Hoi meiden, Ik merk dat ik gewoon niet zoveel tijd heb soms om te komen kletsen... Maar probeer wel iedere dag even bij te lezen. Denk dan waar ik allemaal op wil reageren maar dat gaat hier zo snel dat ik al snel weer achterloop... Wij hadden dus geen internet en telefoon de laatste dagen dus dat speelt ook mee @miracle, wens jullie alle kracht en sterkte toe! @mamaatje dan hebben we hetzelfde ledikantje! Alleen is die van ons al een paar jaartjes oud @ benen.....tja....wat zullen we zeggen? Vond het zo'n leuk bakerpraatje en manlief en ik waren al bijna aan het idee van nog een zoontje gewend Die kennis van mij waar ik dit dus ooit van hoorde kan zich dus niet meer herinneren hoe het was toen ze zwanger was van haar dochtertje.... Dus nu weten we het nog niet @buikslapen, ik ben ook een buikslaper en heb dat bij mn zoontje vrij lang vol kunnen houden. Ik slaap ook niet echt helemaal op mn buik, maar half buik, half zij. Met een been opgetrokken en die kant ligt mn hoofd ook op. Volgens mn moeder is dat een zwangerschapshouding. Hoop dat ik het zo duidelijk uitleg? @kwaaltjes, vannacht lang wakker gelegen helaas...was al zo blij dat het zo goed ging. Maar ben bang dat het wakker liggen nu begonnen is had ook genoeg stof tot nadenken en dat is natuurlijk ook niet handig! Verder begin ik last van obstipatie te krijgen, zo irritant.... Ik weet nog niet of ik foto's van de babykamer hier zal plaatsen. Ik wil ze wel graag met jullie delen straks, maar niet met de hele wereld. Manlief houdt er niet zo van, hij heeft bv ook een hekel aan facebook en er zit hier een bekende op het forum, vandaar... Maar misschien dat ik ze wel op een andere manier met jullie kan delen tzt? @marlies wat leuk dat je samen met je vader een qualitytime momentje had! Ik zou er héél veel voor over hebben om dat nog eens mee te maken, maar helaas zal dat nooit meer gebeuren. Koester die momenten! @D gefeliciteerd met de nieuwe bolide! En wat een verhaal weer!! @verlosk die tegenstrijdige antwoorden zijn idd vervelend. Ik leg het masr n btje naast me neer. Ze is nog heel jong en ik kan me herinneren dat ze bij mn vorige zwschap stage liep. Jonge vk's zijn ook vast goed maar hebben net wat minder bagage zegmaar... Mn duim blijft hetzelfde, maar de huisarts zei dat het om ontstekingen in het algemeen ging en niet specifiek mijn duim Ben de draad kwijt wat ik nog meer wilde zeggen en reageren, dus ik laat het hier even bij! Fijne avond!
Heb vanavond trouwens nog een mooie deal gemaakt! Heb via marktplaats een thermobadje van Bebe-You overgenomen (met ingebouwde thermostaat in de stop) compleet met standaard, zo'n zitje voor in het badje zodat de baby daar lekker op kan liggen en jij je handen vrij hebt en met een bijbehorende tummytub erbij. En dat voor 30 euro! Vind ik wel een mooie deal! Zes maandjes gebruikt voor 1 kindje, even lekker gekletst met die mensen ook. Superschattig babytje! Heb alles nu in de badkamer staan, staat echt leuk
Super Krullie! Is misschien wel t slimste! Is zo moeilijk te voorspellen hoe we uit de zwangerschap komen! Ga je naar de The honeymoonshop? Top zaak! Ja zeker top van de ANWB! O ik hoop t ook zo! Nog even geduld en t beste er van hopen! Als t doorgaat hebben we gewoon genoeg tijd om alles in orde te maken, en zelf ook eerst te wennen aan ons nieuwe huisje en afscheid te nemen van de oude woning Bedoel je dat je met een voedingskussen wel op je buik kan? Hoe precies? Ik weet nie precies hoe k t me moet voorstellen maar t lijkt me ideaal! Maar Miss begrijp ik je wel weer verkeerd hoor! O vervelend dat ze pas donderdag komen maar zo hebben jullie idd nog wel ff tijd! T schiet wel lekker op! Super! Lekker kort dagje morgen! Succes bij p&o En een echo! Spannend! Nou ze zal vast nog steeds een meisje zijn Wij waren al met 13wk 5 dg overtuigd na ons bezoekje aan Marita Maar als ze t dan al kunnen zien, zullen ze t bij jou rond je vorige termijn met de standaard apparatuur zeg maar ook zeker bij jullie bij juiste eind hebben hè! Vervelend van je krampjes! Maar je bent gewoon lekker aan t groeien! En t klopt dat je je beebie nu nog nie iedere dag voelt De een weer wat sneller als de anders Hangt van meerdere factoren af.. Zo hoor barbie f gillen tijdens de preview van Morgen Wordt toch wel ff bang nu Aaah!
@huizen, dames succes met de evt nieuwe aanwinst en met de verkoop! @kleding zit heerlijk! Gelijk mn kast leeggehaald en zwangerschapsproof gemaakt. De rest opgeborgen. Heerlijk hoor doe nesteldrang! Zoontje heeft nu een paar keer een goede nacht gehad. Maaf afgelopen nacht was t weer raak, eng dromen en bang....zo zielig... @krullie, spannend de echo!! Zou gek zijn als het nu ineens toch een jongetje is!
@Armande: balen dat je niet zo lekker hebt geslapen vannacht! Hopelijk komende nacht wel! Die houding die jij beschrijft,zo slaap ik ook vaak. Ligt prima en een voedingskussen kan volgens mij je buik wat ondersteunen als hij groter wordt. Wat betreft foto's: je kunt in je profiel een fotoalbum aanmaken die je alleen openstelt voor vrienden. Alleen de vrienden die jij hebt toegevoegd/geaccepteerd kunnen dan je foto's bekijken. Verder niemand! Jonge vk's: tuurlijk kunnen die ook goed zijn en moeten ze het ook nog leren en genoeg ervaring hebben, maar ik trek altijd mijn wenkbrauwen op zeg maar als ik een jonge vk tref die zelf geen kinderen heeft... Dan heb ik echt zoiets van: alles wat jij mij verteld komt uit een boekje en hoogstens wat ervaringen van anderen die je begeleidt hebt. Maar als je zelf nooit zwanger bent geweest, weet je niet echt hoe het allemaal lichamelijk én geestelijk kan voelen. Geef me dan maar iemand van 50 met kinderen en met jaren ervaring.
@Dtje: hahaha jaa dat gegil van barbie!! Klinkt zooo raar, haar stem helemaal niet Misschien moeten we morgen maar niet kijken Wanneer weten jullie of je in aanmerking komt voor het huisje? Dat je JA mag zeggen?! Nog wel wat tijd gelukkig...afscheid nemen van je huidige woning is ook niet niks. Mocht het hier gebeuren, zal ik het daar best moeilijk mee hebben! Je moet even googlen naar voedingskussen en slaaphouding. Weet niet precies hoe, maar zo kun je misschien half op je buik, half op je zij liggen met zo'n kussen inderdaad. Het schijnt de boel hier en daar te ondersteunen zodat je toch een lekkere slaaphouding kunt vinden. Ja ik ga naar The Honeymoonshop! Die tip gaf jij me hier een paar maandjes geleden en heb sindsdien zo'n goed contact met die medewerkers gehad via email en telefoon, dat ik daar echt mijn jurk ga kopen. Op de site staan de mooiste modellen, maar nog wel belangrijker vind ik gewoon de service! DUs bedankt nog Ik denk ook wel dat er nog steeds een meisje in mijn buik zit hoor Lijkt me sterk dat 90% meisje ineens 100% jongen wordt
Geeft toch helemaal niks Armande! Is ook bijna nie bij te houden, zeker als je een paar dg nie kan kijken! Doet internet t allemaal weer prima? Ah wat zonde, slaapt Ie net weer Een paar dg lekker, droomt Ie zo naar.. Over nare dromen gesproken Heel gek maar sinds die paar dg dat k nu op m'n buik kan slapen droom ik ook echt heel naar Ik ga me eens verdiepen in zo n kussen en in die slaaphouding want t klinkt wel echt lekker.. Dit is echt niet lekker, zo lang wakker liggen en continue plassen! Hè super Krullie! Ik zou ook zeker terug gaan alleen al vanwege de service en idd die jurken zo prachtig! Zal een x m'n jurk posten, heb nog foto's van de site zelf! Fijn Armande, een hele verademing hè! Draag ook niks anders meer En heb idd ook heel m'n Kast Zwangerschapsproof gemaakt, ideaal Geen teleurstellingen en frustraties meer Weet precies wat ik wel en niet pas! Max twee weken en dan weten we of we in aanmerkingen komen Miss wijzen de andere twee t huisje af.. Of mogelijk hebben ze gereageerd maar zijn ze niet met twee of meer personen of is hun inkomen ed niet goed Vorige x stonden we op 15 dacht k, en toen kregen we toch n uitnodiging voor een groepsbezichtiging en eindigden we uiteindelijk op nr 3. Jammer genoeg ging nr1 er mee aan de haal haha Wij hebben ook zo n badje Krullie! Roomwit! Zo schattig badje hè Heb je ook een aqua sit? Wel een aanrader! Dan heb je je handen vrij met de beeb wassen als Ie in badje zit. Je hebt ze van t merk zelf in dezelfde kleuren als t badje maar ook goedkopere varianten. Hoewel de prijs meevalt zo'n 15-17 dacht k! Handig ook een tunmy tub!
@D83 wanneer krijg je dat te horen dat of je het huisje krijgt spannend hoop het zo voor je, oo lees het al 2 weken pffff dat is lang wachten zeg @krullie ik vind de boxpakjes ook handiger dat gefrummel met broekjes en rokjes als ze zo klein zijn nee niets voor mij, en idd krullie je hoeft de baby nog helemaal niet te voelen als je haar zo nu en dan voelt is dat op jou termijn eigenlijk al heel super merk overigens wel in je berichtjes dat je iets zekerder bent en dat vind ik super voor je lekker blijven genieten van je dochter @armande leuk he dat ledikantje vind hem zoo schattig @krullie wow dat is geen geld voor zo een babybad uitzet helemaal leuk, leuk staan al die babyspullen he wat een vrolijkheid brengt het met zich mee @armande snui van je zoontje al die nachtmerries kan hij er wel over praten waar hij bang voor is misschien teveel prikkels overdag hier helemaal happy de kinderwagen is binnen en hij is zooo supergaaf mooi, en totaal compleet alles wat erbij hoort te zitten zit erbij, wieg, wagen, maxicosie incl alle voetenzakjes 3 stuks, regenschermen, muggennetten, en luiertas helemaal super hij is echt mooi en qua hoogte voor manlief ook super dus wij zijn blij foto volgt snel
Super mamaatje ben heel benieuwd naar de wagen! Had m niet meer opgezocht n nu weet ik nie meer welke t was! Hij klinkt super! En drie voetenzakken, top! Hier alles goed, alleen ontzettend lui vandaag. Merk als ik lang heb gelegen en dan Op sta dat ik ontzettend duizelig ben.. N toen ik nieste vanacht scheurde m'n baarmoeder nog net niet uit elkaar haha, jeetje wat deed dat zeer! Zo lekker f klagen.. Krullie ben heel benieuwd naar je echo vandaag
Armande, gister is t me ontschoten, maar j zei dat j nogal stof tot nadenken had en daarom wakker lag.. Is t iets waar wij je Miss bij kunnen ondersteunen? Of is t maar n kleinigheidje? J hoeft er helemaal niks over te zeggen hè maar als we iets voor j kunnen betekenen, Any time..
Hey meiden, Terug gelezen maar niet alles kunnen onthouden. Iets over een huisje.... vorig jaar 6e en toch gekregen omdat de eerste 5 het niet wilden dus het kan hoor. Had er helemaal niet meer aangedacht tot ik 3 of 4 weken later hoorde dat het wel zo was. Helemaal happy! Nu tenmiste echt ruimte voor de twins en dan nog een kamer over. Maar misschien willen ze op termijn wel beide een eigen kamer. Dat wordt dan knokken want het kamertje wat over is, is niet heel groot. Maar aan de andere kant ik wilde thuis ook altijd het kleinste kamertje. Nooit erg gevonden. Normaal zeg je de oudste maar ja wat als er maar 10 minuten ofzo tussen zit.... @mama die kinderwagen klinkt goed hoor. En 3! zakken jeetje helemaal super. Wordt hier in mijn omgeving helemaal gek gemaakt met weet je al wat het wordt? Zelfs in de supermarkt. Tjee....... NEEEEEEEE ik weet het nog niet. Overweeg om een buikband te komen en er dan top secret op te zetten hahaha. Moet zeggen dat het zelf nu wel heeel erg begint te kriebelen hoor. Maar besloten om geen pret echo te laten maken voor de 20 weken echo en maandag heb ik nog reguliere echo. En waarom heb ik nu het gevoel dat ik dit al eerder heb getypt????? hahahaha. Vanmorgen bij de fysio lekker ontspanningstherapie gehad en ik mocht op mijn rug liggen en dan ging ze mijn nek behandelen en opeens vlindertje in mijn buik.... zooooooo leuk. Ik zei al hij of zij is ook ontspannen. Hoe is het met jullie eetlust? De mijne niet meer zo groot. Merk dat ik beetje met tegenzin eet op het moment. Zal er ook allemaal wel bij horen. Ben nu wel sinds deze week een kilo gegroeid. De eerste kilo is er aan. Nou dat is nog knap hoor ik overal om me heen want ja het zijn er toch 2 en ik ben nu bijna 18 weken. Ben wel heel benieuwd waar ik zal eindigen en hoe enorm mijn buik gaat worden. Afgelopen nacht maar liefst 3 keer moeten plassen. Zo irri, denk er echt over om een plas emmer in de badkamer neer te zetten. Dan hoef ik niet meer elke keer naar beneden. @krullie vandaag een echo???? Succes! Verder weet ik het even niet meer. Ik ga eens even een pot thee zetten. Spreek jullie snel!
Hi lies, dat was ik! We staan nu nr 4.. Heb nog hoop, zoals je zegt kunnen ze nog altijd afwijzen ed. We hadden eerder een groepsbezichtiging in Diezelfde straat ook afgewezen omdat we niet eens een balkon hebben dan maar het is zo dichtbij m'n schoonouders en zo n leuk appartement met een boven verdieping en ruime kamers dat ik t toch wel zie zitten Een te grote woning heeft alleen maar meer werk wat betreft schoonhouden en we hebben onze handen vol Dalijk met de kleine! Hahaha goeie die buikband! Maar nieuwsgierig blijft n mens toch! Ben ook benieuwd hoor, een is al spannend, laat staan twee! Ik zet m'n luiheid voort met seizoen 7 van dhw Moet nog steeds douchen en stofzuigen Komt niet veel uit me vandaag Neem t er maar van, niemand jaagt me ook op, home Alone till ten i guess Na deze aflevering iig f stofzuigen en onder de douche Eetlust is prima; niet meer van die vreet buien zoals die eerste weken Maar eet goed. Heb ook trek, smaakt allemaal prima Alleen afkeer van biefstuk.. De gedachte alleen al Ik eet alleen vis, kip of gehakt.. Ga weer f verder kijken, ti's spannend!
Heeft deze dan ook geen balkon of tuin @Dtje? Zou je dat in de toekomst dan niet heel erg missen? Weet niet hoelang jullie op een huis moeten wachten gemiddeld maar hier voor deze wijk ( populaire wijk ) bijna 5 jaar. Is lang hoor. Ik ben blij met mijn tuin. Redelijk groot en beschut. Kleintjes kunnen niet weg komen zeg maar. Hier vanaaf aan de opgebakken aard met sla en vlees. En dan lekker vanaaf later barbie's bevalling! Ben heel benieuwd. Al nieuws van Krullie?
Nog niks vernomen! Ja, zeker. Hadden t ook afgewezen omdat ik in principe ook nie van appartement naar appartement wil. Wil graag een tuin, en anders dan maar een balkon. Maar ook hier gemiddeld 3-4jaar voor een eensgezinswoning Ik sta nog maar 2 jaar en 2 maanden ingeschreven Door t niet ontvangen van n brief mbt tot verlenging van m'n inschrijving had ik anders vanaf dat ik hier woon (sept2008) ingeschreven gestaan! Het is wel een hele leuke woning en we gaan er op t ontbreken van een balkon na wel op vooruit. In deze woningen is de badkamer niet zo groot en mis ik zowel in de wc als badkamer een wasbak Ideaal vind ik ook dat de slaapkamers boven zijn. We hebben niet zo heel veel tijd meer voor de baby er is en ik denk ook niet dat we er jaren blijven wonen dus gaan ons zowiezo opnieuw inschrijven Maar we staan ook nr vier op een huis in Middelburg en Vlissingen En die hebben wel een tuin. T is dan alleen weer lastiger voor m'n schoonouders om te komen.. Je staat vanaf vliss ook altijd voor de brug of trein dus voor ons zou t ook stukken handiger zijn maar goed We moeten t maar even afwachten.. Lekker gegeten? Ik ga kip filet met peperroomsaus eten groente en gebakken aardappelschijfjes Ook ik zit half negen paraat, ben benieuwd hoeveel we er van krijgen te zien! Fijne acond En Krullie! Hoop dat je snel f update hoor! Wordt nieuwsgieriger met de minuut!
Hey meiden! Me = happy! Vanmorgen een prachtige echo gehad. Ons meisje doet het wederom supergoed en ging er meteen goed voor liggen, beentjes wijd, we konden met 1000% zeggen dat het echt een meisje is Zo typisch: we waren vanavond druk bzig met opruimen en poetsen hier. Uiteindelijk ben ik gestopt want had behoorlijk wat spanning/druk in mijn buik. Net lekker op de bank geploft, beentjes gestrekt en en hoppa; twee vrij flinke trapjes in mijn buik!! Me is in love! @Dtje: ben erg benieuwd welke trouwjurk jij hebt uitgekozen! Ja ik heb ook zo een aqua sit voor in het badje! Ideaal! Dat worden twee spannende weken zeg wat betreft dat huisje! Ik hoop zo dat nr 1,2 en 3 het afwijzen of het uiteindelijk niet kunnen krijgen!! Het is jullie gegund! Lekker relaxt dagje heb je gehad zo te lezen!! Alleen Barbie kijken? Vriendlief zit hier te popelen tot het begint @Lies: Heerlijk dat je huis geschikt is voor de twins hoor en dat je genoeg ruimte hebt! En ieder een eigen kamertje... wie weet dat ze dat ooit wel willen maar voorlopig niet denk ik. De meeste twins die ik ken slapen toch wel altijd samen. En tegen de tijd dat het dolle pubers zijn, hebben jullie misschien wel een andere woning. Haha mensen zijn nieuwsgierig he ! Goed idee die buikband! Ik had er 1 gezien met "dont touch"! Komt hier wel van pas, want iedereen zit maar aan mijn buik en echt prettig vind ik dat niet! Heerlijk die therapie! En super dat je kleintjes of eentje ervan er ook op reageerde!! Te gek! Zo de eerste kilo eraan, dat heb je goed gedaan meis!! Ben ook erg benieuwd hoe groot jouw buik is als je hoogzwanger bent @Mamaatje: aaah super die kinderwagen met alles erop en eraan! Genieten hoor en alvast lekker proefwandelen Ben razend benieuwd naar de foto's!! @eetlust: sinds gisteren hónger! Slechte trek ook! Kan de hele dag door wel eten heb ik het idee... Toch maar proberen wat in te houden! Barbie begonnen, ik ga kijkeeeennn!! Fijne aaf meiden x
hahahaa iedereen zat daar lekker patat te kanen in de verloskamer Vreselijk! Dat gaat hier niet gebeuren hoor! Alleen mijn mannetje mag erbij zijn! Iedereen wordt op de hoogte gesteld als het gaat beginnen, maar krijgen pas het definitieve nieuws als ze echt geboren is hoor. Eerst nog even rust met ons drietjes voordat ze op bezoek mogen komen
O dankjewel Krullie lief van je! Hoop t ook! Nou wat fijn om te horen meis!!! Overduidelijk je meisje in beeld! En wat gaaf Dat ze even van haar liet horen net! Heeft je mannetje t ook al gevoeld? Lekker blijven zweven op je roze wolk lieverd! Ben zo blij voor jullie! Zat echt te wachten op je berichtje, zo zo nieuwsgierig!
Bij ons zal tot ik t niet meer verdraag de kamer ook vol zitten en de uiteindelijke bevalling doe ik met m'n mannetje samen Na de bevalling zal m'n schoonouders en manlief z'n broers met aanhang en m'n mama wel even om te hoekje kijken Zo ging t ook bij m'n schoonzus en zo wil ik t ook maar wel zodra ik echt pijn krijg iedereen moven!
Pff deze armande komt net thuis....dagje uit geweest met de clienten. Altijd leuk, maar vermoeiend...hoewel ik me goed rustig heb gehouden. Ik merk dat dat me goed heeft gedaan. Helaas geen barbie voor mij, maar ik kijk het morgen wel terug via internet! Ben benieuwd! Ik hou het voor nu voor gezien meiden! Doeiii
Leuk uitje Armande!! Fijn dat het je goed heeft gedaan! Nu lekker uitrusten en slapen!! Trusten! @Dtje: haha als de pijn niet meer te handelen is wegwezen inderdaad