Thnks Kaat! Ja iui mogen we volgens die studie 6x doen. Stel dat het na die 6x niet gelukt is dan staan alle mogelijkheden via de verzekering nog open. Omdat dit binnen een studie is staat de behandeling los van de verzekering. Hopelijk komt het niet zover, maar toch geeft dat een wat "vrijer" gevoel. Mijn cyclus is keurig 27/28 dagen met elke maand een eisprong, en mijn partner zijn zaad is ook goed Toch is er met hormonen gestimuleerd volgens de richtlijnen van de studie dus, wat resulteerde in 3 goede follikels, dus erg spannend voor ons!
JustB wat fijn dat deze 6 keren buiten de verzekering vallen, zijn dan tog gewoon extra kansen, fijn.! Hoop dat het snel mag lukken.. Iloon thanx lief.!
@Kaat--> Alvast gefeli! Super, hoop dat het helemaal goed blijft! @Josefien--> ook ik moet 3 nov testen..... en het duurt zo lang. Vandaag weer begonnen met werken en meteen de vraag na 10 min binnenkomst; goh ben je zwanger? Terwijl niemand op mijn werk ook maar iets weet.... raar... Heb wel veel last van mijn onderrug en naarmate de dag vordert mijn baarmoeder en stokkies.. komt misschien door het zittende werk???? mijn temperatuur is ook sinds de punctie 1,5 graad hoger maar heb het koud.. Succes allemaal!
Kaaat gefeliciteerd! Dat is mooi snel. Ik heb vandaag tp gehad na 5 dagen, dus van mij zijn nog groter. Volg week woensdag, 9 dagenna tp wil ik evt testen. Officieel mag ik volg week vrijdag/zaterdag testen. Je moet je gevoel goed volgen, dan weet je of het wel of niet goed zit. Je durft af en toe niet, maar als je er achteraf over nadenkt, klopt het echt wel. In Enschede doen ze niet aan bloed testen. Je moet gewoon zelf testen. Ik zou het wel willen, aan de hoogte van de hcg kun je misschien erachter komen of het er 1 of 2 zijn die door groeien. Ik hoop echt op een tweeling, in één keer klaar. Iedereen succes en sterkte!!
Kaat alvast voorzichtig gefeliciteerd... zie dat je positief getest hebt, geweldig!!! Ik ben ook erg blij met die extra 6 kansen maar hopelijk hebben we ze niet allemaal nodig. Zit vandaag pas op 3 dpo maar was vanmorgen toch misselijk, werd ermee wakker, ik maak me geen illusies want het is echt veel te vroeg om al wat te merken... maar stieken denk je toch.. "zou 't.. " Ook gedurende de dag wat kleine steekjes, niet pijnlijk maar soms aanwezig. Morgen krijg ik een controle echo, de arts wilde nog even kijken hoe mijn eisprong geweest is. Weet niet wat ze dan nog op een echo kan zien maar dat hoor/zie ik morgen dan wel.
Hoi Allemaal, vandaag weer geprobeerd om vrijdag eerder weg te kunnen van mijn werk. Zegt mijn manager dat het niet kan! maar gelukkig wilde een collega een dag ruilen. Iedere keer weer allerlei dingen regelen om alle dokterafspraken te regelen. Doen jullie bazen ook moeilijk? Om het nog af te maken zei ze dat ik er niet zo obsesief ermee bezig moet zijn. Miscchien is het gewoon niet voor me weggelegd. Wat denkt ze wel. waarom kan je niet gewoon een leuke vent vinden, je bent toch pas 31? Ja aan die adviezen heb ik ook niets.:x
Kiki ook allemaal al leuke symptoompjes dus.. Spannend en wat grappig dat iemand op je werk vroeg of je zwanger was. Fieke ja dan was je emmy al groter ja.. Ben het helemaal met je eens over je gevoel volgen! Klopt helemaal.! Spannend hoor.! K duim! JustB ja we willen ook van alles groeien maar denk ook dat het heel verschillend per persoon is hoe snel je iets voelt hoor.! Laat je weten hoe je echo was morgen.? Sesa wat een trut zeg.! Waar bemoeit ze zich mee.! Wat irritant dat ze zo moeilijkk doen op je werk, gelukkig heb je wel kunnen ruilen.! Bij mij op het werk zijn ze heel lief en heb nooit problemen gehad, gelukkig.! Slaap lkkr allemaal straks.! s
Lieve meiden. Sorry dat ik jullie de afgelopen week zo verwaarloosd heb , maar heb het zo druk gehad. 3 ochtenden op de psz, 2x verjaardag vieren, 2x naar de boerderij en vandaag met zoontje naar de bank voor de spaarweek en even winkelen. Morgenochtend nog even naar de HA ass voor mijn shotje B12 en de bloeddruk en dan hebben we even rust. Maar 's avonds was ik dus gewoon te moe om nog maar even er rustig ervoor te gaan zitten en te reageren, maar wil vanaf nu toch weer lekker mee gaan kletsen. Hier zit ik nu op 8 dagen na IUI, afgelopen week al regelmatig eens een licht gevoel van misselijkheid. Ook regelmatig heb ik wel wat steekjes/krampjes onderin, maar weet nog niet wat ik ervan moet denken. Vanochtend had ik mijn nieuwe zwangerschapstesten binnen gekregen en vanmiddag even getest ivm pregnyl (hebben jullie dat ook wel eens getest?). Was niet erg geconcentreerde urine, maar geen 2e streepje te zien. Morgenochtend wil ik ook met ochtendurine testen en kijken of er nog pregnyl in lichaam zit. Voor het weekend had ik met een andere test wel een licht 2e streepje. Nou meiden, vanaf nu ga ik dus weer mee reageren. Ik val dan maar vanaf nu in, want om nu nog van zoveel dagen te doen is toch wel een beetje veel. Groetjes.
Kaat, ik zie ook een licht streepje. Duim voor je dat die snel donkerder wordt. Uhhm, je hebt geen pregnyl gespoten toch? En ik las dat je vroeg ivm dat ik bij niet zwanger stond, wist niet dat dat bedoeld was voor na mislukte poging zeg maar. Dus zal me er even vanaf halen.
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen. Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 4de IUI in nov Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg. Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Benji: 18 oktober gestart met puregon. Echo/FM afspraken: Benji:1ste fm meeting op 25 oktober. Sesa: fm 28 okt Punctie: Terugplaatsing: IUI: Benji: ??-11-2011 Testen: Kaaat: 27 oktober Lyanna: 30 oktober (zkh. zegt 6 november, maar is 3 weken na IUI) Elize84: 1 november Josefien: 2 november Zwanger: Loesie1982 Joekie Niet zwanger: Caro31 Catharine Delia Nataik Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Loontje85 Sesa Benji Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88 Mijzelf even bij niet zwanger weg gehaald, wist niet dat dat voor na een mislukte poging was.
Oow zo dacht je Lyanna, nee na het testen zet je wat het is.. Nee ovitrelle heb k gespoten is hethetzlfde maar dat was zelfs nog voor de punctie dus dat is t niet meer.. Net weer getest en al een stukje duidelijk.. Hij staat in het testtopic voor degene die willen kijken..
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen. Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 4de IUI in nov Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg. Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Benji: 18 oktober gestart met puregon. Echo/FM afspraken: Benji:1ste fm meeting op 25 oktober. Sesa: fm 28 okt Justb: controle echo na ei/inseminatie 25 oktober Punctie: Terugplaatsing: IUI: Benji: ??-11-2011 Justb: 21-10-2011 Testen: Kaaat: 27 oktober Lyanna: 30 oktober (zkh. zegt 6 november, maar is 3 weken na IUI) Elize84: 1 november Josefien: 2 november Justb: 6 november Zwanger: Loesie1982 Joekie Niet zwanger: Caro31 Catharine Delia Nataik Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Loontje85 Sesa Benji Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88 Goedemorgen Dames, Heb mezelf even aan het lijstje toegevoegd
JustB succes vandaag! En Benji jij ook! OW dankjewel.! W8 donderdag en wordt dan pas echt een btje enthousiast..
Kaaat, ik zie het streepje ook goed hoor, dus denk dat je al een beetje mag juichen! Donderdag waarschijnlijk een nog dikker streepje. Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je over 9 maanden je eigen wondertje op de wereld gezet!
Go Kaaat, Go!!!! Gefeliciteerd!! k hoop oooo dat we met meerderen hier jou mogen volgen!! Heb je ook al symptomen/kwaaltjes? Ik had gisterenavond een erg opgezette buik ineens en mijn boobies doen ook steeds veel pijn, maar dat komt ws. door de utrogestan. Pfff...vind het steeds spannender worden hoor!
Thanx! Ja voel af en toe wat trekken vooral snachts.. Voor de rest nie heel veel last! Ja koud en verkouden.. Oow wordt stiekem ook al een btje blij maar weet dat het nog zo kwetsbaar is, dus w8 in spanning af.!
Heb zojuist de controle echo gehad (4dpo) Eisprong is geweest. Had nu een andere arts, die me vertelde dat ik vorige keer (is voor iui nog een echo gedaan) 2 eitjes rechts had en 1 links. Ikke verbaasd, want ik heb er vorige keer toch echt 3 gezien rechts, met de mededeling van die arts dat ze alledrie evengroot waren, en links eentje die kleiner was maar niet meetelde. Maargoed, de controle echo liet zien dat mijn eisprong is geweest, rechts waren de follikels weg maar daarvoor in de plaats zat nu "iets"(?) van 3,5 x 1,5 cm, ze noemde het een blaasje dat waarschijnlijk gevuld was met bloed. Niks abnormaals en zou vanzelf weer weggaan. Voel er ook niks van. Links zat nog steeds dat ene eitje, van 16mm, die was dus niet gesprongen en zou het ook niet meer gaan doen zei ze. Kon zelfs zo zijn dat dat er een was die er altijd zat (ik wist niet dat dat kon) Kreeg bijna het gevoel dat de vorige arts 1 follikel rechts niet vermeld heeft in het dossier, omdat er anders 1 teveel zou zijn en de iui niet zou doorgaan. Gaat wel erg ver om dat te denken he hahaha, maar kan het anders niet verklaren dat ik (en mijn ventje ook) er rechts 3 zagen en dit ook bevestigd is door die betreffende arts (door te zeggen dat die 3 evengroot waren op moment van iui) Iemand ooit zoiets meegemaakt??