Heee allemaal, Rond de 20e van deze maand verwacht ik mijn "NOD" ik zal dan gaan starten met Progynova (of in mijn geval estradiol, zelfde werking) & hoop dan rond 8 Januari een terugplaatsing te krijgen ! Het lijkt mij leuk om met dames die ook rond deze periode een terugplaatsing krijgen ervaringen te delen, ook als het gewoon in de eigen cyclus is. Er breekt een spannende tijd aan & samen komen we die vast door! Voor mij zal het de eerste ronde met toch weer hormonen zijn, na mijn zwangerschap van Mees heeft mijn lijf besloten ook geen zin meer te hebben in het "zelf zwanger" kunnen worden dus inmiddels zijn mijn partner & ik beide toegewezen aan de hulp in het ziekenhuis. Hoop dat we samen deze tijd een beetje doorkomen, dus wees welkom en voel je vrij om alles gezellig hier te delen
Donderdag had ik mijn punctie en afgelopen zondag had ik mijn terug plaatsing. De eerste trouwens. Ben ontzettend nerveus en durf er bijna niet op te hopen voel me ook enorm krampig. 23 december mag ik een bloedtest komen doen om te kijken of het is gelukt.
Jeetje wat spannend, hoe is de punctie gegaan viel het mee? Hoeveel eitjes waren er uiteindelijk goed & hoeveel cellen was de TP? (als ik teveel vraag moet je zeggen hoor ) Heftig traject he.. Ik was van mijn zoontje bij de eerste terugplaatsing gelijk zwanger, dus had wel "mazzel". Heb je veel last van je buik? Het is altijd moeilijk te zeggen maar ik ga voor je duimen
Heel erg bedankt! Ik hoop het zo maar het is afwachten. Haha inderdaad veel mazzel er is dus nog wel wat hoop. Nee hoor je vraagt niet teveel. Nou er werden 7 eitjes gevonden waarvan 5 maar zijn bevrucht. 2 eitjes zijn uiteindelijk 8 cellig geworden waarvan dus 1 terug geplaatst en dan heb ik nog 3 die 5 cellig waren. De punctie deed links flink zeer deze eierstok lag ook een beetje naar achter en scheen het slechtste te zijn. Ik gebruik wel utrogestan bolletjes dus hoop zo erg dat daar de krampen van zijn maar het blijft afwachten. Ik ga voor jou duimen op nog meer mazzel haha
Ooh maar dat is een keurige uitslag ! Ik had ook 5 eitjes goed bevrucht 3 van 8 cellen & 2 van 6 cellen. De utrogestan heeft mij echt veel "klachten" gegeven het moment dat ik daarmee stopte voelde ik mij 100x beter dus zou zomaar heel goed kunnen dan hoor. Bij mij was links ook drama met aanprikken deed extreem veel pijn & heb nu bijna 2 jaar later nog steeds last links tijdens eisprong of als er echo's gemaakt worden. Ziet er dus goed uit voor je hoor, bij mij zeiden ze dat 8 cellen wel echt TOP eitjes zijn dus die blijft lekker bij je plakken daar gaan we vanuit hihi
Je weet niet hoe blij je me met je bericht maakt. Haha. Wel heftig dat het altijd zo gevoelig bij je is gebleven die linkerkant jeetje... Maar als ik het goed begrijp ga je nu voor de 2e? En deze waren nog over van je eerste ronde ivf??? Ja voel me nog best een leek hoor haha
Haha ik heb behoorlijk wat gezien & voel me ook nog steeds een leek haha! Klopt ik ga voor de tweede, we hebben feb'15 punctie gehad & terugplaatsing dat is Mees geworden hij is geboren op 21-10-2015. We hebben nog 4 cryo's (eitjes) in het VU liggen en daarmee gaan we proberen een broertje of zusje voor mees te krijgen ! We zijn in de zomer weer naar het ziekenhuis gegaan maar omdat mijn hormonen zo laag zijn & er daardoor geen "goede" cyclus was (totaal onverwachts omdat bij mij alles juist perfect werkten & het "probleem" echt alleen bij mijn partner lag) heb ik eerder nog geen TP gehad en zal ik aankomende maand weer aan de hormonen gaan. De reden bij ons voor IVF/ICSI was dat er bij mijn partner geen zaad gevonden was na meerdere onderzoeken. Er is toen operatief rechtstreeks uit de bal gehaald, gelukkig konden ze toen rechts een beetje vinden & daarmee zijn deze eitjes bevrucht.
Wat ontzettend spannend!!! Ik ga zeker voor je duimen. Zou ik mogen vragen hoe oud de kleine nu is? En in de wachtweken had je toen al wat symptomen /vermoedens dat het wel eens gelukt kon zijn??? Verder de zwangerschap enzv ook goed gelopen?
Heel veel succes!!! Spannend hoor ik hoop voor je dat hij blijft plakken. Ja echt een onchristelijk tijdstip om nog even een berichtje te sturen maar de buren houden ons al een paar nachten wakker. Tja ook weer een vorm van afleiding toch??? Haha. Nou dames ik ben erg benieuwd Lisjeee weet je al ongeveer wanneer je mag testen na de TP????
Ik had eigenlijk vanaf het terugplaatsen het idee dit zit goed, kan niet echt uitleggen waarom eigenlijk. Ik mocht op een maandag bloedprikken en die vrijdag ervoor had ik veel krampen & dacht ik voor het eerst "misschien toch niet" toen dacht ik echt nou dit is einde verhaal ik ga ongesteld worden. Zaterdagochtend getest en echt dik positief Dus het zegt echt niks allemaal blijkbaar hihi
Even een aantal dagen afwezig geweest, Mees is donderdag geopereerd & dat was best een hele belevenis voor ons beide moet ik zeggen hihi ! Ik hoop morgen ongesteld te worden zodat ik kan gaan starten, ben benieuwd hoeveel "last" ik ga krijgen van de Progynova