Het is weer goed gegaan! Het zetten is niet pijnlijk zolang je het maar langzaam inspuit. Het mengen is niet zo moeilijk; je zuigt de vloeistof eerst op en dan moet het bij de korreltje. In een normale icsi poging zou ik vandaag (wo) de punctie hebben en dan 3 dagen later de tp. Maar nu zondag.....we hebben het nog nagevraagd en mijn man zei dat het echt zo goed is! De tp is inderdaad na de eisprong. Wij hebben een tp van een cryo.....een ingevroren embryo van de vorige keer. Wordt spannend want je hebt 50% kans dat het goed gaat. Gaat alles goed bij jou? Wat doe jij?
Toevallig ja maar ik heb geen punctie....wel vreemd maar wel lekker! Fijn dat de punctie goed is gegaan en bij @Caro31 ook las ik @kaaat nee deze keer niet! Moest alleen mn eitje een beetje helpen. @sammy meid wat vervelend, wens je heel veel sterkte!
Oh, ahaa. Ben nog een beginner op dit gebied Maar ik snap het nu geloof ik... Is het niet laat dan dat je de terugplaatsing hebt? Als alles goed gaat heb ik de tp vrijdag al. Maar dat verschilt ook vast per zh en per soort traject. Ik leer echt elke dag iets nieuws nu we in de mmm zitten
Ik ben 31. Ik vond het ook veel maar ze wilde zeker zijn dat ik genoeg follikels had??Ja 40 stuks!Ik moest ze delen mijn eitjes ( eiceldonatie dat was de deal om van de spermabank gebruik te maken) Nu hoef ik het niet te spuiten. Ik doe nu IUI in mijn eigen cyclus maar wel met 1 malig pregnyl om de eisprong op te wekken.Volgende week heb ik mijn 3de IUI
Sesa raar he.. Ze hadden je ook eerst minder kunnen laten prikken en als ze dan bij een fm zien dat er niet veel groeit het aantal EH alsnog ophogen.. Maja nu IUI das iig minder polonaise aan je lijf.! Hoop voor je dat het nu raak is.! Lkkr tog Heros allen pregnyl en geen punctie.! Nu hopen dat je cryo goed ontdooit en een plakbeebje word. Slaap lkkr allemaal.!
Lieve meiden, Ik ga hier stoppen met schrijven. No hard feelings, maar heb toch een beetje het idee dat ik genegeerd word nu... (geld nie voor iedereen hoor!) Op zich heel begrijpelijk, omdat jullie met andere dingen bezig zijn dan ik, maar wel jammer omdat ik als één van de eerste met dit topic mee schreef... Hoop dat jullie me snel gaan volgen en jullie dan weer mag ontmoeten bij het verlengde wachtbankje! Liefs Loesie
Dank jullie wel allemaal meiden! Loesie wát jammer! Ben heel blij voor jou en hoop dat ik je snel mag volgen hoor ! Dank je voor je lieve woorden!
Loesie, ik heb heerlijk genoten vandaag van het mooie weer. Jammer dat je dit topic gaat verlaten, in ieder geval heel veel succes met je zwangerschap. Geniet er lekker van en hoop dat alles goed mag gaan. Wie weet kom ik je nog ergens tegen. Kaat, zo heerlijk genoten van het mooie weer. Vooral zoontje kon zich ook weer lekker uitleven in de zandbak, dus vitamientjes zijn weer binnen voor vandaag. Oh leuk, ik heb ook jaren met gehandicapten gewerkt, ik heb jarenlang op de taxi (ook heel lang vaste route gehad met schoolroute met ook kinderen die doof en zeer slechtziende kinderen, autisme) gereden. En had het mij niet zo tegen gezeten in schoolperiode en later diagnose reuma had ik graag Z-vpk willen worden. Nu ben ik fulltime moeder, we hebben een groot akkerbouwbedrijf en we verbouwen voornamelijk aardappelen. Maar ook wortelen, uien, witlof, suikerbieten, tarwe en gerst. Even posten, heb nu telefoon en kom zo nog even verder reageren.
Geeft niet hoor! Normaal zou ik dus vandaag de punctie hebben en drie dagen later de tp. Het is nu dus 1 dag later....maar het schijnt zo goed te zijn. We hebben het dubbel gecheckt. Van de 2e icsi poging hebben we nog 3 embryo's in de vriezer.....daarvan hebben we zondag een tp. Waarom heb je nu pas icsi als jullie vorig jaar al wisten dat de spermakwaliteit niet goed was? Wel snel vrijdag de tp voor jou, maar hoop voor jullie dat er goeie embryo's uitkomen. Succes! @kaaat daar gaan we ook voor @loesie jammer dat je weggaat ik kom hier wisselvallig eens aan en soms reageer ik veel en dan weer een tijdje niet.
Heros, dus eigenlijk is het inspuiten ongeveer net als de B12 injectie. Die moet ook langzaam ingespoten worden en die naald is ongeveer 4 cm lang. Nou, dan denk ik dat ik de 1e x zelf ook maar gewoon doe, Dank je wel voor de verdere uitleg over jou tp deze ronde. Hier dus nu nog in afwachting van mijn ongi, NOD zal 1/2 okt. zijn, denk maar een hele kleine kans op zwangerschap. Dit omdat ik de 16e net HSG onderzoek heb gehad. Dus bij ongi bellen voor starten 1e IUI. FM op CD 10 en vanaf CD 5 Puregon spuiten. En de rest is dus afwachten.
Meiden, denk dat ik weer aardig bij ben en ondertussen is het alweer laat. Dus deze dame gaat lekker achter manlief liggen. Tot morgen.
Loesie, ik denk niet dat het een bewuste actie is hoor maar jammer dat je het zo ervaard! Natuurlijk is het geweldig dat je nu zwanger bent! Geniet ervan meid! Ik zit net op wachtdag 6 aankomende dag.. Voel soms veel soms niets.. Wachten dus maar... Wel moeilijk hoor!
Jammer loesie. Dat you weggaat hier!! Echt jammer!! Maar ik kom je Ook wel tegen bij de bevallen dames Ik ben niet zo grote schrijver. Dus hoop dat je je niet door mij genegeerd voelt. Ik schrijf gewoon weinig sorry. 
Goedemorgen.! Loesie vin k heel erg jammer.. Maar snap je wel.. Lees ergens anders wel hoe je echo was.. En hoe het verder met je gaat. Lyanna, wat leuk zeg . Ja ik vind het ook erg leuk werk wel zwaar af en toe en ga waarschijnlijk ook nu meer op kantoor.. Ik doe nu al half/half, maar ga helemaal over.. Is met zicht op de toekomst (kindje dus, hope so) makkelijker niet meer onregelmatig werken en hoop dan ook 1 dag in de week thuis te kunnen werken.. Wat vervelend dat je reuma hebt trouwens, heftig lijkt me.. En dan wel weer super cool dat jullie een eigen akkerbouwbedrijf hebben, Ik kom ook uit een heel klein dorpje met boerderijen, tulpenvelden, appelboomgaarden (tog) enzow.. Altijd boers zomerwerk gedaan als tulpen koppen en bollen pellen enzow, heerlijk.. Heros idd, we houden de moed erin.! Joekie spannend he.. Whaa.. Wil je eerder testen of nie.? Fijne dag allemaal.!
Ik ben ook helemaal niet boos hoor! Jullie zitten zo in een andere fase op dit moment dat ik wel snap dat jullie daar met elkaar ervaringen over willen uitwisselen! En ik blijf hier zeker meelezen en ook af en toe wel reageren, (vooral bij goed nieuws) maar niet meer zoals voorheen! Succes meiden!! Liefs
Sorry meiden ik heb een tijdje geen tijd gehad om alles bij te houden. Ik ga vanmiddag proberen alles bij te lezen en te reageren. Om 11:45 hebben we een tp !
Goedemorgen meiden. Hier temp vanochtend van 37.02 en dus wel weer lekker hoog na een tempdip op CD6. Ben benieuwd wanneer ongi doorbreekt, zit nu op CD8 en ben al vaak ongi geworden op CD10. Ook vaak al wat bruinverlies van tevoren, maar nu nog niks gespot. Dus wachten rustig af....uhummm. Joekie, die wachtweken zijn altijd zo verschrikkelijk vind ik. De tijd van CD1 tm de eisprong gaat altijd snel voorbij en dan die laatste 14 dagen duren zo lang. Maar je bent al bijna op de helft, sterkte met wachten. Kaat, kan me voorstellen dat het werk best zwaar is. Fijn dat je over kan na kantoor, maar je zal het werken met de gehandicapten denk ik wel missen. Je krijgt er altijd zoveel dankbaarheid van terug vind ik. Reuma is zeker vervelend, maar ik kan er op dit moment goed mee omgaan. Vooral als ik maar luister naar mijn lichaam. Ik heb fibromyalgie, artrose en tendinitis (chronische peenontstekingen), de ene dag kan ik veel en de andere dag kan ik weinig tot niks. We hebben groot akkerbouwbedrijf, maar wonen op dit moment nog niet op boerderij. Mijn schoonouders wonen er nog op, maar zal niet jarenlang meer duren hoor. Schoonmoeder wordt volgend jaar 70 en schoonvader 65. Wij wonen nu in het dorp, wat wel lekker is als mijn man vrij is en thuis is ,is ie ook thuis. Zou je al op de boerderij wonen dan is er altijd nog wel wat te doen. Nu is het wel een hele drukke tijd ivm de oogst, maar nog 1,5 week ongeveer en dan is het meeste er weer uit. Dan is mijn man niet 6 dagen in de week meer weg van 6.30-22.00 's avonds. Loesie, nogmaals jammer dat je weg gaat. Maar ik kan het wel begrijpen met verschillende fases. Maar lijkt me leuk om zo nu en dan te horen hoe het met je gaat en vooral ook als je de echo hebt gehad. Loontje, oh spannend. TP straks, succes!!!
Graag gedaan.....maar zie dat jij iui gaat doen met puregon en pregnyl. Geen decapeptyl? Je oefent toch eerst de puregon prikpen dus dan lukt de rest ook wel! De naald van de pregnyl is geen 4cm hoor, korter @loontje85 Succes weer meid!
Pfieeuuwww, gelukkig geen 4 cm lange naald. Ik vond dat altijd een heel eind om dat in de spier van bovenbeen te jatsen. Ja, ik ga IUI met Puregon en Pregnyl doen en krijg geen Decapeptyl. Na de 1e IUI gaan we bespreken hoe verder en denk dat de 1e keer toch altijd afwachten is hoe lichaam erop reageert.