Stil hier hoor! We zijn NIET naar de woningbezichtiging geweest. Hebben t er gister over gehad en middelburg is t niet voor ons, geen goed gevoel bij. Ik ben nu ook in contact met makelaars die verhuren en we blijven reageren op t woningaanbod van hurenopwalcheren.nl Hoe is t met jullie verder? Hier alles goed! Ga eens even wat doen hier. Zit maar sinds ik wakker ben op de laptop en te appen etc.. Fijne dag allemaal!
Hallo............ is daar iemand???? Wat is het hier ongewoon stil. Alles goed meiden? Ik ben even gezellig bij mijn vriendin op de thee geweest en zal nu even een broodje kip kerrie eten. Had ik opeens zin in. hahaha.... Voor vanmiddag niet echte plannen, misschien even stad in voor kadootje voor paps die bijna jarig is. Maar dat kan morgen of vrijdag ook nog wel. Maar even kijken of ik zin heb hahaha...
Ik zie idd dat t rustig is geweest, ik had ook echt geen mogelijkheid én energie om ook maar iets te schrijven....! Wel een btje bijgelezen... Maar nu een heerlijk relaxdagje samen met zoontjelief en manlief komt morgen al thuis ipv vrijdag dus dat maakt onze dag ook weer goed haha Zoontjelief heeft alweer drie dagen goed geslapen en ik dus ook! Vannacht echt een btje bij kunnen tanken want dat had ik nodig. Heb sinds gisteravond last van mn buik, krampen. Lijkt op mn darmen maar weet t niet zeker....zodra ik buig begint t weer...niet bukken dus Ook niet echt wat nieuws onder de zon, zat niet echt mee de afgelopen dagen dus dat laten we maar achterwegen! Kom vandaag nog wel even buurten! Oja zijn jullie allemaal al uit de naam/namen?? Fijne dag!
@armande, ik herken het een beetje hoor. Bij mij zijn het wel de darmen...En ik slik ook nog ijzer tabletten dus niet heel fijn. De namen... ja en nee. Voor 2 jongens wel, een jongen en meid ook, maar twee meiden niet.... even paar dagen geduld nog hoop ik. Fijn dat je mannetje een dag eerder komt!
@marlies hoe is het afgelopen met je dilema zijn het normale of gekruide aardappeltjes geworden hihihi @D83 harstikke gezellig hoor buurten hahaha, ik hoop echt dat ik niet zo snel beval dit keer liever iets ruster aan en daarna geen last meer @marlies zo klinkt sint idd erg gezellig, ik heb meer met de kerst @krullie waar ben je meis ben je nu nog aan het shoppen hoop dat alles goed met je gaat en je lekker aan het genieten bent hier alles goed gisteren bij de vlos geweest en helemaal goedgekeurt weer, wel mogen we groeiecho's laten maken, en zijn ze nog even in overleg of we wel thuis mogen bevallen omdat mijn zoontje met 35 weken is geboren en toen de placenta niet kwam en ik teveel bloed had verloren, hoop van wel had me er eigenlijk al op ingesteld maar goed veiligheid gaat voor
@mama.... Krullie is op vakantie in Limburg he? Het waren toch wel de gekruide aardappeltjes geworden. Maar dat was eer gister al hoor. Time flies. Moest net nog even naar de apotheek en zoals altijd gaat er wel iets mis daar. Ben er wel bijna een dik half uur geweest. Toen nog maar even kadootje voor paps gescored dan is het maar klaar. Nu even lekker met een beker thee op de bank. Tokkiepak aan en bedenken wat te eten vanaaf. Denk pasta, daar heb ik echt heel veel zin in. Hmmmmm Morgen ben ik ook 20 weken!!!
Hello Ladies heb jullie gemist! Vooral van Krullie viel t op want die post echt elke dag maar is er donderdag weer! Fijn Armande dat jullie weer lekker slapen! Knap j van op! En manlief bijna weer thuis, fijn zeg! Wat vervelend van j darmen, helpt die roosvicee laxo niet zo goed? Niet te veel bukken dan idd! Liesje lekker gesmuld van j broodje? Ik heb nog niks op Voelde me nie zo lekker, lig nog steeds op m'n nest bah Zo maar eerst even douchen Snotter en nies me verloren en geen dag gaat er voor bij zonder t mee snuiten van bloed want m'n neus is echt kapot van binnen Fijn mamaatje dat alles goed was bij de vlos! En k hoop dat j thuis mag bevallen want dat wil je graag he. Maar idd veiligheid voor alles. Hopelijk weet j t zsm! Ik kom ook nog wel f kijken straks.. Fijne dag allemaal..
Hoi meiden, Ook ff snel wat van mij... Heb je vakantie ben je alsnog druk, haha. Vandaag de kinderwagen gescoord, maxi cosi mura 4 erg handig voor bij ons in t bos. En jaja, zo de 20 wk echo. Ben misselijk vd zenuwen, bah. Komt gewoon doordat we al zo'n nare ervaring hebben met een echo. Dat hele gevoel komt weer naar boven. Over een uur mogen we... Zal deze week ook weer eens op alles reageren, sorry nu ff echo in de haast!!
@Caroline; Je leest dit nie meer voor de echo! Maar duimen draaien overuren hier! Laat je ons weten hoe t ging lieve schat! Dat je maar met een smile van oor tot oor mag thuis komen zo! Denk aan je! @lies; dankjewel! Ben wel opgeknapt van t ff weg gaan maar moet zeggen dat lopen me beter af gaat dan fietsen? Weet nie waarom? Maar was weer helemaal kapot en zo ver is t niet maar kom gewoon amper vooruit en echt benauwd! Lopen daarentegen goed te doen! Is t nog pasta geworden? M'n mama heeft getrakteerd op kapsalon! Heeft lekker gesmaakt! Ga nog even de was weg vouwen en dan onderuit voor gtst en hopelijk baby Connection Fijne avond! Miss tot straks!
jaaaaaaaa morgen ook 20 wkn. Lopen vind ik lastiger dan fietsen, lijk wel een slak man. Als ik maar iets te snel loop dan steken mijn liezen aan allebeide kanten. Maar op de fiets kan ik ook niet heel snel hoor. Ben ook wel snel buiten adem. Wat dat betreft is het wel balen zo in de herfst. Dan waait het meestal extra. In het weekend wordt het mooi weer dames. Bijzonder mooi weer. Heerlijk. We gaan de tuin winter klaar maken. Nou ja ik niet natuurlijk, ik ben van de catering. Laat dat maar aan mij over. Ja de pasta was heerlijk. Heb een heel bord weg gegeten. Nu zo lekker voor GTST en dan dokter Tinus. Laatste keer begreep ik. Jammer. Babrie gisteren ook al. Ik heb er wel vreselijk om gelachen, ze poepte en spuugde haar papa er lekker onder. Kreeg trouwens een brief van de kraamzorg, ze komen in december op huis bezoek. Intake!
Hahaha ik heb ook zo gelachen! Hilarish! Vond die douchescene met mike wel echt heel schattig hoor! Zwijmel zwijmel! Zo dan heb je goed gegeten dame! Welldone! Ah lekker ook onderuit op de bank, heerlijk! Ik lig ook met een kan thee, en kom er voorlopig nie af (vast en zeker wel weer om 20x naar de wc te gaan..) Jammer he als de leukere programmas stoppen... Ah heerlijk vooruitzicht dan, lekker naar buiten! Succes met de tuin, althans met de catering. Zou gewoon lekker alles voorproeven, hard werken moet beloond worden en dan kun je beter eerst even proeven wat je voorschotelt
En vervelend van die steken Lies.. Ik heb het zelf nog niet, maar soms als ik snachts op sta en nodig moet plassen voel ik t wel, maar echt nog maar heel licht. Lees dat heel veel dames er last van hebben. Oh caroline is miss al klaar ben zo benieuwd!!! Heb jij trouwens nog veel last van je bekken @caroline?
Hey meiden!!! Eerst langs alle opa's en oma's geweest met ... HET GOEDE NIEUWS!!! Wat is dat een mooie echo zeg!! En een grote opluchting!!! En..... Het wordt gewoon EEN MEISJE!! zoooo niet verwacht! Maar te gek natuurlijk! Morgen een dagje sauna, daarna zal ik weer eens goed op alles reageren!! Slaap lekker en bedankt voor het duimen 😉
Wowwwwwieeeeee! Nog een meisje!!! Gefeliciteerd!!!!!!!! En ook met de Goede echo! Dat dit maar ontzettend mag opluchten! Niets gaat jullie nu nog in de weg staan Jullie gaan een gezonde dochter op de wereld zetten! Geloof dat de meiden t gaan winnen hier he! Super dat je nog f kwam posten! Heel veel aan je gedacht nl.! Hoe reageerden de opa's en oma's?! Slaap lekker! Geniet vd sauna morgen!
Goedemorgen, @Caroline.... een meidje!! Gefeliciteerd. Nou dan zal ik maar voor 2 jongens gaan he? Voor het evenwicht hier hahahaha.... Ik heb geloof ik mijn dag niet zo, ben moe, heb zere onderrug en liezen, en de zenuwen betreffende maandag beginnen wat te komen bij vlagen. Ik wil vanalles en niks komt me uit de handen. Kan overal wel om janken dus one of those days. Gelukkig heb ik nog wel wat afleiding de komende dagen maar of ik nou zulk leuk gezelschap ben? hahahaha.... ach valt wel beetje mee maar gewoon even blechg. Jullie kennen het vast. Als beebjes nu even kriebelen voel ik me vast beter hahaha... Misschien vanmiddag maar even uurtje op bed, doet ook wonderen af en toe. Terwijl het zomaar zo kan zijn dat ik straks opeens weer overal zin in heb. Gek hoor dat zwanger zijn.... maar ik zou het voor geen goud willen missen. Wat denken jullie meiden wat er voor geslacht(en) in mij huishouden? Ben wel benieuwd wie het goed heeft.