Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie ik heb m online gekocht, ben te moe om op te staan van de bank maar ik meende van mamalissus outlet. Ben er erg blij mee. Krijg er veel complimenten op.

Eigenlijk is het net als mij dan @Dtje... want jij eet een kwart in een keer ik drie stukjes over de dag.

Vandaag niet hoor heb me keurig gedragen. Zopas lekker volkoren rijst met roerbak groenten gegeten. Straks wel lekker nog een beker hete chocomelk. Hmmm

Heb net een stapel oude ouders van nu gekregen van een buurvrouw. Leuke bladen om te lezen en dan boeit het me niet dat ze een jaar oud zijn hoor.

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Fijn dat jij ook veel afscheiding hebt Dtje! Opluchting! Hoort erbij denk ik dan maar!

Klinkt fijn die band die je met je "stiefvader" had vroeger! Denk ook dat je nóg closer bent met je moeder omdat jullie het toch saampjes hebben moeten doen.

Fijn dat je bij je schoonouders kon eten, lekker!
    Veel plezier met je vlaai!! Ik ga er nu ook aan, met warme choco. Kan ik straks nog genieten van wat ham-kaas chippies :p

@Lies: cool die stapel tijdschriften!! Koop ook wel eens een exemplaar. Leuk al die persoonlijke verhalen en tips! Maakt niet uit of ze oud of nieuw zijn!!

Thnx voor de tip, mamalicious kan mooi spul hebben! Ga daar eerst nog even kijken voor ik die jas van miss etam aanschaf.

Je hebt ook lekker gegeten en gezond! Ben gek op rijst!

Hier ook heerlijk gegeten. Terwijl ik even mijn oogjes dichtdeed, heeft vriendlief gekookt.
    Gekookte aardappeltjes met spinazie a la creme en van die heerlijke chorizzo saucijsjes van de ah!!
    DANKJE DTJE VOOR DE TIP!!
    Ben blij dat ik er een aantal heb, de rest ligt in de vriezer voor de volgende keer! Heb gesmuld!!!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oooo Krullie!!! Je vind ze lekker!!! Fijn om te horen!
    Lief van je mannetje.. Niks lekkerder dan na zo n dag f bijtanken en dan lekker aanschuiven!
    Ik denk dat ik nu ook nog even naar de tank moet voor hamkaaschip
    J kan gewoon echt niks meer zeggen tegen me of wil t ook
    Lijk wel een klein Kind!

De vlaai zat er zo in! Wat was ie lekker!!! Had er een flinke dot slagroom naast gespoten.. Bedankt voor de tip lies! Soms denk je er gewoon niet aan omdat je vaak terugpakt op t zelfde!

Je hebt gezond gegeten zeg! Goedzo! Goed bezig!

Ja, dat zal zeker een grote rol spelen hoor! Was ook een hele moeilijke stap om uiteindelijk op m'n zelf te gaan!

Zocht jij ook nog een dikke gewatteerde jas Krullie of was dat iemand anders?
    Op mp stond er in in nog goede staat voor 20€ en zwart!
    Als iemand interesse heeft en dan zoek ik t ff op! Ben de link alweer kwijt!

Nog twee daagjes Krullie! En dan vakantie!
    Jeej!

Heerlijk zulke bladen, heb er ook van m'n nichtje en zulke onderwerpen zijn niet tijdsgebonden!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Die jas is trouwens een xl maar pastte als een 46 dacht k!
    Miss te groot maar ik heb ook al een l hoor! Zeker met iets eronder zit t zo snel krap!

5. sunshineS1976

Wil je de link van de jas doorsturen Dtje?????

hahaha ga ook maar even lekker ham-kaas chippies in huis halen :p

Ik heb het ook hoor... gepraat/gelees over eten en heb er zin in. Echt de laatste tijd veel meer eetlust dan normaal.

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ga t nu zoeken voor je!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
  8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wow! F nagenieten! Zo n duidelijk schopj voelde ik niet eerder!
    Wow! Hij is bezig!
    Hij zwemt door heel m'n onderbuik heen!
    Houdt zeker van taart en zoetigheid hahahaha

9. sunshineS1976

Dank je Dtje!
    Heb meteen gemaild dat ik m wil hebben! Geen geld!
    Als ze m niet op wil sturen heb ik gezegd dat ik maandag toevallig in Limburg ben en dat ik anders ook wel langs kan komen ;)
    Even afwachten maar, anders bel ik morgen nog.

Bedankt he!!!

10. sunshineS1976

aaaaaww echt superrrr!!

Het is waar wat ze zeggen: als je lekker rustig 's avonds op de bank ligt, worden ze actief!
    Ook hier laat ons meisje geregeld van zich horen (eh: voelen!)
    En dat gaat alleen nog maar meer en krachtiger worden! Kun je het je al voorstellen??

11. sunshineS1976

Heb jij dat trouwens ook niet:
    Dat als je ligt je hem voelt zitten?
    Ik voel een duidelijke bobbel in mijn buik waar ze dan zit. Maar die voel ik wel alleen als ze bij mijn navel in de buurt zit.
    Ze zit ook wel eens helemaal onderin en dan kan ik het niet voelen. Vind ik ook heel bijzonder. Kan dan ook heel gericht haar hoofdje strelen omdat ze daar dan zit :)

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja dat had ik net echt! Voelde m echt onder m'n hand golven/drukken!
    Zo zo zo leuk!
    Vanacht draaide ik uit frustratie ook op m'n buik en toen schopte hij ook volgens mij!
    Soms voel k ook n lichte samentrekking ofzo.. Denk dat dat ook n beweging is!
    O ben zo gelukkig! Hier zo naar verlangd!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    M'n schoonmoeder zei t net door de telefoon! Zij zei ook, straks doe j geen oog meer dicht en gaat t soms ook echt pijn doen hihi maar bovenal dat t zo bijzonder is!

Nou super! Ideaal dat t ook nog eens in Limburg is!
    Zag t Vanacht wilde gelijk posten maar gezien t tijdstip dacht ik ze zullen me wel voor gek verklaren laat ik t morgen maar f doen hihi

14. sunshineS1976

:D:D:D:D:D:D:D:D

We janken straks dagenlang van geluk als we ons wondertje in onze armen hebben!!

Sandra van Nieuwland – More – The voice of Holland
    Hier nog een link van een gave auditie! Maar die hebben jullie vast wel gezien! Hoor dat nr zo vaak op de radio nu, zo vet! Bleek van The voice te zijn, maar heb die aflevering toen gemist.
    Net even opgezocht. En keigoeie auditie zeg, mooi meisje ook! Vind deze versie echt supergaaf, beter dan de origi van Usher.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hij is nog steeds bezig hoor! :)

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Absolutely! Prachtige versie! Veel en veel mooier!

17. sunshineS1976

hahaha gewoon lekker posten snachts :p
    Denk alleen dat je dan niet veel respons gaat krijgen :p
    Niet van mij in ieder geval haha

Ja de laatste weken van de zwnschap gaan zwaar worden denk ik! Idd weinig meer kunnen slapen en echt overal last van hebben... maar we hebben het er allemaal voor over! Met zoveel liefde!!

18. sunshineS1976

Kleine meid ook! Voel haar niet draaien, maar krijg wel steeds schopjes!
    Ze zegt ook hoi tegen jouw kleine uk ;)

19. sunshineS1976

Ik ga me ham-kaas chippies pakken :p
    Nou ja eigenlijk zijn ze van de aanstaande papa, maar aangezien hij ze niet opeet en al een week ongeopend in de kast ligt... lekker puh :p

20. sunshineS1976

Ben je nu naar het tankstation aan rennen voor chippies? ;)

Ik ga afsluiten en nog even goed naar Robinson kijken en dan me bedje in!

Truste allemaal!!

Deel Deze Pagina