Goedenavond meiden. Ik heb wel even gelezen, maar kom morgen weer reageren. Vandaag verder de hele dag buiten geweest met zoontje en weinig meer achter de pc gezeten. Hier verder nog geen ongi, ook geen bruinverlies nog. Meestal wel bruinverlies 1/2 dagen van tevoren. Maar de 16e heb ik HSG gehad en heb toen ook 4 dagen bruinverlies gehad. Nou ja, morgen maar weer eens kijken wat de temp is. Welterusten meiden en tot morgen.
Hey meiden, Ik was jullie effe kwijt Op de één of andere misterieuze reden was mijn abbo ineens weg.. Ga zo even teruglezen. Zie vragen hoe het met me gaat (zo lief dat jullie aan me denken!) Hier alles goed. Vandaag veel steekjes rechts achter het schaambot.. Geen idee wat het inhoudt.. Ik moet nog effe gedult hebben voor ik weet waar ik aan toe ben
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Echo/FM afspraken: Sesa: 30 sept FM/echo Kaaat: 4 oktober 1e fm Elize84: 5 oktober 1e fm Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: rond 2 oktober Elize84: rond 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Terugplaatsing: Catharine: 30 september Testen: Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Catharine: 12 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88
Hee meiden, sorry dat ik hier zo weinig laat horen. Vind het wel erg interessant om te lezen hoe het iedereen hier vergaat. Ik had gister een uitgangsecho, alles zag er rustig uit (ze kon zelfs mijn eierstokken haast niet vinden dusseh ik bedoel maar ) en ik ben gestart met de Menopur 150 EH. Met de bijwerkingen vd Deca en nu dit gaat het wel goed. Ben wel vermoeid en heb vooral last van hoofdpijn en duizelingen. Maar dit is wat bij vlagen. Ik doe rustig aan (als ik werk heb ik er ook gelijk meer last van helaas) en drink veel water. Voelde gister gelijk al wat steekjes bij mijn eierstokken, dus ik hoop dat ze even goed wakker geschud worden! @Joekie: Spannend hoor...van die steekjes! Valt het wachten je zwaar? Heb je nog bijwerkingen vd Utrogestan of Lutinus (weet niet wat je gebruikt)? @Kaaat: leuk dat je ook aan mij dacht met succes wensen ook al ben ik hier niet zo actief. Grappig dat wij bijna gelijk op lopen! Ik herken je bijwerkingen, al slaap ik niet veel meer (probeer wel iets eerder te gaan slapen als voorheen), maar lig wel gauw even 's avonds onder een kleedje op de bank. @Caro en Catherine: Succes in de wachtweken! Ik las natuurlijk met veeeel interesse de verhalen over de punctie... Hmmm ik wil me er niet druk over maken, maar stiekem doe ik dat toch wel. Bij mij deed de uitgangsecho al pijn gister (ze moest heel erg heen en weer bewegen en drukken en ook op mijn buik duwen) dus daardoor maak ik me ook wat meer zorgen. Ik hoop dat ik compleet onder zeil ga van de Lorazepam enz.
Elize, je hebt per ongeluk het verkeerde overzicht ge-update. Ik had de laatste gedaan en nu sta ik er niet meer tussen.
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Caro31: 2007 kinderwens, sinds 2009 in de MMM, endometriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar miskraam na 9 wk., 1x IUI, nu 2e IVF. Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien : aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna : Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI Marjah : 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje :Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Echo/FM afspraken: Sesa: 30 sept FM/echo Elize84: 5 oktober 1e fm Kaaat: 4 oktober 1e fm Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: rond 2 oktober Elize84: rond 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Terugplaatsing: Caro31: 30 september Catharine: 30 september Testen: Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Caro31: 12 oktober Catharine: 12 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Marjah Nelly1 Ons wondertje Zonnetje1980 Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88
Loon vind 9 wel mooi hoor.! Snap dat hij of zij al verder had kunne zijn maja ben het met Loesie eens het zegt niets.! Ga voor je duimen.! Het wordt egt wel eens tijd voor jou.!! Sprookjeswonderland was leuk.! Niet erg leuk voor mij clienten die zijn wat te hoog niveau maja we hebben genoten van het zonnetje en de patatjes.. Cath vervelend dat je alsnog zo last had van de punctie ik was vorige keer ook een week van het padje af hoor door de punctie! Het is egt persoonlijk. Hoe was de tp gister.? Caro spannend.! Emmy on board.! Ga ook voor jou en Cath natuurlijk heel hartd duimen en bidden.! En ja het aantal cellen geeft geen garantie.. Keep my fingers crossed.! Sammie hoe is het nu met jou en mannie.?
Joekie spannend hoor.! K had dat de eerste keer ook en was toen zwanger maja geen garanties.! K duim door.! Wanneer wil je gaan testen.? Elize we lopen idd erg gelijk, gezellie.! En ook last van dezelfde kwaaltjes Das minder. Lkkr rustig aan en veel drinken idd (zowieso met dit weer). Loesie denk nie dat je het nog leest, maar veel plezier.. Is S.iem ook mee? Sesa hoe was het gister bij jou.? Met de echo? En Nataik al een datum voor de punctie? Volgens mij ben k weer helemaal bij.. Hier nog hetzelfde af en toe hoofdpijn.. En voel al van alles groeien in me buikje.! Leukleuk.! Hoorde gister dat de vacature voor de functie die ik wil eruit is dus moet gaan solliciteren, whaaa spannend.! Maar ook leuk.! Nu in de barbershop met manlief, moest naar de kapper.. Zo lkkr op een terrasje met pap en mam in Utrecht, lkkr aan het water.! Fijn weekend iedereen.!
Hallo meiden, sorry dat ik inbreek in jullie topic, maar ik vroeg me af of jullie dit wel eens hebben gehad of gehoord... ik zit nu op DPO17 en heb in mijn eigen cyclus een cryo tp gehad. Ik hoef geen hormonen of iets te gebruiken, puur mijn eigen cyclus. Normaal heb een ik luteale fase van 10-13 dagen, dus ik had hele goeie hoop toen deze week de duivels niet kwamen. Vanmorgen in alle blijheid getest en de test was gewoon negatief! ik snap er niks van... geen duivels en geen positieve test, maar wat dan wel? (her)kennen jullie dit misschien? alvast bedankt voor alle antwoorden!
@joekie. spannend meid ik zie ook een 2de streepje maar wil je niet heel erg blij maken weet niet of je pregnyl hebt gebruikt maar daar krijg je ook een positieve test van. En een week na tp is wel heel vroeg om te testen. ik wacht echt tot volgende week. wil mezelf niet gek maken namelijk
Nee, het is niet van de pregnyl hier hoor! Heb daar al eerder een testje voor gedaan. Het zijn echt eigen hcg tjes Nu hopen dat alles goed blijft gaan!
Thx. Sorry had gister geen tijd om te reageren. Ik moest sávonds naar Geertgen en daarna weer naar Rotterdam voor een feest. Mijn follikel was 20 mm en heb gelijk pregnyl gespoten. Vanmiddag weer terug geweest naar Brabant (geertgen) en IUI gehad. Ik mag testen op 17 okt. Zo ga nu ff alles van jullie terug lezen en reageren
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Echo/FM afspraken: Kaaat: 4 oktober 1e fm Elize84: 5 oktober 1e fm Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: rond 2 oktober Elize84: rond 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Terugplaatsing: Catharine: 30 september Testen: Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Catharine: 12 oktober Sesa:17 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88 Zo hij is weer bijgewerkt. Van harte Joekie!!
Hè kaat , ja het gaat wel goed. Alle verdriet er uit gegooid. Hadden allebei zoiets van jammer echt erg, naar liever nu als met 20weken ofzo en nou weer lekker verder met afvallen en op naar de volgende poging! Joekie gefeliciteerd met je zwangerschap! Vind het super leuk voor je! X