Ja joekie hoop het ook voor je. Maar zolang er geen bloed is zit het goed toch wanneer heb je de eerste echo? Nataik succes morgen en hopelijk lekker veel eitjes! X
Nataik ja dat is idd heel anders ja.! Succes even goed.! Heros oow wat fijn 2.! Succes met broeden.. Cath wat fijn dat de pijn minder is en de tp goed ging..! Oow wat leuk ja zoiets gaat hij ws wel voor altijd bewaren dus dan is het al de moeite waard he.! Loesie fijn dat je het zo leuk hebt gehad.. En ja als er al wordt gedronken is het moeilijk om geheim te houden tog..! Nu weer lkkr bij S.iem.. Fientjelady succes morgen met de punctie.! Joekie alweer getest.? Hier vanmiddag heerlijk op een terrasje gezeten en daarna in een restaurantje geeindigd heerlijk..! Nu So You Think kijken..!
Héy kaat, ik moet wel als ik verdrietig blijf en erin blijf hangen word ik helemaal gek en depressief. Dus we gaan vol goede moed verder! Hoe gaat het bij jou met het spuiten? En heb jij al is een cryo tp gehad? En deed je dat met of zonder hormonen? Ben benieuwd want zou niet weten hoe t bij mij nu verder gaat..
Heel goed hoor Sammy, is helemaal waar.. Ja heb 2 cryo's gehad en dat was met hormonen, ze doen in het AMC niet zonder hormonen.. Het heeft beide wel voor en nadelen.. Mag je gelijk door of moet je een maandje wachten.?
@sammy88 bij het mck ga je weer verder als je je ongesteldheid hebt gehad. Bij de ongi daarna bel je ze op en dan moet je 12dgn later voor een echo komen. Met behulp van ovulatietesten hou je je eisprong in de gaten. Ik ben nog 2x voor een echo geweest. Omdat mijn eisprong maar niet kwam. Toen het eitje 21mm was hebben we m geholpen met een pregnyl-injectie afgelopen maandag. Gister zijn de cryo's ontdooit en vandaag tp gehad. Die deze keer makkelijker ging dan de vorige 2x Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik doe mn best om ze bij me te houden.....geef ze al mn liefde! #fingerscrossed
Joekie: gefeliciteerd, je bent zwanger, wauw!!!! Heros: gefeliciteerd met je lieve cryootjes Sammy: fijn dat het iets beter gaat...knap dat je het zo kunt zien. Ik hoop echt dat je droom de volgende ronde uitkomt! Kaaat: hoe gaat het met het prikken van beide hormonen? Ik begin as. donderdag met Gonal F. De Deca gaat aardig nu, de prikken gaan er steeds beter in. Heb alleen wel bijwerkingen, ook al zijn ze relatief licht: beetje neerslachtig en hoofdpijn. Na stoppen met de pil (vrijdag) ook een onttrekkingsbloeding en een enorme huilbui.. Meiden in de wachtweken: succes! Alle anderen: sorry dat ik even niet persoonlijk reageer, kan even niet alles teruglezen!
O kaat dank je wel voor de info..heb 7 oktober afspraak dan hoor ik meer. Heros dus als ik me ongi heb is me poging zeg maar begonnen? En doen ze het daar bij iedereen zonder hormonen dan? Heb je niet meer kans met hormonen? Vind het allemaal zo lastig. Snap er niets van joh die cryos enzo.. Nou hoop voor jou op een positieve test! Josefien, ja moet positief blijven anders maak ik mezelf gek! En die huilbuien herken ik wel hoor haha
@Sammy Ja dat klopt als het een nieuwe ongi is dus die er nu aan moet komen. Volgens mij doen ze het bij iedereen zonder hormonen....alleen evt. pregnyl. Geen idee hoe de kans is met of zonder hormonen? Herken je gevoel en dan die stomme ovulatietesten. Sterkte!
QUOTE=nataik;11005633Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg. Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Echo/FM afspraken: Kaaat: 4 oktober 1e fm Elize84: 5 oktober 1e fm Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: 3 oktober om 9.15 Elize84: rond 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Minnie Mouse1974: 4 Oktober 2011. Terugplaatsing: Minnie Mouse 1974: 7 Oktober 2011. Testen: Joekie: 8 oktober Loontje85: 11 oktober Caro21: 12 oktober Catharine: 12 oktober Sesa:17 oktober Zwanger: Loesie1982 Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88 Even bijgewerkt, morgen punctie Ga zo even eten en zal dan even weer terug lezen, is ook zoveel [/QUOTE]
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, Nod 1/2 oktober dan eerste IUI Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg. Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Echo/FM afspraken: Kaaat: 4 oktober 1e fm Elize84: 5 oktober 1e fm Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Nataik: 3 oktober om 9.15 Elize84: rond 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Minnie Mouse1974: 4 Oktober 2011. Terugplaatsing: Minnie Mouse 1974: 7 Oktober 2011. Testen: Loontje85: 11 oktober Caro21: 12 oktober Catharine: 12 oktober Sesa:17 oktober Zwanger: Loesie1982 Joekie Niet zwanger: Delia Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88 Vanmorgen weer getest en de streep is een stuk donkerder geworden! Ik begin het nu te geloven dat het echt is Heb me verplaatst in de lijst!
Heros dank je voor de info ik hoor het vrijdag allemaal is weer wat nieuws. Joekie wat super leuk voor je! Gefeliciteerd!
Hai meiden ! Ik wilde me graag bij jullie voegen .. 26-09 heb ik onze cryo bij mij tp gekregen. Heb in de avond last van misselijkheid, en kan nu al 2 dagen niet naar de wc.. Erg vervelend. Ook ben ik vak duizelig.. Hoop dat het goede tekens zijn. Het is trouwens een cryo in eigen cyclus. 21-09 heb ik pregnyl gespoten. Wanneer zou ik kunnen testen? Liefs firefly
Na 10 dagen zou de pregnyl uit je lichaam moeten zijn.. Ik heb op dag 8 na tp positief getest. Spannend meid! Ik had trouwens ook verstopte darmen Welkom trouwens
@Joekie: Wat goed meid, gefeliciteerd ! Heb je nog een foto van je test ? @Firefly: Welkom ... klinkt goed als ik dat zo lees, ik duim voor een mooi resultaat. Ik zou rond donderdag pas testen als ik jou was. @Heros: Geweldig om 2 emmy's terug te krijgen, nu goed gaan broeden. @celdelingen: Mijn cryo was al 5 dagen oud en daarom is 9 cellen dan niet zo heel erg veel. Normaal gesproken moet je de cellen niet meer kunnen tellen.
Ja, mooi hé! En dan is het op de foto nog niet eens zo mooi te zien als in het echt.. Ben er erg blij mee hoor!
@joekie alvast een beetje gefeliciteerd! @minnie mouse succes morgen met je punctie! @firefly tegen ons zeiden ze dat je 12dgn na de cryo tp kan testen. Hier alles goed, een beetje last van mn lies....een beetje een drukkend gevoel daar. Net terug van weer een acupunctuurbehandeling. Denk jullie soms ook niet na een tp; zal ik dit wel of niet doen? Zoals tillen van boodschappen tassen, een flink stuk wandelen, fietsen, sporten, stofzuigen, trappen lopen enz. Maar, ja ze zeggen dat je alles mag doen en het aan moeder natuur ligt of het wel of niet lukt. Toch probeer ik het zoveel mogelijk rustig aan te doen en goed/gezond te eten. Heeft er iemand toch nog een tip??
Gewoon je ding doen meis, Wij hebben hard in de tuin gewerkt. Flink gesjouwd (vanaf 3 dagen na tp) en ik heb ook veel gewandeld. Hopelijk heb jij hetzelfde resultaat!!