Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Kaaat: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! (ik zei al dat ik een goed gevoel bij jou had!) Gewoon positief blijven, dag 12 is toch nog hardstikke vroeg! Kan me wel voorstellen hoor, gezien de vorige keer.. Maar nu gaat t gewoon goed ;)!
    @Sammy: Jij hoort ook nog in het lijstje Zwanger nu weer vind ik! Wat een wondertje zeg! Mag ik vragen hoe de waardes van de sperma onderzoeken waren bij jullie? Kan ik eens kijken of het overeenkomt...wie weet komt er bij ons dan toch ook ooit nog eens een spontaan wondertje. Al zei de gyn dat het eigenlijk uitgesloten was.
    @Mannetje: Gefeliciteerd!
    @all: Ik denk dat ik morgen toch ga testen, het is dan dag 10 na tp en dag 14 na de punctie. Mocht het negatief zijn dan ga ik mezelf voorhouden dat hij best nog positief kan worden, want t is nog vroeg. Ik heb gelukkig nog geen enkel teken van een naderende menstruatie.

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Elize thanx.! Ik voel me ook totaal anders, dus moet er gewoon vertrouwen in hebben..:)
    Vind het een goed idee dat je morgen test en wat je zegt het kan altijd daarna nog posi worden en dat is ook echt zo he niet alleen zeggen om jezelf beter te laten voelen, want dat kan ook echt nog..:)
    Ik ga heel hard voor je duimen, hopen en bidden.!!

3. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden en Mannetje!

@Mannetje en Sammy: GEFELICITEERD!!

@Kaaat: kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, zal ook wel erg onwerkelijk aanvoelen na wat je ervoor hebt moeten doen en na wellicht vele teleurstellingen! Maar positief blijven he, gaat helemaal goed komen deze keer!!

Hier zit ik nu op 6 dpo, krijg nu pas een opgeblazen gevoel en wat last van gevoelige tepels.
    Had verwacht dat je dat eerder ging voelen na Ovitrelle (soort pregnyl) maar zit nu op 8e dag na die spuit dus wel wat laat of niet?
    Denk dat ik morgenvroeg toch maar een testje doe om te kijken of dat spul uit mn lichaam is... had me voorgenomen om dat niet te doen, maarja, ben wel nieuwsgierig ;)

Fijne avond allemaal!

4. sesa

sesa Niet meer actief

Super hoor kaat!!! En Sammy natuurlijk ook.

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Thanx Sesa.!

JustB ja ik ga zoveel mogelijk proberen te genieten :)! En ik heb ook nooit echt last van de ovitrelle gehad.. Ja je kan testen om te kijken of het al uit je systeem is, dat is tog juist goed, dan weet je zkr als hij straks posi wordt dat het niet van de ovitrelle is..

6. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammy, mannetje& kaaat; van harte... Lekker genieten nu!

Elize, ik twijfel ook Om op dag 10 al te testen of toch nog wachten.. pfff zit nu op wd7

Verder voel ik mij prima, nog geen ongi verschijnselen, wordt wel gek van die opgeblazen buik... Tot de lunch gaat het wel goed, maar daarna lijk ik wel 4 maanden zwanger, heb normaal echt een hele platte slanke buik.. en voel een soort trekkende pijn van mijn onderbuik naar mijn lies.. soort spierpijn... Vaag.

Hoop dat de komende week snel gaat en dan nog een positieve test...:)

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hè elize, het eerste onderzoek was het 1,2 miljoen. Iets van 30% beweeglijk volgens mij. Daarna 0,2 toen 0,3 daarna tussen de 0,2 en 0,5. Dus ik begrijp het ook niet. Heb vandaag bloed geprikt. Hcg was 73 wel goed toch?

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Kiki spannend jou klachtjes klinken ook spannend..:) Al zegt het natuurlijk niet alles..:)

Sammy ik wacht nog steeds op een test..:)

Ik zal mijne van vanochtend zo even uploaden vanaf me telefoon..! Ik blijf door testen tot volgende week donderdag.. Weet dat het goed zit want voel me super zwanger en ga echt niet ongsteld worden, ben ik nu wel van overtuigd, maar ze laten me weer een week wachten, dan wil ik op z'n minst me streepjes thuis donkerder zien worden toch.?! :D

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Sam ik loop 1 dag achter jou btw..! Hoe cool.? :D

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Bij deze.! :)

11. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @sammy: die waarden komen wel overeen..nou echt super dat het toch spontaan gelukt is!
    @kaaat: kan me voorstellen dat je door blijft testen.

Nou mijn test op WD 10 was compleet wit :(. Ondanks wat ik gister zei heb ik de moed nu wel een beetje verloren. Ik had een dipstick van sensitest. Ben echt niet vrolijk nu...

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Ik snap je heel goed, maar kruidvat is veel gevoeliger he dus daar kan het ook aan liggen.. Ga je nu wachten tot na het weekend.? Dikke knuf iig ik weet maar al te goed hoe een witte test voelt..

13. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Zou kruidvat echt gevoeliger zijn dan sensitest? Nou ga die vandaag dan nog wel halen...ik ben nog niet ongesteld dus dat is fijn. Zou het beter zijn om zondag pas weer te testen of morgen weer proberen? Hmm de ww zijn echt vreselijk, word nu elke dag om 6u wakker doordat ik er aan denk (en nu dus heb getest)

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Ja ze zeggen van wel! Ja je kan het morgen gelijk proberen.. Spannend he.! En ja de ww zijn een HEL.!

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Kaaat: Gefeliciteerd !! Wat een goed nieuws ! Volgende week dus weer bloedprikken ... vind je dat niet zenuwslopend ? Vond ik wel tenminste.

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Ja ik ben echt nog wel bang Loontje, maar voel me echt zwanger en heb totaal geen ongie gevoel, wat ik bij mijn miskraam wel had.. Dus verplicht mezelf wel positief te blijven.. En blijf thuis door testen en zolang die donkerder worden probeer ik niet te stressen..:) Probeer he..;)

Wanneer ga jij WEER :)() voor een cryo.?

17. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyyy meiden!

Kaaat das een test waar je echt niet meer omheen kan hoor, woehoeee!

Ik heb getest of de ovitrelle uit m'n lichaam is.
    7dpo en 9 dagen na de ovitrelle kreeg ik vanmorgen uiteindelijk een heel licht positieve tuurtest.
    Dus het is nog niet helemaal uit mijn lichaam.
    Wat ik wel raar vind is dat sinds gisteren eigenlijk pas de symptomen begonnen zijn, gevoelige tepels pfff.
    Kan dat 9 dagen na ovitrelle nog beginnen?
    Dacht dat je dat wel al eerder zou krijgen (als je al wat merkt van die hormonen) na die spuit.
    Iemand ervaring met evt symptomen van de pregnyl of ovitrelle, en wanneer begonnen die bij je?

Groetjes Justb

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoi meisjes.. Kaat ja ik zag het Kicke hé!! Vind het zo leuk voor je!! Hoop dat iedereen hier snel een positieve test heeft! Elize ja hetis echt zo.. IK heb vorige keer paar testen gedaan. Sensi, predictor, clearblue en alleen kruidvat was toen posi.. 10 dg na tp.. Na 14 dagen na tp werden die andere pas posi.. Dus geef de hoop nog niet op! Ik duim voor je! Sorry meiden ik plaats snel een foto.. Ben druk met werk en op die mobiel lukt het nooit zo goed dan moet ik em in me profiel foto zette geloof k.. Zal ik vanmiddag even doen.. Dikke kuss

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Kaaat: Inderdaad positief blijven :) .... Je testen zien er echt prachtig uit !

Bij de volgende ongi, die ik volgende week verwacht melden we ons weer aan voor een cryo tp.

@Justb: Ik heb ook wel dat de symptomen pas laat beginnen en aangezien ik dan niet zwanger ben moet het haast wel met de pregnyl ofzo te maken hebben !? Maar ik duim natuurlijk dat het bij jou een andere oorzaak heeft !!

20. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ loontje: dat hoop ik uiteraard ook maar maak me vooralsnog geen illusies haha.
    Heb overigens ovitrelle 250mg gespoten en ik las ergens dat dat gelijk is aan 6500ie dus... Nouja blijft speculeren tot nod he Hahah

Deel Deze Pagina