Ah nog maar 5 weken Hahaha Wordt gillend gek! Hahaha Nou wordt t wel heel spannend hè. Huisje waar we op azen staan we zevende en 16okt hebben we een groepsbezichtiging in Middelburg voor een eensgezinswoning. Niet zo een hele fijne buurt was m'n eerste indruk maar we gaan kijken, wie weet valt t mee en is t huisje super! Op dat huisje staan we 4, en maken we een grote kans! Ik heb dat trouwens ook gelezen over ventileren ed Wil dat wel doen ook! Die jas die ik net stuurde is van mamalicious en komt van de van Belle baby! Vandaar dat je m niet zag! Nou fijn om te horen linssiejj dat je ook een l hebt genomen! In de m was iig nog maar weinig groei ruimte! Begrijp dat die jassen bij de hm weer groter vallen! Hè Krullie wat goed! Ontzettend heftig en confronterend als blijkt dat je toch meer last van iets hebt dan je dacht Maar krijg de indruk dat je in goede handen bent daar! Heel goed dat t je t aangaat, juist nu. Zo kun je na de bevalling met alles beter om gaan want de eerste periode zal er geen tijd zijn om zo intensief aan de slag te gaan. Trots op jou meis! Ik weet uit ervaring dat blokken/negeren zoveel makkelijker is maar weg gaat t er niet mee helaas en daar kun je lichamelijk echt kapot aan gaan. Linssiejj hoop dat je snel bent opgeknapt. Klinkt erg vervelend zeg! Heel veel beterschap! Lies ik krijg spontaan zin in vlaai Ik snij zo n appelkruimel vd Ah voor 8-10 pers ook door vieren Geen moeite mee! M'n eten is klaar post zo nog even verder wellicht wat vergeten! Smakelijk allemaal!
Gaaf Linss als dat geklus in het babykamertje!! Wordt vast prachtig en dan kun je het half december echt gaan inrichten en klaarmaken! @Dtje: thnx voor je lieve woorden! Oooh ja Mamalicious! Ga ook eens even kijken! Duh dat ik m niet zag bij de h&m... zucht Hoop volgende week ook een leuke positiejas te kunnen scoren. T gaat spannend worden met al die huisjes!! Nu nr 7 voor Souburg he? Dus dat kan nog alle kanten opgaan, je weet het maar nooit... maar nr 4 voor een ander klinkt wel veel beter!! Spannend joh! Wie weet is het huis helemaal te gek en worden jullie er meteen verliefd op! Maar de buurt moet ook wel wat zijn, het moet echt geen vreselijke achterbuurt zijn ofzo Maar het is gewoon moeilijk om iets te vinden wat aan al je wensen voldoet... ruim huis, ruimte tuin, eigen parkeerplek, leuke buurt... noem maar op Weet er alles van! Ik lig voor pampus op de bank en onze kleine meid mengt zich voortdurend in ons gesprek Ze ligt volgens mij nog steeds lekker dwars, omdat ik allemaal getrappel heel laag in mijn buik voel. Nu lekker kopje warme choco maken met heerlijke chocoladebiscuits (helaas geen vlaai in huis ) maar dit voldoet ook wel! Even gtst kijken en daarna Barbies baby en dan lekker naar bedje. Fijne aaf meiden!
Klopt Krullie! Nu stel k m'n eisen ook echt nog wel wat bij ook vanwege de tijd die we nog maar hebben maar aan de andere kant ga niet ergens wonen waar we spijt van kunnen krijgen. Dan moet t maar hier, is niet anders Ga denk ook maar warme choco maken want die Ice tea smaakt me niet Had m in de vriezer gedaan omdat onze koelkast er mee opgehouden is om te koelen en aangezien morgen de monteur pas komt wilde ik toch n koud glaasje icetea Dit is me te koud en t smaakt nie zo lekker.. Fijne avond allemaal n lekker slapen!!!
Ah lekker vooruitzicht lins! Voor t einde van t jaar is alles klaar! Super! Denk dat je tegen die tijd wel blij bent dat je Helemaal niks meer hoeft behalve toegeven aan je lijfje! Denk dat we elkaar hier allemaal wel gezelschap kunnen houden!
Hoi meiden, weer lekker gekletst! Kom net pas thuis, vanuit t werk langs mn mama en daar gegeten. Toen met zoontjelief naar huis en net op de bank even alles bijgelezen! Ik heb voor mn gevoel een rustige werkdag gehad (en gelukkig niet meer duizelig geweest) maar ik was me toch moe toen ik niet naar huis reed...pfff niet normaal meer! Alsof het die eerste weken weer waren! Bij mn moeder uitgepuft en nu gaat t wel weer. Geen klagen verder hoor, want ik ben nu weer vrij de komende dagen! Zoontjelief heeft steeds verhoging dus misschien dat hij daarom zo onrustig slaapt. Best een beetje balen hoor aangezien het wakker liggen wat bij een zwangerschap hoort nog niet bij mij aan de orde is....lig ik lekker te slapen en dan is hij zo verdrietig... Nou ja kan ik vast wennen aan de nachtvoedingen. @bloeddruk, ik weer eigenlijk niet precies hoe dat zit krullie. Bij mij is hij continue laag en zal nog lager worden en daar hoort dus duizeligheid bij. Maar of het ook ineens kan zakken? Geen idee... Beebje heeft idd een wiegje/bedje nodig, luiers kleertjes en voeding, verder zijn het de papa en mama die alles in orde willen hebben. Maar dat komt vast goed Dtje! Haha die marlies met dr vlaai! Heb vandaag ook veel en vooral door elkaar gegeten. Stond met een invalkracht en hij kon zn ogen niet geloven wat wij als collega's allemaal aten haha @krullie you go girl!! @mamaatje, we hebben niet echt een voorgevoel hoewel mn man neigt naar een jongen omdat hij dénkt dat te hebben gezien op de vorige echo, maar dat was met bijna 12w dus toen kon het beide kanten opgaan. Ik vind het juist leuk om het niet te weten. Bij mn vorige zwschap heb ik alleen in de 7e maand gedacht dat het een meisje werd en daarna zo sterk t gevoel voor een jongen (had ik ook lichte voorkeur voor hihi) en we hadden de jongensnaam ook eerder. Over de meisjesnaam waren we t niet echt eens, ach wel eens maar meer van laten we die maar nemen, geen wauwfactor. @linssiejj wacht maar tot dat je nesteldrang krijgt dan heb je tijd te kort voor alles wat je wil doen! Ik ging zelfs nieuwe lusjes aan alle theedoeken zetten hahaha nou ja heb er nog iedere dag plezier van
Tja en dan beloof je dus de foto's te plaatsen van mn toch wel fotogenieke beeje maar dat lukt dus niet... Het papier glanst teveel, dus je ziet de flits erop....morgen echt waar!
Een dagje kan ik nog wel wachten hoor Armande hihi Ben wel echt heel benieuwd! Wacht ook nog steeds op je 20wk buikje hè manlief zou fotootje maken toch? Hoop dat je zoontje snel geen verhoging meer heeft Zodat ie weer lekker door slaapt en jullie ook Dan kun je t allemaal net wat beter aan denk.. Heb echt bewondering en respect voor jullie dat jullie ernaast werken Zou t echt niet trekken.. Merk ik aan alles. Lekker dat je f bij j mama kon aanschuiven en uitpuffen.. Heb je lekker gegeten? Ik heb ook alweer trek! Ga zo eens f de kast induiken op zoek naar lekkers!
Goeiemiddag meiden! Hier weer lekker klaar met mijn lessen. Ga nu snel naar huis (moe!) en alvast eten klaarmaken voor vanaaf. Schoonmoeder komt eten vanaaf. Ga lekkere pandanrijst maken met een mengsel van gehakt, wortels en bosuitjes en allerlei kruiden, lekker met salade en nog even een lekker nagerecht opzoeken in de supermarkt. De week is weer doormidden, nog maar 2 werkdaagjes te gaan Mijn leerlingen waren voor de verandering super vandaag, heerlijk met ze gewerkt. Als beloning het laatste uur een filmpje gekeken. Moet ook wel eens kunnen toch En woehoe: ik zit ook op de 20 weken!! Wat staat dat cool die 2 in je banner Kun je voorstellen dat we straks allemaal een 3tje hebben staan Het komt steeds dichterbiijjjj!! @Dtje: Is de monteur al langsgeweest? Weer een koelkast die het goed doet? Nuran heeft zeker mooi haar zeg! Ben altijd zo benieuwd wat voor haar al die meisjes met een hoofddoek hebben! @Armande: ik denk een jongen! Dat is meestal toch duidelijker te zien (dat er iets uitsteekt ) dan niet! Ben benieuwd hoor! Arm zoontje van je!! Geen wonder dat hij zoveel rommelt snachts als hij een beetje grieperig is!! Veel mensen helaas! Hopelijk is het snel voorbij! Ik slaap ook als een .... babY?? Weet de uitdrukking ff niet meer Errug... en dat voor een docente NL... Ik slaap ook heerlijk, geen last van wakker liggen! Gelukkig bekijk je alles positief: wen alvast maar aan al die nachtvoedingen straks ja!! Lijkt me zwaar, maar ook supergezellig en heel intiem... lig je daar lekker in je bed in het holst van de nacht je kindje te voeden terwijl heel de wereld om je heen slaapt Was het maar alvast februari! En sjonge jonge die foto's... nog even en dan hoeft het niet meer want dan is het februari Fijne dag nog meiden!! Spreek jullie vanavond weer!
Ik heb trouwens wel genoten van Barbie gisteravond!! Nog meer omdat wij ntl ook een meisje krijgen! Wat een mooi kindje... keek zo lief vanaf de commode en lag zo lief in dr badje... *smelt*! Vriendlief zat ook helemaal vertederd te kijken
Krullie heeee! Wat leuk! Had je nog niet verwacht! Gezellig dat je schoonmoeder komt eten! Klinkt goed wat je gaat eten! Super dat je leerling zo oke waren vandaag! Dag ook zo weer omgevlogen hè! Nog maar twee daagjes till weekend! Lekker! Nou, helaas is de ventilator stuk n moet deze besteld worden M'n mama koopt daar regelmatig dus ze komen morgen een leenkoelkastje brengen zodat k toch wat kan koelen want lauwe melk en natte slappe kaas is niet te weg te krijgen! Hopelijk is die ventilator snel binnen en is t probleem daar mee verholpen! Ik Ben ook altijd nieuwsgierig maar 9 vd 10 x zitten daar prachtige lange manen onder! Gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal! Wow! Ook op of over de helft! Straks staat er idd den drietje en voor we t weten posten we dat t is begonnen! Weet nog toen ik pril zwanger was en ik op forum meiden rond de 20wk zag al zooo ver vond en nu zijn wij ook in t tweede semester beland! Ik vond ook allemaal maar schattig! Zo lief hè! Zoals je zegt t zal zwaar zijn maar zo bijzonder en intiem dat moet t allemaal waard zijn! Ga even naar de Ah om paar boodschapjes Dingen die iig niet gekoeld hoeven te worden
Ja barbie heeft idd een mooi kindje maar ik hoorde nu ook dat ze een postnetale depressie heeft. Ik lach me altijd helemaal rot om die hond. Gucci. HIer vanmorgen het laatste stuk vlaai naar binnen gewerkt. Ik dacht ik moet vanmorgen maar even op de weegschaal maar geen gram erbij. Vind het wel zalig zo. @krullie kun je dat recept voor vanaaf even plaatsen hier? Klinkt erg lekker. Weet je wat een lekker toetje is? Stoofpeertjes vla. Hmmmmmmmm Hier vanaaf patat! Met frikandel(len). En boontjes voor het gezonde effect. Heb net mandarijntjes gekocht. Ik heb echt een kil naar citrus dingen. jus de orange, sinis, sinaasappelen, madarijnen en oranje limonade. Nou dat had ik eerder nooit. Zal er allemaal wel bij horen hahahaha.... @dtje wat een buikje heb jij al zeg. Nou zover ben ik nog niet. Morgen ben ik ook op de helft omdat ze bij een tweeling van 38 weken uitgaan. Dus eigenlijk hoor ik ook bij de feb moeders ipv de maart moeders..... en zal ik niet tot 42 weken door hoeven met een beetje pech. Onwerkelijk hoor. Het gaat zo snel allemaal. Maar bovenal super leuk!
Haha echt hè lies. Kan er niet meer om heen. Alles staat leuker nu want eerst was t nog beetje twijfelachtig van is ze nou zwanger of aangekomen Ben verder nog slank dus valt m'n buikje helemaal op Ik ga iets proberen en de Appie app lijkt me zo lekker Pastagratin met volkoren penne zalm room spruitjes en kaas Ja daar kom k weer met m'n spruitjes haha Jullie houden alleen niet van spruitjes maar Miss met een andere groente wel lekker? Ziet er iig lekker uit op de foto Zo maar eens aan beginnen Net een lekkere bananen shake met walnoten op Heel gek maar t lijkt of m'n koelkast weer wat meer begint te koelen nu die monteur er alleen maar naar heeft gekeken en m wat verder van de muur heeft gezet.. Welke vlaai was t eigenlijk lies? Gek op vlaai vooral kersen, of appelkruimel of rijste O watermond nu! Heb zo n een honger! Liesje ook bijna op de helft! Lees t vaker idd dat tweeling mama's de eerder bevallen Gaat er nog om spannen wie er t eerste gaat bevallen! Smakelijk allemaal en fijne avond!!
Kersenvlaai..... en ik doe er bijna een moord voor om nog een te halen.... maar beheers me heel goed. hahahaha, vind het wel heel genant vier stukken in 2 dagen. En dan heb ik het over stukken he? niet over stukjes...... Gelukkig wat verjaardagen op komst wie weet hebben ze daar ook wel vlaai Ik ben wat stevig van mijzelf maar ik heb het idee dat ik meer rondom ga uitdijen. Gelukkig nog niet op de kont en bovenbenen. pas nog keurig in de mt 40 positie broeken dus daar ben ik blij mee.... Weten jullie wat ook erg lekker is... hahaha ik gooi er nog wat in. Die nieuwe negerzoenen en dan de kokos smaak. Hmmmmmm er is ook cappisno ( rot woord dus even fonetisch) maar ik ga over mijn nek van koffie dus die zijn aan mij niet besteed. Zal zo eerst eens even een beker melk nuttigen voor de broodnodige zuivel. En dan straks aanvalluhhhhhhhh
O k wil ook vlaaaaai Mmmm zou er zo nog voor naar de Ah gaan.. Maar lig zo lekker op de bank.. Dilemma! Die negerzoenen ken ik nie maar niet zo n fan van denk k Jij laat t iig wel lekker klinken! Laat t je smaken liesje!
Ik denk nog steeds aan die vlaai Maar m'n ogen doen zeer dus heb m'n bril lekker op en wil de kou weer niet in en omkleden Maar ti's echt frusterend als je zo een zin in iets hebt en moet wachten tot morgen Ik zeg je gaat er gelijk een halve in!
Hai lieverds!! Ik werd zoooo gek van Marlies dr gepraat over vlaaien: ik ben in bezit van een halve kersenvlaai Heb schoonmoeder al een stukje gegeven, ik zit nog vol van het eten dus wacht nog even, maar ik pak straks een heerlijk groot stuk! Love kersenvlaai! @Armande: moooooiie plaatjes!! Heeft dat schatje nou zulke lange benen of zit ik verkeerd te kijken? @Marlies: ben ik net bevredigd met een vlaai, begin je over andere lekkere dingen.... pfff Je hebt een geweldige kledingmaat, ik ben er jaloers op! Ik heb 44! En vroeger 56... hoop echt dat ik daar nooooooit meer kom! Positiebroeken in maat 44 zitten heerlijk in ieder geval! Het kan zijn dat je overal wat ronder wordt... niet zozeer echt dikker, maar je krijgt een zachter extra laagje zeg maar. Heb ik ook gelezen. Dat gevoel heb ik ook, maar hoewel de weegschaal vrij fors is gestegen, pas ik nog in al mijn kleding (behalve broeken) dus ben ik behalve op mijn buik niet echt dikker geworden. Heerlijk patatjes met frikandellen en nog lekker groente erbij ook! Mijn eten was ook lekker! Recept 2 personen, eigenlijk 3-4 (vriend is grote eter, telt voor 2) 400 gram mager rundergehakt 2 pakjes bosuitjes (koeling supermarkt) 500 gram worteltjes 1 theelepeltje sambal oelek half potje Conimex Djahe (of Laos, liever Djahe) Flínke schuit Ketjap (naar eigen smaak) Rijst Simpel: worteltjes en bosuitjes in stukjes hakken. Gehakt in de wok, theelepeltje sambal erbij en rul bakken. Bijna gaar dan de Djahe of Laos erbij en als het goed gaar is doe je er een flinke scheut Ketjap in (kwart van een klein flesje doe ik). Daarna de worteltjes en de bosui erbij en lekker laten pruttelen. Ik maak het altijd 's middags, voor mijn gevoel smaakt het dan 's avonds nog lekkerder en zijn de worteltjes ook lekker zacht. Anders blijven ze vrij hard en vind ik niet prettig. Of gewoon wat langer de pan op het vuur laten staan Lekker handje casave kroepoek erbij en een lekkere salade; heerlijk! Die vla die jij noemt is zéker lekker!! Ik had laatst bij iemand ook appelkaneelvla, toetje van de maand ofzo, beperkte oplage, zaaaaalig ook! Jamm! Jaha jij bent nu waarschijnlijk ook over de helft!! Gefeliciteerd @Dtje: god dat is ook wat met je koelkast zeg!! Een mens kan gewoon echt niet zonder koelkast!! Hoop dat hij snel goed gemaakt is! Bizar dat hij nu wel kouder lijkt te worden nu de monteur er naar heeft gekeken Je gaat weer heerlijk eten!! Pas je wel op met de zalm?! Of is het geen gerookte zalm? Neem aan dat je het nieuws ook wel hebt gevolgd dat er veel met salmonella besmette gerookte zalm in de schappen lag?! Dus pas er mee op Tenzij het een lekker filetje is en lekker goed doorbakken Ja bizar he dat wij nu zelf ook zo ver zijn Ben ook benieuwd wie hier als eerst de bevalling gaat aankondigen!! Zo spannend en gaaf! Tegen die tijd zijn we allemaal met verlof dus kan ik ook 24 uur per dag het hier in de gaten houden Trots zijn op je buikje hoor, hijs echt prachtig!!! Was/is erg gezellig hier met schoonmama. Wil nog even een stukje film kijken zo en op tijd naar bed. Nog 2 daagjes tot vakantieee! Wil zo graag shoppen en ook wat leuke positietopjes en jurkjes scoren die mijn buik ook wat meer laten uitkomen! Fijne aaf meiden!