Oh meiden wat spannend hier!!! Ik hoop dat het een reuze roze bankje gaat worden!! Morgen heb ik de uitgangsecho. Heb dr zin in
Echo gehad, zag er prima uit gelukkig. Aan de ene kant zes en aan de andere kant zeven eiblaasjes. Vandaag starten met puregon en 12 & 14 sept de fm.
Wie, wat, waar: Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Nataik: 2009 pilstop, 2x IUI Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 3 cryo's in de vriezer. Startdatum: Loesie1982: 21-8 ongesteld geworden, rond 5 september tp! Karinikke87: 22-8 (Deca) Joekie: 23-8 (Deca) Natjuh026: eind juli pil. 26-8 lucrin spuiten Elize84: 30 augustus start pil Nataik: Wachten op uitslag cyclus analyse, start sept./okt. Zonnetje1980: volgende cyclus tp in eigen cyclus Ons wondertje:28 Augustus 1e dag cyclus. Echo/FM afspraken: Joekie: 6-9 Uitgangsecho Ons wondertje: 7-9 echo en bloedtest cd 11 karinikke87: 09-09 echo Zonnetje1980: 09-09 echo Joekie: 12-9 1e fm Natjuh026: 14-9 fm Joekie: 14-9 2e fm Elize84: 30-9 uitgangsecho Punctie: Delia : 27 augustus Elize84: 14 oktober Terugplaatsing: Delia: 1 september Loesie1982: 8 september om 15.00 Testen: Delia: 13 september Loesie1982: 20 september Zwanger: Niet zwanger: Even aangepast met mijn afspraken
Wie, wat, waar: Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Delia: 2006 pil stop, 2008 mmm, 2009 MESA bij man, 2009 1e ICSI raak!! zoon op 21-02-2010. 12/10 cryo tp, 02/11 ICSI, 06/11 cryo tp, 09/11 ICSI Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Nataik: 2009 pilstop, 2x IUI Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 3 cryo's in de vriezer. Startdatum: Loesie1982: 21-8 ongesteld geworden, rond 5 september tp! Karinikke87: 22-8 (Deca) Joekie: 23-8 (Deca) Natjuh026: eind juli pil. 26-8 lucrin spuiten Elize84: 30 augustus start pil Nataik: Wachten op uitslag cyclus analyse, start sept./okt. Zonnetje1980: volgende cyclus tp in eigen cyclus Ons wondertje:28 Augustus 1e dag cyclus. Echo/FM afspraken: Joekie: 6-9 Uitgangsecho Ons wondertje: 7-9 echo en bloedtest cd 11 karinikke87: 09-09 echo Zonnetje1980: 09-09 echo Joekie: 12-9 1e fm Natjuh026: 14-9 fm Joekie: 14-9 2e fm Elize84: 30-9 uitgangsecho Punctie: Delia : 27 augustus Elize84: 14 oktober Terugplaatsing: Delia: 1 september Loesie1982: 8 september om 15.00 Testen: Delia: 13 september Loesie1982: 20 september Zwanger: Niet zwanger: Even aangepast met mijn geschiedenis
@delia: ik zou ook wel de eerste tp een positieve test gehad willen hebben. Teleurstelling is toch groot als het niet gelukt is. Succes nog even. @loesie; hier doe ik fm's en testen. Moet op dag 12 voor een fm en dan kijken ze hoe het met je ei is. Met een lange cyclus moet je soms vaker terug. Maar heb dus ook al een keer gehad dat ei toen al mooi was volgens arts en ik mijn ei verder moest zoeken met testen. Dus hier ook ervaring met testen, maar heb er nooit problemen mee eigenlijk. Heb van die casettte-testen, waar ik prima mijn ei mee vind. Gezien ik altijd 2 weken later ongi wordt. Maar toch een positieve test voor je. Wat is de rede dat jullie naar dusseldorf zijn gegaan? @joekie: bij jou dus ook al wat zichtbaar. Nog even doorspuiten dus. @all: de rest ben ik even kwijt, heb nog wat andere dingen te doen, dus even snel gelezen. Maar succes in ieder geval
pppfff...vandaag worden de cryo's ontdooid. Ben stikzenuwachtig! Als het niet goed gaat word je gebeld! Ben zo bang dat die telefoon gaat! Ben op mijn werk (Klas met kids, dus ff snel, haha) dus dat geeft wel afleiding! Maar toch! Vanmorgen begonnen met utrogestan en suprefact! Wij zijn naar Dusseldorf gegaan, omdat ze daar alle bevruchte eitjes invriezen. En in Zwolle waren ze zo streng, dat wij de 2e ICSI geen cryo's hadden. (1e ICSI maar 2, van de 7) Toen ging het wel heel snel. Gelukkig raakte ik de 3e ICSI zwanger EN hadden we nog 5 bevruchte eitjes die ingevroren werden! HEERLIJK! Ga weer aan het werk, knuffel voor jullie!
Ik weet dat in nederland de cryo's van goede kwaliteit moeten zijn, anders overleven ze het ontdooien niet zeggen ze. Ik hoop dat je geen telefoontje hebt gehad loesie, maar dan heb je wel snel een tp na een positieve test. Of lijkt dat zo. Hier doen ze pas op dag 4 een tp en dag van eisprong is dag 0.
Zonnetje, da's nie helemaal waar...want anders zou het veel te veel geld kosten, als ze in Dusseldorf bijna nooit goed zouden ontdooien. En ik ben niet gebeld, vandaag, dus is er zeker ééntje goed ontdooid. Of ze nog doordelen, da's wel afwachten...morgen rond 12.00 eerst bellen voordat we vertrekken. Voor de zekerheid. Als ze zelf niet al gebeld hebben! Hopen van niet! Nog even in spanning dus! Mijn embryo's zijn ook 2 dagen na de punctie ingevroren. In Duitsland plaatsen ze ook de embryo's 2 dagen na de punctie terug, hoe eerder op de plek waar het hoort, hoe beter, vinden ze! Dus vandaar dat ik nu ook weer 2 dagen na de eisprong een terugplaatsing heb! Ze zijn dan ook vaak nog maar 2 of 4 cellig. Bij de 3e ICSI heb ik een 2-cellige en 4-cellige terug gekregen en ééntje is dus blijven plakken! Fijne avond!!! Liefs
Hier vandaag voor echo en bloedafname , mijn oestradiol was nog wat laag dus morgen terug voor bloedafname. Dan verwachten ze dat de waarde goed zal zijn. Mijn bms was 10 mm en mijn follikel 17 mm dat was wel goed
Ik hoop dat je een tp hebt morgen loesie. Maar dat is wel een heel verschil met nederland als ik het zo lees. Van dat ontdooien is zo tegen mij gezegd door het ziekenhuis. Bij mij worden de cryo's op dag 3 ingevroren en op dag 3 ontdooit. En dan kijken ze een dag of ze verder delen, dus op dag 4 pas een tp. Maar kan dus ook met minimale deling dus een mooi beebje worden. Wie weet is het wel beter hoor. @onswondertje; bij jou gaat het ook hard dus. Maar je ei is bijna goed genoeg inderdaad, dus voor jou ook binnenkort een tp.
Wij doen iui Ja de arts had vandaag al pregnyl verwacht maar de bloeduitslag bevestigde dat nog niet. Dus spannend morgen
Sorry voor misverstand ons wondertje. Morgen denk wel pregnyl als je geluk hebt en zaterdag zeker de iui. Succes dan met de iui.
Meiden, ben zooooooooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig!!!! Als de ontdooiïng mis zou gaan, dan hadden ze nog tijd om een andere te ontdooien, maar als ze vannacht niet door zijn gedeeld, dan word ik vanmorge gebeld met die mededeling. Dan is er ook geen tijd meer om iets anders te ontdooien, dus dan gaat de tp niet door! We moeten sowieso zelf voor vertrek nog even bellen, maar ik bel wel iets eerder! Dan denken ze maar dat wij er 4 uur over doen, haha! Manlief zou een halve dag werken, maar die smste rond 7.30 al dat hij om 9.00 wel thuis zou zijn! Gelukkig maar!!! Heb S.iem natuurlijk als grote afleiding, maar een normaal gesprek voeren zou ook leuk zijn, haha! Onsw, hopelijk voor jou ook goed nieuws, gelijk op zou leuk zijn!!!!!! Andere meide, nog afspraken staan binnenkort?! En hoe gaat het spuiten?! Liefs
Alweer een half uur voorbij! Is het heel gek om te denken dat als ze rond 9.30 nog niet gebeld hebben ik goede hoop krijg? Want als ze/hij vannacht niet doorgedeeld zijn, bellen ze toch vrijwel meteen? of iemand andere ervaringen?
Net gebeld, ze hebben 1x2 ontdooid en er was er 1tje niet doorgedeeld, dus krijg er straks 1 terug! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij natuurlijk, maar vind het ook eng, want bij 2 heb je nog altijd het idee, als er eentje niet blijft plakken, dan hebben we die anderen nog, haha! Nu MOET deze gewoon goed gaan, anders houdt het op! Wel fijn dat we er nu gewoon nog 3 in de vriezer hebben! Ik ga S.iem uit bed halen en naar mijn schoonmoeder brengen! Rond half 1 vertrekken we! Met volle blaas, pppffff! Liefs!
Loesie wat spannend!!!!!!Snap je hoor, ik zou ook gek worden van de spanning van het wachten. Succes vanmiddag! Ik heb vanmiddag om twee uur de hysteroscopie, ben ook best wel zenuwachtig pfffffffff.