Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1101 Lyanna, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
    Thnx Kaat, rest even verwijderd ivm volgende berichtje Sammy.

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Meiden het is hier over.. Verlies super veel bloed:(:(:(:(:( ben echt aan het janken ik snap het gewoon niet! Sorry maar ik zonder me even af van hier. Ik trek het even niet meer. Iedereen succes met alles en hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn!

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieverd NEE, wat is het toch ook $%^*(& oneerlijk allemaal. Heel veel sterkte met dit verlies!!! Kan me voorstellen dat je even afstand neemt, dit heeft zijn tijd nodig. Heel veel sterkte nogmaals!!! Dikke knuff!!!

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Sammy ooww nee wil hetzelfde als Lyanna zeggen wat ontzettend oneerlijk en super klote..:(:(:( Snap heel goed dat je wat afstand neemt.. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, alweer.. Dikke knuffel.!!

5. Fieke17

Fieke17 Lid

15 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    Sammy, ik leef erg met je mee. Vind het heel erg. Ik kan me echt voorstellen, dat je veel verdriet hebt. Heel veel sterkte er mee!!

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ow nee Sammy, wat erg :(
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Dikke digi knuffel !

7. sesa

sesa Niet meer actief

#1107 sesa, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2011
    @ Benji: de mijne was gister 15 mm en ik moet maandag al voor IUI. Wel apart dat er bij jouw meer tijd tussen zit. Moet jij ook 10.000 EH pregnyl spuiten? Ik heb nu al steken in mijn lies de kant waar de follikel zit.Maar dat kan toch niet, hij is nog te klein om te springen.

@ Sammy: wat een ellende zeg. Waarom nou. Een dikke knuffel (ook al helpt het weinig)

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje Sammy dit had ik niet verwacht!! Heel veel sterkte meid!! En we snappen het!!

9. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @sammy: wat oneerlijk..vind t heel erg voor jullie. Sterkte!

Mijn KV test was vanmorgen negatief..urine was niet heel donker, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

10. sesa

sesa Niet meer actief

wat is een kv test?

11. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh Sammy wat érg!!! Heel veel sterkte meis!!

@ sesa: ik denk dat ze een kruidvat (zwangerschaps)test bedoeld

@ Kaaat: Hoe voel je je meid? Al een beetje gewent aan het idee? ;)

Hier alles gewoon zijn gangetje, heb niet meer getest om te zien of de ovitrelle uit mn lichaam is en ga nu proberen vol te houden tot volgend weekend om te testen.
    Heb nog wel gevoelige tepels en soms opgeblazen gevoel maar verder voel ik weinig.
    Mijn temperatuur is wel al sinds mijn ei hoger als normaal na mijn ei, hopelijk blijft dat zo :)

Fijne zondag allemaal!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Elize oow nee snap dat je vertrouwen weg zakt.. En je weet dat het nog kan, maar snap dat je het niet zo voelt..:( Dikke knuffel.!

JustB klinkt goed wel he.. Denk je dat je het vol gaat houden tot volgend weekend.?
    Ik hier vanochtend een cb gedaan en die zei 2-3 weken dus helemaal juist.. Krijg er steeds wel een btje meer vertrouwen in, maar zie uit naar mij eerste echo en me bloedtest donderdag..!

Fijne zondag.!

13. sesa

sesa Niet meer actief

Ik ga morgen bij de kliniek toch aangeven dat ik 15 min wil blijven liggen na de IUI. Ik heb in het britisch medical journal een artikel gevonden van een studie in 2009 dat je toch de IUI slagingskans vergroot met 10%. Ik neem het artikel mee. Ze zullen me vast een zeikert vinden maar das dan jammer.
    Mogen jullie wel blijven liggen na de IUI?

14. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx JustB. En suc6 met de ww

15. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk wel dat ik dat vol ga houden, meestal voel en zie ik mijn ongi wel aankomen. Buikpijn en rozeverlies ca 2 á 3 dagen vantevoren en mijn temp gaat omlaag op de dag zelf of een dag eerder.
    Dus dat hou ik in de gaten en als dat allemaal niet gebeurt durf ik eigenlijk pas weer te testen.
    Lijkt me minder confronterend dan een negatieve test.
    Maar wie weet, als het dichterbij komt ... dat ik me alsnog niet in kan houden hoor haha zou niet de eerste keer zijn. ;)
    Moet wel de hele week werken van dinsdag t/m zaterdag en mijn zoon weer naar school, dan is het hier smorgens een drukte in de badkamer dus ook dat houdt me wel tegen... scheelt ook weer ;)

16. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammy; wat vreselijk... eerst een onwijs geluk en dan wordt het je zomaar afgenomen... heel veel sterkte!

Verder zit ik ik op wd 10 vandaag, ik heb nog niet getest. Wil eigenlijk wachten tot woensdag, 1 dag voor de testdatum. Vraag mij wel af of ik niet last heb van late overstimulatie. Ben inmiddels 2,5 kilo aangekomen afgelopen week, heb een opgeblazen buik doet gewoon zeer van de spanning, mijn buik is ook anders begint echt vanaf mijn schaambeen al bol te worden, gisteren veel last van steken en ben zo benauwd.. Ik eet vrij weinig omdat ik de hele tijd het gevoel heb vol te zitten. Is dit normaal of duidt het toch op overstimulatie? Hebben andere meiden hier ook last van? :)

17. Fieke17

Fieke17 Lid

15 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    Sesa, ik mocht ook altijd een kwartier blijven liggen na mijn iui poging. Succes.

Kiki, ik denk echt wel, dat dat overstimulatie is. Je mag het ziekenhuis wel bellen. Kan gevaarlijk zijn.

18. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kiki,het klinkt ook als overstimulatie. Ik heb ook OHSS gehad.Ik zou even contact met de gyn opnemn morgn als ik jou was.

19. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammy88 veel sterkte meid en ook voor je man natuurlijk!
    @kaaat gister weer pregnyl gespoten omdat mn eisprong maar niet wilde komen en dan vrijdag voor de laatste cryo.....we zullen t zien. Geniet jij lekker!!

20. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @sesa ik krijg pas een iui als ze een ei hebben van ongeveer 18mm of groter en dan mag ik 5000 pregnyl spuiten en dan 1 dag of anderhalf dag later de iui ook ik blijf 15 min liggen na iui is beter wijzen onderzoeken aan en algelopen keer is ons ook geadviseerd om in de avond nog een keer seks te hebben en dan een hoogtepunt na klaarkomen van man te krijgen sturen de zaadjes omhoog en richting de eileiders is beter dus dan doen we dat maar he alles om te helpen. Mag morgen weer even kijken of ze gegroeid zijn en dan zullen we wel zien hoe en wanneer we de iui hebben

@all temperaturen jullie ook en waar vullen jullie die dan in want weet niet waar ik dat dan kan doen zo`n grafiek

fijne zondag XXXXX

Deel Deze Pagina