Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Kaaat: Wauw wat is je emmy al ver gedeeld. Lekker broeden nu. Mijn duimen draaien volop !

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Vanochtend om 10.00 de 1e IUI gehad en mogen over 2 weken testen bij geen ongi.

Kaat, met emmy die al mooi gedeeld is teruggeplaatst. Duimduimduim.

Voor iedereen even een knuff, ik ga nu even lekker op de bank liggen.

Fijne zondag allemaal!!!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds

Caro wat fijn dat je je op jullie cryootje kan en wil focussen.! Sterke vrouw dus.:)

Elize heb je al meer gehoord over hoeveel bevruchtingen.? Ben benieuwd, fijn dat de punctie mee viel.. Snap dat je 3 teleurstellend vind is natuurlijk ook wel zo maja als ze alle 3 bevrucht zijn heb je 3 maal kans op een beebwonder..:)

Heros ja een legging was idd beter geweest had ik gister ook wel aangetrokken, maja sollicitatie ging goed in het begin klein emo momentje (ik die NOOIT emo is en al helemaal niet op werk).. Maja ze begrepen het wel had gewoon nog veel pijn, maar daarna een goed gesprek gehad voor mij gevoel dus nu morgen afwachten dan gaan ze bellen, dus ik ben benieuwd..

Josefien hoe was je punctie vandaag.? Veel eitjes geoogst en hoe is het met jou.?

Bolly ja ik had het dus alleen de eerste dag ook toen ik nog thuis kwam echt het gevoel weg te zakken, maar de dag erna al veel beter, nog wel pijn maar het echt zwak voelen gelukkig niet.. De verpleegster zei ook iedereen reageert anders op de medicatie..

Sesa nee wat oneerlijk zeg..:( Heel veel sterkte.!

Benji ook al slecht nieuws..:( Ook heel veel sterkte en succes met de volgende poging..!!

Lyanna wat fijn, nu lkkr op de bank idd en je laten verzorgen..

Thanx alle lieve meisjes die al zwanger zijn of voor wie de kansen deze ronde al voorbij zijn die hier evengoed nog komen en zo meeleven en zulke lieve dingen zeggen.. Dankjulliewel, egt super lief.!! (K)

Fijne zondag.!

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik reageer even via telefoon, dat gaat niet zo handig, dus ff ego.
    Gister heel goed nieuws: alle 3 bevrucht! Dinsdag tp!
    @kaaat: super meis, ik heb een goed gevoel bij jou over deze poging!

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hoi hoi,

Balen zeg Sesa!!
    Heel veel sterkte!

Benji ook heel veel sterkte!!

Ik ben volgens mij ook vanmorgen ongesteld geworden. Ik hoop nog even dat het innestelingsbloed is, maar ik vrees van niet.
    Het is nu dag 9 na TP. Heeft iemand ervaring met innestelingsbloeding?
    Dit zou betekenen dat ik nu weer opnieuw moet beginnen aan ICSI 3.
    Er waren dit keer namelijk geen cryo's. De moed zakt me erg in de schoenen. Maar eens een gesprek aanvragen met de arts, want normaal was ik altijd in 1 keer zwanger, maar nu dus niet, dat moet een oorzaak hebben.
    Pff, nou eerst deze teleurstelling weer verwerken...:(

Groetjes,
    Minnie

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    How minnie nee toch! Maar bloeden in het begin komt vaak voor hé! Doe anders morgen even testje voor de zekerheid? Ik duim nog voor je! X

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    hee sammy,
    ik heb al heel wat traantjes gelaten..
    ik zal anders morgen wel een test doen als het niet doorzet.
    dank je wel voor je reactie ik hoop zo dat het nog niet voorbij is.Ik had echt het idee dat ik een innesteling had met al die buikkrampen. maar door alle hormonen weet ik het soms echt niet meer.
    groetjes Minnie

8. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx voor al jullie lieve reacties.
    Vandaag was echt een rotdag. Ik was op een verjaardag van een vriendin....de helft van de verjaardag was zwanger!!! Alleen maar praatjes over baby's...ik kon het hast niet droog houden.
    En dan de (goed) bedoelde adviezen zoals: je moet er niet teveel meebezig zijn, ja alsof dat kan?!

Morgen ga ik lekker een weekje op vakantie.Dames suc6 allemaal deze week.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Sesa
    Had je niet beter af kunnen bellen? Ik kan zoiezo slecht tegen zwangeren en baby's op dit moment. Ik probeer dat onderwerp ook echt te vermijden. Zeker nu..het hakt er nu echt in. Echt even aan jezelf denken hoor!!

Fijn dat je er lekker even tussenuit gaat.Even genieten.
    Ik wens je een hele fijne vakantie toe!!

groetjes Minnie X

10. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Hoi dames!

Hoe gaat het met iedereen? Minniemouse, heb je al zekerheid?
    Kaaat: mooi zeg, een 11 cellige! Gefeliciteerd meid.
    Elize: wauw, alle drie gewoon bevrucht!
    Sammy: hoe gaat het nu met jou?
    Sesa: hele fijne vakantie, rust maar lekker uit.
    Lyanna: wat fijn dat je er weer vanaf bent, nu op naar een positieve test!!

@all: nou, de punctie viel gisteren erg tegen. Ze kregen met geen mogelijkheid mijn infuus morfine geprikt (ik heb erg dunne aders), ze probeerder het in mijn handen, armen en zelfs voet!! Dus na een halfuur gehannes met die rpikken, besloten ze gewoon maar te beginnen. Nou, die morfine was geen overbodige luxe geweest: ik schijn erg gevoelig te zijn, dus ik heb echt elke prik gevoeld (alle 11 dus..). Ik voelde me zo'n aansteller, maar het deed echt heel erg veel pijn. De volgende keer mag ik onder narcose, hebben ze beloofd... Maar aan de dames die nog moeten: ik ben echt een uitzondering, er zijn ook heel veel vrouwen die niets voelen, dus trek je niet teveel aan van mijn verhaal!
    Woensdagochtend worden we gebeld met hoeveel bevruchtingen er zijn opgetreden en dan hebben we 's middags de terugplaatsing. Nou, ik ga vandaag de hele dag lekker in mijn bedje liggen en rustig aan doen. Tot snel weer!

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Elize wat super zeg dat ze alle 3 zijn bevrucht.. Toppers dus. :)
    Alvast heel veel succes morgen, krijg je er 1 of 2.?

Minnie oow nee..:( Ja je hoort vreemdere (is dit een woord?) dingen dus alles kan.. Heb je al een testje gedaan voor de zekerheid.? Ben het met Sammie eens gewoon om het uit te sluiten of juist niet..
    En ik zou het er zkr met de arts over hebben en anders miss nog wat extra (bloed)testen doen zodat ze meer zicht krijgen over wat er zich af speelt in jou lichaam..

Sesa oow nee das idd echt zo irritant, door mijn leeftijd (relatief jong..;)) heb ik daar gelukkig nog niet echt last van.. Maar ben het met Minnie eens als je iets niet trekt gewoon voor jezelf kiezen hoor.. Hele fijne vakantie iig.!

Josefien aaahhhww wat klinkt dat pijnlijk zeg..:( Bij jullie krijg je dus een infuus.. Ik kreeg een spuit met morfine erin in me bil, miss ook een optie voor een volgende keer.. Maja onder narcose lijkt me helemaal lkkr, voel je zkr niets..
    Oow nu echt goed uitrusten en je laten verzorgen he.! Hele dikke knuffel.!!

Ik ben nog lkkr 2 daagjes thuis, maar ga wel vast thuis aan het werk, zodat als ik woensdag begin ik rustig kan beginnen..:)
    Gister de leuke dingetjes gekocht bij de Ikea..:) Maar daarna wel echt kapot, merk gewoon hoe meer ik doe en vooral loop hoe meer ik me stokkies nog steeds voel en al helemaal als ik iets drink moet ik gelijk naar de wc, want het lijkt wel of het vocht op de stokkies drukt dan..:S Vorige keer niet gehad, maja het zal wel overgaan voor ik een jongetje wordt he..:)

Fijne week allemaal.!! Haal zo even het lijstje weer naar boven, ben benieuwd wat er deze week allemaal is..:)

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Wie, wat, waar:
    Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus.
    Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Fientjelady: UZA Egedem
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle
    Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje.
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011.
    Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK
    Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG
    Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC
    Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010.
    Nu 2e ronde voor brusje
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt
    Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad
    Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg.

Startdatum:
    Djuuzie: 13 oktober start met Elonva.

Echo/FM afspraken:

Punctie:
    Elize84: 14 oktober 8:00
    Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten)

Terugplaatsing:

IUI:
    Lyanna: 16 oktober 2011

Testen:
    Nataik: 20 oktober
    Kaaat: 27 oktober

Zwanger:D:
    Loesie1982
    Joekie

Niet zwanger:(:
    Caro31
    Delia
    Nelly1
    Marjah
    Ons wondertje
    Zonnetje1980
    Loontje85
    Lyanna
    Sesa

Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:(:
    Sammy 88

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey Josefien, met mij gaat het goed. Ben veel aan het sporten om nog zat kilotjes kwijt te zijn voor de tp! Wat erg dat het zoveel pijn deed zeg! Maar wel 11! Hoop voor je op mooie bevruchtingen en een goeie terug plaatsing!
    Kaat, ik had dat ook. De eerste punctie had ik nergens last van, tweede dus wel precies wat jij zegt. Toen zeiden ze hoe vaker je punctie heb hoe gevoeliger het word. Dikke knuffel voor iedereen!

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Kaat ik doe geen test zolang ik bloedverlies heb. Als het gestopt is kan ik pas een test doen.

@Sammy ik wist niet dat de eierstokken na meeredere puncties gevoeligerr werden, ik voel ze namelijk ook dagelijks.

We wachten het maar even af. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het voorbij is.

Weet iemand eigenlijk de cijfers van de behaalde resultaten van de ziekenhuizen wat betreft icsi??
    Groetjes Minnie

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    NVOG

Werkt dit zo ?! En mag dit eigenlijk ?
    Hier staan de cijfers voor IVF/ICSI

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hé minnie, ik wist dat ook niet dat hoorde ik toen ik de terug plaatsing had omdat ik toen nog zoveel pijn had en die punctie daarvoor had ik dat niet. Ik vind het rot voor je dat alles nu zo onzeker is ik duim nog steeds voor je op een mooie test!:D verlies je veel bloed? Van welk ziekenhuis wil je weten? Volgens mij kan je dat op internet vinden.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    hoi hoi
    Dank jullie eel voor jullie berichtjes.
    ik wil graag weten wat de cijfers zijn van Tilburg en Gent. Het schijnt dat veel mensen ook erg positief over Gent zijn. Het blijft moeilijk. Maar als deze icsi weer niet gelukt is heb ik nog maar 1 poging over. Alleen nog 1 TP. Cryo's verwacht ik niet meer.

Ik had gisteren rose bloedverlies. Vanaf vandaag is het rood. Maar niet zo erg als een normale cyclus maar wel heeeel veel buikkrampen, die heb ik normaal ook nooit. Het lijkt wel of heel mijn lijf van slag is. En dat daardoor de embryo ook niet innesteld ofzo...wat kan anders de reden nog zijn? Ik heb bloed laten prikken voor mijn schildklier dat was goed. Ik ben 36 jaar dus dat lijkt me ook niet te oud. Ik word er zo onzeker van.

Groetjes Minnie

18. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Wie, wat, waar:
    Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus.
    Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Fientjelady: UZA Egedem
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle
    Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje.
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011.
    Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK
    Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG
    Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC
    Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010.
    Nu 2e ronde voor brusje
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 3de IUI in okt
    Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad
    Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg.

Startdatum:
    Djuuzie: 13 oktober start met Elonva.

Echo/FM afspraken:

Punctie:
    Elize84: 14 oktober 8:00
    Josefien: 16 oktober

Terugplaatsing:
    Josefien: 19 oktober

IUI:
    Lyanna: 16 oktober 2011

Testen:
    Nataik: 20 oktober
    Kaaat: 27 oktober
    Josefien: 2 november

Zwanger:D:
    Loesie1982
    Joekie

Niet zwanger:(:
    Caro31
    Delia
    Nelly1
    Marjah
    Ons wondertje
    Zonnetje1980
    Loontje85
    Lyanna
    Sesa

Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:(:
    Sammy 88

Hi ladies ik heb even het lijstje aangepast. Morgen de terugplaatsing, ben benieuwd hoe onze emmies het doen! Morgenochtend horen we het en dan dus hopelijk 's middags een terugplaatsing!
    Hier alles verder redelijk oke: heb veel last bij lopen en gaan zitten, maar voel me verder weer vrolijk..;) Vandaa nog een dagje thuis, morgen vrij voor de tp en donderdag weer aan de slag.
    Hoe is het met jullie? Fijne dag allemaal!!

19. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is geen enkel bewijs voor het gebruik van bloedverdunners om de innestelingskansen te verbeteren. Het wordt in alle protocollen dan ook gezien als een zinloze behandeling.

Dit was de reactie van de gyneacoloog dus, ze gaan geen bloed prikken :(

20. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @ josefien succes morgen
    @ kaat blijf duimen draaien dat je een mooie roze test krijg

@ iedereen die ik vergeet succes met punctie terugplaatsing en het beroemde wachtbankje.

@hier vandaag weer beginnen met prikken nu voor het eerst op cyclidag 4 daarvoor altijd op dag 3 we zullen het zien over een week of het wat uitmaakt

Deel Deze Pagina