het heet) Na een week heb ik dan een echo, en dan eventueel puregon nog een paar dagen. En het gaat allenmaal ineens verschrikkelijk snel. Het groepsconsult gaat niet door, we hebben een prive intake. En deze is al over twee weken! En waarschijnlijk over 2,5 week de spuit elonva al! We hadden gerekent op het langere protocol, en het wordt nu allemaal 1,5 maand eerder. Helemaal happy dus!!!!! Knuffel voor jullie!
Dank je wel! Jessy ik had een vraag. Zie dat je ben getrouwd 7 maanden zwanger ik ga ook trouwen met 7 maanden dus was benieuwd wat voor jurk je had. Kan nergens een jurk vinden. Jullie ideeën?
Sammy had een gewone trouwjurk. Die ze vermaakt hadden bij me buik. Ik had hem al uitgezocht toen ik nog niet zwanger was. Als je me vriendje word kan ke hem in me fotoalbum zien Maar wel spannend hoor trouwen met 7 maanden. Heb je al veel gepland?? Ik moet wel toegeven dat de dag extra zwaar is. Maar zo ontzettend mooi!!! Ik vond het wel moeilijk dat ik niet kon proosten met echte champi. Maar ben benieuwd. Naar je dag
Joeki en natju. Ik ga duimen voor jullie!! Hopelijk zijn t plak beebs Djoezie wat ontzettend spannend zeg. En het gaat zo opeens ontzettend opschieten. Ben benieuwd naar al die middelen die jij krijgt. Heb van bijna geen van alle gehoord. Wat doet welk middel?
@joekie, spannend hoor en fijn dat je het kon zien dat je emmy in je buik geplaatst zit. Bij het mck doen ze dit helaas niet....zal bij mijn volgende echo toch eens vragen of dat bij ons ook kan. Wel apart dat je pas na 2wkn hoort hoeveel er in gevroren kunnen worden. Wij krijgen dat gelijk bij de tp te horen. @zonnetje kop op meid!! @natju ook voor jou heel spannend.....succes! @djuuzie fijn he, als alles sneller gaat dan dat je verwacht! @jessy1983 krijg je ook een cryo tp? @nataik wat is icsi mnc? Succes weer met het spuiten!
Zoals verwacht ook ongi geworden. Geen idee wanneer we verder gaan. Heb eind vd week wel gesprek op mijn werk. Collega heb me hierover gemaild en ik begreep dat we een plan van aanpak moeten maken voor mij en dat mijn collega's me eerder hadden moeten gaan begeleiden. Dus ben benieuwd hoe ze het bedacht hebben.
@zonnetje Balen joh...het zegt ook echt niets over hoe een embryo zich ontwikkeld of het nu een 7 of 11 cellige is of een blastule veel sterkte voor jullie beide! Wel apart dat jullie elkaar moeten begeleiden op t werk.....dat lijkt mij echt niet fijn. Wat voor werk doe je?
Heros. Ja gelukkig hebben we nog een cryo. Nou hopen Dat dit een goede is. En wanneer mag jij weer? Zonnetje klote meid. Vol goede moed naar de volgende!!
Je hebt pb heros. Moet zeggen dat het heel lastig kan zijn om elkaar te begeleiden. De gewone griepjes en dingen gaan wel, maar andere dingen zijn lastig. Maar we moeten alle problemen zelf oplossen.
@Heros: ICSI mnc is in eigen cyclus, Ik gebruik alleen hormonen ter ondersteuning van mijn eigen cyclus, dit doen we 6x (hopelijk niet nodig) en staat dan gelijk aan 1 hyper stimulatie, mocht dit niet lukken hebben we nog 2 hyper stimulaties. Wij hebben dus maar 1 eicel per cyclus (soms 2) er is een kans dat deze al is gesprongen of er wordt geen eicel gevonden. wel wat meer onzekerheid, maar de moeite waard met minder hormonen. @Djuuzie: Veel plezier! en ook een fijn weekend! Geldt ook voor de rest van de meiden, ben dit weekend aan het werk
Hai Dames, Sammy nog getest vanochtend.? Zonnetje dikke knuffel voor ongie.. En wat vervelend dat ze zo doen op je werk zeg.. Krijg je dat er ook nog eens extra bij.. Snap heel goed dat je even moet kijken wat nu, gelijk verder of ander huisje en werk, zijn ook allemaal hele leuke dingen.. Lyanne welkom.! Wat heftig zeg die vmk.! Succes, gezellig dat je mee komt kletsen.. OW, Nee oow had je gevoel het goed he.. Sterkte.! Lkkr een ronde rust..! Josefien, hoe ging de deca gister.? Joekie jeeh een emmyin je buik.. Ja in het AMC moet je altijd helemaal in tenue, vind ik altijd wel grappig... Spannend ik duim..! Nataik morgen fm? Spannend.! Hoop dat het dan snel gaat.. Jessy snap je gevoel van bang om zwanger te worden goed hoor.. Als je eenmaal ooit een miskraam heb gehad is het gewoon enger (is dat een woord ).. Natjuh, joepie jeeh.. Zet me duimen op turbo.. Djuuzie wat een goed nieuws en nu mag je ook sneller beginnen das fijn en het nieuwe medicijn uitproberen kun je ons allemaal je bevinden vertellen.. Heros spannend hoor.. Je krijgt een cryo he, dus dat kan dan ine eens ook snel gaan.. Hier niet veel bijzonders ga lkkr van het mooie weerk proberen te genieten..! Fijn weekend allemaal.!!
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: Eind oktober start Deca. Echo/FM afspraken: Catharine: 22 september echo/fm Nataik: 25 september 2e fm Fientjelady: 28 september echo/fm Elize84: 30 september uitgangsecho Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: rond 30 september Elize84: 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Catharine: Rond 29 september Terugplaatsing: Joekie: 23 september Natjuh026: 23 september Loontje85: 29 september Testen: Adventure: 24 september Ons wondertje: 25 september Sammy88: 25 september Zonnetje1980: 26 september Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: Eind oktober start Deca. Echo/FM afspraken: Catharine: 22 september echo/fm Nataik: 25 september 2e fm Fientjelady: 28 september echo/fm Elize84: 30 september uitgangsecho Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: rond 30 september Elize84: 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Catharine: Rond 29 september Terugplaatsing: Loontje85: 29 september Testen: Adventure: 24 september Ons wondertje: 25 september Sammy88: 25 september Zonnetje1980: 26 september Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah
Ik heb al vanaf de terugplaatsing een gevoelige onderbuik en laag in de rug... Hadden jullie dat ook? (Beetje ongiepijnen zeg maar)Maakt me een beetje onzeker. Alsof mijn lichaam iets vreemds niet accepteerd.. Of het is nog van de punctie, want daar bleef ik ook maar gevoelig van daaronder....
Joekie ik had het ook. Vanmorgen toch een buikpijn gehad niet normaal meer. Een soort van krampen. Ik kom wel door de grond zakken. Manlief over mijn buik gevreven en na een half uur zakte het af. Zijn er meer dames die dit hebben gehad.