Die galsteenaanval klinkt btw wel heel erg heftig! Jeetje! Verschrikkelijk! Hoop dat zulke pijn je bespaard zal blijven in de toekomst, Miss gaat de bevalling nu nog wel meevallen zeg! Zou fijn zijn!
Hier 1.2 kg gegroeid. Valt me nog alles mee. Maar op het moment ook eet ik niet zo veel. @krullie helaas ik ga geen foto's plaatsen ivm privacy ook niet in mijn profiel. Lezen twee mensen mee die ik persoonlijk ken namelijk en dat komt me te dicht bij. Ik ga zo aan een soepje.... wat een herfst weer vandaag niet best.
Hoe was je soepje lies? Lekker weer voor idd! Maar krijg soep bijna altijd wel weg, zo lekker! Hier lijkt wel n bom ontploft dus ben nog wel ff bezig met opruimen en schoonmaken..
Ha meiden! Ik kom weer even tussendoor mee kletsen Mijn lessen zitten er weer op, ga nu nog snel voorbereiden voor maandag. Moet iets over 3 al richting huis, geen straf We blijken muizen op zolder te hebben, vriendlief heeft al twee nachten niet geslapen. Die is doodsbang dat ze door het plafond heenkomen We komen nooit op de zolder, het zal mij een worst wezen, ik slaap wel Maar nu komt vanmiddag om 4 u de ongediertebestrijding Hoe vind je die haha Voor een bedrag van rond de 100 euro komen ze wat gif en valletjes neer zetten. Iets wat we voor 20 euro zelf kunnen doen geloof ik. Maar vriendlief wil nog niet dood gevonden worden op de zolder En ik ga het ook niet doen Moet best lachen dat hij er zo panisch van is, al is het minder als je steeds wakker wordt omdat hij zit te vloeken @Dtje: wat jouw vriendin zegt over die steken kan heel goed kloppen. Heb de laatste dagen ook erg veel gedaan ivm die bezichting. Zodra ik lekker op de bank lig of in bed heb ik ook nergens last van. Hoezo ziet je huis eruit alsof er een bom is ontploft?? Wat heb je gedaan??? Ga je nog iets leuks doen vandaag of van het weekend?? Ga je eten vanaaf? Ik maak een lekkere zuurkoolstampot en een lekkere rookworst erbij. Verheug me er nu al op! Vanavond bij de verjaardag lekker aan de vlaai mmmm! Ik weet niet waar die eetlust ineens vandaan komt, maar echt ik heb honger... Had net een groot broodje gezond op en moest mezelf bedwingen om er niet nog een snickers achteraan te proppen Hier nog een weekje werken en dan herfstvakantie, gaan we lekker 3 dagen naar Limburg! @Lies: dan moet je geen foto's plaatsen meid Je bent vrij om te doen wat je wilt! Ik vind 1,2 kg echt knap hoor, zeker omdat je 2 ukjes bij je draagt!! Was je soepje lekker? Lust ik ook wel! Heerlijk met een knapperig stokbroodje erbij enzo Fijne dag nog!
hee meiden!! Het is hier inderdaad rustig. Ik lees wel elke dag even mee, maar heb vaak geen puf om een berichtje te schrijven. Ik heb vanaf vorige week donderdag erg veel rugpijn gekregen. Ben afgelopen week dan ook naar de gynaecoloog geweest en ga nu naar de fysiotherapie. Voor de zekerheid heeft zij mijn urine nog even nagekeken en ja hoor ook nog een blaasontsteking! Maar daar merk ik niets van, nou kan de blaasontsteking ook de rugklachten veroorzaken, dus even wachten wat de antibiotica doet. Verder gaat alles hier goed, wel erg moe. Heb nu een anita baby belt gekocht m.n. voor ondersteuning van mijn rug. Ik ben al ruim 3 kg aangekomen. Mijn buik groeit ook erg hard vandaar ook die rugklachten zei de gyn. Mijn baarmoeder zat al een stuk boven mijn navel, maar dat komt denk ik doordat het er twee zijn. De twee kleintjes waren afgelopen week weer lekker aan het trappelen op de echo, dus die doen het erg goed. Ik denk ze nu ook echt meer te voelen, eerst was het gekriebel, maar nu voel ik toch wel wat meer volgens mij . Wat vliegt de tijd toch zeg! Morgen alweer 17 weken, sommige van jullie al bijna op de 20!!! Ik weet nog dat we allemaal bang waren de eerste 12 weken.. Nou meiden ik ga lekker even op bed liggen Ugly Betty kijken.
Ah Krullie die arme muisjes.. Zou ze proberen te vangen en vrijlaten ergens op t land.. Maar ik ben Echt een extreme dierenvriend dus let niet op mij Hahaha Lekker kort dagje voor je! En bijna vakantie, leuk lekker er even tussen uit! Gaan jullie een hotelletje pakken daar? Wat staat er allemaal op de planning? Mmm wat eet je lekker!!! Ik heb ook veel trek vandaag maar bijna altijd wel hoor.. Ga VNV lekker bij m'n schoonouders eten, typisch Afghaans winters gerecht weet nie hoe k t moet uitleggen haha Nou kweet niet moet elke dag wel stofzuigen vanwege de katten maar nu lag er Echt overal wat en op plekken dat je denkt wat doet daar echt een bende en dan al die stof en haren, serieus die katten van mij hebben huisgehouden vanacht! Ze zijn ook in de kast gekropen en hadden kleding eruit gegooid etc.. Naja ti's iig weer netjes en schoon! Veel plz VNV en morgen! Geniet van al t lekkers!! Wij weinig plannen.. Lekker lui zijn en filmpjes kijken, familie bezoeken en lekker eten! Linssiejj beterschap met je rug en hopelijk is je blaasontsteking snel weer over! Vervelend zeg! Hopelijk geeft die band je wat steun! Fijn dat de kleintjes t goed doen en super dat je ze voelt! Van Genieten! Fijn weekend meiden Kom nog wel kijken!
@marlies probeer er zo nuchter in te blijven staan echt het werkt alleen maar tegen als je zelf bang bent straks krijg je nog gigantische horrorverhalen van andere vrouwen die al bevallen zijn, neem dit allemaal met een bus zout en ga je eigen bevalling rustig tegemoed @D83 bij mij komt ie boven de navel uit maar dit is niet mijn eerste zwangerschap denk dat het daarom anders is @krullie super dat je zo snel mag komen en kijk er gewoon luchtig tegenaan, ik hoop dat het je helpt ontstressen en relativeren, idd een bevalling is/lijkt erger maar dat valt eigenlijk ook best mee je lichaam maakt zelf ook endorfine aan en hoe rustiger je bent hoe soepeler het gaat, ook lekker onder de douche of in bad helpt echt het warme water ontspant nog meer, foto volgt die moet ik nog verkleinen @linssiejj die rugpijn kan inderdaad komen door blaasontsteking dus hoop dat de medicijnen helpen, fijn dat alles goed gaat met de 2 kleintjes @krullie hahahaha je man bang voor muizen, ik vind ze zooo schattig om te zien maar idd of ik ze ook in huis zou willen uhm nou nee, helaas als je er 1 heb dan heb je vaak hele nesten zitten en voor je het weet heb je zo een horrorhuis (mijn huis vol dieren ofzo) hier alles goed en lekker weekend zit al uit te kijken naar de voice en naar de 20 weken echo maandag
Hey meiden, @krullie, muizen zijn mijn allergrootste angst. Spinnen doen me niks maar muizen ben ik zo gruwelijk bang voor. Niet als ze in een kooitje zitten hoor maar brrrrrr als ze opeens voor je voeten langs schieten. Ik ben drie weken geleden voor controle geweest en toen zat mijn baarmoeder nog onder mijn navel. Hoe kan je dat voelen eigenlijk? Ik ben maandag benieuwd, dan weer controle. Volgens mij heeft dan ook iemand de 20 weken echo toch? Ik heb heerlijk hutspot gegeten, het is dat er elastiek in mijn broek zit anders had ik de knoop even los gegooid. hahaha, was erg lekker. @mama5 ik hoop inderdaad dat ik er zo nuchter in kan blijven. Heb gelukkig ook een vrij hoge pijngrens. Maar het zal me vast flink pijn doen. Maar dat heb ik er voor over. Het lijkt me zo mooi om een kindje te baren. Zou heel telleurgesteld zijn als het via een keizersnee moet, maar daarbij als het beter is voor mij en de kindjes dan doe ik dat wel natuurlijk. @lins, vervelend dat je zoveel last hebt. Ja jij en ik groeien 2 keer zo veel vrees ik. En zo te zien ben jij ook nog tenger van je zelf. Hoop dat je wat tot rust komt. Hier opzich alles rustig, weinig klachten. Niet heel veel eetlust in tussendoor en zit snel vol. En bij vlagen zoals zopas een enorme trek. Ik heb ook bijna gaan pijn klachten ofzo alleen wat moe. Maar dat mag. Alleen het vake plassen in de nacht mag wel iets minder. 3 keer gemiddeld. Ach wat maakt het uit. Ik voelde gisteravond ook weer wat fladderen in mijn buik. Speciaal hoor. Heb er nog geen grip op en het komt zeer onregelmatig nog. Maar kom op ik ben nauwelijks 18 weken. Wel komt het als ik in de rust ben. Ik ga nu ook lekker lang uit op de bank, uitbuiken! En wie weet komt er even een kleintje om de hoek kijken hahahaha.....
Hoi meiden, Even snel wat van me laten horen, dat alles nog goed gaat Gister naar de efteling geweest met zn drietjes, was zooo leuk en gezellig! Toen ik in de draaimolen zat begon het ook echt allemaal te draaien en ik hoorde vandaag dat dat door mn lage bloeddruk komt. Bij mij zat (een week geleden) mn baarmoeder 1cm onder mn navel, die trouwens al naar buiten is geplopt (komt deels door mn vorige zwangerschap) en ben 3kg aangekomen. Morgen 20 weken! Ben zo benieuwd naar de echo...ook wel spannend. Vraagje: volgens mij ben ik de enige hoor, maar als ik de doptone of echo op mn buik heb gehad en ik mag daarna weer gaan staan dan rond dat moment "voel" ik dat er iets gebeurt is in mn buik.. Doet niet zeer maar ik voel het wel. Na een minuutje of wat is het over... Herkend iemand dit?
Hier ook kijkend naar de Voice! Vaste prik op de vrijdag. Gtst heb k gemist maar dat kijk ik later wel ff terug. Wat heeft die meid mooi haar hè moet t ff zeggen prachtig
Spannend mamaatje! As maandag al! Ja, zal zeker ook te maken hebben met je eerdere zwangerschappen! Bedankt voor je tips tav bevallen, ze zullen wel door m'n hoofd spoken tijdens haha Armande; wat leuk naar de Efteling! Droomde van de week dat ik in de vogelrok zat en voelde zeg maar heel mn baby en baarmoeder los in m'n buik door elkaar schudden.. Rot dromen! Ze lijken zo echt dat ik t bijna voel! Ik denk dat je beebie zich dan verplaatst en dat je dat voelt Als ik uit de douche kom en op kom of als ik mn buik insmeer zie ik t vaak helemaal golven En als k m'n hand op m'n buik leg voel ik m zeker, voel echt iets bewegen, onder m'n hand glijden of even drukken.. Niets om je zorgen over te maken. Heb vaker ook gelezen dat sommige Beebjes de doptone ook niet fijn vinden en weg kruipen.. Geniet allemaal van jullie weekend/avond!
Hey lieve meiden, Pfff, de week zit er weer op... Ben zo enorm druk op werk (extra klus erbij op een andere school: super interessant maar wel veel werk!). En gisteravond ook nog een bruiloft van n collega, erg leuk, heerlijk gedanst, maar laat thuis. Gelukkig een weekend voor de boeg zonder afspraken: heerrrrrrlijk! @armande en mamaatje: succes met jullie echo's vandaag en maandag!!!!!! Armande; jij weet toch nog niet wat het wordt???! Spannend!!!!!!! @buik: mijn baarmoeder zit nu tot aan m'n navel. Groeit hard hè?! @marlies en linsiej: vanaf nu zullen jullie buiken vast en zeker harder gaan groeien met 2 wondertjes!! @d en Marlies: beide nog steeds bij de Fysio?! Hoe is het met jullie bekkenklachten/hoofdpijnklachten?! @krullie: heb jij je verlof al rond?! Vanaf wann stop jij?! Ik moet na de kerstvakantie nog 1 week en 2 dagen werken. Ik start dan weer na de meivakantie (14 mei). Ik ga 3 dagen werken. Ik heb heerlijk THE voice opgenomen,ergens dit weekend, samen met barbies baby, terug kijken!! Fijn weekend allemaal!
Hey meiden! Weer lekker wat gekletst! @Linss: De tijd vliegt zeker! Wat leuk dat je steeds meer begint te voelen in je buik!! Dat wordt alleen maar duidelijker! Minder van je rugklachten, maar wel logisch te verklaren inderdaad, je buik groeit zo hard! Fysio zal je hopelijk goed doen. Wellicht geeft het ook een beetje verlichting als je van die blaasontsteking af bent straks! @Dtje: die katten van jou zijn lekker bezig hahaha Maar dan heb je in ieder geval geen muizen Dat is dan weer een voordeel Ze hebben hier op zolder overal wat gif neer gezet, sorry Vangen en uitzetten heeft geen enkele zin, we leven hier midden in de polder, voor en achter allemaal weiland. Ik breng er 5 weg en krijg er weer 10 terug Huizen om ons heen hebben allemaal katten en hoor ik ook nooit over muizen. Die krengen zoeken massaal ons huis allemaal op. Maar met onze lieve papegaaitjes nemen we geen kat! Lekker gegeten bij je schoonouders gister? Mijn vriendin heeft een Afghaanse vriend en daar we gaan we ook wel eens eten, hij kan erg lekker koken. Iets met gehaktballetjes is zijn favoriet, maar weet de naam niet meer. Heerlijk hoor, ben gek op oosters eten! Volgende week gaan we een hotel in Limburg, verder nog geen plannen gemaakt. Zoeken we daar wel uit. Dag van aankomst lekker rustig aan doen en omgeving beetje verkennen. s Avonds lekker restaurantje zoeken en misschien biosje opzoeken. Volgende dag even bekijken wat we allemaal kunnen doen. Bij de receptie liggen meestal genoeg boekjes met tips. Wil in ieder geval lekker voor onszelf (wat nieuwe winterkleding) en voor de kleine gaan shoppen in Maastricht, daar moeten we ook een dagje voor uittrekken! En in het hotel hebben we oa een bowlingbaan en zwembad, dus ook daar vermaken we ons wel! Heb er echt zin in! Heb de voice gemist door de verjaardag. Jammer hoor. Kan het hopelijk nog terugkijken, ben het ook vergeten op te nemen. Ben benieuwd welk meisje je bedoelt met mooi haar! Ben het eens met wat je laatst schreef trouwens: vind het ook superfijn en leuk en gezellig om hier alle ervaringen rond onze zwangerschap met elkaar te kunnen delen!! Heb mezelf voorgenomen om in de herfstvakantie ook terug te gaan lezen hier! @Mamaatje: fijn dat het allemaal nog goed gaat en je baarmoeder ook lekker hoog zit! Zal wel komen door je eerdere zwangerschappen denk ik! Maandag de 20wk echo, spannend zeg!! Alles is vast goed met de kleine meid en hopelijk krijg je wat mooie plaatjes van haar mee Fijn weekend! @Marlies: haha muizen doen mij niet zoveel, vind ze wel schattig Spinnen ben ik weer heel bang voor! En wespen trouwens nog het meest! Gelukkig wordt het winter en zien we die een hele tijd niet meer Je moet maar eens plat op je rug gaan liggen en dan je buik bevoelen. Dan kun je bij je navel een harde rand van je baarmoeder voelen met een beetje geluk. Dan kun je zelf een beetje voelen of het al bij je navel zit of eroverheen of nog eronder. Ondanks mijn buik kan ik dat zelf wel heel goed voelen. De vk zei ook dat ik een erg soepele buik heb wat dat betreft. Heb je een van de kleintjes weer gevoeld gisteravond? Ik voel het overdag ook wel, als ik druk bezig ben af en toe, maar nog meer als ik we s avonds lekker onderuit op de bank liggen te relaxen. Krijg ik echt schopjes! Minder van dat plassen! Kun je daarna wel weer snel in slaap komen? @Armande: superleuk de efteling!!! Over een tijdje kun je daar ook met zijn viertjes naartoe! Jij hebt maandag ook de 20wk echo, spannend hoor! Alles is vast goed en hoop ook dat jij ook wat mooie fotos mee krijgt! Die je dan ons ook weer kunt showen he Die doptone: heb er zelf geen, maar als ik een tijdje heb gezeten en dan ga staan en lopen voel ik ook wel eens wat zakken of lijkt alsof er iets beweegt en/of botst tegen mijn buikwand. Beetje moeilijk uit te leggen! Maar denk dat het normaal is en gewoon de kleine is die beweegt! @Caroline: dat druk zijn herken ik! Probeer tussendoor wel regelmatig je rust te nemen hoor. Leuk die bruiloft, maar kost ook weer behoorlijk wat energie. Heerlijk vooruitzicht he je verlof! Ik ben de weken ook al aan het aftellen hoor! Echt erg, maar kijk er ontzettend naar uit om even niets te hoeven qua werk! Weet je ook al wat je er financieel op achteruit gaat? Die 3 dagen per week na je verlof, zijn zeker met 2 dagen ouderschapsverlof dan?? Ik ben bij P&O geweest en heb het ook al geregeld, maar zou nog een mailtje krijgen met wat mijn netto salaris dan gaat worden tijdens verlof en daarna met ouderschapsverlof. Ben daar erg benieuwd naar namelijk. Omdat we een enorm vergrijzende organisatie hebben, moesten ze ook echt het een en ander uitzoeken qua regelingen rond verlof enzo In de papieren die ik heb gekregen stond iets over 415 uur ouderschapsverlof opnemen tegen 55% doorbetaling daarvan. Of 815 uur tegen 27% doorbetaling. Als ik maar 415 uren opneem krijg ik daar 55% nog over betaald, maar neem ik meer dan 415 op wordt er maar 27% vergoed. Ik vind het allang fijn dat het nog enigszins betaald wordt, dacht dat het volledig onbetaald was. Na de kerstvakantie moet ik nog 3 weken en 2 dagen werken. Ik stop echt met 36 weken voor zover ik dat nu kan beoordelen. Hoop na de vakantie wel 3 rustige weken te hebben omdat ik dan hopelijk al een vervanger heb die dan mee loopt en we het samen gaan doen. Ik moet 23 mei dan weer terugkomen, maar waarschijnlijk krijg ik de helft van de voorjaarsvakantie en 2 weken meivakantie gecompenseerd en mag ik dus aan mijn verlof nog zon 10 dagen vastplakken. Dus ga er van uit dat ik rond 2 juni weer moet beginnen. Dan zijn er nog maar 4 weken over en die neem ik als volledig ouderschapsverlof op. Als ik terug kom voor die weken, die altijd hectisch zijn tegen het eind van het schooljaar met laatste toetsen, rapporten, stage afsluitingen en doorstroom van leerlingen, moet mijn vervanger weer weg en sta ik er na 16-17 weken weer helemaal alleen voor. Heb daar toch niet veel trek in. Ben dan liever nog lekker intensief bij mijn kleine! Na de vakantie ga ik 4 dagen werken tot mijn ouderschapsverlof op is en daarna moet ik ontslag nemen voor 1 dag per week omdat ik dan ook echt definitief naar 4 dagen wil. Wil financieel alleen nog even weten wat beter is om te doen. Maar 415 uur betaald ouderschapsverlof opnemen voor 55%, zodat ik in juni nog een half salaris krijg ipv niets of bijna niets en na die 415 uur, die zijn dan ergens in december/ januari op definitief naar 4 dagen ga of dat ik voor die 815 uur x 27% ga Nou ik heb weer veel te veel geschreven!! Excuses! Vriendlief staat al te springen hier. We vertrekken nu naar Rotterdam voor het familiefeestje en laat thuis waarschijnlijk. Hoop wel om 12 uur vannacht thuis te zijn. Dan komt er op Film1 nog een leuke film; Bridesmaids! Vrouwenversie van The Hangover zeg maar. Die willen we dan nog lekker kijken! Als we dat nog volhouden Fijne dag meiden en spreek jullie morgen weer!
@krullie, thanks ik zal het eens proberen te voelen. Ben benieuwd of ik het kan voelen. Gisteravond niks meer gevoeld. Maar dat geeft niet. Komt wel weer. Fijne dag en avond. Ik zou vanmorgen even snel de stad in. Nou dat snel kan ik wel vergeten. Als ik te snel loop krijg ik geheid steken in mijn liezen en dan laat ik het wel hahaha. en nog zoiets in de straat waar ik altijd doorheen fiets daar is een bord van u rijdt.... km pu. Die reageerd ook op de fiets. Ging ik voorheen nog 18 a 19 km is het nu nog maar 12 a 13km pu. hahaha... we houden de gang erin. Net nog even lekker het laatste beetje soep opgegeten en zometeen nog even boodschappen doen. Maar heb niet zo´n zin. Zal mezelf zo eens een trap onder mijn kont geven en dan gaan met die banaan. Vanaaf lekker aan de bloemkool heb ik besloten. Lekker met kaassaus. Nu al zin in. Fijne middag allemaal!
@marlies ik heb de 20 weken echo maandag spannend hoor, idd helaas heb je over je bevalling weinig te zeggen en te bepalen je lichaam doet dat helemaal zelf ga je wel proberen gewoon te bevallen van je twins @armande wat voel je precies dan misschien volgende keer eens aan je verloskundige vragen misschien heeft het te maken met je manier van opstaan @D83 komt goed meis er zijn miljoenen vrouwen je voor gegaan in een bevalling en als hun het kunnen kan jij het toch zeker ook @krullie leuk uitstapje komt eraan klinkt nu al als genieten hoop dat het een superuitje word, jaa hoop ook dat alles goed is met de kleine en natuurlijk als ik mooie plaatjes heb en ze verkleind heb show ik ze zeker hier alles goed gisteren voor de eerste échte keer flinke trappen gehad van dochterlief en manlief heeft het ook gevoelt die stond te kijken hihih (hij weet nog niet dat het nog erger en harder word ) was erg grappig ik weet ben een beetje saai heb weinig te vertellen maar het gaat goed en iedereen fijn weekend
@krullie: ik neem waarschijnlijk geen ouderscahpsverlof op. Ga gewoon 3 dagen werken, manlief doet 1 van die dagen, mijn schoonouders 1 en mijn moeder 1. Goed gevoel zo, dus moet vast goedkomen. Ik weet al wat ik ga verdienen die 3 dagen. Nog meer dan ik dacht, omdat het qua belastingsschaal gunstig valt. 4 dagen levert me in verhouding weinig meer op en daarbij moet ik dan een dag kdv betalen: kortom, geen meerwaarde voor ons. Wel heerlijk 3 dagen!! @marlies: heerlijk eten voor jou vnvd. Ik ga verse tomatensoep maken van Jamie Oliver en daarna fajitas met verse guacemole saus: smullen!! @voelen: ik voel t kindje steeds vaker, maar nog niet dagelijks. Wel juist meer als ik rustig zit of lig! Van buitenaf is het nog niet te voelen. Meiden, voor sommige: zo goed als op de helft zitten wel nu!!!!!!! Ik blijf het zo onwerkelijk vinden dat er zo'n wondertje in m'n buik zit. Word soms overvallen van een geluksgevoel!!!
mama5 dat is niet saai hoor dat is super fijn dat het zo goed met je gaat. Geniet er van. En heel veel succes maandag. Hoe laat mag je? Boodschappen zijn in huis en nu ook geen zin meer om er uit. Dus tokkiepak aangetrokken en pot thee gezet. Meende dat ik zin had in chocolade koekjes dus die zijn ook in huis maar die laat ik dicht voor nu want het zin is er ook al weer af hahaha. Heb opeens heel erg zin om de woonkamer om te gooien. Oeps... zit alleen te bedenken hoe. Ik bedenk het wel en dan laat ik het wel uitvoeren hahaha, zo gaat het meestal. Heb wel wat in mijn hoofd maar ja hoe moet de box dan staan over een tijdje? Volgende week komt mijn nichtje langs met de kleintjes en die zou meteen nog wat positie kleding mee nemen. We hebben dezelfde maat, das fijn. Volgens haar zitten er nog erg leuke dingen in. Nou ik laat me verrassen hoor. Weten jullie trouwens ook leuke site's voor een beetje betaaldbare geboortekaartjes? Schrok best wel wat daar nog aan kosten in gaat zitten.
Jiehoeee op de helft vandaag!! Ff snel.... Dat wat ik voel na echo/doptone (is bij de vk want heb ik zelf niet hoor) is niet echt de baby die reageert of bv de banden maar meer alsof ik nog die "straling" voel doorwerken en dat ebt dan weg als ik me aankleed.... Heel gek maar ik voel het iedere keer weer en zo ook bij mn vorige zwangerschap...ach ben altijd een beetje raar geweest Ga nu ff door manlief mn 20w buikje op de foto laten zetten!
Hallo meiden!!! Hier n vreselijke nacht achter de rug! Overwoog nog om te posten maar was te gefrustreerd, zou ik spijt van krijgen! Ik heb serieus tot half zeven! wakker gelegen! Echt waar, verschrikkelijk! Moet gewoon op m'n buik maar dat gaat niet meer, uit frustratie toch proberen maar ligt ni comfortabel en dan ben ik bang dat ik de baby plet en alles afknijp ofzo.. En door t wakker liggen moet ik vervolgens ook continue naar de wc, nog grote plasjes ook, waar komt t vandaan hè?! Leuk je weer te lezen Caroline! Verdien nu maar lekker van je welverdiende rust, lekker programmaatjes terug kijken heerlijk!! Ik heb een aantal x afspraken moeten afzeggen juist door m'n klachten en/of t niet goed slapen en niet kunnen opstaan vervolgens Ze heeft nu drie weken vakantie dus eind okt kunnen we t pas weer oppakken, ga dan alleen maar in de middag plannen, meer garantie dat k Ook echt kan komen. Wilde bewust eerde afspreken zodat ik wat vroeger opsta maar t gaat gewoon niet met zulke nachten tussendoor en weer regelmatig hoofdpijn.. Heb vorige week vrijdag voor t laatst migraine gehad, zat toen al paar dg te klieren. Deze week verder goed gegaan alleen als t te druk voor me wordt krijg ik gelijk spanningshoofdpijn. Zoals gister heel gezellig bij m'n schoonouders, maar Dan zit t huis al snel voel en voel ik t al.. Zo vervelend.. Lief dat je er naar vraagt! En hoe gaat t met jouw bekken? Krullie dat klinkt als een heerlijk vooruitzicht! Wil ook! Maar we moeten t nu even rustig aan doen ivm een evt verhuizing.. Zou zo graag ook f paar dg weg gaan! Wie weet op t laatst.. Lees weleens dat dan juist daar de vliezen breken, Miss toch geen goed plan! Ah ja nee snap t! Is niet te doen dan nee met die muisjes! En zeker met vogeltjes in huis zijn katten geen aanrader nee! Hopelijk is t probleem snel opgelost en slaapt je mannetje en daarmee ook jij weer lekker rustig! Wat betreft je verlof, als jullie t financieel kunnen opbrengen zou ik er zelf persoonlijk voor kiezen lekker zo lang mogelijk thuis te blijven! T gaat echt zo zo snel! Weet nog dat m'n neefjes waren geboren en ze racen nu door t huis in zo n loopstoeltje.. Zou een vergelijking maken van je salarissen mbt t aantal uren verlof en kijken of t haalbaar is om langer thuis te blijven.. Heerlijk idee op juist pas na de zomervakantie weer te starten! J hebt zelf ook wel f tijd nodig denk k om te wennen aan alles en weer "de oude" te worden.. Veel plz VNV! En bridemaids is hilarisch!!! Geweldige film! Binnenkort komt bachelorette uit, lijkt me ook super leuk! Ah mamaatje wat leuk! Bijzonder gevoel hè al is t niet de eerste keer t blijft prachtig en een wonder! Hahaha liesje als je maar aankomt op plaat van bestemming hihi Nou ten slot stel k voor dat we bij Caroline eten VNV Jummie!!! Fijne dag allemaal!