Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nou jessy, nog steeds helder rood bloed verlies. Ik doe morgen ochtend een test dan zie ik het wel, en als het onduidelijk is vraag ik of mijn huis arts bloed prikt. Ze kunnen aan de hoeveelheid hcg toch wel zien of het mis is gegaan? Dus is nog even af wachten maar ik heb zelf het gevoel dat het niet goed is. Maar ik hoop gewoon dat ik het fout heb. En waarom zie je zo erg tegen de punctie op? Was het vorige keer zo erg? X

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ja in ons ziekenhuis verdoven ze Niets. Dus een pijnlijke bedoeling

Hoop dat het bloedverlies toch stopt hoor. Aan hcg kunnen ze niet altijd wat zien. Bij mij bleef me hcg gewoon omhoog gaan.
    Hoop dat het voo jou wel iets goeds betekend

3. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Wat lief Lyanna, dat je voor iedereen zo'n persoonlijke nooit had! Wij deden inderdaad erg snel zaadonderzoek, inderdaad vanwege een onderbuikgevoel. Meer niet, mijn man heeft nooit operaties gehad of zichtbare spataders in zijn ballen, maar hij had gewoon een gevoel en dat bleek helaas te kloppen!! Ik vond het natuurlijk afschuwelijk om te horen, maar ik veranderde dat gevoel al snel in dankbaarheid, dat het ons blijkbaar gegund is om het al zo snel te weten zonder eerst jaren lang aan te moeten rommelen. Als ik de onderschriften van vele anderen hier lees, voel ik me bijna schuldig voor mijn verhaal. Ik gun het iedereen hier echt zo!

Het wordt een stuk spannender hier met meiden die gepuncteerd (mooi woord he, bestaat het eigenlijk wel?!) gaan worden: HEEL VEEL SUCCES!!! Hopeijk is het voor jullie een enorme meevaller!

4. Catharine

Catharine Lid

19 sep 2011
    28
    0
    0
    Rijswijk
    Dankjewel! Hoe gaat het met jou? Weer een bloeding las ik. Vreselijk, die onzekerheid. Heel veel sterkte!

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Heb de huisarts gebeld of ik bloed kon prikken. Zeiden nee doe zelf maar een test uitspraak morgen als dit gewoon je menstruatie is zal de test negatief zijn of het streepje lichter. En anders moet ik maar gewoon wachten op me afspraak 19 oktober :(:( maar ik weet eigenlijk al dat het over is :(:(

6. sesa

sesa Niet meer actief

Wat vervelend Sammy!!! Wachten is zo rot he?Die onzekerheid.
    Sterkte

7. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Wat balen zeg sterkte!
    Wordt zoveel geschreven hier, leuk hoor!
    Alleen best veel terug lezen :D;)

8. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Wie, wat, waar:
    Adventure:
    2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus.
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Fientjelady: UZA Egedem
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle
    Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje.
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI
    Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK
    Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG
    Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC
    Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010.
    Nu 2e ronde voor brusje
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt
    Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad

Startdatum:
    Djuuzie: 13 oktober start met Elonva.

Echo/FM afspraken:
    Nataik: 29 september 4e fm
    Fientjelady: 28 september echo/fm
    Sesa: 30 sept FM/echo
    Elize84: 30 september uitgangsecho
    Josefien: 13 oktober eerste fm

Punctie:
    Catharine: 28 september
    Nataik: rond 2 oktober
    Elize84: 14 oktober
    Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten)

Terugplaatsing:
    Loontje85: 29 september
    Catharine: 30 september

Testen:
    Joekie: 8 oktober
    Loontje85: 11 oktober
    Catharine: 12 oktober

Zwanger:
    Loesie1982
    Sammy88

Niet zwanger:
    Delia
    Nelly1
    Marjah
    Ons wondertje
    Zonnetje1980

Vandaag 3e fm gehad, was 13 mm, afspraak staat voor 29e, kan zijn dat we morgen weer moeten, ligt aan de bloeduitslagen.

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Wie, wat, waar:
    Adventure:
    2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus.
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Fientjelady: UZA Egedem
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle
    Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje.
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI
    Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK
    Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG
    Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC
    Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010.
    Nu 2e ronde voor brusje
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt
    Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad

Startdatum:
    Djuuzie: 13 oktober start met Elonva.

Echo/FM afspraken:
    Fientjelady: 28 september echo/fm
    Nataik: 29 september 4e fm
    Sesa: 30 sept FM/echo
    Elize84: 30 september uitgangsecho
    Kaaat: 4 oktober 1e fm
    Josefien: 13 oktober eerste fm

Punctie:
    Catharine: 28 september
    Nataik: rond 2 oktober
    Elize84: 14 oktober
    Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten)

Terugplaatsing:
    Loontje85: 29 september
    Catharine: 30 september

Testen:
    Joekie: 8 oktober
    Loontje85: 11 oktober
    Catharine: 12 oktober

Zwanger:
    Loesie1982
    Sammy88

Niet zwanger:
    Delia
    Nelly1
    Marjah
    Ons wondertje
    Zonnetje1980

Vandaag bloed wezen prikken en door de uitslag mag ik vandaag al met Gonal F beginnen (joepie, hoe sneller hoe beter). En volgende week dinsdag eerste fm.:) Ik ben een blij en erg moe meisje..:) Ga nu even terug lezen en reageren..

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Lyanna, de deca is om je eigen cyclus te onderdrukken, het wordt dus stil gelegd en dan dmv Gonal F wordt de eiproductie op gang gebracht en dan komen en dus meer als 1 of 2 eitjes (als het goed is, dat probeert het ziekenhuis) het heeft ook met je eireserves te maken..

Jessy spannend hoor donderdag.! En nee een miskraam gun je zkr niemand verschrikkelijk..! :( Hoop dat jullie snel weer door kunnen..

Sammy oow wat verschrikkelijk dit he..:( Vind het wel ronduit onbeschoft hoe slecht de huisarts mee werkt hoor.. K weet wel aan het bloed heb je ook geen 100% garantie, maar dan kunnen ze je echo tog vervroegen.. Sterkte en een dikke knuffel iig.!

Catherine hoe is het.? Lkkr thuis op de bank vandaag.? Succes morgen voor het geval k he straks vergeet..:)

Loontje voor jou wordt het ook weer spannend, hoe voel je je er onder.?

En fientjelady morgen je eerste fm.? Spannend.!

Nou ik ga me even uitleven in de sportschool, miss tot later en anders tot morgen.!

11. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Kaaat, wat fijn dat alles nu lekker snel gaat, heerlijk voor je! Dinsdag eerste fm, hopelijk gaat alles lekker (maar niet te hard) groeien! Sportze!

12. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    hoi meiden

Zo heb even wat meer tijd om wat bij te lezen en te reageren .

Sammy alvast sterkte meid niet leuk zo een onzekerheid
    ik morgen eerste fm en afwachten wat er nog gaat gebeuren
    waneer de punctie is weet ik nog niet hopen morgen al wat meer nieuws te hebben
    zo meiden ik ga even verder lezen

groetjes marleen

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Allemaal bedankt voor het welkom heten en het succes wensen voor de punctie.:)

Sammie, heel veel sterkte meid.:(

Heros en Catharine, heel veel succes morgen met de punctie!
    Wij moeten ons om 9.45 uur melden. Krijg eerst nog antibiotica via infuus (i.v.m. endometriose) en dan om 10.15 uur de punctie. Hoop dat de pijn meevalt. Vorige keer was het goed te doen, maar heb nu veel meer eitjes, dus ik verwacht dat het wat pijnlijker zal zijn. Laat morgen wel even weten hoe het gegaan is.

14. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ik kom even snel iedereen die de punctie heeft morgen succes wenssen!

En voor jou een dikke knuffel Sammie!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.

Catherine, succes met de punctie morgen.

jessy, dank je wel. Maar gelukkig is het niet al te moeilijk hoor, ik heb gewoon 2 schermpjes open staan. ;)
    Jij ook een MA vorige maand, ik hoop dat de controle donderdag allemaal goed is. En dat volgende week alles er goed uit ziet en de cryo terug geplaatst kan worden. Zeker spannende tijd weer.
    Wij gaan voor ons 2e kindje, in mei 2009 hebben we een zoontje gekregen. Dat is allemaal wel op de natuurlijke manier gegaan.
    Maar sinds maart 2010 dus Mirena verwijder, in sept. (3 weken voor trouwen) een curettage van een MA met 7,5 wkn. In maart en juli nog een vmk.
    Er is nog een reden dat het voor mij moeilijk zwanger worden is (wil ik alleen even via pb. Mocht je het willen weten zeg het maar, stuur ik je even een pb), vandaar dat we nu in ieder geval volgende cyclus voor IUI mogen gaan en na de IUI gaan we bespreken of we ermee doorgaan zeg maar.
    Maar ik vind het ook wel spannend hoor, ik denk deze ronde niet zwanger te zijn. We hebben ivm mijn HSG op CD9 en 4 dagen bloedverlies alleen maar op CD 13/14 geklust.
    Voel je je al iets beter als vanochtend?

Sammy, hoe gaat het met je bloedverlies?

Josefien, ik heb het er graag voor over om zoveel mogelijk op iedereen te reageren en jullie op deze manier zo snel mogelijk wat probeer te leren kennen.
    Wat fijn dat eigenlijk door jullie intuïtie jullie er zo vroeg achter zijn gekomen dat het op de normale manier niet zou gaan lukken.
    Tuurlijk is het een heel dubbel gevoel als je weet dat er zoveel zijn die al zo'n lange geschiedenis hebben voordat ze zover zijn als jullie. Maar jij moet je er echt niet schuldig over voelen hoor.

Nataik, ik ben benieuwd hoe je uitslagen zijn en of je morgen al terug moet voor FM.

Kaat, succes met GonalF en ben benieuwd naar je 1e FM op dinsdag.
    Bedankt voor je uitleg over de deca, nu is het me duidelijk en hoef ik niet van alles op te gaan zoeken. Veel heb ik wel eens van gehoord, maar wil ik er graag wat meer van weten ivm dat ik nu zelf in de MMM zit en met jullie mee schrijf.

Caro, Heros en Cath, heel veel succes met de punctie!!!

Zo, ben weer bij. Heb verder vandaag nog niet zoveel nieuws.
    Hooguit dat ik vandaag een grote tempdip heb (zie kaartje via banner). Verder zit ik nog op het wachtbankje en probeer ik rustig.....ahummm.....af te wachten.

Welterusten en tot morgen.

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Dank jullie wel allemaal! Pff ben zo verdrietig!:( jullie horen het morgen x

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sammy, hele dikke knuff!!!

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh Sammy ook van mij een dikke knuf!!
    Ik kan het me zoow voorstellen! :(
    Sterkte meid!

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Even snel, later meer..

Caro en Catherine succes vandaag denk aan jullie!

En Fientjelady pray voor veel mooie eitjes! :)

20. Catharine

Catharine Lid

19 sep 2011
    28
    0
    0
    Rijswijk
    Bedankt voor alle succeswensen. Ik ben nu al wakker! Gisteren was ik de hele tijd bang dat alle eitjes al zouden springen voordat de punctie gaat beginnen. Jeetje, wat is dit spannend! Maar vandaag gaat het echt gebeuren...
    Tot later!

Deel Deze Pagina