O Krullie nu heb ik echt spijt da ik toch niet naar de Ah ben geweest! Liesje!!! Ik stel n bezorgservice voor.. Diegene die andere lekker maakt bezorgt haha Mmm zou inhouden dat k ook moet gaan bezorgen hè Laat maar zitten Morgen weer een dag K weet t Krullie! Heb daarom zalm uit blik op, ook uitgespit of dat mocht en dat mag.. Was ook t gene wat er in moest hoor Hier wel handige link; Lijst voedingsmiddelen in de zwangerschap - Babyopkomst.nl Zijn jullie vast wel bekend mee! Fijn dat t zo gezellig was! Bedankt voor t receptje, x proberen! Klinkt goed! Welke film kijk je? Op tv? The weddingplanner? Erna komt forgetting Sarah marshall Geweldige film! Lekker grotendeels op Hawaï opgenomen! Mmm Wel lekker dat we straks als t weer zomer wordt we wel van t weer kunnen genieten en dat we lekker kunnen wandelen met onze kleintjes Lijkt me gezellig als jullie allemaal meer hier te vinden zijn! Wordt vast hilarisch lekker zeuren klagen en al die mikmak en niemand die zegt nou stel je eens niet zo aan! Denk ook nie dat iemand dat ons durft te zeggen Als blikken kunnen doden haha Ja, zei de verloskundige ook tegen mij Zou nu wat meer richting m'n heupen aankomen en dan pas maar boven toe.. Ah we kunnen wel n laagje gebruiken hoor met die kou of niet! Nog twee daagjes en vakantie Krullie! Lekker naar Limburg Wanneer ga je ook al weer precies weg? Slaap lekker allemaal!
Zit zo lekker te brullen bij love is in The air.. Heeeeerlijk.. Vind zo ontroerend als mensen elkaar na al die jaren weer zien Nu twee zussen op leeftijd, 38 jaar elkaar niet gezien.. Al in de 80.. Miss zien ze elkaar hierna nooit meer, lijkt me vreselijk hoor zo lang van je dierbaren gescheiden zijn Die andere vrouw gaat haar dochter opzoeken in Fiji Zij is onlangs bevallen en heeft nog nooit haar kleindochter gezien Ben blij dat m'n mama lekker dicht bij woont en ik haar zo vaak kan zien als k wil!
Hier aan de chips met dipsaus mmmmm Vind vlaai ook lekker maar eet t bijna nooit! Ik bak wel bijna iedere week of twee weken iets dus dan kan er geen vlaai meer bij Twee collega's zijn ziek geworden van de zalm van de ah..... Gelukkig lust ik geen zalm He bah... Zie voorstukje van die derrick ol..huppeldepup.... Tweejarig meisje dat overleden is aan kanker.... Nou kan ik al heel slecht tegen alles wat ik hoor over kanker maar als het een kindje is ...pfff Zodra je een kindje hebt ben je nooit meer zorgeloos.... Zoontjelief heeft nu vier middagen verhoging en normaal dus nooit... Ga je toch zitten denken. Ik hups van de ene gedachte (tis iets onschuldigs) naar de andere (het hoeft niet altijd bij een ander te zijn, iets ernstigs..) Nu helpt het ook niet mee dat manlief weg is en ik zwanger ben hoor haha Ik vind dat marlies een srv-wagen moet gasn rijden.... Langs ons!
Oja wilde mn ipad upgraden (of hoe heet dat) maar blijkbaar is ie te vol... Ik kan nl nog steeds geen foto's via de ipad uploaden...daarom duurt het steeds zo lang...die buikfoto heb ik klaar staan, maar ja nu nog op de juiste plek zien te krijgen.. Hebben jullie ook dat wanneer je moe bent maar nog nét even doorgaat/moet je buik zo strak aanvoelt? Als ik een beetje voorover gebogen sta voelt t prettiger dan rechtop. Als ik dan even ben gaan zitten zakt het. Sowieso voel ik het alleen als ik sta en moe ben.
@D zie nu dat we precies dezelfde tekst onderaan hebben staan bij de 20w echo! Had ik helemaal niet gezien joh...sorry maar had hem niet gepikt dus...!
Hahahahaha geeft toch helemaal niks! M'n beebie is niet de enige die goed door de keuring is gekomen he! Gelukkig maar Laat maar lekker staan hoor! O Heb geen verstand van ipads maar denk gelijk geheugenkaartje Geeft meer ruimte of heb je dat al en zit t gewoon helemaal vol! Ah lieverd, zo is een moeder he. Altijd zorgen en zorgen maken Geen gekke dingen in je hoofd halen hoor, er zijn veel zieken op t moment! En anders f langs de huisarts om je gerust te stellen! Hopelijk knapt je mannetje snel weer op! Je kindje is toch je dierbaarste bezit he Daar mag niks mee gebeuren!
Thanks D.... Idd je kindje is je kostbaarste bezit! Over een aantal weekjes weten de nu nog kindloze mama's het ook! Je zag het ook bij barbie, dat gaat zo vanzelf en natuurlijk, mooi hoor. Nog even en jullie herkennen dit ook! @krullie, heel veel plezier en shopplezier!! Ik ga maar eens slapen... Truste!
Ja.. À mothers heart.. Trouwens herken dat hoor dat m'n buik ook strakker staat Het is een stevig bolletje/pakketje aan t worden Blijf t maar vreemd vinden dat er een levend wezentje in zit die nu al afhankelijk is van mijn zorg (voeding, rust etc) Hebben je chipjes gesmaakt Wanneer is manlief er weer Armande? Was leuk je weer te horen! Hopelijk tot snel! Slaap lekker allemaal!
hahahahaha Marlies toch!!!!!!!!!! Geweldig zeg, die taartbezorgservice! Ik ga alweer watertanden bij het zien van al dat lekkers!! Vanavond gelukkig nog een lekker stuk kersenvlaai over!
@Armande: zielig he die verhalen over kindjes... keek best vaak naar die Derrik Ogilvie, maar kun je soms maar beter niet doen. Kindjes die overlijden, mannen die omkomen bij een verkeersongeluk terwijl de vrouw hoogzwanger achterblijft... gruwelijk! Beter niet kijken! Ik herken die gedachten die je hebt! Te vaak denken mensen: dat is een ver-van-mijn-bed-show, dat gebeurt altijd bij de buren, niet bij mij... maar zo is het helemaal niet. Ook deze verschrikkelijke dingen kunnen jou overkomen. Daarom ben ik ook doorgestuurd naar een psych denk ik Misschien toch even met je zoontje naar de huisarts?? Voor de zekerheid, om gerustgesteld te worden? Ik heb het gisteravond nog even met mijn schoonmoeder over vroeggeboortes gehad en vliezen die te vroeg breken. Toen zei ze ook: "die kans is zooo klein, dat gebeurt echt niet bij jou." Ja, maar tóch gebeurt het wel! Bij iemand! Net als de loterij zei ze, die kans is zo klein, dat win je nooit. Nee, dat kan wel zijn, maar toch is er altijd iemand die het wél wint! Ach ja... je (ik) moet er maar niet te veel mee bezig zijn... @Dtje: ja die lijst met voedingsmiddelen kende ik ook al! Ben er ook echt mee bezig hoor, neem geen risico's! Bestel op mijn werk ook altijd een broodje gezond zonder mayo en ei enzo. Ik zou het heerlijk vinden als we hier ook na de bevalling nog lekker blijven kletsen over onze kleintjes en alle leuke én vermoeiende/ irriterende momenten blijven delen. Want ook die zullen zeker komen inderdaad Ik kon vanmorgen zó moeilijk mijn bed uitkomen en dat terwijl ik er vroeg in lag en genoeg had geslapen. Moest meteen denken aan al die voedingen straks, om de 3 uur toch in het begin? Moet er niet aan denken eigenlijk! Dat trek ik helemaal niet... We hebben een stukje van Fatal Attraction gezien, ook al kende ik die film al. Kende the weddingplanner en Forgetting Sarah Marshall ook al ja. Wel leuke films! Maar we zijn om half 10 lekker naar bed gegaan. We vertrekken maandag naar Limburg! We hebben eerst de 20wkn echo om 9 uur in het zh in Vliss. Dan gaan we nog even terug naar huis om onze beestjes te verzorgen en dan kom ik hier nog even melden of alles goed was En dan rijden we lekker naar Limburg! Heb er echt zoooo veel zin in! Kan me voorstellen dat je emo wordt van Love is in the air, zitten mooie verhalen tussen. Gelukkig is jouw mama vlakbij! Daar ben je volgens mij wel heel close mee he? Ik ben wat dat betreft niet zo'n familiemens. Mijn ouders wonen ongeveer 60 km verderop en zie ze ook niet zo vaak. Vind dat ook prima zo. Wel gewoon goed contact hoor. Maar heb, vind ik zelf, niet zo'n innige band met mijn ouders. Hoop wel dat ik met mijn dochtertje heel hecht ga worden, wil dat in ieder geval anders doen dan ik ben opgevoed! Ik ga het vandaag op het werk weer rustig aan doen. Even wat grammaticale termen in het rond gooien en de leerlingen lastigvallen met zinsontleding en daarna ga ik lekker een stukje film met ze kijken. Morgenmiddag laatste uurtje ook. Bijna vakantie tenslotte, moet kunnen toch @Winterjas: keek toevallig even op de site van MissEtam omdat ze hier soms wel wat sjieke/nette kleding kunnen hebben en zag daar wel een mooie winterjas ertussen staan! Positiejas zwart koop je online bij Miss Etam Wel enigzins mijn smaak. Denk dat ik die maar ga halen of bestellen! Heb nu een hele mooie witte mantel (kan ik vandaag weer ophalen van de stomerij) en nog even en dan kan die niet meer dicht... baal ik echt van, zo'n mooie jas! Vorig jaar gekocht en kreeg er op straat en in de winkels echt van wildvreemde geweldige reacties over! Fijne dag meiden!
Hahahaha die buik! Errug sexy! Het is klaar nu! Vandaag ga ik om die vlaai en kan niet beloven dat er nog stukken overblijven! Dat denk ik ook steeds Krullie, als ik dan de slaap weer eens niet pak en eindelijk slaap en pas laat wakker wordt van hoe ga ik dat doen dan Maar denk toch dat t zo vanzelf gaat omdat j nu dat gevoel nog niet hebt als je straks j kindje in de wieg/ledikant zie liggen Desondanks zijn de eerste maanden erg vermoeiend, hoor ik van iedereen! Ook heb j gelijk hoor met wat j zegt over dat mensen vaak denken dat overkomt mij/ons niet! En als er wel iets gebeurd voel j j de enige op de wereld! Het is denk goed om bewust te zijn, dat je daardoor waardeert hoe t nu gaat en wat j hebt. Maar laat angsten niet je leven zodanig beïnvloeden dat t overheerst.. Leuke jas! Kwam m Vanacht nog tegen toen ik weer eens wakker lag Zoek n positie trainingsbroek maar alleen de wehkamp heeft er een n dan weer geen jasje Iemand suggesties? Bij de hm Hema ed zijn ze er momenteel niet! Ik ben heel close met m'n mama Spreek der elke dag, al niet Telefonish dan via de whats app We hebben een bijzondere band. Kan alles aan haar zeggen. En staat altijd voor ons klaar. Ik hoop dag jij ook n bijzondere band met j dochter op zal bouwen., Bedacht me laatst sla ik nu alleen maar jongens krijg dat ik nooit kan opbouwen met m'n dochter wat ik met mijn mama heb Heerlijk om na de 20wk echo weg te gaan! Super dat j nog even komt pisten want zo lang kunnen we idd niet wachten! En zeker gaan we ook na de bevalling schrijven, al is t Miss minder frequent in t begin hihi Ik post straks nog ff hondje wacht op mij!!! Ben al veelste laat weer! Tot later!
hahahaha... kon het even niet laten. @Krullie leuke jas. De mijne is een beetje de zelfde model maar dan 1 kleur. Donker blauw. Ik kan jammer genoeg ook niet in mijn oude jas. Ik had ook een hele apparte, dat iemand bij de afhaal chinees me toen vroeg of ik m niet wilde verkopen.... hahahaha... NOPE. @Dtje lekker eten van je vlaai. @Armande succes met zoontje lief. Wat is het stralend mooi weer zeg. Heerlijk! Ik zit lekker in het zonnetje achter de ramen. Net even naar de action gefietst. Nou ja fietsen.... hahahaha ga niet zo snel meer. Maar goed. Nu even lekker een beker thee, muziekje op de achtergrond en even met iets bezig op de laptop..... Tot later!
Hebben jullie dat trouwens ook dat bepaalde dingen van eten je zo opbreken? Ik heb een pistoletje met kruidenboter en ham gegeten tussen de middag met een kom soep. Nou daar eet ik nu al 2 uur van hahahaha...
Ja dat herken ik wel! Van sommige dingen raak ik zo snel vol en krijg ik t niet 123 weg en zit ik er na nog uren vol Met wat was dat nou toch? Kom er niet op! Haha kom je nog wel vooruit.. Miss met een beetje wind in je rug hihi Heb ook lekker gewandeld met de hond Heerlijk zo die zon he Eind vd middag mag ik nog een rondje Is ook goed voor mij, beweeg niet zo veel laatste tijd! Is die vlaai ook alvast verbrand haha Geniet lekker van t zonnetje liesje!
hahahaha je hebt ook vlaai gekocht? Kersen? Ik bedoel niet eens zozeer het vol zitten maar meer dat het me steeds opbreekt en ik de smaak weer opboer zeg maar. Ja niet heel smakelijk zeg maar. Het weer is echt lekker maar we moeten er vandaag extra van genieten zei mijn moeder, morgen slaat het om. Regen en dat soort ellende....
Ik heb zo een hele grote voor 10-12 pers (Dus gaat door vieren) Kan niet wachten Hahaha Zo nog f om slagroom, vergeten!
Jullie hebben een lekkere middag gehad Dtje en Marlies!! @Dtje: Wat voor vlaai heb je gekocht? Kersen?? Door vieren?? Ga je een kwart opeten??? Ik heb zo ook nog een lekker stuk tegoed! Lekker langzaam oppeuzelen bij Expeditie Robinson denk ik! Vind rijstevlaai ook errug lekker by the way... maar ik moet rustig aan doen Je krijgt een zoontje inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat de band tussen hem en jou minder kan zijn dan tussen jou en je moeder is. Is de band tussen zoon en moeder juist niet nog intenser? Tenminste dat hoor je altijd. Dochters trekken naar vader en zonen naar moeder. Gaat voor ons gezin wel op. Ik heb meer met me vader en me broertje met zn moeder. Lekker met je hondje gewandeld, het was heerlijk in het zonnetje. Ik ben wat dat betreft ook meer actief. Even een wandelingetje maken na het eten of stukje fietsen. Toch wat meer beweging meepakken. Geen suggesties voor een positietrainingsbroek, sorry! @Lies: soort van maagzuur bedoel je dan? Niet helemaal misschien, maar herken het wel wat je beschrijft. Heb het wel eens bij bepaalde voedingsmiddelen (veel knoflook bijv) en als ik veel heb gegeten. Volgens mij hoort het wel bij de zwangerschap op een gegeven moment! Leuk zo'n soortgelijke jas in het blauw, gave kleur ook! Waar gekocht?? haha grappig die opmerking bij de chinees... alles is te koop toch? Nou ja veel dan Als jij weet waar je die jas zo weer kunt halen Lekkere middag heb je gehad, nog lekker gefietst ook. Action is een leuke winkel!! Vanaf morgen wordt het weer idd een stuk minder... hoop dat de vooruitzichten volgende week beter zijn! Even nog iets anders: afscheiding: heb ik de laatste tijd weer erg veel last van. Jullie ook (nog steeds)??? Volgens de gyn was het heel normaal en kon het gewoon meer afscheiding zijn of urine omdat je blaas toch een beetje in de weg zit. Ik vind het wel irri, voel soms echt iets lopen... sorry voor details Op mijn werk inlegkruisjes en thuis verwissel ik mijn ondergoed maar regelmatig. Laatste dagen is het echt best veel, hoop dat het maar iets tijdelijks is...
O Krullie vervelend kwaaltje maar blij dat je t zegt, want ik heb er ook enorm last van, dacht serieus even van moet ik naar de dokter want precies zoals je zegt soms voelt t bijna als urine.. Voel t echt f lopen zeg maar.. En daarnaast ook gewoon nog afscheiding, ga ook om inleggers want die dikke verbanden zijn ook niks (die had k nog) Ik ga serieus een kwart opeten ja, gelijk t stuk van gister zit er dan bij haha Ah ja Eet nie zoveel zoetigheid en taart is alweer even geleden Heb idd die kersen.. Probeer t te rekken tot gtst Gelukkig nie hoeven te koken, kon bij m'n schoonouders aanschuiven Afghaanse rijst en kip met salade en groente Heerlijk! J hebt helemaal gelijk wat je zegt over jongetjes en hun moeder, zie t bij m'n neefjes, vriendinnetje, m'n man en z'n broers maar denk meer op oudere leeftijd zoals wat ik nu al jaren met m'n moeder hebt is zo bijzonder Miss ook wel veel sterkere band juist omdat ik grotendeels geen vader heb gehad want toen ik jonger was en m'n niet biologische vader speelde nog een rol waren we wel twee handen op 1 buik, altijd mee helpen in de schuur en met de auto, mee op de kraan (hij was kraanmachinist) etc Ik ga f m'n Husipakje aan doen! Tot zo!