Loontje: wat spannend dat je een heel licht streepje zag! Hopelijk is ie zondag donkerder, dat zou zo fantastisch zijn!! Adventure: wat ontzettend rot voor je, heel veel succes met de volgende poging!! Kaaat: ja, ik heb dat ook eens na gelezen, maar het heeft ermee te maken dat de een een agonist-behandeling ondergaat en de ander een antagonist. Bij de en start je dan al eerder met het stimulatiehormoon en in mijn geval (weet even niet welke van de 2 ik nu volg) begin je op een later moment. Daarnaast willen ze in het umcu alles zoveel mogelijk om de weekenden heen plannen, dus vandaar eerst met de pil, daarna langere tijd deca en pas later gonal f. Een super lang protocol dus, vind ik zelf ook wel balen! Maar goed, ik weet niet beter... Hoe was vandaag trouwens je fm, hebben ze al een punctiedatum? De gonal f ging er heeeel goed in, wat een verademing in vergelijking met de deca-spuit!! Ben helemaal blij (waar je al niet blij van kan worden tegenwoordig). Ik heb op de 8e stimulatiedag mijn eerste fm, das inderdaad best laat, maar las in meerdere boekjes en sites dat dat gemiddeld is (bij een gemiddelde dosering). Joekie, Loesie en Firefly:hoe voelen jullie je? Voelen jullie je iet helemaal euforisch? Ik ben echt zo blij voor jullie!! Lekker genieten van de kwaaltjes he!
Fientjelady: ik heb al heel veel verhalen gehoord over emmys van matige kwaliteit die uitgroeiden tot een prachtbaby, dus het zegt niets!
Meiden, hier geen goed nieuws ben ongi geworden .... 8 dagen na tp, heb ik echt nog nooit gehad zo vroeg
Loontje dat meen je niet??!?!?!?!? Ik zag de streep ook zo goed! Pfffff jeetje zeg ben er stil van Hele dikke knuffel meid
hé loontje wat balen, kan het niet een beetje bloedverlies zijn? tis je zo gegund! Bah heb er geen woorden voor Sterkte!
Ah, jeetje, ik schrik ervan Loontje! Weet je zeker dat het een ongesteldheid is? Is wel heel vroeg op dag 8. Sterkte meid!
Loontje meen je niet! Weet je zeker dat hèt je ongi is? Pf vind hèt zo klote voor je! Dikke knuffel voor je!
Loontje nee egt.? Ja tuurlijk egt je kent je lichaam, maar wat erg zeg.. Dikke knuffel..!! Heros duurt lang he.. W88 is niet leuk.. Sesa ook al w88 he.. Caro wat fijn dat er een cryo is.. Jeeeeh.! Oowja dan kan je niet vroeger testen volgens mij Nataik.. Josefien oowja zoiets heb ik ook weleens gelezen.. Ach ja het is ook niet heel erg, maja als het korter kan.. Ja Gonal spuit veel lekkerder he en de vloeistof doet ook helemaal geen pijn.. @ pijntjes, ja kan ook door al de hormonen komen ik heb ook al last van me borsten, maar zit nog niet eens een emmy in me buikje.. Hoe is het met alle andere dames.? Hier ging het goed in het ziekenhuis er waren er nu veel meer te zien.. Heb ze niet geteld.. Moet nu 75 gaan spuiten ipv 112 en dan zondag niets meer en dan maandag nog een fm en dan ws woensdag punctie, maar dan hoor ik maandag.. Dus ben erg blij.!!
Het is echt afgelopen Bedankt voor al jullie lieve reacties, ik word er helemaal emo van. Hopelijk komt er nog veel roze bij !
Hey meiden! Vandaag intake gehad en mag nu officieel beginnen met de Elonva! Als ik ongi ben moet ik bellen, en dan op cyclus dag 3 de eerste spuit! Ben zo blij!!!!! Ben niet helemaal bij maar loontje lees van je ongi, balen meis! Knuffel..........
Loontje dikke knuffel.!! Djuuzie spannend.! Ben erg benieuwd hoe het je gaaat bevallen het nieuwe medicijn.!