Dikke knuffel voor de dames die het kunnen gebruiken. Kom weinig aan lezen toe, maar zie hier weer wat verdriet en spannende dingen langs komen.
Vanochtend testje gedaan zeer licht streepje, huisarts gebeld bloed geprikt. Ben net gebeld het is over voor 4 weken en 4 dagen zwanger veel te weinig hcg in me bloed! Ben zo verdrietig!
Caro en Catharine: ik denk aan jullie! Zet 'm op vandaag! Lieve lieve Sammy, wat ee vreselijk rotnieuws...Van een heel mooi hoogtepunt naar het diepste dieptepunt. Ik wens je heel veel sterkte toe, wat onmenselijk is dit! Hele dikke knuf voor jou!
Sammy, wat ongelofelijk k@t. Kan me voorstellen dat je zo verdrietig bent, laat je tranen maar even lekker gaan. Sterkte en een hele dikke knuff!!!
Sammie....lieverd, wat ontzettend kl*ten! Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel! Huil maar lekker uit hoor! Voor de meiden die een punctie hebben of hebben gehad, heel veel succes en natuurlijk ook met het wachten op de resultaten. Dat vond ik ook altijd verschrikkelijk! Liefs Loesie
Dikke knuffel voor sammy. Het lijkt me dat een poging die in een mk eindigd nog erger is dan dat het meteen niet lukt. Eerst het geluk en dan het verdriet.
Sammy, dikke knuffel vanaf het verlengde wachtbankje! Heel veel sterkte. En wat naar dat jullie kleintje niet bij jullie mag blijven
Sammy wat ontzettend rot voor jullie zeg!! Heel veel sterkte meid!! Je bent zoow blij dat je eindelijk zwanger mag zijn en dan is het zo snel weer afgelopen.. Sterkte!!
Allereerst een dikke knuf voor Sammie. Heel veel sterkte meid... De punctie zit er weer op. Het is me weer heel erg meegevallen. Kreeg ook een lekker roesje vantevoren, dus dat was wel fijn. Er zijn meer dan 20 follikels aangeprikt en uiteindelijk 6 goede eitjes gevonden. Magere score vind ik eigenlijk gezien de vele follikels, maar ik ben wel tevreden hoor. Vrijdagmorgen tussen 9.00 uur en 10.00 uur telefoon of er bevruchting is. Spannend!!! Ben benieuwd hoe het met de andere dames is gegaan vandaag.
Ff snel illigal vanuit werk Sammy was er al bang voor. Ontzettend veel sterkte meid. Vanuit hier en digi knuffel. Als je wilt praten laat naar weten. Ik heb vorige maand met 8 weken een ma gehad dus kan me voorstellen hoe je je voelt!!
Dank jullie wel allemaal! Ik vind het echt zo erg maar ja liever nu als met 20 weken ofzo want als het niet goed zit en geen gezonde baby is schiet ook niet op toch ! We gaan er gewoon zeer tegen aan voor de volgende poging! We houden de moed erin! Dames hoe waren de puncties vandaag? X
Sammy, heel veel sterkte meid. Bah wat een verdriet! Mijn punctie zit erop. Viel me echt mee. Roesje en pijnstilling gehad en dat werkte prima. De laatste paar prikken deden nog steeds wel heel erg pijn, maar het was gelukkig snel voorbij. 32 follies aangeprikt, 14 eitjes! En ook mijn man heeft genoeg zaadjes kunnen produceren. Dat was echt onze grote zorg. Blij dat dit achter de rug is, morgen horen we of er bevruchte eitjes zijn. Wat is de wetenschap toch geweldig Hoe ging de punctie bij de andere meiden?
Sammy wat verschrikkelijk he.. Wat Jessy al zegt als je erover wilt praten wij zijn hier.. Snap heel goed hoe je je voelt, bij was het ongeveer hetzelfde als bij jou.. Dikke knuffel en sterkte.. Ben blij om te lezen dat je er ook het positieve van probeert in te zien (gelukkig nu en niet met 20 weken, dat heb ik mezelf ook altijd voor gehouden) Caro ja ik zou ook wel een beetje teleurgesteld zijn hoor met 6 eitjes als je zoveel follies had, maja hoe cliche ook je zou er zomaar maar 1 nodig kunnen hebben.. Nu lkkr uitrusten.. Cath, 14 ook een mooie score en gelukkig is het manlief gelukt, zal voor hem ook weer een pak van zijn hart zijn.. Tog wel een beetje pijnlijk, gelukkig nu lkkr thuis op de bank.. Heros jij tog geen punctie vandaag.? Maar bijna tp van de cryo.? Spannend.. Fientjelady en wat was er allemaal te zien in je buikje.? Joekie hoe voel jij je op het wachtbankje.? Hier heerlijk thuis aan het werk en zo de tuin in.! Morgen naar sprookjeswonderland met werk, whaa heerlijk met dit weer..
Caro, fijn dat de punctie je is mee gevallen. Niet veel goede eitjes gezien je follikels, maar ik ga heel hard duimen dat er veel bevrucht zijn. Op naar goed bericht op vrijdagochtend. Jessy, foei onder werktijd!!! Cath, fijn dat jou de punctie ook is mee gevallen. Jij een betere oogst dan Caro en man heeft goed kunnen produceren. Ik duim heel hard voor jullie dat er morgen bevruchte eitjes zijn. Kaat, lekker thuis aan het werk en dan nog even heerlijk genieten van het mooie weer. Morgen zijn de voorspellingen ook goed, dus treffen jullie het met sprookjeswonderland. Trouwens nog nooit van gehoord, dus weet ook niet eens waar het zit. Zal eens even googlen. Hier ook zo naar buiten met zoontje, kan die lekker buiten spelen en even in zandbak. Denk dat ik pas vanavond er weer ben als zoontje op bed ligt.
Hey meiden, Caro, toch nog 6 folikels toch!!! Dat hebben wij ook een keer gehad bij S.iem en toen waren er 5 bevrucht! Hoop dat er bij jou ook zo'n mooie score uitkomt! Catharine, wauw 14 eitjes, goed hoor! En wat fijn dat je man genoeg zaadjes had, dat is ook een hele zorg minder! En nu duimen voor goeie bevruchting! Sammy, natuurlijk is het beter zo dan met 20-weken niet goed, maar meis, het blijft gewoon kl*ten...... Kaaat, oeeee wat voor werk doe jij! Ik wil ook!!! Wij gaan een weekendje weg dit weekend, volgens mij hebben we ook geluk! Doen we elk jaar met 5 bevriende stelletjes incl. ons! Lyanna, heerlijk genieten van het zonnetje! Groot gelijk!! Wat leuk dat je ook al een zoontje hebt! Oh, S.iem wordt wakker, ik ga hem uit bed halen! Smak
@ Sammy: Een heel dikke knuffel!!! @ Caro en Catherine: jullie hebben de volgende stap weer gehad. Nou hopen op en goede TP.
Voor degenen die gonal-F hebben gespoten: Hoeveel EH moesten jullie spuiten? Ik heb in mei een deal-IVF ondergaan wat niet goed was gegaan. Ik kreeg OHSS en had 40 follikels. Ik moest 375 EH spuiten terwijl ik maar 55 kg weeg.
Huh waarom zoveel, Sesa .? Hoe oud ben je.? Ik weeg denk ik 60 ofzow.. Ben 25.. en spuit 112,5 EH.. En had vorige keer 13 follies en 13 eitjes.. Dus heel netjes.. Moet je nu weer zoveel gaan spuiten of weet je dat nog niet.. Lyanna, hoe was het buiten.? Lkkr in het zonnetje.? Loesie ik werk met verstandelijk gehandicapten.. Erg leuk.! Oow lkkr hoor een weekendje weg.! Gezellig zeg met vrienden en dan is het weekend zo voorbij en dan is het zo donderdag (donderdag was het tog ).. Leuk.!