Hahaha Als je toevallig daar mocht zijn weet je iig Dat ik bezig ben kan niet missen haha Met m'n schoonzus ook.. Tot 3u snachts daar gezeten, mac gehaald alles T was me wat haha
Toen barbie net zo naar haar meisje keek, heb haar nog nooit zo puur gezien.. Prachtig Kan t me nog steeds nie voorstellen Dat ik straks m'n eigen beebje Vast heb Zo onwerkelijk Nog bij elke echo is t al zo onwerkelijk Is dit ons kindje Zit dit in m'n buik Zou wel heel de dag door even willen kijken.. Een ding, hoe fascinerend k t elke x weer vind om naar bevallingen te kijken, ik knijp m wel hoor!
Moooooii he Zwijmel! Kan het me ook niet voorstellen! Maar kan ook niet wachten tot het februari is!! Het mooiste geschenk wat er bestaat... Ik vind barbie veeeel mooier toen je haar zo in beeld zag zonder make up! Nog even het laatste stukje kijken en dan kruip ik lekker onder de wol. Truste meiden!
Ja.. Kijk er ook echt naar uit! We zijn bijna op de helft! Wil toch nog maar f zeggen dat ik t zo leuk vind om met jullie ervaringen en gedachten te delen.. Ben echt benieuwd hoe t ons allemaal zal vergaan, tijdens de bevalling maar ook de laatste maanden.. Lekker slapen lieve schat.. Rust lekker uit!
Hier ook Barbie gekeken natuurlijk. Ik zat met mijn schoonzusje te appen en toen moest mijn broer zich er ook even in mengen hahaha... die begon ook als een gek te appen. Vooral met het broodje shoarma met veel knoflook. Stelde mijn broer ook voor.... Nou ik zei een ieder die dat bij mij flikt kan op...... Hier ook niet te veel pottekijkers bij mijn bevalling. Ik denk dat ik niet eens laat weten dat het begonnen is. Alleen mijn hartsvriendin omdat zij er bij zal zijn. Dat wilde ik heel graag en zij zelf ook. Verder zijn er heb ik me laten vertellen zowiezo al meer mensen aanwezig bij een tweeling bevalling. Dus druk genoeg. Als ik er weer een beetje ben mag er gebeld worden. Mijn schoonzusje vroeg wel of ik een beetje een christeliijke tijd wilde uitzoeken hahaha... ik zei ik bel je om 4 uur s nachts. LOL. Mijn sluizen gingen wel open hoor gisteravond bij de bevalling van Barbie. Maar daar is tegenwoordig weinig voor nodig. Soms kan ik al janken om een pak pampers ofzo hahaha. @krullie wat fijn dat je het nu zeker zeker weet. Genieten! Heb je al een oproep om te gaan praten? Ik zag nog een leuke buikband..... PAS OP IK SCHOP! Geweldig!
Hahaha liesje j hebt groot gelijk hoor, zou die geur ook nie trekken denk bah! En verder, Doen waar j j goed bij voelt! Bijzonder dat j vriendinnetje erbij zal zijn.. Wow.. Een ervaring om nooit te vergeten en waarschijnlijk heb je ook veel aan haar! Nou las ik vanacht weer eens terug en ergens in augustus lies was jij steeds rond drie u snachts wakker en had je zo n trek! Vooral in pistoletjes met aardappel salade, weet je dat nog? Wel leuk om terug te lezen.. We zijn al n eind gekomen hè.. Wat een regenachtige nu heb ik helemaal geen zin om iets te ondernemen dag... Bah! Dit vraagt om sex&thecity en desperate housewives!
@marlies die wagen is echt super ben er nog steeds superblij mee hihih, hier ook weinig eetlust komt wel weer goed gewoon meerdere keren op de dag kleine porties eten @krullie hier denk dat ik dat niemand inlicht dat het begonnen is behalve de vlos en de rest hoort het wel als ze geboren is ben bang dat ik anders een huis vol visite heb en daar hebben we absoluut geen behoefte aan meiden die voor de eerste keer mogen bevallen straks raad ik 1 ding aan écht écht, ontspan hoe lastig ook laat het allemaal over je heen gaan en luister goed naar je verloskundige, wees niet bang of angstig voor de pijn wéét dat het pijn doet verdomd pijn ook en besef dat, zo zul je echt een voorspoedigere bevalling hebben
Dank je @mama5.... dat zegt mijn moeder ook. Gewoon proberen zo rustig mogelijk te blijven en proberen te luisteren naar de gyn. ( in mijn geval dan he? ) Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nog niet tegen op zie. Het moet er uit. Ik sta er nu nog nuchter in maar weet niet hoe ik er dan in sta. Ik eet inderdaad ook kleinere portie meer over een dag. Het is heel erg nu op dit moment maar ik heb nu een loempia in de oven. Heb ik zin in en aangezien er nog geen zicht is op het avond eten vanavond hahahaha. En ik zit ook nog naar een kookprogramma te kijken. Over de kook. Maar ja die zulllen wel niet blij zijn met zo'n kant en klaar ding uit de oven. Wat een herfst weer he? Ik heb vandaag voor het eerst mijn positie jas aangetrokken. Mijn zomerjas zit niet meer lekker en daarbij vind ik het gewoon koud. Kreeg meteen allemaal reacties. Haalde de dochter van mijn vriendin uit school en zag echt moeders kijken zo van...... is ze nou zwanger of niet. Toen kwam er een moeder bij staan die het weet en die zei, wauw je ziet het nu wel echt he? Toen al die andere moeders.... dus toch, ja ik dacht al bla bla bla.... maar alleen maar hele leuke reacties en ja meteen weer allemaal ( vast goedbedoelde ) adviezen. Gratis en voor niks hahaha... Owwwwwww mijn kookwekker roept me.... FOOD!
Heeft je loempia gesmaakt?! Ik heb ook allemaal lekkers gehaald net Waar ik echt zin in heb en Echt een aanrader; doritos Cheese besmeren met sambal smeerkaas Oven voorverwarmen, even minuutje erin tot t is gesmolten Echt erbij blijven want t smelt snel en brand zo aan, en smullen maar En heb een lekkere mozzarella pizza gehaald en daar gooi ik dan zelf nog salami op.. Jummie VNV weer kipfilet sausje bbq krieltjes en spruitjes/bloemkool maar op een andere wijze als normaal, manlief gaat Iets proberen wat ze ook in de zaak doen waar wij ook weleens komen Ben benieuwd! Smakelijk allemaal en een fijne avond!
O bah spruitjes.... sorry maar daar wordt ik echt niet blij van hahaha. De loempia was heerlijk. En nu net nog lekker bordje rijst met kip en groente gehad. Nu uitbuiken. Vanaaf lekker kijken naar dokter tinus. Heerlijke serie.
Haha ik vind ze wel lekker, en zitten vol goede vitamientjes voor beebje Moet wel zeggen dat zoals manlief t net klaar heeft gemaakt met bloemkool en bouillon en kruiden t veel meer smaakt Je hebt ook lekker gegeten zeg! Ik ga zo ook lekker uitbuiken.. Half elf komt one Born Every minute weer.. Dokter tinus nog nooit gezien wel voorstukjes Loopt t elke x af of vervolg? Miss dat ik nog f aflevering desperate housewives erin gooi.. Have fun!
Stil hè! Hoop van wel! Ik had willen posten vanmiddag maar had weinig tijd Weer naar de vlos geweest, ze was zeer tevreden. Hartje gehoord, ging weer als een trein! Ik ben in een maand 3.7kg! aangekomen! Maar ook in totaal ong 3 kg want was vorige x juist een kg afgevallen. Ze zei dat ik nu meer richting heupen zal aankomen en dan naar boven toe. Het zag er allemaal goed uit, m'n baarmoeder komt nog wel twee vingers onder m'n navel, volgens mij bij jullie al boven hè, maar t was oke. Wat gaan jullie eten? Ik iets nieuws volgens mij, van knorr Italiaans, romige tagliatelle met kip, Brocoli en cherrytomaatjes. Jullie wel eens op? Ben benieuwd! Hopelijk lees ik jullie gauw weer! Krullie hoe ging de bezichr
Stil hè! Hoop van wel! Ik had willen posten vanmiddag maar had weinig tijd Weer naar de vlos geweest, ze was zeer tevreden. Hartje gehoord, ging weer als een trein! Ik ben in een maand 3.7kg! aangekomen! Maar ook in totaal ong 3 kg want was vorige x juist een kg afgevallen. Ze zei dat ik nu meer richting heupen zal aankomen en dan naar boven toe. Het zag er allemaal goed uit, m'n baarmoeder komt nog wel twee vingers onder m'n navel, volgens mij bij jullie al boven hè, maar t was oke. Wat gaan jullie eten? Ik iets nieuws volgens mij, van knorr Italiaans, romige tagliatelle met kip, Brocoli en cherrytomaatjes. Jullie wel eens op? Ben benieuwd! Hopelijk lees ik jullie gauw weer! Krullie hoe ging de bezichtiging? Gister druk bezig geweest nog even zeker!
O hij is toch gepost! Was nog nie klaar! Naja sorry lees de laatste maar alleen haha Inmiddels al gegeten! Was lekker!
He meiden! Het is hier inderdaad lekker stil geweest! Goedzo! Kost het me niet zoveel tijd om bij te lezen! @Dtje: spruitjes...ieuww! Ik hou er ook niet van! Maar supergezond zijn ze zeker! Fijn dat bij de vlos alles goed was!! En mooi aangekomen hoor! Ik al 6 kg zag ik... amai! Maar ja... volgens de vk en gyn moest ik me daar niet druk om maken en zegt dat niets over nog veel meer aankomen enzo. Ik schijn vooral ook veel vocht vast te houden. Mijn baarmoeder zit al bij mijn navel zei ze vorige week woensdag. Kan het zelf ook goed voelen. Nog even en dan komt die navel van mij lekker naar voren. Heerlijk he om dat hartje te horen IK mag maandagmiddag weer voor de gewone controle. Hoop ook weer op een mooi geluid! Dat klinkt heerlijk dat eten! Ik heb dat vorig weekend geloof ik gegeten, ook van knorr maar dan ipv broccoli prei. Een ovenschotel. Was echt superrrr lekker! Vanaaf simpel nasi gegeten met een loempiaatje. Moesten haast maken ivm bezichtiging en nog even de stad in geweest om wat cadeautjes te halen. Bezichtiging was heel positief! Makelaar belde ons meteen daarna, had ie bij de andere bezichtigingen nog niet gehad. Een jong stel uit het dorp wat voor het eerst wil gaan samenwonen, ik denk gereformeerden. Waren erg positief... gingen nog meer huizen bekijken, dus je weet het niet. Maar het zou te gek zijn. En zo niet, ook geen man overboord @Lies: Superleuk al die reacties van die moeders bij school haha. Ben stiekem ook wel benieuwd naar jouw buikje Wat leuks gedaan vandaag? Leuke plannen in het verschiet? Heb een druk weekend voor de boeg. Morgen natuurlijk werken en 's avonds een verjaardag. Zaterdag gaan we naar Rotterdam voor een familiefeest, vroeg weg en laat thuis. Hoop zondag te kunnen uitrusten! Heb toch last van stress merk ik... op mijn werk is het gewoon druk, de stress van afgelopen dagen met het opruimen en poetsen voor bezichtiging, vriendlief en ik die af en toe botsen over bepaalde stellingen en soms wat stress over dingen die ik voel in mijn lijf. Zoals opeens vrij felle steken in mijn onderbuik, hoofdpijn en soms duizelingen. Ben nog gebeld door de psycholoog en mag nu dinsdag al ipv 29 oktober! Wel fijn, zo snel. Hoop er iets aan te hebben. Moet echt even ontstressen... voel me echt opgejaagd. Even Robinson uitkijken en dan ga ik slapen! Fijne avond meiden! x
Gaat het met de andere meiden ook goed?? @Mamaatje: ik ben het wel met je eens hoor! Denk inderdaad dat het allerbelangrijkste is om je te ontspannen bij de bevalling en dan komt het vanzelf wel goed. En inderdaad pijn gaat het zeker doen. Ik heb een galsteenaanval gehad vorig jaar en ik dacht dat ik doodging, wist niet waar ik het zoeken moest. Die aanval kwam 's nachts plotseling opzetten en ben nog weken doodsbang geweest om te gaan slapen omdat ik bang was dat die pijn terug kwam. Ik denk me zomaar in dat een bevalling nog een tikje erger is Maar dan krijg ik er wel iets heel moois voor terug! Al een fotootje gemaakt van je kinderwagen?? Wil m zien!
Hallo Krullie! Heb je best wel gemist hihi maar had al zo n vermoeden! Ben heel benieuwd of t stel voor jullie huisje gaat kiezen! Heb er wel een goed gevoel bij als de makelaar zo snel heeft gebeld! Spannend hoor, dat zo betekenen dat jullie dan ook op korte termijn gaan verhuizen! Ik denk dat de steken die je voelt naast groeipijn Miss ook te maken met de stress/drukte van afgelopen dagen. Veel bewogen, gebukt, bewegingen gemaakt waarschijnlijk, n m'n vriendinnetje die iets verder is hoor ik ook regelmatig over steken als ze zich druk maakt of "ruzie" heeft.. Hopelijk kun je zondag f bij tanken en ondanks dat je t druk hebt met allerlei feestjes, hopelijk brengt t ook wat ontspanning door de gezelligheid en t ff weg zijn! Klinkt goed die ovenschotel, las er over idd lekker! Ook x maken! Nasi met een loempia ook altijd lekker! 6kg is ook echt nog wel netjes hoor. Gemiddeld kom je in de zwangerschap toch wel 12-15 kg aan, sommige iets minder sommige wat meer, maar dan zit je zo op helft aan een netjes gemiddelde! Maandag weer naar de vlos, en dinsdag al op gesprek! Denk dat t heel goed is dat je juist nu al terecht kan! Zet m op! Succes op werk en een heel fijn weekend!