Ja mijn gevoel zei vanaf 7dpo dat het goed zat. Vanaf de bevruchting vanaf die avond licht grieperig net zoals bij mijn zoontje.
Van harte!! Ik zit ook in de wachtweken. Nog precies een week te gaan. Op 4 en 5 dpo heb ik krampjes gevoeld, heel raar. Wie weet.. maar de kansen zijn deze IUI klein
Wat lief van jullie!! Bedankt! Dit was de eerste poging, met helaas een lage zaadopbrengst. De timing was wel fantastisch (op weg naar het ziekenhuis voelde ik mijn eisprong en de echo bevestigde dat), en ik moet zeggen dat ik ook wel vanalles voel, maar dat kan evengoed aan de Pregnyl liggen / gelegen hebben. Ik hou ook zeker hoop hoor, maar als je van het ergste uit gaat...
Jeshh wat is laag? Ik ben zwanger geworden van 2.6milj Ook iui's gehad onder de 2milj en die waren allemaal mislukt.
Ik moet nog zooooooooooooooooooooo lang wachten.. Ben pas 3dpo Heb mezelf zojuist wel een lekkere parfum en mooie make-up cadeau gedaan!
Ik zit vandaag op 7 dagen na tp.. maar had beetje bruine afscheiding .. ik ben bang voor beginnende menstruatie😫