Wie ook in september/ oktober iui,ivf, icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou meiden hoop ook spoedig mee te kletsen. Wij mogen na onze eerst volgende menstruatie weer starten. Dus nu mijn menstruatie afwachten. Heb geen idee wanneer die komt.

Ow hoe is t met s las dat hij geopereerd moet worden!! Jeetje het zit jullie echt niet mee! Vanuit hier dikke knuff

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje... Net het zh gemailt en krijg een mail terug dat het niet geeft dat je ongie uitblijft. Als je 14 dagen overtijd bent mag je het zh bellen voor een afspraak te maken voor uitgangsecho!!!
    We wachten nog maar effe verder dus :(

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Jeetje Joekie! Das balen dat je zo lang al wacht op je ongi en dan ook pas na 14 dagen overtijd een uitgangsecho krijgt. pffffffff

Jessie1983, hopen op snel een ongi!

Meiden, heb ff jullie mening nodig. Iedere 3e dinsdag van de maand is er bij mij in het ziekhuis een bijeenkomst voor prik instructies en informatie over de behandelingen. Nu moet ik 23 september weer naar de gyn en krijg dan hopelijk groen licht om te starten. Je raad het al, dan is die week net de bijeenkomst geweest en moeten we een maand wachten. Ook dan is mijn ongi net begonnen en lopen we twee maanden vertraging op. Is het raar dat ik even de gyn bel met de vraag of we alvast in september naar de bijeenkomst kunnen zodat we eerder kunnen starten met ICSI?

Hoor jullie mening graag!

Liefs, Djuuzie

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    dJUUZIE DAT HEB IK OOK GEDAAN HOOR!!
    Sorry caps lock..
    De 25ste hadden we de info bijeenkomst en je moet hier op de 23ste cyclusdag beginnen met de decapeptyl. Twee dagen voor de bijeenkomst zat ik op de 23ste cyclusdag...
    Heb gebeld en ik mocht dus iets eerder al starten met spuiten en had daarna pas de bijeenkomst.
    Nu hadden we al wel eerder een behandeling gehad in een ander zh en ik ben verpleegkundige.. Mss heeft dat meegwogen..

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Djuuzie. Ik zou het ook zo doen. Waarom niet. Anders moet je gewoon weet wachten. Ik zou het ook doen hoor.

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Djuuzie, gewoon doen hoor!!!

Joekie, ik heb gereageerd!!! Miste alleen de optie 'niet' want ben dus 1x niet ongesteld geworden! Balen dat je dan 14 dagen moet wachten!!!! Raar protocol hoor!!!

Jessy, ik hoop dat je je snel hier mag melden!!!

Hier, vandaag dag 13 en de teststreep is nu bijna even donker als de controlestreep! Dus ik hoop morgen een positieve digitale! (streepjestesten zijn op!) Vanmiddag doe ik ook nog een digitale, maar je mag dan 4 uur niet plassen stond er op de bijsluiten er had om 8.00 nog geplast en deed om 10.15 de streepjestest. Dus moet nu wachten tot minstens 14.30 zonder te plassen!

We zitten er dichtbij denk ik!!!

Liefs

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Loesie, succes!

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Een 2e streep klinkt goed Loesie

Hier vandaag voor een fm geweest. Op cyclusdag 13 was mijn ei pas 10mm, dus moet nog even geduld hebben. Maandag weer voor een fm komen en hopelijk is ei dan mooi gegroeid.
    Moet er wel bijzeggen dat ik meestal pas een eisprong rond dag 19 heb, laatste tijd soms iets eerder.
    Dus heb dan nog een dag of 6 en dat zou dan wel kloppen als hij ongeveer 2 mm per dag groeit.

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Loesie spannend meid! Hopelijk kun je snel voor een tp!

Zonnetje, hopelijk groeit ie nog effe lekker door ;)

Timon hoe is het met jou? Zijn er speciale voortekenen of nog helemaal niets?

Ik ben inmiddels ENORM ongie geworden. Voel me er gewoon niet lekker bij.
    Heb het zh gemailt want ze waren wegens omstandigheden dicht... Niets meer gehoord dus hopelijk morgen een mail terug met een afspraak voor de uitgangsecho..

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joekie, ik heb vanaf dag 4 na tp een zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik gehad. Vandaag (nog) niet. Om mezelf niet gek te maken ben ik gaan schoonmaken. Ik heb nog een week te wachten. *zucht*

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Pfff..de lastigste week te gaan!!!
    Wanneer ga je testen?? Echt op de 8ste of ook al iets eerder?

Succes meid!!! Ik duim voor je!!!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik probeer op de 8e en niet eerder. Oef, dat is een zware weg.:p

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat knap!! Ik ga denk ik een lading testen inkopen als de tp achter de rug is :D

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe vaak wil jij gaan testen?

Ik heb met de 1e ICSI vanaf dag 10 getest ivm 2 streepjes. Uiteindelijk was 'ie op dag 17 weg. Geen fijne tijd gehad. Nu liggen 2 testen klaar.

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Meiden, thanx voor de adviezen! Ik ga maandag gewoon bellen om te vragen of het kan. Als het kan kan ik rond 9 oktober starten en anders rond 2 november. Is toch een maand......

Loesie, was de digitale positief? Hoop snel voor een terugplaatsing meid! Heb je helemaal geen hormonen hoeven gebruiken voor deze terugplaatsing?

Zonnetje, nog even geduld, laat de eitjes maar lekker groeien!

Joekie, hoop dat je je snel beter voelt en wat van t ziekenhuis hoort en snel een utgangsecho krijgt.

Timon, wat een spanning. Schoonmaken is een goede afleiding. Duim voor je.....

Ik heb donderdag een hysteroscopie. Zie er best tegenop. Heeft iemand hier er ervaring mee?

Liefs, Djuuzie

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou, ik wil in elk geval weten wanneer de pregnyl uit mijn lijf is dmv testen en dan misschien om de dag ofzo.

De ongie zet flink door. Heb vandaag te horen gekregen dat ik dinsdagochtend voor de uitgangsecho mag.
    Eindelijk het gevoel dat het vanaf dinsdag écht gaat beginnen...

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Joekie, spannend!!!! Hoop dat de ongi snel minder wordt! En uitgangsecho komt vast goed!

Djuuzie, goed dat je gaat bellen!

Timon, SPANNEND!!!!! Nog eventjes wachten dus! Nog maar 5 daagjes, moet lukken!! (zeg ik, ppfff, haha!)

Hier nog geen positieve digitale, maar hij komt er wel aan volgens mij. Als je die testjes uit elkaar halen zie je die streepjes en ik weet dat je met een zwangerschapstest daar niet naar mag kijken, maar nu zie je wel duidelijk dat die streepjes donkerder worden. Die van vandaag is nog heel iets lichter dan de controlestreep.

Heb ook nog een kvstreepjestest gedaan en die zag er zo uit:

Bekijk bijlage 180561

Goed he!!!! Heb Dusseldorf vandaag gebeld, ze waren tussen en 9 en 12 bereikbaar, maar als ik dus vanmiddag wel een positieve ditigale had gehad, dan moet maandag mijn cryo(s) ontdooid worden en ik wist niet of dat nog wel kon, maandag bellen dat ze maandag ontdooid werden...

Moest van Irma (assistent) nog even doortesten. Worden ze morgen lichter, dan gaan ze ervanuit dit ik vandaag mijn piek heb, dus morgen eisprong, maandag ontdooiing en dinsdag tp, zijn ze morgen nog donkerder, dan is het maandag eisprong en bellen, dinsdag ontdooien en woensdag tp!

Dus...we testen morgen nog even verder...heb al wel wat vruchtbaar slijm enz en wat trekkerig gevoel in de buik, dus het zit er iig aan te komen!

Liefs

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat spannend Loesie!!
    Ik duim voor een goede ontdooiing!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Loesie voor jou ook spannend zeg!! Het komt nu snel dichterbij!!!! Heel veel esucces!!

Deel Deze Pagina