Dames even een ego berichtje; ik ben zwanger! Vannacht wakker geweest van de misselijkheid en vandaag is wachtdag 12, dacht ik ga het wagen.... Moest 5 min wachten maar binnen 10 sec stonden er al twee dikke vette strepen! Hoop dat het allemaal goed gaat
Kiki jeeeeeeeeeeeh GEFELICITEERD..!! Wat een goed nieuws zeg.!! Testje testje..! Elize oow nee.. Huil het er maar even goed uit hoor..!! Pokkezooi.!!
Kiki en kaaat van harte gefeliciteerd meiden!!! Je hebt een zwanger na Mmm topic hè! Ik hoop dat vele meiden mogen volgen daar naartoe!!!
Ok zal kijken naar de topic @kaaat foto staat in mijn album.... Ben zo blij vandaag ) Elize wat vreselijk, ik had zo gehoopt dat je vandaag toch goed zou testen...
Kiki: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd! Hoeveelste poging was dit voor jou eigenlijk? Hier nog steeds geen ongi...morgen nog maar een keer testen, al weet ik echt dat het onmogelijk positief kan zijn... Elize: knuffel meis..
Kiki hele mooie foto hoor voor 12 dagen na tp.. Super, heb je ook een bloedtest.? Josefien oow wat een gedoe zeg.. Hoop tog stiekem dat hij nog posi wordt maar jij weet het beste wat je voelt..
Kiki gefeliciteerd, geweldig goed nieuws. Zelf durf ik geen test te doen, morgen 14 dgn na punctie. Ik voel zelf dat het goed zit, maar toch durf ik nog niet. Moet ik morgenvroeg gewoon ga testen.
Hoi Dames, Ik heb een nacht en dag opgenomen gelen in het ZKH waar ik werk.Met koliek pijn ( ik kroop over de grond van de pijn. leek net een wild beest)en verhoogte ontstekingswaarden in mijn bloed.Ligt niet aan de IUI maar ze dachten een blindedarmontsteking.Ik ben net ontslagen omdat de pijn weer zakt. Ze weten niet wat het is geweest en moet het aan kijken.Alleen nu weten alle artsen waarmee ik werk dat ik in de mmm zit.Maarja
@ Fieke, ja voor mij was het vandaag ook 14 dagen na de punctie... aan de ene kant dacht ik dat het goed zat, maar na zoveel nare berichten op de fora dacht ik toch weer... misschien is het bij mij ook schijn.. ik was vannacht zo klaar met het wakker worden van misselijkheid en een soort gevoel alsof mijn baarmoeder aan het uitrekken was (raar trekkend gevoel) dat ik vanmorgen dacht; of ik nou vandaag of over 2 dagen slecht nieuws heb; dan kan ik het maar beter gehad hebben... binnen 10 sec stonden er twee dikke strepen! Begon eigenlijk een beetje ongeloofwaardig te giebelen en maakte zo ook manlief wakker... @Kaaat, bij het mck is de procedure dat ik over 3 weken een 7 weken echo laat maken, dat is 23 november. Denk je dat ik nog een bloedtest bij de huisarts moet vragen? @josefien; sja je leest toch wel regelmatig dat vrouwen dan opeens wel positief testen... ik hoop het zo voor je... gun jullie allemaal dit geluk gevoel, hoe kwetsbaar het dan ook nog is... voor mij was dit de eerste ICSI, daarvoor ook geen andere behandelingen gehad... heb vanmorgen de laaste utrogestan gehad dus daar ben ik ook vanaf... en nu wat meer rust met de pijntjes en misselijkheid... weet dat het goed is nu...
Kiki moet je niet verder met de bolletjes? Düsseldorf raadt aan omer verder mee te gaan. Zwolle zegt ook stoppen.
Bij het MCK gebruik je er 90 vanaf de punctie.... en op is op... ik ga er vanuit dat het goed is, ze hebben een vrij hoog slagingspercentage...
Fieke spannend.!! Ik duim.! Kiki nee je bent goed zwanger je test is heel duidelijk, dus een bloedtest hoeft niet hoor.. Sesa heftig en al helemaal omdat ze niet precies weten wat het is, eng hoor..:S
Goedemorgen. Het voelde sinds gisteren zo goed, dat ik net test heb gedaan en ZWANGER!!! Ik ben heel blij. Het streepje is nog niet heel duidelijk, dus vrijdag of zaterdag doe ik nog een test.
Zoooo wat een mooie berichten allemaal hier! Zwangere dames VAN HARTE!! Wachtende dames allemaal succes deze ronde! Wat ik zo zie is dit een vruchtbaar topic Ikzelf zit op cd25 vandaag. Heb geen last meer van m'n tepels en verder voel ik ook weinig wat op een zwangerschap kan duiden. Normaal gesproken krijg ik op cd25/26 altijd al wat spotting dus ik ben benieuwd. Mijn temp is nog steeds wel hoger dan normaal in de LF. Iemand dat ooit meegemaakt dat je gemiddelde temp hoger is dan anders, en ook constanter lijkt t... Groetjes Justb
Fieke ook heeeeeeeel erg gefeliciteerd meid! Wat een goed nieuws hier, zo aan het eind van de topicmaand! Ik ben zelf helaas echt niet zwanger: vanochtend maar weer getest, maar het was duidelijk negatief (vandaag 14 dagen na tp). Ik moet dus ect mijn ongi gaan afwachten, voelt heel vervelend, wil er vanaf zijn! Ik voel me alleen al wel een stuk minder depressief, ik wil me echt gaan richten op de cryo-poging nu. Ik za daarom ook hier maar gaan vertrekken en me binnenkort aanmelden voor het vervolgtopic! Alle zwangeren: geniet van jullie geweldige nieuws, jullie hebben het zo verdiend! Alle niet-zwangeren:hopelijk zie ik jullie weer terug in het volgende topic en worden we dan allemaal zwanger! Liefs, Fien
@ Josefien. waarom moet je dit topic verlaten?Dat hoeft toch niet. @ Kaat: idd erg eng maar ik voel me een stuk beter vandaag. MOrgen ga ik weer werken en hoop over 2 wk een positieve test te hebben.