Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@all: we kunnen toch met onze hele groep een nieuw topic maken?Of gewoon gezellig hier blijven kan ook natuurlijk

2. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, van mij uit kunnen jullie hier lekker blijven...

Kaaat hoe voel jij je? Ik heb echt van die misselijkheids aanvallen, gelukkig voornamelijk smiddags en savonds...

3. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Mijn temp vanmorgen weer gezakt dus deze eerste ronde iui beschouw ik nu als mislukt... Helaas!
    Nu wachten op m'n ongi, vandaag of morgen :(

Fijne dag allemaal!!

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    939
    113
    Vrouw
    Just oownee..:( Dat was niet de bedoeling..:( Dikke knuffel..

Angela welkom hier.!

Benji jij weer op de w8bank! Succes daar..

Elize klopte je gevoel en testen toch he..:( Jammer maar wel goed dat je alweer wat positiever naar de toekomst kijkt..

Sammy haai hoe is ie.?

Sesa ja dat kan ook moeten we even kijken waaronder we vallen en wat voor naam..:)

Kiki nu al misselijk, leuk he..:)

Ik ook hier hoor maar met vlagen de ene dag is het verschrikkelijk en de andere dag gaat het wel.. Me (.)(.) doen ook erg veel pijn en heb last van me rug, maar alles met een big smile op me gezicht..:)
    Had gister weer hcg geprikt, omdat hij vorige keer nog maar op 61 stond dus had al uitgerekend dat hij nu iig boven de 600 moest zijn en hij was al ............. 2200..!!!! Wowwie, ben erg blij..!
    Mijn eerste echo is 23-11.. Wanneer is je jouwe Kiki.? En Fieke heb jij ook al een datumk gekregen.?

Ik ga zo even voor het eerst na de punctie naar de sportschool, maar moet het heel rustig aan doen van manlief dus zal me daar maar aan houden, dus niet te veel cardio gewoon even de spiertjes..:)

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Héy kaat, ja het gaat wel goed. Ben weer aan het werk en sporten. Ben nu in totaal sinds april 27 kilo afgevallen. Dus nu wil ik nog 6 kilo ongeveer. Dan weeg ik 60. Ds hoop dat dat lukt voor de terug plaatsing. Ik zit een stuk beter in me vel en heb er vertrouwen in dat het wel gaat lukken. En als ik jou fieke en kiki zie krijg ik ook love weer beetje meer hoop! Voor iedereen die aan een nieuwe poging begint succes allemaal!

6. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammy wat knap dat je zoveel bent afgevallen! Ik woog 57 bij de start maar door de hormonen nu op de 60...

Kaaat wat goed zeg zoveel gestegen, Ja ik heb ook last van mijn rug.. ook ik heb 23 nov. De eerste echo.... Spannend, heb mijzelf voorgenomen volgende weer te testen voor mijn eigen gemoedstoestand en dan de week erna nog een keer en dan de week daarna echo! Kan ik het daarna aan de opa's en oma's vertellen die weten nog helemaal niets....

7. angela88

angela88 Lid

28 okt 2011
    8
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Nou dit is mijn verhaal, ik had al vrij jong een kinderwens maar nog geen vaste relatie totdat ik op mijn 19de mijn vriend leerde kennen we waren er vrij snel samen over uit dat we kinderen wilde dus ben ik in maart 2008 gestopt met de pil na een half jaar lukte het nog steeds niet, dan maar weer naar de dokter en die vertelt je dan dat het normaal is dat het niet bij iedereen binnen een half jaar lukt, ok daar kunnen we mee leven.
    Weer 6 maanden later toch maar weer naar de dokter en nou mochten we naar het ziekenhuis voor een bloedtest voor mij, alles was goed, bij mijn vriend zag alles er toppie uit, niets lijkt je dan nog in de weg te staan!!
    Maar schijn bedriegt..
    toen hoorde ik van een kennis over het mck (begin 2011), daar hebben we gelijk een afspraak gemaakt 5 weken later konden we terecht, en daar werd alles gelijk in gang gezet we konden kiezen of in leiderdorp naar het ziekenhuis of in gouda nou in gouda konden we eerder terecht voor een hsg dus werd het gouda, hoe eerder hoe beter :) het was geen pretje maar we hadden het maar weer gehad, van 1 eileider waren ze niet zeker of die nou verstopt zat of niet maar die ander was goed dus we mochten beginnen met ovulatie testen voor de iui in augustus.
    De eerste iui was mislukt, september weer testen maar de testen gaven geen positieve test aan (op de 20ste dag van de ong. 28 a 30) dan maar een bloedtest om te kijken of de eisprong al geweest was of niet en ja hoor hij was idd al geweest, balen..
    Dan maar alle hoop op oktober, en nu gingen ze me meer in de gaten houden met echo's om te kijken wanneer het eitje hoe groot zou zijn, dat ging beter.
    Toen het eitje 20 was (op zondag) mochten we in de avond voor het eerst pregnyl spuiten en op dinsdag voor de iui.
    weer hopen totdat die dag aanbreekt en weer een teleurstelling te verwerken krijgt..
    dat was vrijdag 30 oktober en zondag 6 november mogen we weer naar t mck voor een echo.. en dan maar weer afwachten..

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Kiki spannend hè zon eerste echo! Duim voor je dat alles goed is. Angela wat een verhaal. Dus je doet nu iui. En hoor je dan 6 november of je zwanger bent? Sorry heb er niet zoveel verstand van heb dat nooit gedaan.

9. angela88

angela88 Lid

28 okt 2011
    8
    0
    0
    hai sammy, nee ik ben vorige week vrijdag ongi geworden en zondag 6 nov mag ik voor een echo om te kijke hoe groot mijn eitjes zijn voor de volgende iui poging...
    geef nie hoor je kan niet overal verstand van hebben hihi (gelukkig maar) ;)
    En wat heb jij allemaal meegemaakt?

p.s. wat is t toch fijn om ff te kunne prate met iemand die het ook meemaakt zonder dat ze zeggen: a joh je ben nog zo jong, je heb nog tijd zat.. :s

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja ik ben nu 23 en 9 jaar samen met me vriend. Rijbewijs gehaald, opleiding afgemaakt, werk gevonden, Huis gekocht enzo en in 2009 gestopt met de pil, na een jaar proberen naar de huis arts gegaan. Gelijk doorverwezen, onderzoeken gehad. Zaad niet goed. Zouden eerst 6 x iui moeten doen maar had op internet gelezen dat je daar 1 miljoen zaadjes voor moest hebben en dat had me vriend niet. Dus afspraak gemaakt in mck gelijk begonnen met icsi in april, was niks gegroeid dus poging gestopt. Toen in juni nieuwe poging is mislukt en geen cryos. Toen augustus icsi 2 toen was ik zwanger, vroege miskraam met 4 weken en 2 dagen. Toen ben in daarna gelijk spontaan zwanger geraakt en dat is ook mis gegaan met 4 weken en 5 dagen. Dus nu wachten tot ik ongesteld word en dan cryo terugplaatsing. Ik woog 93 toen ik begon in april en ze zeiden dat ik wat af moest vallen dus ben gaan sporten en gezond eten dus ben nu 27 kilo afgevallen. Wil er nog 6 af dus daar focus ik me nu op en ja heb er nu wel vertrouwen in.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wie, wat, waar:
    Adventure:
    2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus.
    Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt.
    Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Fientjelady: UZA Egedem
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle
    Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje.
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen.
    Marjah: 2006 verwijderen mirena, mmm sinds maart 2009, 6e ICSI (maar 1e ecd poging), MCK
    Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG
    Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC
    Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010.
    Nu 2e ronde voor brusje
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 5de IUI in nov/dec bij Geertgen kliniek
    Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad
    Minnie Mouse1974: Vanaf 2008 weer kinderwens. ICSI 2; Week 40 puncie en hopelijk TP. St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg.

Startdatum:
    Djuuzie: 13 oktober start met Elonva.
    Benji: 18 oktober gestart met Puregon.
    Lyanna: 29 oktober gestart met Puregon.

Echo/FM afspraken:
    Lyanna: 05 november (3e)

Punctie:

Terugplaatsing:

IUI:
    Justb: 21-10-2011
    Benji: 04-11-2011
    Lyanna: ??-11-2011

Testen:
    Josefien: 2 november
    Justb: 6 november
    Sesa: 16 november
    Benji: 18 November

Zwanger:D:
    Loesie1982
    Joekie
    Kaaat

Niet zwanger:(:
    Caro31
    Catharine
    Delia
    Nataik
    Nelly1
    Marjah
    Ons wondertje
    Zonnetje1980
    Loontje85
    Benji
    Minnie Mouse 1974
    Lyanna
    Elize84

Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:(:
    Sammy 88

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden.

Vanmiddag had ik mijn 2e FM en links zit een follikel van 15mm en rechts 1 van 14 mm en baarmoederslijmvlies was 10mm.
    Ik moest net toen ik thuis kwam nog een ovulatietest doen, bij positieve test moest ik vanavond spuiten en zondagochtend IUI.
    Maar helaas, negatief. Morgenochtend nog 1x Puregon 75 IE spuiten en heb ik om 9.45 weer een FM. Ben benieuwd en hopelijk morgenavond Pregnyl en dan denk ik maandag de IUI.

Ik hou jullie op de hoogte, maar druk weekend voor de boeg. Morgen hele dag verjaardag vieren en zondag visite, maar ik laat morgenavond wel even weten hoe de FM was.

Ieder geval allemaal alvast een fijn weekend!!!

13. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai lyanna

hoop voor je dat je fm morgen goed is en dat je dan pregnyl mag spuiten en dan lekker maandag je iui mag gaan doen en dan net als mij lekker op het wachtbankje ik heb vanmorgen mijn iui gehad dus en mag lekker gaan genieten van de lange wachtweken nou succes en de duimen draaien op volle toeren hoeveelste iui is dit van jouw nu dan?

14. sesa

sesa Niet meer actief

@ Angela: wat een verhaal. Ik doe ook IUI zit nu op poging 4.

@ JustB"wat vervelend meid!:(

Ik zit nog rustig op de bank.....ik wel erge pijn in mijn linker stokkie

15. angela88

angela88 Lid

28 okt 2011
    8
    0
    0
    @ sammy wat verschrikkelijk voor jullie 2 x een miskraam en achter mekaar ook echt onbegrijpelijk..
    Wat knap van je om zo veel af te vallen zeg!! hoe doe je dat toch, dat volhouden..?
    Maar wat houd icsi precies in eigenlijk?

@ sesa weten ze bij jullie waarom het nog niet gelukt is?

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey angela, ja het was verschrikkelijk. En ja ik hou vol omdat mijn grootste wens een lief klein babytje is. En ik wil zeker weten dat ik alles geprobeerd heb om die wens te vervullen. Ik heb het soms wel moeilijk want ben echt een emotie eter. Ben al die kilos aangekomen sinds mijn kinder wens omdat het maar niet lukte. Icsi is hetzelfde als ivf, alleen in het lab wordt 1 zaadcel in een ei geïnjecteerd bij ivf worden de zaadjes bij het eitje in een bakje gedaan en moeten ze er zelf heen zwemmen. Maar dat was voor ons geen optie. Hoop dat voor jou iui genoeg is.

17. sesa

sesa Niet meer actief

@ Angela: Ik ben nog niet onderzocht. Ze willen eerst 12x IUI doen voordat ze ze een HSG gaan doen. Ik heb IUI omdat ze het met donorzaad doen(de kwaliteit daarvan in niet zo erg goed, het is bevroren geweest natuurlijk). Ik heb geen partner maar wil toch graag moeder worden. Ik moet het eerst 12x proberen omdat een normaal stel het eerst ook een jaar moet proberen voordat ze onderzoeken gaan doen.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Even snelle update:
    Follikel rechts is ?????, niet kunnen vinden.
    Follikel links is 16,5 mm, morgenochtend weer meting en gyn, zei nog dat we follikel geen 20 mm mogen laten worden ivm de vorige cyclus.
    Dus morgen misschien gelijk pregnyl en alsnog maandag IUI.

Nu hele dag verder weg, fijne dag en misschien tot vanavond.

19. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    even aangepast

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, hier weer even snelle update. Vandaag druk, krijgen visite en vanavond ook nog. Weet niet of ik vanavond dus nog kom.

Vanochtend was mijn ovulatietest nog negatief, maar streepje was al aardig donker en zit er dus wel aan te komen.
    Mooi follikel van 19 mm aan de linkerkant te zien en dus vanavond 20.00 de pregnyl en dinsdagochtend (waarschijnlijk 9.30, moet morgen nog even bellen voor definitieve tijd) de IUI.
    We hopen nu op tijd te zijn, maar mocht ik weer te snel ongesteld worden moet ik volgende ronde ook progesteron gebruiken om de LF te verlengen. Maar nu willen ze daar nog even mee afwachten ivm combinatie met de ovulatietesten.

Nou ga ik is snel met eten aan de gang, fijne zondag allemaal!!!

Deel Deze Pagina