O Armande post je m bij februari buikjes Please Please Please?! Ben zo benieuwd! Mijn update staat er ook weer bij van vd week! O, nee dat gevoel herken ik niet maar zal vast en zeker geen kwaad kunnen. Denk dat je er wat heftiger op reageert dan. Miss moeten ze t wat minder lang doen? Het is natuurlijk ook heel apart hè dat j dmv zo n apparaat binnen no time de baby op een scherm ziet! En of t hartje kan horen dmv zo n doptone!
Jeej de eerste 20wk mijlpaal is bereikt door Armande!! Gefeliciteerd! Ik sluit me maandag aan! Geen tips voor kaartjes.. Nog niet in verdiept! Doe je t rustig aan Lies! Nie gaan sjouwen hoor O super kleertjes uitzoeken! Ga toch nog paar dingen online bestellen hoor! Twijfel ook nog over een dikkere winterjas Moet ik dan zo n gewatteerde nemen of zo n soort trench Vind die gewatteerde lekker warm maar Miss te sportief en die trench weer heel mooi maar Miss weer te netjes en te koud Zal er vnml uggs bij dragen denk of wat langere hogere laarzen Wat zal ik doen? Zou ze normaal allebei gewoon nemen haha moet gewoon nu kiezen van mezelf al zijn ze nie zo heel duur (hm.com)
Mijn laarzen die ik vorig jaar droeg zitten al niet zo lekker meer om de kuiten. Net alsof ik wat vocht vast houdt. Ik heb een hekel aan ugs maar ik denk dat ik er ook een paar ga aanschaffen. Ik heb alleen de eettafel anders neer gezet. Voor mijn gevoel al een heel ander gezicht hahahaha. Meer in de zon. Kat lief ging er meteen op liggen en zit nu naar mijn typende vingers te loeren in de aanval stand. hahaha, bewegingen zijn zo fijn voor hem alleen niet voor de gene die beweegd want dan hangt ie voor je het weet in je handen.
Hahaha ken t lies Twee vd drie hier hebben er ook n handje van om in je naar boven te klimmen als zij vinden dat je ze te lang geen aandacht geeft en bijv bezig ben met je Make up of haar haha Hier liggen ze languit op de bank in de zon.. Lies, vroeg me wat af, hoef je niet op te antwoorden hoor als t te persoonlijk is.. Maar is je partner nog steeds in beeld? Hoor j nl. niet meer over m en tijdje terug was er ook iets voorgevallen staat me bij.. Sorry als ik je Hier mee overval of er helemaal naast zit maar soms t idee dat je helemaal alleen woont op t moment..
Ik wil het er niet over hebben. Dit ligt te gevoelig en ik krabbel er net weer een beetje bij op. Geen vragen graag!
Nee geeft helemaal niks hoor. Ik snap het wel. Maar ik vind het zo lekker om hier even niet over bepaalde dingen te hoeven hebben en hier even lekker de mama2b te kunnen zijn. Ik ben gelukkig zwanger en ik ga het redden hoe dan ook! Liefs!!!
En alle begrip ook daarvoor.. Twijfelde ook echt hoor, maar dacht als Ik wel iets zou kunnen betekenen en zou niks zeggen zou t ook nie Goed voelen! Fijn dat je t me iig niet kwalijk neemt.. Dikke knuffel nogmaals voor jou! En we hebben t er niet meer over tenzij jij t aangeeft X
Hihi, 😊 Thank you Vind maar koud hoor, ondanks de kachel en alles warm ik ni op Had tijdens t avond eten trouwens zeer pijnlijke scheuten in m'n rug.. Net boven m'n bh bandje, tussen m'n longen zo stralend naar beneden Alsof iemand me flink in m'n rug had geschopt Gelukkig is t weer gezakt.. Herkennen jullie die pijn? M'n zwangere vriendinnetje heeft t zo'n twee weken gehad Hoop dat t hier bij blijft..
Hey lieve meiden! Hoe is het met jullie vandaag?? Het is koud! Heb lekker de kachel aan binnen, heerlijk! Buiten schijnt wel een heerlijk zonnetje, vanmiddag maar lekker een wandeling maken langs het water! En daarna de film Bridesmaids kijken! Die kwam gisteravond om 24.00 maar dat trokken we echt niet meer. Waren om 23.30 thuis, supergezellige dag gehad met de familie in Rdam. Maar we waren zo moe dat we lekker naar bed zijn gegaan. Hebben we de film nog tegoed straks! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?? @Mamaatje: haha je bent echt niet saai hoor! Heerlijk juist, zulk nieuws!! Ik had het een paar dagen geleden ook, 2 flinke trappen. Ik vond ze flink, zo hard nog niet gevoeld. Maar het duurt nog wel even voor vriendlief ze kan voelen denk ik. Jouw vriend wordt nu voor de eerste keer officieel papa toch? Leuk dat het dan allemaal nieuw is voor hem! Hij moest eens weten inderdaad, nu is de kleine meid nog klein, maar over een week of 10, dan kan ze pas echt hard trappen Veel plezier morgen he bij de echo @Caro: heerlijk drie dagen werken!! Dat zou financieel hier misschien ook wel kunnen, maar ik wil geld over hebben en niet beknibbelen zeg maar. Ik verdien meer dan mijn vriend, dus dan zou hij nog beter 3 dagen kunnen gaan werken. Maar ieder 4 dagen vind ik een mooie combi J Als ik eenmaal 3 dagen ga werken kan ik nooit meer terug naar 5 bij onze werkgever. Dat is vrijwel uitgesloten. En je pensioen wordt dan minder, de hypotheek die je kunt krijgen (we moeten nog verhuizen) veel en veel lager. Maar misschien kom ik er nog op terug hoor en vind ik 4 dagen met een kleine toch te veel. Geen idee hoe ik er tegen die tijd tegenaan kijk! Ik heb dat geluksgevoel ook! Zo onwerkelijk inderdaad, dat we dit moois mogen meemaken!! @Marlies: de woonkamer omgegooid? Doe het wel rustig aan he met al die zware meubels! Geboortekaartjes, daar zeg je wat! Heb ik me nog niet in verdiept! Wat kost dat dan zo ongeveer?? Hoop dat er wat leuke kleren van je vriendin tussen zitten, ideaal dezelfde maat! @Armande: nee herken het niet wat je beschrijft nadat de doptone isgebruikt Maar als jij zegt dat je altijd al een rare vogel bent geweest, geloof ik je @Dtje: he bah dat je zon vervelende nacht achter de rug hebt zeg!! Kijk echt eens snel naar zon voedingkussen! En vraag bij de vk of ze geen tips heeft. Neem aan dat er meer vrouwen zijn die dat probleem hebben! Had je niet voordat je zwanger werd jezelf al aan een andere slaappositie kunnen wennen joh?! Doe lekker rustig aan hoor, luister naar je lijf. Gelukkig is migraine nu weer een week geleden, hopelijk blijft het daarbij! Ik zou niet op het laatste nog weg gaan nee Tenzij je vrij snel in het ziekenhuis van je keuze kunt zijn als je voelt dat het gaat beginnen. Maar een eerste bevalling gaat ook weer niet zo vlot zeggen ze, dus als je in eigen land blijft kun je denk ik wel op tijd in je eigen ziekenhuis weer zijn. Al een keus gemaakt in winterjassen? Als ze niet heel duur zijn neem je ze toch allebei ? Beetje afwisseling is leuk toch I love uggs, lopen zoo lekker! Alleen voel ik mezelf dan toch wel een tikje slonzig altijd Alsof je buiten op pantoffels loopt Ik ben meer van de lange mantels en hoge laarzen met hakken. Maar soms heb ik echt wel zin om ze lekker te dragen onder een jeans. Denk dat naarmate de zwangerschap vordert de uggs vaker uit de kast worden gehaald dan de hooggehakte laarzen! Herken de pijnscheuten niet! Maar iets met je longen enzo te maken? Omdat je hart nu ook veel sneller pompt en je meer zuurfstof gebruikt?? Als je vriendin het ook heeft gehad, denk ik dat het vrij onschuldig is toch? Wanneer moet je weer voor controle naar de vk? Ik ga zo een lekkere lunch maken. Boterhammetjes met smak! Of smaq! Weet niet hoe je het schrijft, moet ik even op de verpakking kijken Lunchworst in een blikje, dik stuk. Moet je in stukken snijden en even kort bakken in de koekenpan. Lekkerr! Vanavond staat er een nieuw gerecht op het menu van Bertolli: kip alla toscane. Pasta met kip, tomaten en verse sperziebonen in een heerlijke saus. Het klinkt heerlijk, dus ben benieuwd!! Fijne dag allemaal meiden! [FONT="]X[/FONT]
Hallo allemaal!!! Was weer laat wakker omdat ik ook pas weer zo laat kon slapen Me uiteindelijk gewoon op m'n buik gegooid omdat ik las dat als de kleine t echt niet fijn vind j dat wel laat merken Nou heb wel zsm weer gedraaid en probeer als ik wakker wordt weer een andere positie aan te nemen Voor de zwangerschap idd wel paar x geprobeerd maar als t me te lang duurde dacht ik fuck it en draaide ik weer op m'n buikje hihi Ga idd zo n kussen halen, op forum ook even geïnformeerd welke lekker zijn om vooral mee te slapen Fijn dat je t zo gezellig heb gehad! Geniet lekker van j vrije dag, lekker even naar buiten, filmpje kijken heerlijk! Eind vd middag halen we m'n mama op n die gaat mee naar m'n schoonouders. M'n mans broers met aanhang en de kleine komen ook en gaan we met z'n allen lekker eten M'n schoonmoeder maakt er altijd zoveel werk van als m'n mama komt dus dat wordt genieten hihi Zo f huis aan kant en douchen en verder geen plannen tot die tijd Miss f hm.com nog doorspitten Nog geen keuze gemaakt, Miss neem Ik ze idd wel allebei want ti's maar net met wat je t combineert Snap wat j bedoekt met uggs maar ze zitten zo lekker hè en met een beetje combi is t toch nog vrouwelijk Heb vier paar! schandalig! Maar die lage heb ik in grijs camel en zwart en heb iets hogere met knoopjes en n bontje Ik heb ook wel hogere laarzen hoor en met hakken M'n schoenenkast puilt ook echt uit maar toch ook meer met veel leuke slippers (guess is m'n favoriet) omdat m'n man iets kleiner is aks mij.. Dan trek je niet zo snel hakken aan zeker ook omdat ik zelf al 1.79 ben.. Klinkt lekker Krullie! Smakelijk! Armande en mamaatje succes morgen met de echo's en uiteraard veel kijkplz!!!
@marlies ik mag om half 12 lekker vroeg dus zodra ik thuis ben kom ik gelijk even vertellen hoe het was, ik weet niet hoe creatief je bent maar je zou op vistaprint je eigen geboortekaartjes kunnen maken dat is vaak veel goedkoper als de bestaande kaartjes, en flink aan het verbouwen (nou ja tafel maar toch ) @armande owkee idd raar gevoel niet herkenbaar voor mij maar misschien eens aan je vlos vragen @D83 ik kan oprecht zeggen dat écht elke zwangerschap elk kindje uniek en speciaal is, ondanks dat dit nummer 6 is heb ook ik heel vaak nog momenten dat ik denk huh wat is dat, maar ook herkenbare momenten merk dat ik nu vooral meer geniet en me niet zo een zorgen maak, mijn lichaam heeft dit eerder gedaan gevoel @armande mijlpaaltje gehaald ik sluit mij dinsdag aan dan zijn wij ook 20 weken zwanger wat gaat het hard opeens @D83 die jas zou ik niet te dik nemen, we zijn zwanger en daardoor stroomt ons bloed al sneller waardoor we het vaker warmer hebben en ik zou gewoon beide laarzen nemen dus aan mij heb je weinig @krullie hahaha jaa daarom heb nog niets gezegd daarover dat merkt hij wel hij vind het zoo spannend en leuk laatst zei hij ik ga zo een echo apparaat kopen, uhm ja schat die zijn maar een paar duizend euro hoor, he jammer hahaha hier alles goed ga lekker soepje maken dus ga alvast beginnen duurd maar 4 uur maak het altijd helemaal zelf van water naar soep dat is het leukste koken
@Mamaatje: zozo 4 uur voor een soepje!! Tjee! Dan magtie wel superlekker smaken Ik hou het forum hier morgen in de gaten voor de 20wkn echo's! Mag zelf om kwart voor 2 naar de vk, heerlijk hoor! Lekker vroeg thuis op de maandag! @Dtje: fijn dat je nu wat beter hebt geslapen! Je baby is toch heel goed beschermd in je buik door al het vruchtwater en mocht hij het niet fijn vinden als jij op je buik ligt, merk je dat idd wel.Z Zo 4 paar uggs!! Ik echt maar 1 Maar ook gewoon omdat ik ze toch niet heel vaak aan heb. Maar denk komende winter wel! I love slippers! Maar helaas is dat niets voor de winter Ik ben ook zo lang als jij, vriendlief gelukkig 1.88 dus kan lekker vaak hoge hakken dragen. Maar kan me voorstellen dat je dat niet vaak doet, krijg je zo'n hoogteverschil Veel plezier bij je schoonouders vanavond, dat wordt smullen! Ik ga nu snel aan mijn voorbereidingswerk voor morgen. Gelukkig maar drie lesuurtjes door vk bezoek! Om half 9 nog lekker een film kijken en vroeg naar bed! Fijne aaf meiden en werkse weer voor degene die ook weer mogen/moeten morgen
Jeej! Op de helft! Wat is t snel gegaan! Besef me ook dat ik al over de helft kan zijn.. Mmmm benieuwd naar dat soepje van je mamaatje Receptje delen? Nogmaals succes dames morgen! En Krullie bij de vlos! Lekker kort dagje! Hoop dat jullie genoten hebben van jullie weekend, wat gaat t snel hè! Wij zijn net pas thuis, heerlijk gegeten weer.. Was erg gezellig! Ik post morgen weer goed! Slaap lekker dames!
Nou Mamaatje je houdt t wel spannend hihi Ben benieuwd naar jou n Armande! Krullie hoe ging t bij de vlos?
@krullie85 nou en of die soup smaakt hahah al zeg ik het zelf, vind dat soort dingen altijd leuk om te koken, ook roti of bruine bonen ach ja houd van gek eten (nadeel is wel dat het altijd zo snel op is maar goed) @D83 sorry dat je zo lang moest wachten juist vandaag kwam de nieuwe installatie van internet hihih en die internet is net net klaar maar bij deze hier alles supergoed hebben genoten van de 20 weken echo, alles is perfect ze ligt helemaal op groei behalve haar benen die waren langer als de rest hihih en ze is nog steeds een mooie meid pvieeeeeeeeew hihihih ons meisje en haar grote voetje
@D83 wil het recept wel met je delen maar weet niet of je een toko of iets in de buurt heb zal hem bij deze delen neem een soeppan 750 gram rundvlees (soepvlees) mergpijp (niet de chocoladeversie ) stukje zoutvlees of 2 runderbouiilonblokjes (naar keuze dus niet beide) soepgroente naar keuze ik doe altijd lekker veel maar als je hier niet van houd kan je ook minder doen aardappel (ikzelf doe op een 3 kwart soeppan 6 grote aardappels maar hier houden ze niet zo van aardappel ) vastkokend 2 uien vermicceli lontay ongeveer 9 balletjes mag ook iets meer zijn laurierblad stuk of 3 a 4 zwarte peper zout doe 3/4 water in de pan doe hier de grove stukken rundvlees, de zoutvlees, mergpijn en de ui door de helft bij en breng aan de kook samen met laurierblad en lontay op hoog vuur, af en toe roeren zodat het niet overkookt c.a 2 uur laten koken zo word het vlees lekker mals en zacht, na 2 uur zet je de soep op middelstand en laat nog een half uurtje doorkoken, doe hierna de aardappels 20 minuutjes doorkoken, hierna gas op laag vuur doe nu zout en zwarte peper naar smaak (meestal hoef je nog maar weinig toe te voegen dus eerst even proeven en dan pas zout en zw peper toevoegen) en doe de soepgroente erbij zachtjes laten doorkoken, na +- 10 minuutjes doe je de vermicelli erbij na 2 minuutjes doe je de pan uit en laat je de soep even staan je kunt zelf bepalen wat je er wel of niet in wilt doen dit is een eigen recept, maar niet iedereen houd van laurier of aardappel bijv wij eten dit dus ook met een schepje rijst erin eet smakelijk