Ik zag vanmorgen een test liggen en dacht ach ik test gewoon. Veel te vroeg natuurlijk, zit pas 7 dagen na tp, maar ik zie toch een heeeeeeeeel licht streepje, hopelijk wordt ie donkerder. Heb trouwens nu geen testen meer. Van de pregnyl kan het niet zijn, want dat is alweer 14 dagen geleden.
Ik kan em niet zien meid. Maar ik heb geen witte test gehad. Hcg van pregnyl liep over in van mezelf. Op dag zeven was ie superr licht!
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, dan kan je hem als het goed is wel zien. Of bedoelde je dat je het streepje niet kan zien ?
Nee geen vriendjes Het lukte me met niet om verzoek te accepteren met mobiel. Ik probeer het nog eens en anders straks op gewone computer. X
@Firefly: Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, dan kan je hem in m'n album zien. Toen was hij nog niet opgedroogd
Ik heb wel elke dag getest in het begin ja Nu morgen nog een testje en als dat een echte knaller is dan voorlopig niet meer.. Anders loopt het zo de spuigaten uit hé! Vandaag niet getest..
@ Loontje, ik lijk wel iets te zien. Maar daarbij is het nog vroeg he.. Anders gewoon blijven testen dan merk je vanzelf of hij donkerder word. Je ziet het bij de mijne die is ook al snel een stuk donkerder !
Het is inderdaad nog wel te vroeg, ik heb trouwens geen testen meer en als ik test is het pas zondag weer. Ik heb geen goede resultaten met vaak testen Jou test ziet er super goed uit !! Gefeliciteerd meid !