Wie ook in wachtweken?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Theetje1234, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theetje1234

24 apr 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wie zit er ook in die verschrikkelijke wachtweken?
    Wij zijn nu bezig met 2e ronde icsi en heb vorige week vrijdag verse terugplaatsing gehad van 8 cellig embryo.
    Ik heb flink last van al die hormonen, opgezette buik en heel erg moe. Kan nog steeds niet zoveel na de punctie.

Hoe komen jullie die wachtweken door? Voelen jullie iets?

Liefs theetje1234

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook.. Deze ronde was en is een rollercoaster voor ons dus ik heb eigenlijk niet echt tijd om 'rustig af te wachten' (zie mijn topic 'bloedverlies na pregnyl'). Mijn dagen bestaan vooral uit werken en slipturen ;)
    Ik heb zaterdag 12 nov 's middags Pregnyl gezet en zo de 20e de laatste 1500IE. Als het goed is, zou ik komende ma / di mogen testen. Als ik dan niet ongesteld ben tenminste..

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en trouwens, de vorige ronde (toen was ik niet zwanger) kreeg ik in de week voordat ik ongesteld werd gevoelige, opgezette borsten, meer hoofdpijn, moest ik vaker plassen en kreeg ik gevoelige tepels (dit heb ik vaak voordat ik ongesteld word). Nu heb ik helemaal nergens last van! Behalve sinds 3/4 dpo bloedverlies wat sinds 7/8 dpo over is gegaan op bruinverlies (maar was dus nog steeds aanhoudt)..

4. Theetje1234

24 apr 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke spannend zeg, hoeveelste poging is dit voor jullie? Ivf icsi?
    Ik heb zere borsten vanaf de ovitrelle spuit eigenlijk. En gebruik alleen utrogestan nu.

5. baia1975

baia1975 Actief lid

3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Hoi, hier ook in de wachtweken. Gisteren onze eerste iui...en nu afwachten.
    Ik begin vandaag pijn aan mijn borsten te krijgen, ben af en toe misselijk en moe..maar ik weet dat het van de pregnyl komt dus blijf ik met beide voeten op de grond .

6. MonMon

MonMon Lid

3 nov 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Ik zit ook in mijn wachtweken, gister de terugplaatsing gehad en 6 december moet ik bloedprikken. Wil er niet mee bezig zijn maar jeetje wat is wachten op zo iets killing.
    Ik duim voor ons allemaal.
    Voor mij is het overigens onze eerste ICSI poging...
    ik moet zeggen er komt zoveel op je af als vrouw zijnde en al dat geprik en nu de utrogestan is ook echt geen pretje.
    Ben heel bang dat het nooit gaat lukken.. wil zo graag positief zijn en zie ook hier dat vele vrouwen toch zwanger raken maar mijn gevoel is zo down. Kan gewoon niet geloven dat ik ooit met een dikke buik loop en dolgelukkig zal zijn met een kindje... niet veel mensen in mijn omgeveving weten dit. Heb daar bewust voor gekozen wil niet de hele tijd zielig gevonden worden. Het is allemaal geestelijk al erg zwaar.

7. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Hier nog een paar dagen en dan mag ik zondag testen... Zie mijn handtekening voor het hele verhaal...

Ja ook moe, rusteloos in bed, zere tepels, last van onderbuik... Allemaal pregnyl... Om gek van te worden...

Heb nog nooit een knaltest gehad en ben zo bang dat ik zondag weer een vage streep zie, net als de vorige op 18 dagen na verse tp. Op 20dpo werd ik toen ongesteld en had ik 4,4 hcg in mijn bloed. Ze zeiden toen vrij stellig dat het een misnesteling was geweest. Als ik overmorgen een vage streep heb dan zal ik denk ik toch weer twijfelen en om een bloedtest vragen...

Heb al zo vaak een witte test gezien!!

Gelukkig vanavond en morgen overdag uitjes en afleiding!! :D

Wanneer gaan jullie precies testen?

8. MonMon

MonMon Lid

3 nov 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mlady., wat reuze spannend allemaal!
    Ik lees bij vele pregnyl als medicatie, ik heb decapeptyl geprikt en gonal f., en de laatste dag ovitrella geprikt. Nu al een paar dagen de parels vaginaal inbrengen ( ustrogan)
    Heb dus geen pregnyl gehad, mag ik vragen waarom de meeste pregnyl krijgen?

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik heb juist het idee dat de meesten utrogestan krijgen, haha! Maar geen idee... Ligt aan de voorkeur van je ziekenhuis denk ik?

Ik heb 10.000 gespoten (2 flesjes poeder en 1x vocht) om eisprong op te wekken en vanaf de dag van de tp om de 3 dagen nog eens 1.500 (dus op 3, 6 en 9dpo).

Die laatste dag kreeg ik de spuit er moeilijk in en moeilijk leeggespoten, alsof mijn huid heel taai was geworden :( Ik heb m toen op 2 plekken in mijn buik leeg moeten spuiten... Dus het is ook niet helemaal je dat hoor...

10. Theetje1234

24 apr 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel spannend, en het lijkt eeuwen te duren elke keer Weer.

Ik heb ook pijnlijke borsten al tijdens het spuiten dus das geen graadmeter.
    Ik heb ook decapeptyl, meno pur en ovitrelle gehad en nu utrogestan.
    Na die ovitrelle nog meer pijn aan mijn borsten. Verder beetje vochtig gevoel daar beneden volgens mij niet van utrogestan. Verder voel ik nu weinig , ben erg moe.

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook hier in de beruchte ww...
    Vandaag 11 dagen na ovitrelle, 9 dpo en 6 na terugplaatsing van 2 8 cellige embryo's.

12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Heb jij 2 Emmy's teruggekregen Jane? Betekent dat dat je in je laatste ivf-poging zit?

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja klopt, helaas wel..

14. MonMon

MonMon Lid

3 nov 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Jane1981
    Lees ik nou dat je al 4 kinderen hebt? Wat mooi!
    Heb je een ICSI traject gehad bij alle 4? En was dat nl?
    Zou/wil je daar meer over vertellen? Ervaringen met ons delen

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Als ik het goed begrijp zijn er 3 sterretjes geworden...

Maar nu dubbele kansen! Houd moed Jane! Gaat het goed met je?

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb 3 engeltjes en 1 bengeltje.
    1 voldragen zwangerschap, kindje vlak na geboorte overleden.
    Daarna een bbz
    Toen ons cryo wondertje die nu in augustus 3 is geworden.
    Daarna weer een bbz.
    En uit de 1e en 2e poging van een brusje 3 maal een vmk gehad.

Ja gaat goed, durf eigenlijk niet te hopen aangezien de vorige pogingen uitliepen op een vroeg miskraam, maar ben nu echt met vlagen wel heel erg misselijk.

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook aant wachten totdat de ongi doorbreekt, maar dat wil nog niet echt... vanochtend leek het er wel sterk op, maar toch niet.. word er gek van!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb een oplopende test :$
    Gisteren een tuurstreepje en nu licht maar duidelijk zichtbaar :$ :$

19. Theetje1234

24 apr 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje wat heftig jane, maar nu klinkt het goed :) spannend we hopen op t beste, ik had vanmiddag opeens een kramp heel raar anders als anders en verder nog steeds hetzelfde, voel me gewoon down en het duurt heel lang dat wachten.

20. Theetje1234

24 apr 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm das balen, ja snap dat je er gek van wordt heel herkenbaar een lichaam wat niet meer weet wat ie moet voelen. Sterkte...

Deel Deze Pagina