Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hey meiden

Ben ik weer hoor. Op aanraden van mijn schoonmoeder en Marlies zei het hier ook al, toch even het zh gebeld. Dienstdoende vk vroeg goed door en zei uiteindelijk wat mamaatje hier ook schreef.
    Mocht het bruinverlies weer toenemen en krampen ook, dan wel weer bellen. Ook ’s nachts zei ze en ze zei dat ze alvast een aantekening van mijn belletje in mijn dossier zou zetten. Moest het vandaag verder lekker rustig aan doen. Maar daar was ik toch al mee bezig.
    Ik heb nog gevraagd of morgen bij de 20wkn echo mijn baarmoederhals wordt gecontroleerd. En dat doen ze niet zomaar als er echt geen aanleiding voor is (in andere landen wel overal bij de 20wkn echo!). Hier moet het eerst een keer misgaan voordat ze het de 2e keer in de gaten houden. Nou ik ga het uiteraard toch proberen, had de vorige keer in Vliss ook een superlieve echoscopiste. Zo niet, dan bel ik daarna de gyn in Goes dat ik eraan kom en hoop ik het daar voor elkaar te krijgen.
    Moet gerustgesteld worden dat ik geen verkorte baarmoederhals ofzo heb wat een vroeggeboorte teweeg kan brengen.

Ik krijg wel een beetje een wanhopig gevoel hiervan hoor.. lichtelijk paniek gevoel. Hoe moet ik de komende 19 weken op deze manier doorkomen?! Die angst is niet normaal…
    Ik hou mezelf maar voor dat het nog even 6 weken afzien en doorkomen is. Daarna is je kindje levensvatbaar in geval van vroeggeboorte…

@Dtje: je moeder heeft een voorspoedige (zo klinkt het) bevalling gehad dan, ondanks dat ze moest worden ingeleid. Ik heb ook zo’n gevoel dat het wel eerder komt. Laten we hieraan terugdenken als het zover is! Ben benieuwd of onze gevoelens kloppen.

Superleuk al die bewegingen! Hier nu ook terwijl ik lekker op de bank lig. En ook elke avond wel als we lekker voor de buis hangen. Denk dat die bewegingen alleen maar meer gaan worden. Hoe groter de beeb is, hoe meer je elke beweging gaat voelen straks denk ik!

Wat betreft verhuizing: ik denk dat 1 dec een mooie datum is om aan te houden voor de babykamer. Heb je dan niets, lekker gaan beginnen! Dan zal het eind december toch wel klaar zijn? Weet niet hoeveel er moet gebeuren? Dan heb je nog 2 maanden voor je uitgerekend bent zeg maar. Hier moet er nog wel wat gebeuren en daarom ook maar gebeuren en inderdaad gezegd dat ik het half dec eigenlijk klaar wil hebben zodat ik dan op mijn gemak accessoires neer kan zetten/ hangen en kleertjes wassen ed.
    Je moet niet naar M”burg verhuizen als het niet helemaal goed voelt. Dan moet je echt wachten op Vliss of Souburg. Je moet het een beetje tegen elkaar afwegen. Is het huis nu zo onpraktisch met een baby dat Middelburg dan sowieso beter is?

Nog bedankt voor je lieve geruststelling trouwens!! Hopelijk is ook echt alles goed!

@Mamaatje: dank je voor je geruststelling nog!
    Jullie kunnen er zoveel nuchterder tegenaan kijken… snap niet waarom ik dat niet kan!

Die gehaktballetjes met rijst en sperziebonen klinken heerlijk :p Heb je het recept al eens gegeven van die gehaktballetjes? Wil ze ook wel uitproberen!
    Ik hou trouwens niet van spruiten, bah :p Dtje houdt daar van! ;)

Wat een geweldige namen hebben je kids voor de baby bedacht. Ik vind glitter erg geschikt! Hahaha

@Marlies: oeh jouw moeder had ook een superbevalling zeg!! Hopelijk gaat het jou ook zo goed af!!
    Spannend dat je bijna weet wat het gaat worden!! Kan me voorstellen dat je dan direct de stad in wilt, hebben wij ook gedaan!
    Leuk die positiekleding, mooie buik krijg je daar van, ben het er helemaal mee eens!
    Ga hem niet meer verhullen, ga ook wat mooie stukken aanschaffen komende week!

@Caro: jij ook vakantie!! Heerlijk hoor! Even bijkomen na een hele drukke week!
    Heb je nog bijzondere plannen??

@Armande: super, even die uitleg over de 20wkn echo! Vraag me af hoe je kunt zien dat de kleine drinkt!
    Hoe is het met je zoontje??

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lieve Krullie! Weet zeker als jij morgen je goede 20wk echo heb gehad en je je beebje heb gezien en ze je baarmoedermond hopelijk even even na kijkt en anders de gyn jij Echt wel goed en gerust die 19 weken doorkomt! Je bent nu gewoon even flink geschrokken en da zou ik ook zijn.. Al weet je dat t kan en je weet waar t vandaan kan komen toch wil je zo iets liever helemaal niet! Een mens is geneigd van t slechtste uit te gaan, en denk dat jij nu weer beetje erin doorslaat en denkt zie je wel voor niks positief geweest t gaat mis!
    Besef heel goed dat t echt iets is van jou om van t ergste uit te gaan en dat je angst om je kindje te verliezen ergens vandaan komt
    Miss helpt dat om je te relativeren
    We kennen elkaar nu al vanaf t begin
    K zou t echt eerlijk zeggen als k denk dat je je zorgen moet maken
    Vertrouw op je beebje en je zelf lieverd
    Goed dat je iig even hebt gebeld
    En hou je daar aan vast
    Morgen zijn je zorgen waarschijnlijk weer als sneeuw voor de horizon verdwenen
    Hoop t iig ontzettend!
    Dikke knuffel voor jou!!!

Nou nou houden van spruitjes is ook wel weer een groot woord
    Heb t pas sinds m'n zwangerschap een aantal x gegeten maar meer ook alleen omdat ik zoveel mogelijk variatie wil aanbrengen in m'n verplichte portie groente per dag en omdat t zo gezond is
    Weet nie of ik t na m'n zwangerschap nog zo vaak zal eten
    Lust t wel graag maar ben zeker geen fan haha
    Wil niet bekend staan hier als spruitjes fanaat
    Hahahahahhaha nou al hoewel ben wel fan straks van m'n kleine spruit natuurlijk :p

Bedankt voor t meedenken aangaande verhuizen/de babykamer
    Er hoeft in principe alleen behangen en geverfd te worden dan en de meubels in elkaar.. Op zich geen eens een maand voor nodig denk ik..
    Denk als er stevig door gewerkt wordt je een huur woning zo wel redelijk opgeknapt hebt
    Zeker als t in goede staat is en je kan altijd nog een en ander doen als je er woont hè

Nou weet ik nie meer of k dat had gezegd al maar gister voor t eerst de bevallingfotos van m'n moeder gezien
    Ze dacht dat ik t al had gezien maar dit mapje dus nog nooit
    Zag foto's van hoe ze er bij lag met de weeën tot t voelen van ontsluiting en t eruitkomen van t hoofdje
    Ik vond bijzonder om te zien maar werd wel een beetje bang hoor
    Was zo bloederig..
    Wel heel leuk om voor t eerst een foto te zien toen k er net net uit was
    Wat keek ik boos! M'n moeder zei je schrok, zo van de warme buik de wereld in...
    M'n moeder heeft trouwens geen pijnstilling gebruikt
    Ben zo trots op hoe zij zich er doorheen heeft gesleept
    Wa ook leuk om een Buikfoto van haar te zien toen ik er nog in zat
    Dacht dat ze die niet had
    En wat was ze slank
    Als t mee zit zal ik ook alleen maar rondom m'n buik aankomen!

3. sunshineS1976

Ooooh Dtje wat ben je toch een lieverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het vreselijk om andere mensen gelijk te geven, maar denk dat je toch gelijk hebt ;) :p
    Let's hope so!

hahaha niet helemaal in love into spruitjes, maar wel van je kleine spruit straks :p
    Vind het goed dat je zoveel mogelijk soorten groenten eet! Ook tijdens borstvoeding straks heel belangrijk, dan krijgt jullie manneke allerlei smaken mee en grote kans dat hij dan ook heel veel lust straks.

Een huurhuis kun je vaak zo betrekken ja. Wordt klaar en strak opgeleverd, alleen behang en verf is nodig maar dat hoeft niet al te veel tijd te kosten.
    Denk er nog maar even over na en ga het een en ander nog maar eens bekijken. Uiteindelijk komt het wel op zijn pootjes terecht! In dit huis of een ander huis!

Wat bijzonder die foto's van je moeder! Geweldig om te zien!! Wel heftig dat je hoofdje ook op de foto staat terwijl het eruit komt :p
    Dat zijn dingen waar ik toch liever voor pas haha
    Al nagedacht hoe jij de bevalling wilt vastleggen straks?? Foto's? En tot hoever mogen die foto's gaan?
    Of filmen??

Ik heb echt zoiets van: een allerlaatste buikfoto en de eerstvolgende is pas als de kleine op mijn buik ligt! ;)

Hoofdpijn hier...maar weer even wat water naar binnen gieten.
    Maar dan moet ik nog vaker naar de wc.... word er gek van, zo vaak. Heb ook echt regelmatig een drukkend gevoel op mijn blaas. Irri! Geen blaasontsteking, tenminste vorige week donderdag nog laten checken.
    Nog even en ik heb ook de neiging om elke week mijn urine te laten checken.

Nog even en ze kunnen me opnemen in een psych inrichting :p:p

Hier vanaaf zelfgemaakte pizza eten, lekker!
    Jullie???

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik plas me ook helemaal uit elkaar hoor @krullie. En niet een beetje nee gewoon hele watervallen.

Ik denk dat jou hoofdpijn stress gerelateerd is hoor nu. Goed dat je even hebt gebeld. Ik duim voor je morgen. Zo´n opmeting van de baarmoedermond is een hele kleine moeite hoorde ik van een vriendin die het ook had. Dat willen ze vast wel doen.
    Succes.

Nog geen idee wat te eten... heb wel zin in chinees eigenlijk. Maar eens even kijken had niet door dat het alweer zo laat is hahaha.

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    😊 Dankje wel Krullie! Vind jou ook lief en t echt rot als je je zo Klote voelt! Heel veel succes morgen! Gaat goed komen!
    Marlies heeft gelijk, komt echt even van de spanning allemaal!
    Neem lekker twee paracetemolletjes en glaasje water en smul van je pizza! Watermond hier! Hopelijk zakt t daarna en kun je nog beetje genieten van je avond want laten we wel wezen morgen hoef je niet te werken! Je hebt vakantie :)
    Moest wel lachen om je opmerking over straks moet ik nog naar een inrichting
    Geloof me die gedachte heb ik ook al paar x gehad hoor Hahaha
    Kan mezelf soms ook zo gek maken (over andere dingetjes weliswaar) dat ik soms ook voor de grap roep; ben toe aan opname! Haha

@Eten; Ik had door mamaatje wel zin in gehaktballetjes met satesaus en had toevallig nog n pakje van conimex voor Javaanse gehaktballetjes met saté saus. Rijst erbij, en f kijken nog wat voor groente heb nie veel meer in huis, anders gewoon salade.

@Smaken wennen; Ja hoop dat ik t idd voor elkaar ga krijgen de kleine zoveel mogelijk te laten lusten! Goed voor m! Moet een sterke gezonde knul worden hihi..
    Zie nu al bij m'n neefjes dat ze echt kieskeurig zijn wat betreft potjes
    En een neefje wilt z'n rijst alleen op Afghaanse manier met kruiden droge witte smaakloze rijst moet ie niet.. Drie x raden wat z'n mama eet ;)
    Juist

@Fotos/filmen; Ja, ik ben er nog nie zo goed uit
    Als ik zulke actie foto's zou laten maken dan zijn ze echt voor mezelf
    M'n moeder bood t al aan maar heb denk liever een verpleegster ofzo
    Je ligt echt vol ornaat hoor pfff
    Vreselijk om zo met je benen wijdt te liggen met al die mensen om je heen!
    M'n man blijft alleen maar naast me want die heeft t zo niet op bloed
    Zie t echt al voor me dat ie niet goed wordt Hahaha
    Naja Miss als ie de kleine ziet en hoort huilen dat ie t "vergeet"
    Liefst heeft ie m eerst gedouched denk hahahaha

Filmen weet ik ni hoor zou ene kant wel willen ook alleen puur voor mezelf
    Maar zou nie weten aan wie dit te vragen..

@plassen; om niet goed van te worden.
    Heb t vooral als ik op bed wakker lig.. Continue eruit
    Zucht wat af..

Ga f verder met t eten! Smakelijk dames!

6. sunshineS1976

@Marlies: denk het ook dat de hoofdpijn daar van komt... probeer zo rustig mogelijk te blijven.
    Fijn dat jij ook zo lekker veel moet plassen :p
    Heb je dan ook dorst?? Ik wel merk ik nu...

Lekker chinees! Is dat 't uiteindelijk geworden???

@Dtje: hahaha gaan we samen gezellig even in een inrichting zitten? :p
    Grappig dat jij het ook hebt gedacht, al is het niet echt zwangerschapsgerelateerd.
    Laten we maar niet hopen dat zoiets nodig is!

Oooh je gaat heerlijk smullen zo te horen!! Nog lekkere groenten gevonden??

Wat grappig dat je neefjes zo kieskeurig zijn... ja dat heeft echt te maken met hoe en wat de moeder eet hoor. Verder is het ook echt gewenning en doorpakken denk/vind ik bij je kindje.

Je ligt zeker vol ornaat straks... voor de vk, de kraamhulp misschien, een gyn en verpleegsters en stagiaires... noem maar op :p Hoewel me dat nu wat tegen lijkt te staan, denk ik het ons op dat moment echt geen hol kan schelen :p

Als je die foto's maakt is het idd wel verstandig om ze voor jezelf te houden. Ik heb dus (ongevraagd) wat bloederige/heftige foto's gezien van bevalling van schoonzus waar ik ook niet echt op zat te wachten hoor :p
    Vind dat wel erg intiem en persoonlijk worden dan. Je hoeft niet álles van elkaar te zien denk ik dan.

haha grappig hoe je over je mannetje praat.
    "Pas zien als de kleine gedouched en wel is" haha
    schitterend! Zo is die van mij ook wel een beetje!
    Die kan wel tegen bloed, maar hij komt ook echt naast mijn bed staan bij mijn hoofd zeg maar en gaat echt niet tussen mijn benen kijken! Dan weten we het wel... een trauma voor zn leven straks wat betreft dat plaatselijke rampgebied dan :p

Eet smakelijk en fijne aaf weer!

Ik duik vroeg me bedje in, morgen vrij vroeg eruit. Douchen en koffer inpakken voordat we naar het zh gaan.
    Jullie duimen wel voor me he?

Hoop dat je gelijk hebt Marlies, dat het opmeten van baarmoederhals een kleine moeite is en ze het zo doen. Liefst in Vliss al, dat ik niet nog uren in Goes hoef te vertoeven.

Fijne aaf meiden! Spreek jullie morgen nog even voordat we weggaan! X

7. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Zo zeg een hoop gebeurd vandaag...!

@D, ik zou idd kiezen voor een huis én buurt waar jullie je goed voelen. Vind 1 dec ook mooie streefdatum. Maar kan me voorstellen dat je je boeltje gewoon op orde wilt hebben, welk huis dan ook! Maar ja, het staat er nu even anders voor dus probeer je er niet te druk over te maken. En hou in je achterhoofd dat je dan idd wel 2x moet verhuizen. Welk huis je rond 1 dec ook woont, ik zou zorgen dat jullie slaapkamer helemaal op orde is, warm en gezellig waar jullie je prettig in voelen. Daar maak je dan een hoekje voor de baby, dus bedje, kleertjes spulletjes (of kleertjes in andere kamer). Als je bevallen bent breng je hier de meeste tijd door (of je moet de pech hebben die ik had en 8 dagen in t zkhuis verblijven maar daar gaan we niet vanuit!) dit moet een fijne plek zijn en de woonkamer natuurlijk. Meer heeft je beebje niet nodig.
    Onze zoon heeft de eerste 6 weken bij ons in een wiegje gelegen en nu willen we dit nog langer doen (nu grotere wieg, toen hadden we een mozesmandje geleend) hierna ben je alweer aardig op de been en kan je de rest van t huis en kamertje doen.
    Hopelijk geeft de kijk van een ander je wat rust....!

@krullie, goed dat je gebeld hebt en logisch toch dat je in de rats zit! Je mag altijd bellen he naar de vk! (of gyn) daar zijn ze voor! En ik wilde idd ook zeggen dat het van intiem zijn kan zijn... Morgen de echo, meid je zult zien alles komt goed! En die 6 weken zijn zó voorbij! Dan krijg je miss in combinatie met de psycholoog wat rust in je koppie...! Stuur je een zonnestraaltje!
    En heb er vast morgen geen tijd voor (probeer wel ff te lezen op t werk) maar dan lekker saampjes genieten en shoppen!

@drinken, beebje drinkt vruchtwater, alles treedt hierdoor in werking zoals nieren en blaas. Beebje lag op de buik (zie je op de foto die ik geplaatst had waar je wervels op kunt zien) en je zag hem/haar happen of slokken nemen. Je zag echt t mondje open en dicht gaan!

@zoontje, lief dat jullie het vragen! :)
    Hij heeft nog steeds 's middags wat verhoging maar geen koorts gelukkig. Slapen ging weer iets beter, laat hem nu overdag niet meer slapen maar dat is dan eigenlijk te lang. Maar ja je moet wat... Denk ook dat hij zn papa mist en helaas moet die dus morgen weer weg....
    *onderdrukt een boze bui* :(
    dus laten we hopen dat t deze week een beetje zo blijft doorkabbelen of beter wordt!

Meiden ik ga uitpuffen op de bank!

Sorry heb weer niet op alles gereageerd.... Maar ben gaar....

Fijne avond!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx Armande, geeft zeker rust. Je hebt ook helemaal gelijk.
    Ik hou t allemaal in mn achterhoofd, en het zal vast allemaal goed komen.
    Ben blij dat ik t toch even heb gepost, jullie reacties stellen me gerust..

Wat leuk zeg, dat ik dit niet wist! Wat voel ik me stom! Ik dacht dat dat ook via de placenta ging, dat drinken. Wat schattig weer :) zie t helemaal voor me!

Gelukkig geen koorts, hopelijk ook snel geen verhoging meer!
    Fijn dat t slapen iets beter gaat, maar vervelend dat jullie manlief weer moeten missen :(
    Puf nog lekker even uit op de bank, en succes morgen op werk!

@Krullie; heb er courgette bij gegrild, niet echt fantastisch maar goed iig wat binnen. Jij lekker gesmuld van je pizza?

@volornaat :p ; ik heb ook liever niet dat mannetje tussen mn benen kijkt nee! Dan kan ik t helemaal schudden want Merk nu dus al dat ie zelfs intiem zijn beetje afhoudt omdat ie t maar raar vind dat de baby er tussen zit..
    Hij weet dat t m niet schaadt of iets maar t is vooral psychisch.
    Moet nu toch t een en ander uit de kast gaan trekken (letterlijk.. pas ik nog iets sexy's) want ik wil echt niet dat we maaaanden niet intiem zijn...
    Het feit dat t net winter is en ik best wel ingepakt op de bank zit als ie thuis komt is ook alles behalve charming..

Ik ga nog even wat in schenken.. Kunnen we weer lekker tig keer naar de wc! :)

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nachtbrakertje hier..

Still awake...
    Was van plan vroeg naar bed te gaan maar op een of andere manier word k maar niet moe..
    Had ik ochtends maar zulke energie..

Nu ik toch op ben kan ik jullie vertellen dat m'n mannetje vanavond rond 23.45 de baby meerdere keren heeft voelen schoppen!
    Ik had m zelf al paar x gevoeld die avond maar toen hij t probeerde was ie al weer weg
    Op een gegeven moment voelde k m bewegen recht onder m'n navel
    En toen pakte k z'n hand en hoopte zo dat ie m zou voelen en hij riep enthousiast ja ja ja ja ja ja
    Wat gelijk staat aan 6 schopjes!

Zo leuk!

En ik was weer eens aan t spitten op hm.com
    En toen kwam ik er achter dat m'n pakketj al sinds vrijdag! bij de buren lag en ze heeft niet eens de moeite genomen om t even af te geven
    Oké had Miss f m'n post moeten kijken dan had k t briefje van de post gevonden maar ik geef t zelf altijd gelijk af mocht k wat ontvangen
    Nou de trench was echt te groot jammer genoeg maar t zilvere Jack was ineens weer online dus heb k die besteld
    Hoop dat ie net zo valt als die van mamalicous want dan kan ik afwisselen en heb ik twee goede warme jassen

Krullie mocht je al vertrokken zijn voor ik hier weer te vinden ben wil ik je alvast fijne dagen wensen
    Lekker shoppen en quality time met je mannetje en je beebje veilig warm bij jou in je buikje
    Volgend jaar rond deze tijd gaan jullie Miss wel met z'n drietjes er tussen uit.
    Fijne reis en geniet van alle momenten
    Weet zeker en heb echt alle vertrouwen dat t allemaal goed zit!

Knuffel!

10. sunshineS1976

He lieve meiden!
    @Armande: dank je voor je geruststelling!
    Fijn dat het met je zoontje ietsje beter gaat! Laat het maar lekker zo voortkabbelen of natuurlijk beter nog, snel verbeteren!
    En logisch dat die arme schat zijn papa mist... is ook niet nix voor zo'n kleintje!

@Dtje: zozo laat nog wakker zeg!!
    Dank voor je lieve woorden ook :)
    Gaaf dat je mannetje de baby heeft gevoeld!! :D

Wat betreft intiem: daar kun je idd bloedverlies van krijgen, maar dat is het bij ons niet. Net wat jij schrijft Dtje is vriendlief erg bang om in de buurt te komen hier... zucht!
    Zo'n derde (kwetsbare) persoon vindt hij maar een bizar idee en doet de daad zelf liever niet... diepe zucht!

Nou meiden, ik moet ff opschieten want we gaan nu lekker weg.
    Alles was goed, we hebben een kerngezond meisje hoor!
    Ze werkte perfect mee, ging er steeds goed voor liggen.
    Na drie kwartier was ze het wel beu en trapte ze twee keer tegen het echoding aan, keihard! Heb het nog nooit zó duidelijk gevoeld! Echt gaaf!

Aan de lieve echoscopiste (zelfde als bij combinatietest) nog even verteld van het weekend en ze liep meteen weg om me op de afsprakenlijst bij de vk ertussendoor te zetten. Dus een kwartiertje na de echo mocht ik nog even bij de vk zitten, heeft me gerustgesteld en getoucheerd. Hebben we dat ook weer gehad! Branderig gevoel ervan, maar gelukkig was alles goed! Lange baarmoederhals en potdicht, alles is perfect.
    Opluchting!!

Heel veel foto's meegekregen, plaats ik over een paar dagen wel.
    Meiden, dank voor jullie lieve woorden en medeleven en ik spreek jullie donderdag weer!!
    Fijne dagen!!!

xxxx

11. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie, meis wat een opluchting voor je! En nu genieten en sjoppuh!!!!

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Moet even ego berichtje er uit gooien hoor. Zat lekker te werken achter de laptop en ik voelde gewoon alle TWEE de beebjes....Zoooooooooo lief. Het zijn nog vlindertjes en heel ongecontoleerd maar het begin is er. En dan kriebeld het een beetje wil ik krabben maar hahahaha dat gaat niet.... SMILE van oor tot oor.... volgende week om deze tijd weet Liesje hopenlijk wie het zijn.... dochtertjes, zoontjes en toch allebei?????

Heb zonet meteen even op You Tube het liedje.... ik krijg een heel appart gevoel van binnen opgezocht... oke gaat dan wel over verliefdheid maar dat ben ik in zeker zin ook! :D:D:D

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lies wat heerlijk! Genieten maar! Ti's ook n heel apart gevoel van binnen hihihi

Krullie! Gefeliciteeeeerd met de goede 20 wk echo en wat ben ik blij voor je dat je nu lekker onbezorgd weg kan!
    Het is je gegund lieverd! Geniet lekker!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho.. T is een verassing voor m'n man z'n verjaardag
    En het leuke van dit pakket is dat we twee x mogen!
    De 29e met 23 wk en dan ergens rond 30 wk nog een x!
    Kan echt niet wachten op de liggingsecho eerste week van januari
    En alles komt op dvd incl afgedrukte foto's plus een gratis fotoshoot in na de bevalling
    Dit alles voor maar €75!

Ben benieuwd naar ons kleintje
    Ik weet dat je vanaf 25 wk nog mooiere beelden hebt
    Maar wil m zien en tot 23 wk krijg je m nog volledig in beeld!
    Leuk om gemiddeld elke 5 weken even te gluren!

De koelkast is weer gemaakt :)
    Nog f huis aan kant en om boodschappen

Fijne dag allemaal!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 de kleine krijgt zijn voeding via de navelstreng maar ook nu al neemt hij kleine slokjes van het vruchtwater en ook hier zitten voedingsstoffen voor de kleine man, kijk eens op google hoe eet een foutus of hoe eet een baby tijdens zwangerschap

@krullie ik denk dat ik iets makkelijker praten heb dit is mijn 6e kindje en dus ook mijn 6e zwangerschap van jou niet, het is allemaal nieuw en daar moet je aan wennen, daarnaast komt ook nog dat jij geen vertrouwen in je lichaam en in jezelf heb en dat maakt je nog angstiger, luister naar je kleintje, luister naar je lichaam die weet het écht allemaal wel, de kleine is nu al zover ontwikkelt ze is helemaal af ze moet alleen nog iets dikker worden, dus waarom zou ze al die obstakels goed hebben doorstaan, want het zijn er een hoop geweest, eerst een eicelletje dat samensmelt, dan de innesteling, dan de aanleg van alle organen voetjes vingertjes teentjes, en nu is ze helemaal af ;) probeer daar eens aan te denken, jou meissie vertrouwt op jou en nu moet jij ook op haar vertrouwen en samen staan jullie sterk

@D83 wat een ontzettend unieke ervaring om dat zo te mogen delen met je moeder, en wat een perfecte timing heeft je moeder.

@WC ook hier soms zelfs 5 keer achter elkaar ben ik net geweest loop net naar de woonkamer moet ik gewoon alweer heeeel nodig als of ik helemaal niet geweest ben

@D83 neeeee johhhh satesaus maak je gewoon zelf, pindakaas, melk, scheutje zoete ketjap, beetje knoflookpoeder en zout naar smaak roeren en klaar niets geen pakjes daar doet mamaatje niet aan ;)

@hilarisch D83 hoe je denkt over de bevalling laat ik je 1 ding zeggen het zal jou straks een worst wezen wie er tussen jou benen staan te kijken hahahahaha en je man geloof mij maar zodra jullie zoon daar ligt zal het hem echt ook een worst wezen hoe de kleine eruit ziet, trouwens hij zal eraan moeten wennen want de kleine gaat niet eens in bad na de geboorte hihihi word direct afgedroogd en zo aangekleed

@intiem zijn persoonlijk vind ik dat je op meerdere vlakken intiem kan zijn vooral knuffelen enzo dat hoort ook bij intiem zijn, ik snap die mannen best wel hoor zij gaan toch uhm naar binnen waar de kleine zit voor hun gevoelsmatig best raar dus

@krullie wat fijn dat alles goed was en zie je wel je heb een supersterk meisje daarbinnen genieten hoor

@marliesje wat superspeciaal allebei de kleintjes gevoelt spannend he over een weekje weet je gewoon jongens meisjes of misschien wel 1 van beide gaaf

@D83 wat leuk van die echo waar laat je dat doen dan spannend he het blijft leuk die kleintjes te bewonderen manlief had het liefst zo een apparaat gekocht ware het niet dat die dingen nu eenmaal niet zo bij de kijkshop te koop zijn hihihi

hier alles goed vandaag zelf gebakken gekruide aardappeltjes met shoarma en salade lekker makkelijk dus

15. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Heerlijk zo'n ervaren mama in ons midden. Vandaag heb ik gelukkig niet zo'n plas dag als gisteren maar pffffff af en toe... ik merk het ook aan het wc papier hahaha, zo maar weer een rol op.

Kwam net thuis en ik denk ik doe lekker even een joggingbroek aan met een soort gelijk vestje. Nou vergeet het he? Past niet meer. Broek wel gelukkig maar vestje niet. Kan er weer wat aan de kant.

Hier zou er vanaaf bloemkool eten gewoon met gekookte aardappelen. Nou brengt @mama me in twee strijd. Ik wil namelijk ook gekruide aardappelen.... hmmmmmm wel met bloemkool dat is prima. Maar ja dan moet ik eigenlijk mijn andere broek weer even aan doen. Zo ga ik niet de deur uit.... dilemma...

Al hoewel voor lekker eten doe ik een hoop hoor hahaha..

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha je wilt niet weten hoe ik net naar de winkel ben geweest
    Maar met een dikke jas er over en als speedy Gonzalez snel snel Pakken wat ik nodig hebt is t niemand ook maar opgevallen dat ik er was hihi
    Ik zeg gebakken aardappelen :)
    Mmmm
    Ik ga taco's maken met gehakt kruiden saus witten bonen in tomatensaus paprika's maïs etc geraspte kaas erover Chili saus
    Krijg al watermond..

Mamaatje j bent een geweldige vrouw! Jammer dat je zo ver weg woont zou anders echt f komen buurten bij jou!

Ik ga dit x naar Domburg
    Vorige x in Lommel BE geweest
    Maar is zo een eind weg
    En hier in t zhuis kan ook maar kost t 105€
    En geen shoot
    N aangezien Domburg net 20 min rijden is, is t wel te doen toch :)
    Benieuwd hoe de kleine eruit ziet 3D
    Zal de plaatjes weer posten!

Ja.. Mamaatje is lekker ervaren! Benieuwd hoe snel je deze keer bevalt! 12 min is wel erg snel hè jeetje las t bij de febr mama's

Ja zeker bijzonder om met m'n mama te delen..
    Dankbaar dat m'n vader die foto's heeft genomen!

Ik weet t.. Hij gaat niet in badje
    Mij maakt t echt niet uit.. En manlief ook vast n zeker niet als ie m eenmaal ziet..

@intiem zijn; heb je ook weer gelijk in
    Maar toch wel moeite mee hoor. Is nie dat ik hele dagen sta te springen
    Maar mis t toch wel om gewoon ouderwets te rollebollen zeg maar hihi
    Goed om te horen dat meer mannen zo denken want werd er n beetje onzeker van..
    We gaan maar eens creatief uitpakken :)

Ik ga nu eindelijk stofzuigen
    Had t te druk met de koelkast die inmiddels gemaakt is en 1001 telefoontjes en moest kopies maken voor morgen dan hebben we die woning bezichtiging, paar boodschappen gehaald

Straks lekker douchen en eten maken..

Smakelijk dames!

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hmmmmmmmmm gekruide aardappeltjes worden het hier...

Maar dan lees ik Dtje en dan denk ik...hmm dat is ook al zo lekker. Tjee het is wat. Nou ja beter zo dan geen eetlust.

Ik heb morgen een verjaardag en kreeg net een sms.... ik heb kersenvlaai speciaal gehaald hoor.
    Oooooooooow lekker lekker lekker...

Het enige wat me niet kan bekoren zijn toetjes en ijs enz. Zegt me niks en doet me niks. Af en toe neem ik s wat maar niet overdreven zoals elke dag.

Net mijn broer aan de lijn of we ook gaan sinterklazen dit jaar. pfffffff weet ik nog niet hoor. Wel leuk maar ik zie er tegen op om de kadootjes te halen en van winkel naar winkel te vliegen. Aan de andere kant is het altijd wel heel gezellig natuurlijk. Ik kan mijn moeder door en door vertrouwen en als ik haar niet heb getrokken kan zij ook wel wat voor me halen. We doen altijd volwassen mensen lootjes trekken en de kids krijgen van iedereen een kadootje plus van eigen ouders wat meer. Misschien geeft sinterklaas nu ook wel voor de beebs alvast hahaha.... Meestal geeft ie ook kadootje aan de katten dus wie weet....

Ga even de bloemkool snijden.... laters!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ti's ook allemaal zo lekker hè lies! :)
    Ik las ergens wat witte bonen in tomatensaus zo goed is voor t beebj gezien de vezels die erin zitten maar zo eet ik ze nie zo graag maar in de taco vulling is t zo lekker
    Gebruik t ook voor in de Burrito en dat geeft zo n lekkere volle smaak aan de saus..

Bloemkool ook erg lekker en gezond!
    Smakelijk!

Nou zou gewoon lekker gaan sinterklazen
    Ik voel n hele gulle Sinterklaas aankomen deze aankomende jaren ;)

19. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Een hele gulle sinterklaas hahahahaha.... we zullen zien. Denk ook wel dat we het gaan doen hoor, al is het alleen al om die kindersnoetjes.... en het lekker eten hahahaha...

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    :) gezelliiii

Deel Deze Pagina