Ik wacht op de auto mannetje is sporten als ie er zo is ga ik er om en om Ice tea moet t wel weg spoelen he! Ah zo leuk dat je haar ook lekker voelt! Lekker van genieten! En zwaaitje en voetje terug! Hihi Trouwens wat ik al paar dg wil zeggen Maar vond zo mooi dat je zei dat je leuke tops en jurkjes wilde scoren waar je buikje zo mooi in uitkomt! Way To go Krullie! Hou van je buikje!
Jullie gaan weer hard met schrijven vanavond mama's in spé! Ik ben ff afgehaakt want t jongetje kan de slaap niet vatten...sneu...maar vind het ook sneu voor mezelf... Zal verder niet klagen hoor haha Wilde ff zeggen: ja het klopt, straks tranen van geluk (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven) als je naar je beebje kijkt...zo mooi... En idd straks liggen we allemaal wakker en kunnen we elkaar 's nachts gezelschap houden hihi, best grappig! En ben ook benieuwd wie de eerste zal zijn! En we zullen het heel druk krijgen en vooral (zoals michael van barbie al zei) alles gaat aan je voorbij als je met je beebje bezig bent. Dus wie weet kan dit forum ons ook ff gestolen worden...?! @marlies, dat minder scheren gaat niet voor jou op he?? Whahaha Zijn jullie van het zelf dingen maken voor je beebje? Ik zag hier op t forum nl zelfgehaakte dekentjes, zo leuk! (smaken verschillen natuurlijk)
Lijkt me heel gezellig Armande!!! Want mis jullie wel in de late uurtjes Ben de enige die dan nog zit te spoken Hier! Ja eerlijk gezegd toen k da schopje kreeg net schoot ik al vol! Kan t me helemaal voorstellen! Moest Zo hard lachen net om jou; over dat t forum ons Miss dan wel gestolen kon worden! Hahaha Dat je denkt; stik! Hahahahaha Kan t me nog nie voorstellen maar zou zo maar eens kunnen! Maar we mogen niet zomaar verdwijnen hoor Zo van nou bedankt was gezellig! Ciao! Hahahahaha ga helemaal stuk Hopelijk een goede nachtrust lieve Armande Miss helpt een laat badje/douche met van dat slaap lekker van zwitsal.. Wordt je zo lekker sloom van hihi
@D ben de halve nacht op geweest hoor maar ja geen mogelijkheid om te internetten hihi Ben op dit moment veeeeeel te blij dat ik (uitgaande van een normale nacht) gewoon doorslaap, ik weet van mn vorige zwschap hoe ellendig dat is.... Dus hoogstwaarschijnlijk kom je me over een aantal weekjes wel 's nachts tegen Nou ja...misschien niet gestolen worden maar dan hebben we t zooo druk met voeden en verzorgen! Toen ons zoontje net geboren was, was ik soms de halve dag nog niet aangekleed en kwam mn moeder wel eens zodat ik kon douchen! Als ik er nu aan denk klinkt dat best belachelijk
Had m'n schoonzus precies t zelfde! Dus kan me er wel wat bij voorstellen hihi.. Kijk er naar uit! Hoewel t fijnste is dat we gewoon lekker kunnen door slapen! Schrijf ook sinds kort bij de februari mama's deel 2 en daar hebben ze een buddy systeem Als je richting zhuis moet of iets oa de bevalling kan je diegene sms'en of whats appen en dan doet zij een update op zp Miss ter zijner tijd ook een idee voor ons Of evt op een andere manier als t te persoonlijk is Maar alleen wanneer jullie denken dat t handig/nodig is K ga wel proberen zo lang mogelijk te posten Miss zelfs wel tijdens de weeën hihi!
Iemand mijn energie gezien? Jeetje wat ben ik moe vandaag Ging er voor mijn doen vroeg in (lag wel tijdje wakker) en werd moe weer wakker Nergens zin in bah.. Ga me toch vermannen want morgen n zondag moet m'n mannetje werken dus hebben alleen vandaag lekker voor elkaar Fijne dag allemaal!
@D83 mooie jas ziet er lekker warm uit @marlies als mijn gyn of vlos dat zou zeggen zouden er bij mij ook wel 3 stukken vlaai ingaan dan moeten ze maar duidelijker wezen hoor hihihi @krullie meid toch fijn dat je een fijn gesprek heb gehad en soms hoort het heftige er idd ook bij het zijn vaak juist die opgekropte emoties die je parten spelen zonder dat je daar erg in heb @Armande toch goed van jullie dat jullie het geheim kunnen houden ik ben veelste nieuwsgierig hoor hihih @armande het zal heel gek klinken maar denk dat je een meisje krijgt ben benieuwd @marlies uhm mooi buikje ofzo hahahahahaha echt erg hahaha @krullie jou schoonmoeder heeft gelijk dat geluk heb jij niet dus jou kleintje komt gewoon 2 weken na uitgerekende datum hahahaha @marlies hier ook hoor soms een broodje dan ben ik echt vol krijg geen avondeten meer naar binnen probeer het wel altijd en veel melk drink ik daar raak je dus ook vol van @D83 waar kan ik me aanmelden voor die bezorgdienst want ik vind toch eigenlijk dat we jou niet die hele vlaai bijna alleen kunnen laten opeten dus hoe lastig ook helpen we je daar heus wel graag bij @afscheiding hier ook licht maar heb het nooit veel gehad idd hoort het er een beetje bij helaas, draag vooral katoenen ondergoed en een beetje ruimzittend @krullie woow superauditie zeg had die ook gemist jeetje wat een mooie stem hier alles goed gaat allemaal zoals het hoort te gaan, ga me nu ook maar vermannen en aan het eten beginnen hier willen ze vandaag toch echt de befaamde gehaktballetjes in satesaus dus zal eraan moeten geloven hihih
He lieve meiden!! Hier een heel blij iemand! Eindelijk vakantieee!! En die gaat morgen echt van start met een flinke uitslaapsessie! @Dtje: aaaw lief van je: over dat ik van mijn buik(je) moet houden! Heb je helemaal gelijk in maar is wel moeilijk in mijn geval. Maar komt hopelijk wel goed! Merk nu toch wel dat hij idd aan het groeien is. Ik heb drie leuke positietops en die vind ik wel erg leuk staan. Ik ga er wel proberen trots mee rond te lopen Hopelijk kan ik meer leuks scoren! Thanks trouwens voor die link vd jas gisteren! Kreeg alleen na een kwartiertje (zag ik pas vanmorgen) een mailtje terug dat de jas zojuist al was verkocht . Jammer!!!! Jammer dat je mannetje moet werken en jullie alleen vandaag tijd hebben met zn tweetjes! Wel iets leuks gedaan of nog leuke plannen??? Is je vlaai al op by the way? Heb je manlief ook nog een stukje gegund? @Buddysysteem: ik ben voor!! Superleuk en handig om je buddy dan via whatsapp op de hoogte te houden en die het weer op zp vermeld. Ikzelf zou het leuk vinden om jullie op de hoogte te houden en zou ook zelf op de hoogte gehouden willen worden! En whatsappen gaat dan net wat makkelijker dan op zp met je mobieltje. @Armande: lijkt me superleuk om dingen zelf te maken! Ben helaas niet zo creatief . Helemaal niet, alles mislukt in mijn handen Haha moet wel lachen om wat je zegt bij je zoontje de halve dag nog niet aangekleed enzo. Dat hoor je vaker! Kan het me alleen nog niet voorstellen. Die kleine kan toch wel even een kwartiertje in dr wippertje liggen in de badkamer of even in haar eigen bedje zodat ik even snel kan douchen tussendoor ? @Mamaatje: ha meis Leuk dat je weer even komt kletsen! Heerlijk dat het met jou gewoon altijd goed gaat En met de kleine meid!! Jij staat weer een tijdje in de keuken voor heerlijke gehaktballetjes??? Ook niet mis! Wat eet je daarbij? Frietjes? Of nasi? Of? Klinkt ook heerlijk als je het over bezorgservice hebt! Ik ben aan het wachten op mijn eten. Vriendlief komt zo thuis met frietjes! Heb een klein frietje mayo met sate besteld, een kroketje en een bamihap Hongerrr! En vandaag niet veel gegeten, wel veel fruit. Mag wel even toch dan? Vanavond weer op visite bij omaatje (was er gister niet). Hopelijk kan ik daar een beetje naar the voice spieken [FONT="]Fijne aaf meiden!! [/FONT]
Hallo lieve meiden! We hebben uitgebreid boodschappen gedaan en zijn f de stad in geweest om paar nieuwe filmpjes.. Was net op tijd voor de Voice lekker Uiensoepje erbij met gesmolten kaas en een stokbroodje kruidenboter We moeten eerlijk gezegd nog warm eten maar dat doen we maar de Voice Gaan toch niet vroeg slapen vandaag! Filmavondje met manlief gepland hihi.. Hebben je frietjes en snackjes gesmaakt Krullie? Wij hebben ook een klein frietje op in de stad met van die lekkere speciaal saus.. Ja ti's cheat day vandaag, gewoon even lekker eten waar we zin in hebben hihi moet kunnen hoor Jeej t is vakantie Krullie! Heerlijk! Ga jij maar eens lekker uitslapen morgen! En genieten van je vakantie! Is/was t gezellig bij oma? Nou Krullie bij deze zullen wij dan buddies zijn? Al hoewel.. We moeten er wel rekening mee houden dat onze uitrekendatum niet te dichtbij elkaar ligt! Hoewel je natuurlijk niet weet van te voren of we eerder of juist later bevallen Maar weet nie of de anderde dames t überhaupt zien zitten.. Lijkt me zowiezo wel leuk dan tzt met je te whatsappen! Jammer Dat de jas al weg was zeg! Balen! Als ik nog wat tegen kom laat ik t je weten! Ik heb vanmiddag nog een flink stuk vlaai op Hahaha bedenk me dat ik best wel wat op heb al vandaag Hoezo nog warm eten maar heb echt honger hoor of is t de beebie Ik ga weer f verder kijken! Fijne avond en goed weekend dames!
Mamaatje! Wat lijken me die balletjes lekker! Snap dat ze er om vragen haha Wil je ze ook x voor ons maken? Dan krijg jij je stukje vlaai! Fijn dat alles goed gaat met je! Lekker van genieten! Trouwens Krullie, m'n schoonzus kon vaak amper douchen in t begin En m'n nichtje daarentegen kon wel weer wat sneller dingetjes doen.. Ligt er ook maar net aan denk ik wat t kindje van je vraagt..
Hallo vreetzakjes van me Ik ga ff van de hak op de tak springen... Weet niet meer wie t vroeg maar manlief was vanmiddag weer thuis! Had zowaar wat kunnen slapen in t vliegtuig dus ging thuis niet meer naar bed. Fijj voor mij want hij nam gelijk t eea uit handen, koken bv! @Buddy's, daar moet ik nog even over nadenken... Stom he maar heb er gewoon geen antwoord op. @mamaatje, het is niet zo dat we t geheim houden hoor, we weten t gewoon echt niet! Ben benieuwd of je t goed hebt! @krullie, hele fijne vakantie! Have fun and show your belly! @D heb je al een kussen andere slaaphouding gevonden? @douchen, t klinkt echt belachelijk he? Vind ik zelf ook hoor! Maar ben blij te horen dat ik niet de enige was! En ons zoontje was best n makkelijke baby hoor! Later zette ik hem idd in stoeltje erbij. Maar die eerste weken...geen idee waar ik het druk meehad...? (wel alles op halve snelheid ivm wond vd ks) @kwalen, ik dacht nog gelukkig heb niet zo'n last als jullie van afscheiding...bah had ik niet moeten denken...alhoewel t wel meevalt hoor... Ben dan weer wel roosvicee laxo gaan kopen..... Ben toch maar begonnen met t zelf maken van een dekentje. Gehaakt! Ben er nu al blij mee whaha, te weten dat ik al 3cm heb gedaan (bij 80cm ofzo) lijkt me gewoon schattig als omslagdoek tis tenslotte winter dan! Wil ook nog nieuwe lakentjes gaan maken en dit keer ook de hoezen voir t aankleedkussen en kruiken. Maar eerst de juiste kleur verf voor een muur uitzoeken en dan kan ik met de rest aan de slag. Nemen jullie trouwens ook een wiegje? Wij wel, maar mogen nog een nieuwe gaan uitzoeken van mn moeder. Waarom heb ik t idee dat ik dit al eens geschreven heb? En met welk olietje smeren jullie je buik in!Ik nu met kruidvat, pure and nature ofzoiets. De geur doet me denken aan amerika dus ik moest het hebben haha. En gek genoeg kon ik de hele tijd wel tegen deze geur en niet tegen mn douchgel...vreemd Vorige keer smeerde ik met weleda. Weten jullie dat ze in die mamalijn ook perineumolie hebben? Om maar even een gek onderwerp te openen Ik ga er een eind aan breien (haken) ben vast weer de helft vergeten... Fijne avond voor degene bij wie dat nog lang zal duren en fijn weekend!
Hahaha klopt denk daar ook vaak pas achteraf of na en heb altijd t idee dat mensen mij herkennen op basis van wat ik allemaal schrijf Las nl. voor ik hier kwam ook op allemaal forums En nu spiek ik ook weleens in een topic waar ik niks schrijf en verbaas me soms ook echt wel over t makkelijk geven van bijv echte namen met woonplaatsen en foto's met gezicht erop die voor iedereen zichtbaar zijn Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar jullie maar anderzijds zou ik ook niet 123 een foto posten.. Miss komt dat nog in zo n privé album net als mama bijv Wel leuk t gezicht bij t verhaal maar niet voor heel Nederland Fijn dat manlief er weer is en je helpt! Hoe is t vanacht gegaan? Heb nog geen kussen gekocht, slapen gaat steeds iets beter maar lig nog wel tijdje wakker hoor.. Wat leuk dat je zo aan t haken bent! Echt knap! Zou nie weten waar te beginnen! Echt super leuk! We hebben twee ledikantjes Een voor in z'n kamertje en een voor bij ons op de kamer voor de eerste tijd Ik had in zo n gratis doos zo n cremetje van de Etos maar die is op en smeer gewoon in met dove Ga wel f kijken voor een speciale nog want buik gaat nu echt flink groeien Wil striemen zoveel mogelijk voorkomen! Ga een filmpje opzetten! Slaap lekker!!
Goedemorgen, Hele nacht lekker doorgeslapen met het gevolg nu klaar wakker te zijn maar dat nemen we voor lief. Dat buddy gebeuren heel leuk maar ik pas. ( verrassend he?) Maar misschien laat ik wel even door een vriendin posten hier. Zijn jullie ook op de hoogte. Mijn moeder heeft nog een hele mooie gehaakte deken voor mij, die is heel bijzonder omdat hij meer dan 40 jaar oud is. De oma van mijn moeder heeft m gemaakt voor mijn broer toen des tijds, maar die wilde me niet hebben. Wel jammer dat er maar 1 is maar goed ik ga m ook niet gebruiken maar wel showen. Wie kan dat nou zeggen... Ik denk dat ik vandaag eens even mijn oven ga gebruiken heb zin om te gaan bakken. Lekkere appelcake ofzo... maar eens even wat recepten sites bekijken. Fijne dag!
Goeiemiddag! @Dtje: gezellig filmavondje gehad met je lief gister?? Wat heb je gekeken?? Frietjes waren heerlijk en ook bij oma was het weer gezellig. Heerlijk lang in mijn bedje gelegen en vervolgens hier de boel flink aan kant gedaan. Een grote kast beneden leeggehaald en de helft weggegooid, de helft in dozen gedaan en klein deel nog laten liggen. Heerlijk die leegte! Dozen gaan vanmiddag weer mee naar mijn ouders! Ik hoor het vaker inderdaad van kersverse mamas dat ze in het begin echt niet aan hun eigen persoonlijke verzorging toekomen. Ik kan het me nog niet voorstellen, maar als iedereen het zegt zal het wel zo zijn! Buddy: nou dan wij bij deze ook buddys! Lijkt mij erg leuk in ieder geval! Ja we zijn wel erg dicht op elkaar uitgerekend, maar dat hoeft niets te zeggen. Ik kan twee weken eerder bevallen en jij 2 weken na je uitgerekende datum of andersom Het schijnt trouwens dat je daarin je moeder achterna kunt gaan. Mijn moeder was van mij en mn broertje beide keren precies op de uitgerekende datum Weet je dat ook van jouw moeder?? @Armande: Fijn dat je mannetje weer thuis is en jij het even rustiger aan kunt doen! Herkenbaar roosvice laxo! Heb er ook soms last van. Ik slik drie pilletjes Floradix per dag op aanraden van de vk, maar het helpt niet altijd. Superleuk zeg dat haken!! Je hebt nog even te gaan dan voor het dekentje Ik wou dat ik het kon, zou ik het ook doen! Maar eigenlijk heb ik het daar te druk voor mocht ik nu moeten stoppen met werken ofzo dan zou ik me er denk ik wel in gaan verdiepen! Ja wij nemen ook een wiegje. Krijgen een wiegje van schoonvader. In ieder geval de eerste dagen de kleine lekker bij ons op de kamer. En wie weet langer weet het nog niet. Je hoort ook veel dat iedereen het van plan is, maar de kleine na 1 nacht gewoon in eigen slaapkamertje leggen omdat je anders toch niet helemaal lekker slaapt. @Buikcreme: ik smeer niets ook niet echt nodig ook if you know what i mean Denk niet dat mijn huid echt op spanning zal gaan staan en zo wel kan ik altijd nog een beetje smeren. @Openbaar forum: ja sommige geven heel veel prijs van zichzelf zou dat ook niet zo snel doen! Maar ik denk dat de kans ook klein is dat bekenden je vinden hier. Je hebt al een nickname en alles en mijn profiel qua fotos is ook afgeschermd. Wil ook wel fotos delen te zijner tijd, maar dan wel met een gesloten album inderdaad. @Marlies: mooi zon deken met speciale waarde! Hmm klinkt goed om iets lekkers te bakken!! Ben benieuwd wat het gaat worden! Ik moet nu snel op gaan schieten. Moet over een half uurtje de deur uit naar een verjaardag. Drie nichtjes zijn jarig, een vrolijke (en te drukke) kinderboel gaat het worden denk ik. Daarna naar mijn ouders met weer een volle auto Ons huis wordt leger en leger en ik hou dr van! Blijkt wel hoeveel troep een mens kan hebben alles wat we nu opslaan daar kijken we echt al jaren niet naar om. Waarom zouden we het dan eigenlijk uberhaupt bewaren?! Bij mijn ouders blijven we lekker eten en bij mijn tante halen we een mooie witte box op! Mogen we zo hebben! Leuk! Wil op tijd weer thuis zijn vanaaf en lekker op de bank hangen! [FONT="]Fijne dag meiden![/FONT]
Hallo dames!!! Geen probleem hoor lies! Kan t me wel voorstellen! Maar t leek me leuk om hier ook te doen omdat we bijna elke dag wel even met elkaar kletsen Als iemand ineens wegvalt weten we iig hoe t diegene vergaat. Zou leuk zijn als j vriendin ons vertelt hoe t met jou n je twee kleintjes gaat! Wat bijzonder zo'n deken! Later kan jij m weer doorgeven misschien en zo verder.. Prachtig! Heb j al iets lekkers gebakken? Heerlijk uitgeslapen Krullie! Had je wel f nodig, vandaag ook best wel n drukke maar gezellige dag voor de boeg dus! Super dat jullie de box mogen hebben! Veel plz op de verjaardagen en bij je ouders! Weet j al wat je gaat eten? Ik eet bij m'n mama vandaag, verse wortels, rijst, en kabeljauw met een lekker sausje Manlief moet werken n is er pas rond tienen Ga ook niet veel doen vandaag, alleen f t huishouden n langs m'n mama Gisteren hebben we eerst de Voice gekeken en toen n Western Weet de titel niet meer maar goeie film! Waren van plan ghost protocol ook nog af te kijken maar waren best moe, dus ik heb nog even gelezen in bed en manlief was zo vertrokken hihi Mijn moeder was twee weken! overtijd van mij n werd ingeleid. Was er toen binnen 9u Ondanks dat heb ik zelf t idee dat ik eerder beval.. Niet weken eerder maar wel iets voor de uitgerekende datum Weet ni waar ik t op baseer maar meer n gevoel We zullen t zien! J hebt weer lekker geruimd zeg! Hou j nog wel wat over! Hihi Is vaak he dat j spullen ondanks dat j t niet if amper gebruikt moeilijk weg doet.. Heeft dan vaak toch nog iets van emotionele waarde of je denkt ja maar Miss gebruik ik t nog, j kan t maar hebben hihi Weer is weer denderend he.. Bah.. Miss ga ik wat eerder naar m'n mama en in t ligbad ofzo.. Fijne dag allemaal!
@krullie meestal maak ik bij de gehaktballetjes rijst en sperciebonen dat vind ik persoonlijk de lekkerste combi, maar het kan natuurlijk ook idd met nasi of waar je zin in heb weet alleen niet of spruitjes de juiste combi is aangezien jij die zo lekker vind hahahaha @buddy vind dat wel leuk maar ik ben dus ouderwets zonder watsapp (weet ook eigenlijk niet wat het is even aan me oudste vragen hihihi) @D83 oooowww jaa hoor het is helemaal niet zo moeilijk het kost iets meer werk omdat je van die kleine balletjes moet draaien en satesaus is in een handomdraai zelf gemaakt @armande ik ben ook benieuwd over een +- 18 weken zullen we het weten spannnend he hahaha @armande hier geen wiegje omdat ik het eigenlijk zonde vind ze kunnen er niet zo lang in en dan moet je alsnog een ledikant aanschaffen, hier smeer ik gewoon met babyolie @ tip voor plassen na de bevalling, neem een litermaat (schoon, nieuw) mee en vul die met lauw warm water, tijdens het plassen stroom je dan langzaam het lauwe water over je uhm doos omdat je na de bevalling echt een branderig gevoel heb tijdens het plassen, dit verlicht enorm, en je zult precies merken wanneer je het niet meer nodig heb hier alles weer goed ik weet het ben ontzettend saai, wel voelen we met regelmaat ons meisje schoppen en porren dus dat is wel fijn ook manlief kan het goed voelen de kinderen hadden ook al mooie namen verzonnen voor de baby zo kwam mijn zoontje met schatjebaby en me dochter met glitter nou ja wel apart toch en dan mochten we hoe lief ook nog ons eigen naam geven hihih
Mijn moeder was een week overtijd met mijn broer en bij mij exact op de datum maar voor mij gaat dit niet op. Bevallingen schijnen ook erfelijk te zijn toch? Nou dan mag ik mijn handen dicht kniijpen. Mams kreeg broer in 7 uur en mij in 1.5 ( oke das nou ook weer niet nodig hahaha) Zonder klachten en inscheuren enz. Hier staat een appelkruimelcake in de oven nog ongeveer 10 minuten en dan is ie klaar. Ruikt heerlijk trouwens. Dan nog even wat minder smakelijk, ik hoorde over afscheiding voorbij komen. Klopt ik heb er ook wat meer last van nu. Vind het vies maar ik gebruik op advies van toen nog de verloskundige geen inlegkruisjes. Schijnt bacterien in de hand te houden. Maandag over een week hoop ik ook eindelijk te kunnen posten wat voor kleur de babybedjes gaan krijgen. Ik merk dat ik er nu wel echt aan toe ben hoor. Zul je zien dat baby a of baby b niks laat zien. Dan denk ik eerder baby b want die ligt keurig achter baby a. hahahaha.... Kan iemand me vertellen wat ik kan verwachten op die 20 weken echo? Ze vertelden me dat ik er wel een uur voor uit moest trekken.... komt ook omdat het er 2 zijn natuurlijk. Ik mag gelukkig in de ochtend dat scheelt wel. Daarna wil ik als alles goed is meteen de stad in als ik nog energie heb. De eerste twee pakjes zijn van mij. Daarna vertel ik het wel rond hahaha. Wil voorkomen dat een vriendin me voor is of dat ik haar spot bij de prenatal ofzo. En oooooooooo wat zullen ze ongeduldig zijn. Lekker mooi zo laten. Ik heb nu een heel mooi positiejurkje aan in het blauwig en daarin komt mijn buik die nu echt buik begint te worden zo mooi uit. Ben er helemaal trots op. Heb m overal heen ge appt en krijg zulke leuke reacties hahaha. Gister zei iemand weet je wel zeker dat het er 1 is? Ik zei nee dat weet ik niet zeker.... hahaha, haar mond viel op de haak zeg maar. Verrassing! Meteen omhelsde ze me weer. Zo leuk. Heb van een vriendin haar voedingskussen gekregen. Daar ben ik heel blij mee, kan zo voor in de zwangerschap ook al lekker zitten, vooral bij slapen zei ze. En zij is al uit de kleintjes op dat nivo zeg maar. Mijn kookwekker gaat..... op naar de keuken!
Hey lieve meiden, Ook weer eens een berichtje van mij... Was zo'n enorm drukke werkweek! 3 avonden tienminutengesprekken... En dat naast gewoon een fulltime werkweek. Maar ik heb het goed en wel overleefd en nu.... Een hele week VAKANTIE!! Zo heerlijk, even niets moeten. @krullie: fijn dat opruimen hè, hou ik ook erg van!! @mamaatje:wat een schattige kids dat ze zo over namen meedenken! Fijn dat je je meisje zo voelt; ik ook trouwens hoor, zo heerlijk! @marlies: je brengt meop ideeën; echt een dag om te bakken, zo ff naar de supermarkt. Spannend wat je 2 wondertjes zullen zijn. Ben ook erg benieuwd hoe de 20wk echo gaat! Ik heb hem(eindelijk) aanstaande woensdagavond. Daarna ga ik ook los met shoppen denk ik. @afscheiding: ik kreeg ook t advies om geen inlegkruisjes te gebruiken. Zodra ik thuis ben doe ik schoon ondergoed aan. Hoort er idd bij... @buik: mijne is ook al best groot! Trek ook veel jurkjes aan, valt t lekker op @buddy: ik laat t wel gewoon via hier weten! Fijn weekend!