Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Heros: Ik hou/hield er altijd wel wat rekening mee, zo til ik inderdaad de boodschappen niet .. ik vermijd sowieso tillen, hardlopen doe ik ook niet na de tp. In het begin van de mmm deed ik zo rustig mogelijk, maar zie het is nog steeds niet gelukt dus daar zal het vast niet aan liggen ;)

Ik heb gister ook heerlijk een stuk gefietst, vanavond misschien ff skeeleren.

Oh gemeenschap hebben we eigenlijk nooit na de tp, dat vind mijn man eng.

Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Heros: Misschien heb je het wel al verteld, maar hoeveel cellig waren jou cryo's ?

3. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks loontje en joekie :)
    Ze waren 12 cellig en begonnen al aan het volgende stadium om een 1 geheel te worden.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Hai Dames,

Spannend Josefien donderdag de Gonal erbij.! Ik heb er nog net zoveel last van als in het begin moe en hoofdpijn, maar het is te doen..
    Aahw een huilbui is af en toe echt nodig toch..:)

Sammy oow de 7de al, dat is deze week al, wat fijn.!

Nataik hoe was de punctie vandaag.?

Joekie wooww ga het maar geloven..:) Wanneer heb je eerste echo.?

Firefly welkom hier.. Spannend klinkt goed je kwaaltjes.. Begin volgende week kan je testen tog.?

Heros, ja wat wel en niet doen.. Ze zeggen dat alles mag, ik ben ook wel voorzichtiger.. Ik fitniss veel en dat doe ik de eerste week miss maar 1 keer in de week en daarna wel weer maar wel minder intensief..:) Maja ik verhalen van mensen die niets doen en het lukt niet en die van alles doen en die een drieling hebben gekregen dus ja wat je zegt het zegt niets maar snap je wel hoor..

Oowja Loon gemeenschap vind manlief hier ook heel eng, dus gebeurt niet hoor..:)

MinnieMouse succes morgen.!

Hier alles goed, heb zin in morgen wil wel zien wat er groeit..:) Net heerlijk een bosrit (op paard) gemaakt, lkkr.!

Fijne avond.!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kaaat, ik moet eerst de 10e een bloedtest doen en die dag wordt ik dan gebeld met de afspraak voor de echo..

Jij héél veel succes morgen!! Hopelijk groeit het lekker!!!

6. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    Hoi meiden

Joekie gefeliciteerd alvast :D

MinnieMouse succes vandaag met de puctie

en Kaaat jij ook succes vandaag

firefly welkom meis

zie er al deze week trug plaatsing hebben succes allen

ik gister puctie gehad en 6 oktober trugplaatsing

liefs marleen

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kaaat: Succes straks !

@Joekie: Hoe voel je je ? Nog getest ?

@Fientjelady: Punctie goed gegaan ? Spannend donderdag de tp !

8. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Fientjelady: hoe is het gegaan? lekker rustig aan doen nu he?
    Kaaat: hoe was de fm? Ben zo benieuwd!
    Firefly: spannend hoor, lijkt me moeilijk om niet eerder te testen, maar is wel beter...
    Loontje: hoe voel jij je nu?

Hier geen bijzonderheden, vind eigenlijk dat het allemaal best snel gaat en dat dat me echt meevalt; binnen nu en 2 weken heb ik gewoon de punctie al gehad, als alles goed gaat!

Vraagje: tegen wie hebben jullie eigenlijk van de behandeling verteld? Ik alleen tegen een paar directe collega's (geen leidinggevende, heb ik momenteel even niet) en tegen onze ouders. Ook tegen mn beste vriendin, maar nog niet tegen mijn broer en zusjes...

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Was ik weer!!:D
    Ben ziek thuis ivm nekspanningshoofdpijn! Normaal helpt alleen sarixell, maar dat mag niet tijdens zwangerschap! Dus 22 pubers (ben juf groep 7) worden me iets teveel!

Lees ff snel bij, want de letters dansen een beetje teveel!

Liefs

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wie, wat, waar:
    Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus.
    Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Fientjelady: UZA Egedem
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle
    Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje.
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011.
    Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK
    Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG
    Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC
    Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010.
    Nu 2e ronde voor brusje
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt
    Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad
    Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg.

Startdatum:
    Djuuzie: 13 oktober start met Elonva.

Echo/FM afspraken:
    Kaaat: 4 oktober 1e fm
    Elize84: 5 oktober 1e fm
    Josefien: 13 oktober 1e fm
    Lyanna: 13 oktober 1e fm

Punctie:
    Nataik: 3 oktober om 9.15
    Minnie Mouse1974: 4 Oktober 2011
    Elize84: rond 14 oktober
    Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten)

Terugplaatsing:
    Minnie Mouse 1974: 7 Oktober 2011.

Testen:
    Loontje85: 11 oktober
    Caro21: 12 oktober
    Catharine: 12 oktober
    Sesa:17 oktober

Zwanger:D:
    Loesie1982
    Joekie

Niet zwanger:(:
    Delia
    Nelly1
    Marjah
    Ons wondertje
    Zonnetje1980

Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:(:
    Sammy 88

Vanmorgen ongi geworden en we gaan nu dus echt beginnen aan onze 1e IUI.
    A.s zaterdag mag ik beginnen met Puregon en volgende week donderdag heb ik 1e FM.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Heb lijst even aangepast, ben ongi geworden en nu dus IUI.

Kom vanaf nu ook weer lekker mee reageren, mooie weer is wel voorbij nu. En zal dus ook weer meer binnen zijn en achter de pc zitten.

Kom later vandaag nog even reageren, misschien zo en anders vanavond. Want om 16.00 nog even naar de kapper.

Tot straks.

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kaat: Hoe was de fm meid?
    Fientje: Hoe is het gegaan met de punctie??
    Nu lekker laten verwennen hoor! ;)
    Loontje: Ja, toch weer een test gedaan :D De clearblue digi dit keer. En gelukkig staat er ZWANGER 1-2 dus ik ben blij :D

Ik moet nu zo langzamerhand echt gaan stoppen met testen :D

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joekie, fijn om die bevestiging te zien hè? Toen ik zwanger was heb ik ook héél wat testjes gedaan hoor, is zo mooi om ze donkerder te zien worden.
    Ik weet trouwens niet eens of ik je gefeliciteerd hebt, dus bij deze!!!

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Thanks Lyanna!! Héél veel succes met de behandeling en ik hoop met hetzelfde resultaat als hier :D

Liefs!

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Thanx voor de succes wensen.! Lief.

Joekie spannend hoor volgende week maandag hoor je de uitslag gelijk dezelfde dag?

Fientjelady punctie zit er al op.! Viel het mee?

Lyanna spannend! Nu echt van start.!

Loesie aahw das naar en dan niets in mogen nemen helemaal.! Lkkr gaan slapen als S.iem dat toe laat..

Josefien ja ik vind het ook echt snel gaan, maar k wil ook wel dat het november is en ik weet waar ik aan toe ben ;)
    Hier weet in het gezin iedereen het ouders en broers en zussen, in het begin niet nu dus wel.. En op werk ook iedereen, manlief is er niet zo open over dus aan vriendinnen en vrienden vertel k het niet omdat zij hem ook kennen, maar op werk kennen ze hem niet en vind k het heerlijk om er eerlijk over te kunnen zijn. Heb ook lieve collega's dus ja.. :)

Even omslaan naar de volgende pagina.. :D

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Josefien: Fijn dat het je allemaal meevalt, is toch mooi meegenomen.
    Mijn hele werk weet het en prive weten ze het ook, ik hang het niet aan de grote klok, maar verzwijg ook niets. Vind het wel fijn zo, iedereen leeft heel erg mee !

Ik voel me wel ok, wat last van m'n rug, wat me dan wel weer een negatief gevoel geeft. Ach we zullen het beleven zondag (ik word altijd 10 dagen na tp ongi).

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Joekie tog fijn als de CB dat zegt.!

Hier vanochtend alles goed gegaan! Recht 5 grote en heel wat kleintjkes en links 2 grote en heel wat kleintjes, dus hoop dat de kleintjes snel mee gaan doen.. Moet ws vrijdag weer terug maar daar ga k ze zo over bellen.. :)

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Loesie: Beterschap, hopelijk voel je je gauw weer beter !
    Al veel last van zwangerschapskwaaltjes ?

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Joekie: Heerlijk zo een test die gewoon "zegt" dat je zwanger bent hé :)

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kaaat: Waren de grotere al erg groot ? Hopelijk groeien de kleintjes flink door.

Deel Deze Pagina