Jeetje lieverd die laatste droom is erg naar.. Las in een dromen topic terug dat veel vrouwen zulke soortgelijke dingen dromen, ook over bijv zelf vermoord worden Het is n nare droom maar ver weg van realiteit Ik ook tig x geplast Poging 135677 om Te slapen Zouden t twee jochies zijn T zou zomaar kunnen Sleep well! Sweet dreams
Zal maar niet zeggen dat ik honger heb he.. Zin in toast of bagels uit de toaster met boter n jam.. Mmmmm
Klopt hoor van die dromen. Heel normaal maar leuk is echt anders. Ze komen zo erg binnen. Ik sluit mijn ogen nog even. Slaap lekker!
Toch vind ik ook Hoopte nog iemand te treffen vanuit m'n bed in de donker met helderheid zo laag dat ik me in de ochtend verbaas hoe ik t kon lezen Naast me ligt iemand in coma en is wanneer ik eindelijk lekker slaap alive And kicking ...
Of een pita broodje met kaas en jam uit de oven. Aardbeien jam. O. Zou bijna zeggen daar mag je me wakker voor maken. Maar dat ben ik al
Hahahaha Die combi is idd gruwelijk! Ga morgen echt om jam n pita's n als beetje mee zit om bagels Die zie ik nooit meer bij Ah Oh zou t maken als ik t in huis had! 4.44u of niet!
Dit kun je ook doen als je niet kunt slapen M'n 22 wk buikje gemaakt in wecam http://i.imgur.com/zw6UQ.jpg
Goedemorgen! Nu echt hahahaha...Zag dat je me gekrabbeld had Dtje maar ik wist niet eens dat dat bestond. Mooie buikfoto hoor! Ik ben nu echt klaarwakker.... zien overgeven doet overgeven.... Mijn kat kotste vanmorgen en ik deed vrolijk met m mee. Niet dat ik misselijk was maar toen opeens wel. Bah.... Mooi dat Liesje dat niet schoon gaat maken hahahaha... succes ermee! Ik zal even douchen en ontbijten zometeen. De zenuwen zijn er nog niet gelukkig meer een soort opgewonden gevoel. Maar het is ook nog geen elf uur natuurlijk! Laters!
Goedemorgen meiden! Voel me nog niet helemaal super, beetje dizzy af en toe en misselijk. Vanmorgen bij het plassen ook nog eens heel veel bruine afscheiding! Meteen in de stress natuurlijk moest echt mezelf tot kalmte manen. Maar de keren daarna heb ik het niet meer gehad Waar het nou weer vandaan kwam heb geen sex gehad ofzo @Armande: jij hebt veel gedaan gisteren! Gaaf! Geen last van je buik of rug daarbij? Of sneller vermoeid? Elke zwangerschap is anders en beleef je gewoon anders. Als jij een 3D wilt, gewoon doen! Superschattig pakje zeg! Dat is lekker warm voor je kleintje! @Caro: ik denk ook dat de tijd wel snel zal gaan! Ik moet na de kerstvakantie nog 3w en 2 d. Dan 1 juni ongeveer weer aan de slag, maar neem dan volledig ouderschapsverlof op waarschijnlijk. Moet ik nog even zwart op wit hebben dat dit betaald is (55%), in geval van onbetaald moet ik er nog eens 3x over nadenken want met een bruiloft een maand later is dat financieel niet erg leuk Na de zomer ga ik 4 dagen werken. Vriendlief ook. Maar drie dagen opvang nodig. Superleuk zeg al die spulletjes die je hebt gekocht, veel! Ik vind het ook best lastig om in te schatten wat je echt nodig gaat hebben. De neiging om te veel te kopen zonde als je het niet gebruikt en t kost ook best allemaal wat geld. Misschien dat een voetenzak voor de maxicosi niet nodig is met een warm pakje aan en een of twee dekentjes lukt het misschien ook wel. En eind februari is bijna lente tsja lastig! Misschien dat ik m van mijn schoonzus over kan nemen als die m niet meer nodig heeft. Maar nog erbij kopen weet t nog niet. Jij brengt me steeds weer op nieuwe ideeën: heb ook nog geen voetenzak voor de buggy. Maar zit die ook niet bij de kinderwagen? Wel dekbedje voor reiswiegje enzo. Moet ik nog even kijken op de site van Babydump. AANVULLING: zie op de website van babydump dat er bij onze kinderwagen een bijpassende voetenzak wordt geleverd voor de wandelwagen inzet. Dat zal bij jouw kinderwagen ook wel zo zijn denk ik?? Dus je hebt niet perse een nieuwe/andere nodig dan @Jasje: heb ik dus ook nog niet maar is het nodig? Met een warm pakje en 1 of 2 dekentjes? Lastig! @Dtje: jij was lekker wakker vannacht zeg! Hoe is het met je hoofdpijn?? Hoop dat het is gezakt/ weg is door de paracetamol! Haha jullie hebben volgens mij ook echt álles gekocht voor de beeb! Ik zie je al klungelen met die draagdoeken idd ingewikkeld, heb ik het geduld ook niet voor! (en het inzicht ontbreekt me ook ) Prachtige buik heb je! Leuk om te doen als je 's nachts niet kunt slapen @Marlies: jij ook al aan het nachtbraken! Wat een nare droom heb je gehad zeg vreselijk. Zou daar ook van overstuur raken. Gelukkig is het een droom en hebben veel vrouwen er last van tijdens de zwangerschap. Maar zoiets moet je niet elke nacht dromen hoor! Lekkere kat heb je!!! Bleeh! Lief al die berichtjes die je van vrienden en familie hebt gehad! Op dit moment ben je aan het genieten waarschijnlijk! Ik duim voor je en wacht hier in spanning af!!!
Wowwwwww Marlies! Geweldig!!!!! Je wist t! Die droom vanacht was dus wel enigszins voorspellend! Aaaaah zo leuk Gefeliciteerd!!!! Wat zul je blij zijn! En ook alles erop en eraan, gezond en al! Jouw dag kan niet meer stuk! Wow dit is super!!! Zullen ze veel op elkaar lijken gaat al gelijk door m'n hoofd! Ik droomde de dag na de test ook over n jongen Dat gevoel is altijd gebleven. Bijzonder hoor!
Nou hier gaat t niet zo denderend ook.. Heel de avond aanwezige hoofdpijn gehad, uiteindelijk gezakt, daarom ook nog online maar wordt er vervolgens mee wakker en lig al heel de dag op bed met Paracetemol en een IJszak Ben er net f uit om te eten en drinken Baby schopte me al zo van hallo ga je nog x eten of wat Dus braaf groot glas melk verse jus en twee boterhammen achter m'n kiezen Ga toch proberen zo f te stofzuigen Gister hadden we al overgeslagen voor n keer en manlief is werken dus twee dagen niks doen kan gewoon hier niet met katten Daarna f douchen en hopelijk gaat t dan weer wat beter! Wat gaan jullie eten? Weet t nog ni. Iig iets met Brocoli! Hoe gaat t nu Krullie? Je post was vanmorgen hoop dat t nu weer iets beter gaat Niet meer misselijk en duizelig hoop k Afscheiding kan goed bij die ontsteking horen denk! Miss toch n vaatje geknapt of iets zit te zweren zeg maar, toch n ontsteking! Zou me ook t lep lazarus schrikken hoor Hopelijk heb je t niet meer gehad Is iig oud bloed want t is bruin, kan soms lang duren voor t je lichaam verlaat Ik had met 9 wk wat bloedverlies n de innesteling is dan echt wel f geleden snapje Lastig he die keuzes soms Ik weet t ook nie hoor Maar omdat t hier zo wisselend altijd is wat betreft t weer En zeker ook echt niet altijd al lente wanneer t lente moet zijn zijn twee dekentjes of zo n zak echt wel een must Die ik zag voor de maxi cosi was bij van Belle en 34.95 dacht Ik In diverse kleuren en soort van gebreid en lekker warm Ik ga even poging doen kom straks nog f kijken! Smakelijk vast allemaal! Kijkt ivm naar Amerika's next topmodel? Begint n nieuw seizoen!
Jaaaaaaaa geweldig he? Ben nu wel helemaal kappot hoor. De telefoon staat roodgloeiend en de mobiel zit al weer in de oplader. Bij mijn maxicoses ( cabriofix) zitten zakken voor de kou. Een soort voetenzakken maar dan anders. Lekker warm en beschut. Ben vanmiddag niet echt wezen sjoppen. Ik heb nogal last van mijn rug, uitstralend naar mijn bil. Morgenvroeg met spoed er tussen bij de fysio. In de planning staat vrijdag sjoppen! Ik zou vanaaf nog naar een vriendin maar ook dat doe ik niet. Twee gebroken nachten breken me op met alle emoties van vandaag... Ik zag zelf al dat baby 1 een jongen was, konden we niet om heen hahaha, en toen begon ik al te huilen en toen zei ze wat wil je dan dat baby twee is.... ik snik snik ook een jongen. Toen heeft ze dat eerst opgezocht en ja toen was ik helemaal los en heb ik weinig meer meegekregen van de rest. In een roes zeg maar. Maar wel een verslag mee voor de gyn en daar staat alles in. Ze heeft uitgerekend dat als het een eenling zou zijn en ik 40 weken zou dragen dat het een 7 ponder zou worden. Nu komt ze uit bij benadering bij 38 weken op 5.5 pond per kind ongeveer. Ze schelen nu 27 gram hahahaha... Hier staan de wortels met gekookte aard en hamburger op menu... hmmmmm