Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wat rot allemaal Miracle! Ik lees zojuist je verhalen... Heel veel sterkte!!

2. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    O miracle lieverd, wat een naar bericht.. Ik wil jullie heel veel sterkte aankomende tijd wensen! Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om alles te lezen, vanaf m'n tel kan ik maar stukjes lezen maar ga t zeker lezen. Ik hoop dat alles goed mag komen! Dikke knuffel.

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Linssiejj wat een mooi buikje en kamertje!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @D83 zeg dat nou niet wij verwachten een meisje weet je nog en hier ook bijna geen benen scheren hihihi

@marlies oooow wat een dag vrijdag de 13e is er niets bij, wel een lieverd he je vriendin haar dochtertje

@linssiejj gefeliciteerd met jullie mannetje en vrouwtje heerlijk genieten

@D83 hoe bevalt de nieuwe auto ooo ik lees het al gelukkig maar iets kleins maar hoezo bodem niet goed beschermt en hoe zit dat met regen dan straks

@krullie die mannen zijn maar rare wezens he hahaha, hier voel ik haar ook nog helemaal niet regelmatig ook een placenta op de voorwand dus daar zal het aan liggen hoort erbij

@miracle meis ik schrik me helemaal rot ik heb het hele verhaal gelezen en hoop dat je daar je updates wilt blijven doen, ik heb je site opgeslagen als je dit niet erg vind, dit is echt vreselijk en ik weet dan ook niet wat ik zeggen moet behalve heel veel sterkte onvoorstelbaar pijnlijk ook voor mij en zeker ons allemaal we leven met je mee en staan voor je klaar sterkte voor jou en je man meis pfff

sorry meiden na de update van miracle weet ik het even niet meer :(

5. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Dat kan gelukkig geen kwaad verder mamaatje, was ook mijn eerste gedachte. Maar bij die speciale bodemreiniging wordt me bruut geweld water gespoten en daar is iets mis gegaan.. Waarschijnlijk omdat er geen beschermende plaat zit
    Hij rijdt iig weer prima!

Oooo nou dan zegt dat Miss idd niet zoveel over t geslacht maar meer over t feit dat we zwanger zijn..

Ja, vreselijk heftig voor miracle..
    K ga ook zsm t hele verhaal op m'n lappie lezen maar ben heel de dag al op pad..

X

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Dtje: wat een verhaal over die eerste trip met de nieuwe auto! Zou ook meteen in paniek zijn!! Gelukkig maar dat het uiteindelijk mee viel zeg en de motor niet kapot was! Maar moet er nog iets aan de auto gerepareerd worden of het is nu goed?

@Linss: prachtige meubeltjes en mooie buik!!
    Je lijkt wel een engeltje op die nieuwe foto! De vleugels van de vlinder op de schutting lijken wel bij je te horen haha ;)

@Caro: doe rustig aan inderdaad! Je wilt niet thuis komen te zitten met allerlei klachten. Goed luisteren naar je lijf!

@Mamaatje: jij hebt wel een voorliggende placenta? En je voelt de kleine toch al goed? Dat is best wonderlijk dan of niet?

@Miracle: lieve schat, wat een vreselijk bericht. Ik ben er echt een beetje stuk van... dit is de nachtmerrie waar we allemaal bang voor zijn. Ik heb alle blogs gelezen en je site opgeslagen. Wat is dit onverwachts en wat een schrik... er zijn gewoon geen woorden voor... ik wil jullie de komende tijd alle kracht, sterkte en liefde toewensen. Ik hoop dat snel duidelijk is wat er precies met jullie kindje is en wat de behandelmogelijkheden zijn. Fijn dat er volwassenen zijn die met dezelfde aandoening geboren zijn en een "normaal" leven hebben. Ik hoop dit ook zo voor jullie kindje!
    Hele dikke knuffel en kus schat. Houd je taai xxxx

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Haha dat zei mijn vriend ook al haha hij zei heb je redbul gedronken.. De rest van de tuin was te zonnig of donker, dus moest ik even daar gaan staan en daar hangt net die vlinder op de poort, ziet er wel grappig uit haha

8. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    782
    253
    63
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Sorry als ik iemand emotioneel maak met mijn verhaal, dat was niet mijn bedoeling.
    Ik denk niet dat ik hier nog terug kom op het forum maar ik hou de blog voor zover mogelijk bij als er updates zijn of als ik de behoefte heb om van me af te schrijven.

9. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Doe waar jij je goed bij voelt lieve schat!
    Het is oke. Zorg voor elkaar, heel veel liefs..
    Miracles can happen, So dont lose faith!
    Dikke knuffel en veel kracht en sterkte aankomende tijd!

10. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Krullie auto is helemaal in orde! Meneer van de ANWB heeft t verholpen!
    Hoe was de verjaardag van je broer? Gezellig gehad? Nog van harte!

Ik merk dat ik ni meer echt op m'n buik kan slapen
    Het voelt echt ongemakkelijk en omdat t ook beetje steekt/pijn doet durf ik t ook nie meer, bang dat ik de baby plet of de toevoer
    Slaap echt zo niet makkelijk in, lig uren wakker..
    Ben echt n buikslaper, slaap alleen op m'n buik zo in..

Iemand tips?

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @krullie ja ik voel haar zo nu en dan al maar niet hard ofzo nog echt wel zacht maar ja ik weet wat ik voelen moet denk als het mijn eerste was geweest had ik het niet gemerkt

@miracle lieve schat neem alle tijd die jij en je man nodig hebben ik denk dat wij allemaal, ik in elk geval wel je site hebben opgeslagen en hoop en bid dat alles goed mag gaan met jullie kleine miracle, heel veel sterkte nogmaals voor jullie beide en geen excusse natuurlijk worden we hier ook emotioneel van vanaf het begin schrijven we al samen en kijken we uit naar de mooie momenten dan doet het echt verdriet als 1 van ons iets naars te horen krijgt dat gun je gewoonweg niemand heel veel sterkte en wanneer je wilt of behoefte heb staan we zeker voor je klaar :(

12. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Mamaatje las dat je box en wipper binnen zijn en morgen de wagen!! Leuk! Almost set!

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Ik sluit me volledig aan bij de woorden van Mama5 naar @miracle toe.

Ik slaap ook slechter dan anders hoor. Soms een nacht heel goed maar meestal lig ik ook een paar uur wakker. Zo ook vannacht. Irritant maar ik moest 6! keer plassen.... niet normaal.

verder gaat alles goed hier, heb geen klagen. Morgen weer fysio. Altijd wel lekker.

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Vreselijk he lies.. En wel gewoon moe naar bed, dan zou je denken dat je lekker inslaapt he.. Heel irritant! En precies zoals je zegt, continue plassen als ik wakker lig en geen kleine beetje ook...
    Sliep jij voorheen ook op je buik of dat niet?

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @D83 jaa wij zijn bijna klaar joepieee alleen nog wat boxpakjes ik vind ze wel handig en voor de kleintjes zit dat gewoon vaak lekkerder en dan is alles klaar zelfs het kraampakket hebben we al in huis hihih hoe bedoel je nesteldrang

@lies hier ligt de kleine continue op mijn blaas erg leuk dus nog steeds giga veel naar de wc ach hoort erbij hoop dat ze met een paar daagjes een beetje naar boven gaat liggen

16. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou echt super hoor mamaatje
    Ik wil ook! We stonden tot vanmiddag nr 2 op een huisje nu op nr 3 maar morgen avond na 00.00 kun je niet meer reageren dus hoop zo zo zo dat we in aanmerking komen! We hebben even binnen kunnen kijken en t is perfect voor ons! zit al helemaal nu van dan wordt dit de baby kamer dit onze kamer daar de box etc etc
    Wil ook echt ruim op tijd klaar zijn, dus zo snel mogelijk een begin maken..

17. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Krullie
    Wanneer ga je eigenlijk trouwjurken passen?
    Of ben je al geweest?
    Morgen de bezichtiging toch? Hoe staat t met de baby kamer?

18. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Armande hoe zitten je nieuwe kleren?
    En slaapt je zoontje al wat beter?

19. sunshineS1976

@Mamaatje: dat heb je heel mooi verwoord naar Miracle!!

@Dtje: fijn dat het probleem met de auto helemaal verholpen is! Superservice van de anwb!
    Verjaardag was heel gezellig. Ook allemaal tantes en nichtjes die ik sinds de "bekendmaking" niet meer heb gezien. Kreeg allemaal cadeautjes! Van rompertjes en slabbetjes en sokjes tot een zwangerschapskalender (waar de helft al af kan worden gescheurd :p ) en een familyplanner en wat speeltjes. Leuk!

Niet op je buik kunnen slapen herken ik! Slaapt niet meer lekker nu, die harde bal zit in de weg! Ik kan gelukkig ook wel goed op mijn zij slapen. Heb gelezen dat het voedingskussen kan helpen om toch enigzins in je favo positie te liggen... al kan ik me voorstellen dat als je 30 weken bent je toch echt niet meer op je buik kunt liggen hoor :p
    Denk dat je toch een beetje moet wennen aan een andere houding :p

@Lies: irri dat je slechter slaapt en er zo vaak uit moet! Dat breekt op! Maar ja straks met de kleintjes moeten we dat helemaal :p Hopelijk drukken ze niet al te veel op je blaas en wordt het plassen snel minder.

@Mamaatje: zoo leuk al die spulletjes! Je bent gewoon al bijna klaar! Ik vind die boxpakjes ook leuk. En van die zachte broekjes en shirtjes. Als ze zo klein zijn hoeven ze echt geen spijkerbroekje of rokjes aan ofzo. Lekker zacht knuffelbaar spul!
    Hier ligt de kleine ook op de blaas, heb er af en toe best last van.

Nog steeds kramp in onderbuik. Woensdag maar weer even urine wegbrengen voor de zekerheid. Voel de kleine ook alweer paar daagjes niet. Volgens de vk hoort het er allemaal bij... kramp is heel normaal en tot de 28e week voel je de kleine nog niet elke dag.
    Nou ja, neem aan dat zij het beter weten ;)

Morgenochtend de definitieve bepalende geslachtsecho :D
    Hopelijk is het nu 100% een meisje! Toch weer spannend hoor... zeker nu ik haar al paar daagjes niet heb gevoeld. Zoek eerst het hartje en bewegingen op het beeld voordat ik naar het geslacht vraag.

Daarna door naar P&O om afspraken te maken over zwangerschaps- en ouderschapsverlof. Ben benieuwd hoe en wat en wil ook graag weten wat mijn nettosalaris gaat worden met 1 of 2 dagen minder werken per dag.

Op dinsdag altijd maar 1 lesuur, dus relaxt dagje morgen!

Nu lekker mijn Vieze vette vervelende verloofde kijken :p
    Fijne aaf meiden!

20. sunshineS1976

oooh spannend Dtje gaat het worden!! Zooo gaaf als je in aanmerking zou komen voor het huis! Wauw!! Duim duim!

De bezichtiging is verplaatst naar donderdag! grr! Miscommunicatie van de assistent naar de makelaar, die kan morgen niet. Nu donderdag maar... hebben wij nog wat tijd om een en ander op te bergen en mooi en netjes te maken ;)

Babykamer zit vaart in ;) Vriendlief is nog steeds lekker bezig!
    Van het weekend denk ik een kleurtje uitzoeken voor op de muren en op 1 muur een gaaf behangetje denk ik.

Trouwjurk gaat op het laatste moment worden! Waarschijnlijk ergens in april, dan kan ik beter de maat inschatten die ik nodig heb dan nu! Stel je voor dat ik nog 20 kg aankom :p
    Heb veel contact gehad met de zaak in Rotterdam en ze hebben gelukkig ook veel leuke modellen op voorraad dus april/mei is geen probleem!

Share This Page