Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Echo/FM afspraken: Kaaat: 4 oktober 1e fm Elize84: 5 oktober 1e fm Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: rond 2 oktober Elize84: rond 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Terugplaatsing: Testen: Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Caro21: 12 oktober Catharine: 12 oktober Sesa:17 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88 Caro je staat er weer op..
Goedemorgen allemaal, Kaki ik ben bang dat als je test negatief is dat dat je antwoord is, maar het is wel raar dat als je geen extra hormonen gebruikt en altijd de zoveelste dat ongie wordt en nu niet.. Ik snap je twijfel, maar ik denk dat je op je test al wel iets zou moeten zien als je zwanger was, maja aan de andere kant miss ben jij 1 van die meiden die langzaam hcg aan maakt en zie je het pas later.. Je kan alleen maar afwachten helaas.. Sterkte.! Sesa spannend hoor, op het wachtbankje erbij dus.. Mag je na IUI altijd later (17 dagen) testen als bij ICSI (12 tot 14 dagen).? Sammy goed zo, dat verdriet moet er uit, maar positief naar de toekomst kijken is ook belangrijk.! Je/jullie klinkt erg sterk.! Knuffel.! Joekie alweer getest.? Ben benieuwd vind het er veelbelovend uit zien hoor.. Ik nu vanaf werk, beetje jammer na zo een heerlijke chille dag van gister, maja hoort erbij en ik heb genoeg te doen..
Thanks Kaaat! En werkse vandaag he. Catharine, ben zo benieuwd hoe jouw terugplaatsing verlopen is vrijdag. Fijne dag iedereen!
@ Kaaat: Ik mag 16 dagen na de IUI testen. de IUI geld als dag 0 dus vandaar dat ik pas de 17de mag testen. Het wachtbankje dus...... Fijne zondag meiden!!! @ Caro: sorry had je niet bewust eruit gehaald. Ik had de laatste gecopieerd vandaar
Net gebeld door het Mck.....ze hebben 2 cryo's ondooit en ze zijn allebei goed!! Straks om half 2 gaan we ze ophalen!! Jippie!!
Goedemorgen meiden. Sorry dat ik niet zoveel aanwezig ben op dit moment, maar we genieten de hele dag lekker van het mooie weer en zit dus niet zoveel achter de pc op dit moment. Vanochtend hier een grote tempdaling (36.43) en dat betekend wel dat ik vandaag/morgen ongi ga worden. Vanmiddag krijgen we visite van mijn moeder en haar man en mijn nichtje, nichtje is hier nog nooit geweest. Haar ouders (mijn broer en ex-schoonzus) zijn uit elkaar en zij woont ook niet meer bij 1 van de 2. Ze woont nu bij de zus van haar moeder en ze ziet er erg naar uit om naar ons te gaan. Misschien dat ik vanavond nog even langs kom om te reageren, ze gaan niet super laat weg. Nichtje moet ook weer naar school morgen. Meiden, hele fijne dag en geniet lekker van het weer!!! Heros, succes!!!
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Echo/FM afspraken: Kaaat: 4 oktober 1e fm Elize84: 5 oktober 1e fm Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: 3 oktober om 9.15 Elize84: rond 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Terugplaatsing: Testen: Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Caro21: 12 oktober Catharine: 12 oktober Sesa:17 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88 Even bijgewerkt, morgen punctie Ga zo even eten en zal dan even weer terug lezen, is ook zoveel
Heros succes zo.! Spannend.! Sesa ik snap het.! Nog wat langer voor jou dus..:S Lyanna nee is ook echt geen weer voor zp.. Veel plezier met de visite.. Nataik, spannend morgen.. Succes alvast.! Hoeveel follies had je bij de laatste fm?
Doe in eigen cyclus hé, maar er groeide maar één, dus die wordt nu aangeprikt, anders dan bij jullie is dat ik veel minder hormonen krijg en ik krijg geen verdoving tijdens de punctie. Lees bij velen van jullie dat jullie verdoving krijgen. @heros succes straks, fijn dat de 2 goed ontdooid zijn! @Joekie, gefeliciteerd! To all the other girls, allemaal succes met wachten of afwachten Zal proberen hier vaker te zijn, maar vindt het wel moeilijk hoor, als je een dag niet bent geweest heb ik voor mijn gevoel alweer zoveel gemist haha! Blijf meelezen hoor en laat weer van me horen! Gelukkig ben ik niet de enige
Bedankt meiden....het is gelukt! Vanmiddag 2 mooi ontwikkelde cryo's mogen ontvangen! Is het al volgende week vrijdag?? Dan mag ik testen Fijne avond allemaal!
@heros: hoe is de terugplaatsing gegaan? Zijn er 2 teruggeplaatst? @nataik: heel veel succes morgen! @joekie: veelbelovend hoor, ziet er echt uit als 2 streepjes @Lyanna: spannend meid, dan gaat het hele feest bijna beginnen he. De terugplaatsing vrijdag ging super. We hebben de embryo zelfs eerst nog bekeken. Hij had zich net gedeeld naar 5 cellen. Best goed in 2 dagen. We hebben nu nog 5 embryos over, ik weet nog niet hoeveel ze er in kunnen vriezen. 1 van de 5 is niet zo'n goede kwaliteit, maar de andere 4 zijn van zeer goede kwaliteit Joepie!! Maar ja, ik hoop natuurlijk dat deze gewoon blijft plakken. Ik heb er ook acupunctuur bij, en ik hoop dat dat positief bijdraagt. @loontje: ik las bij jou dat het zh 9 cellen eigenlijk weinig vindt? Is dat ook na 2 dagen of na 3 dagen? Mijn zh vond 5 cellen heel erg goed... Of is dat omdat het een cryo is ipv een embryo? Oh, wat is het eigenlijk verwarrend als je al die verhalen leest. Zoveel verschillende ziekenhuizen, hormonen, verschillende behandelingen... Haha. Ik ben de draad kwijt! Ik heb trouwens eindelijk weer wat minder pijn, kan ook weer een tijdje zitten en ik slaap weer 's nachts Ik ga nog even in de zon zitten, ben een ABC aan het borduren voor mijn eerste neefje (wordt bijna geboren!). Wat een werk! Maar het wordt wel mooi
@ Catharine: fijn dat de terugplaatsing goed is verlopen. En een 5-cellig... ik ben jaloers! Die van mij was maar 2-cellig, maar dat schijnt ook nog normaal te zijn op dag 2 na de TP. Hij/zij was van hele goede kwaliteit zeiden ze, dus maar goede hoop hebben. Sterkte met de wachtdagen. @ Heros: twee embryo's! Jij ook succes en sterkte met de wachtdagen! @ Nataik: succes morgen met de punctie!
Ha meiden, Sterkte allemaal met afwachten!!!! En zoals ik al zei, die van mij (zowel S.iem als deze) waren ook 2-cellig op dag 2 en heb toch echt een prachtig kereltje en ben zwanger van de tweede! Joekie, spannend hoor! Ik zie wel een 2e streepje! Hoeveel pregnyl heb je gebruikt?! 5000 of 10000? En is het een roze streepje?! Hij lijkt een beetje wittig nl! Ik ga heel hard voor je duimen dat ze heel snel donker worden! Weekend was leuk, S.iem was niet mee, die was nog net iets te klein. Ben wel kapot nu! We hebben ze ook verteld dat ik zwanger bent. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar 1 vriendin merkte iets aan mij. Daarbij kwam dat we 's avonds mexicaantje (dobbelen met drank) deden en ik de enige was die niet wilde drinken...dus sommige hadden al iets in de gaten...Naja...het zij zo! Ik ga ff bankhangen! Liefs
hoi meiden zo ben ik weer even en meiden hoe gaat het hier zo een beetje moet nog bij lezen sorry lady's ik had drukjes deze dagen vandaag weer zh geweest morgen de puctie beetje zenuwachtig maar goed en meiden wie zit er al in de wacht week hierzo ? liefs marleen
Heros super!! Nu lekker warm houden Loesie, hij is mooi roze Hopelijk wordt ie snel donkerder!! Het kan natuurlijk alle kanten nog op. Zowiezo ben ik voorzichtig tot ik de eerste echo heb gehad hoor!