Lyanne wat naar nou weer, heel veel succes voor de volgende poging! Kaat, spannend morgen maar het zal vast goed zijn! Josefien, ook ik had de eerste dagen echt pijn in mijn borsten en nu zakt dat wat af, zijn wel vol en de tepels doen zeer en zo af en toe een steek, het zal er wel bij horen... Verder ben ik gelukkig super druk op het werk dus de wachtdagen gaan snel nu... Heb eigenlijk alleen last van een buik die naarmate de dag vorderd echt bol is.. en kan niet zo veel eten, zit erg snel vol.. voor de rest voel ik mij op een enkel krampje na erg Lekker...
Bij mij is alles nog rustig. Ik zit nu op dag 12 na punctie en dag 8 na terugplaatsing (zonder de dagen zelf mee te tellen). Ik heb vooral last van mijn liezen, heel vreemd. Een drukkend gevoel en kan er geen broek op verdragen... Dus ik zit heel onrustig op een stoel... Hopelijk is dit een zwangerschapssymptoom . Verder af en toe last van mijn onderbuik. Mijn borsten doen ook minder zeer als vlak na de tp, tepels nog wat gevoelig en ik had er gister wat steken in. Ik heb nog geen enkel bloedverlies of bruinverlies gehad gelukkig. In mijn normale cyclus had ik altijd een LF van maar 9 dagen waarbij ik vaak op dag 7 of 8 al met bruinverlies begon. Maarja nu is het natuurlijk heel anders. Ik denk er over om vrijdag, 2 weken na punctie, te gaan testen. Ik heb al wel een testje eerder deze week gedaan en de Pregnyl was uit mijn lijf. Zou t alleen zo vervelend vinden als de test blank blijft en ik dan nog een heel weekend door moet... Dus twijfel nog n beetje. @Kaaat: Super hoor hoe t gaat! Hoop op een geweldig resultaat morgen en dat het dan ook lekker blijft plakken! @Josefien: Spannend allemaal he. Ga jij eerder testen of wacht je 'braaf'? @Minnie: Vind t heel vervelend voor je..veel sterkte! @Lyanna: Wat balen dat t mislukt is... @Sesa: Ik ken alleen mijn tp en daarna moest ik wel 10 min blijven liggen. Misschien moet je eens googlen op een onderzoek daarnaar? Of wie weet staat er meer over op de site van Freya?
@ Elize: wat spannend, vrijdag al testen! Jouw 'kwaaltjes' klinken wel heel positief hoor, ik hoop zo voor je dat de test vrijdag ook positief is, dan kun je juist heeeeeel gelukkig je weekend in! Ik denk dat ik echt heel braaf pas woensdag ga testen, das maar 1 dagje eerder dan officieel mag. Ik heb namelijk een beetje een hele grote angst gekregen voor het doen van zwangerschapstesten, omdat ik die in het verleden alleen maar negatief gezien heb en ik daar dan zo verdrietig van werd dat ik dat beeld nooit meer wil meemaken het liefst... @ kaaat: ik ben weer helemaal gerustgesteld, ik heb namelijk precies hetzelfde: wat minder pijnlijke borsten, maar wel steken af en toe. pffff...vind het echt zo spannend! Wat was dat trouwens schrikken voor je dat je ineens bruinverlies had! Gelukkig is het weer gestopt, je hoort het echt heel vaak en het is bijna in alle gevallen onschuldig. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! Gebruik jij trouwens nog steeds de utrogestan? Ik heb voorgeschreven gekregen om door te gaan tot dag 12 na de punctie, maar het lijkt me zo 'eng' om er dan ineens mee te stoppen! Misschien toch eens bellen morgen en vragen of ik langer mag doorgaan. @ sesa: ik zou gewoon lekker blijven liggen hoor, die dokter moet maar gewoon even wachten! @ kiki: mijn buik is soms ook ineens wat boller (normaal niet, dus valt wel op!) en heb ook wat minder eetlust, vooralin zoete dingen minder trek dan in hartige dingen... Vreemd hoor, is normaal andersom! Spannend he, eigenlijk niet te doen gewoon Konden we maar door een raampje in onze buik kijken!
Kiki jou klachtjes klinken ook goed hoor.! Leuk nog zoveel mensen op het wachtbankje.! Elize ik snap je twijfel, maar als k jou was zou ik eccht niet meer kunnen wachten en testen.. Wel hier laten weten he.. Josefien, ja zkr schrikken maar ben wel relaxed weet dat dit niets met een misschiene miskraam te maken heeft, ik weet helaas ook hoe dat voelt.. Over de utro ik moet ermee doorgaan en dan hoor ik morgen meer, ligt dus aan me hcg, maar ga sowieso ermee door heb nog heel wat liggen en als het ziekenhuis zegt dat k af mag bouwen ga ik wel aangeven dat ik dat liever nog niet doen, miss na mijn eerste echo en dan LANGZAAM afbouwen..
Hoi dames ben niet zo veel geweest hier was erg ziek en aan het wachten op een ongi voor de cryo tp maar die kwam maar niet. Testje ertegen aan gegooit en jullie raden het nooit. Ben gewoon zwanger! K reageer morgen even uit gebreid truste!
Sammy, gefeliciteerd meid!!! Zo, nu eerst douchen en dan zo naar de gyn, ben benieuwd en hoop zo dat we wel door kunnen voor de 2e IUI. Tot vanmiddag meiden.
Goedemiddag meiden. Vanochtend had ik dus de afspraak met de gyn. Hij zij ook wel dat ik heel snel na IUI weer ongesteld ben geworden en nu is het vermoeden dat ik mijn eisprong toch nog sneller is geweest dan gedacht. Hij heeft een echo gedaan en ik heb geen cystes, maar er moet nog wel wat loskomen en ben dus nog niet van mijn ongesteldheid af. Maar wel goed genoeg om dus gelijk door te gaan met de 2e IUI. Nu moet ik weer Puregon 75 IE vanaf CD 5 spuiten en vanaf dag 8 ovulatietesten gebruiken. Hopen dat we met een positieve ovulatietest op het goede moment de IUI kunnen gaan doen. Op CD 9 (dus dagje eerder als vorige cyclus) krijg ik de 1e FM en voor de rest is het dus nu afwachten. Kom later vandaag/vanavond nog even reageren, nu eerst zoontje op bed brengen en hier even wat in huis doen.
@Sammy: Wauw wat een goed nieuws! Hoe zit het nu precies?? Ben je nu spontaan zwanger geworden of was de vorige keer toch geen vmk????
YESSS!!! ik geloof dat het de 42e poging was... in ieder geval meer dan 3 jaar verder en inmiddels ook weer 4x IUI achter de rug. eindelijk!!!!!! Dit zeldzame mannetje op dit forum is momenteel hééééééééél erg blij!!! Tranen sprongen me werkelijk in de ogen want ze had het mooi ingepakt in kadopapier... Ikke vol verbazing aan het uitpakken geslagen komt er een stukje plastic te voorschijn. in eerste instantie helemaal niets in de gaten, tot ik het omdraaide...
Hè elize, had wel een miskraam, was aan het wachten op me ongi om met cryo tete beginnen maar dat hoefde dus niet want ben gewoon natuurlijke manier zwanger geraakt!
Hee Lieverds, Even snel vanuit de tram.. Me hcg was goed, 61 op dag 12 na tp.. Moet volgende week weer terug om te kijken of het goed gestegen is, wilde ik zelf ook.. Maar nu ben ik tog een beetje bang dat 61 wat weinig is..:S Ben zo blij, maar ook zo bang dat het me weer wordt afgepakt terwijl daar geen tekenen voor zijn hoor, maja.. Als ik thuis ben reageer ik even op iedereen.!
Kaaat: ik snap je gevoel meis, maar het allerbelangrijkste begin is er! Probeer je daar aan vast te houden en te vertrouwen op je kleintje die heeeeel hard zijn/haar best doet om hcg te produceren! Knuffel!
Mannetje gefeliciteerd! Wat een mooie testen zeg.! Lyanna, fijn dat je gelijk weer door kan toch.? Loontje hoe is het met jou.? Sammy ik wil testjes zien.. Josefien je bent lief.! Ik weet het ook wel en voel me ook wel positief eigenlijk maar ook wel heel onzeker, maja komt wel goed.. I hope..
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Fientjelady: UZA Egedem Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen. Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 4de IUI in nov Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg. Startdatum: Djuuzie: 13 oktober start met Elonva. Benji: 18 oktober gestart met puregon. Echo/FM afspraken: Sesa: fm 28 okt Punctie: Terugplaatsing: IUI: Benji: ??-11-2011 Justb: 21-10-2011 Testen: Lyanna: 30 oktober (zkh. zegt 6 november, maar is 3 weken na IUI) Elize84: 1 november Josefien: 2 november Justb: 6 november Zwanger: Loesie1982 Joekie Kaaat Niet zwanger: Caro31 Catharine Delia Nataik Nelly1 Marjah Ons wondertje Zonnetje1980 Loontje85 Sesa Benji Minnie Mouse 1974 Lyanna Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Sammy 88