Gisteren in het ziekenhuis geweest en alles was prima, benauwdheid kwam inderdaad door de hormonen, maar was wel goed dat ik even was geweest. Harde buiken was heel normaal zolang ze geen pijn doen of met regelmaat komen en ook volkomen normaal bij mijn termijn, mijn baarmoeder zat op het niveau van iemand die ong. 26 weken zwanger is van een eenling. Nou weer helemaal gerust ! Dinsdag de 20 weken echo ! Ah vervelend zeg krullie! Gauw beter worden en idd je rust pakken!! Ik vind 30 uur in de week nu ook al te veel worden, dus dat ga ik aankaarten vandaag.
Hey meiden! Ik voel me wonderbaarlijk een stuk beter na het klokje rond te hebben geslapen! Paracetamol en kruiken deden wonderen. Buikpijn is nu een eind naar de achtergrond en niet meer zo ondraaglijk aanwezig. Vreemd! Paracetamol was gisteravond, dus is nu al uitgewerkt. Was het dan een groeispurt of? Nou ja, zaterdag de uitslag van het lab maar even afwachten. @Dtje: heerlijk ook zon lap tekst van jou Over afscheiding als eerst, had ik het ook nog over met de vk: geel en wit mag! En wordt nu steeds erger naarmate de zwangerschap vordert. Bij een ander kleurtje (groen?? ) haha blauw lijkt me sterk wel aan de bel trekken. Ook als het afwijkend ruikt. Bij veel afscheiding ruik ik er soms even aan en dan herken ik mijn eigen geurtje wel, wat ik altijd heb Dus niets aan de hand dan. Ik heb hier ook in de wc een megapak alldays staan. Vind het irritant dat er geen verpakkinkje omheen zit zoals bij maandverband, moet nu alles in zakjes doen en zo maar in me tas proppen. Fijn dat je moeder een lekker bad heeft waar je zo nu en dan kunt relaxen! Als wij een weekendje weggaan naar een hotel hebben we bijna ook altijd een ligbad. Dan zitten we er wel in. Maar als we er thuis een hebben, niet. Gek toch! Een jacuzzi daarentegen wil ik wel graag hebben Voor buiten of in de bijkeuken ofzo Echt een grote! Heerlijk lijkt me dat, dat water wordt ook op temperatuur gehouden enzo. Maar dan kun je al snel 8000 euro neerleggen beetje veel Misschien ooooit nog eens. Hoe slaap je nu het lekkerst? Ik alleen nog maar op mijn zij nu. Buik lukt niet en op mijn rug krijg ik ook pijn onderin mijn rug. Heb ook gelezen dat op je rug slapen niet goed meer is omdat het gewicht van je buik je rug naar beneden duwt. Wat betreft kruidvat: heb er vroeger een bijbaantje gehad toen ik 14 was en er 4 jaar gewerkt. Wat je moeder zei dat ze er maar 3 hadden is zooo herkenbaar! En dan hebben we het over meer dan 10 jaar geleden! Dat was toen al een drama zoveel mensen die je moest teleurstellen, zo belachelijk dat we van populaire artikelen maar een paar exemplaren kregen! Dat is nu dus nog steeds ! Zo stom! Ook gaat de folder officieel pas dinsdag in, maar wij moesten zaterdag alles al in de winkel zetten dus kon het maandag al worden gekocht. Tegen de tijd dat mensen op dinsdag naar de winkel gaan, zijn de leuke dingen ook al op . Als dat nog steeds zo is superlijp! Ik ben ook sneller kortademig, gewoon als ik een stukje loop. Bizar Mijn hart klopt ook sneller ja, viel me ook op toen ik in bed lag. Volkomen relaxt, maar toch een vrij snelle hartslag. Nu heb je ook geen hoofdpijn meer he? Fijn dat gesprek met je neuroloog je een klein beetje heeft gerustgesteld, al blijft het moeilijk. Als het écht niet anders kan, kun je je medicatie nemen. Veilig gevoel om op terug te vallen en tot nu toe heb je het ook niet vaak hoeven doen! Laten we hopen dat het zo blijft! Ik neem aan dat je het ook mag spuiten als je borstvoeding geeft dan? Dat het dan ook veilig is voor de kleine? Oooh lekker naturel chippies, krijg er spontaan zin in! Heb helaas niets in huis liggen. Maar goed ook Was 2 kg afgevallen zag ik vanmorgen, bevalt me wel haha Toch maar een beetje oppassen hoor de komende tijd. Las dat het snel kan gaan en je tegen de 30 weken elke week wel een pond kan aankomen. Ik ga zo wel verwenmuffins maken van Dr. Oetker. Chocomuffins met stukjes witte en pure choco, zooo lekker Mag er dan eentje nemen van mezelf en neem er een paar mee naar oma vanavond. Wat denken jullie? Ik ben wel ziekgemeld, maar ik mag toch wel de deur uit om op bezoek te gaan of niet? Ik twijfel een beetje maar s avonds komt de arbo toch niet aan je deur? Nog leuke plannen vandaag Dtje? Ik ga zo lekker een filmpje kijken, even nog bedenken welke! Heerlijk dat getrappel in je buik! Zo bijzonder steeds! Ik heb ook al eens leuke filmpjes ervan gezien ja, heftig hoor hoe zon hele buik ineens op kan bollen en je het kind gewoon ziet draaien! En met het huis weten we nog steeds niets! Irritant!! Gister de makelaar nog gewhatsappt. Maar die mensen zijn nog bezig en ons huis is nog niet afgeketst. Weet niet wat er zolang moet duren hoor maar ga uit van het negatieve, aangezien de bezichtiging nu al 3 weken geleden is. Jullie nog een bezichtiging op het programma staan?? @Linss: fijn dat alles goed was in het zh! Beter het zekere voor het onzekere nemen hoor! Altijd!! Dat van die harde buiken; dat is precies wat ook mij verteld werd! Maar omdat ik er de hele nacht wel 5 per uur had gehad, moest wel even gekeken worden of ze niets hadden veroorzaakt. Toch liever niet te veel harde buiken hoor, ook al horen ze erbij! Toch een vervelend gevoel! Geniet van het getrappel in je buik! Het is bijna dinsdag!! Kun je je kleintjes uitgebreid bewonderen! Dat van die baarmoeder herken ik! Die van mij is dus ook net zo groot, maar dan wel met 1 kindje haha. Maar dat kon volgens de vk helemaal geen kwaad zolang de kleine mooi op schema ligt.
Grrr ik irriteer me aan "viezigheid en rommeligheid" hier! Zou het liefst stoffen, dweilen, wc en badkamer in de sop willen zetten... !! Zo'n grote aandrang! Maar moet mezelf rustig houden, wellicht is dat gewoon de truc om geen buikpijn en harde buiken te krijgen!
Idd krullie, rustig aan hoor, jij zeker nu! Ik merk het ook en vannacht weer een heerlijk nachtje gehad (NOT) dus ik hou ook mn gemak. Ik hou van een schoon en opgeruimd huis en als ik dat dan heb gedaan en de zorg voor zoontjelief is én de dag al bijna weer voorbij én mijn energie zooo laag.... Vandaag maar eens begonnen met extra fruit, was gister weer bij in geschoten Heb nu een echte kwaal erbij hoor, onrustige benen (RLS heet dat) pfff vermoeiend! Zooo dat was ff lekker klagen haha Heb uggs besteld en die worden ze geleverd jeeeh hoop dat deze passen, hoef ik niet meer te klungelen met sokken iedere ochtend
Hey meiden, @krullie, jij mag de deur heus wel even uit hoor lijkt mij, je bent niet ziek ziek. Soms ontkom je er toch niet aan? Wel fijn dat je lekker hebt geslapen. En die afscheiding is bij mij nu weer iets minder gelukkig maar ik heb er ook last van hoor, en ook van die kortademigheid. Ik moest net wat naar boven brengen en helemaal buiten adem. hahahaha.... het is wat meiden. Lekker gaan bakken vanmiddag en vanaaf naar Oma. Hoe oud is ze? Ik heb tot mijn 31ste een oma gehad, heel fijn was dat. Vooral omdat ze nog zo lekker bij de tijd was. @Armande niet een hele lekkere nacht gehad dus? Vervelend! Ik bruis van energie vandaag maar dan kan ik morgen wel weer helemaal nergens zijn. hahahaha, terwijl ik morgen wil gaan baby sjoppen. Zowiezo de matrasjes halen en dekentjes enz... spannend!!!! Verder gister druk gehad en daardoor heerlijk geslapen maar dat verrekte plassen steeds... pfffffff vannacht 4 keer. Zo fijn. Vanmorgen wat aan het opruimen geweest enz en gekeken naar een geboorte kaartje maar er zijn er zoveel leuk. hahaha.... De namen zijn in elk geval gekozen. of er moet nog iets leukers komen maar dat betwijfel ik hoor. Kiezen jullie ook voor een tweede naam? Hier wel. Een aantal dierbaren worden vernoemd. Ben anderhalf jaar geleden een hele dierbare vriend plotseling verloren op 34e jaar en hij komt terug in een tweede naam. Maar wel in combi met iemand anders. Heb het eerst wel aan zijn moeder gevraagd maar die vond het heel fijn. Niet dat ze weet dat het jongens worden maar meer zo van als het een jongen wordt..... Vanmiddag bezig in de babykamer. Het kan nu! Langzaam maar zeker wordt het zooooooo mooi. Kan echt niet wachten hoor. En aan de andere kant... het is ook wel heel speciaal zwanger zijn! O ja die foto moet ik ook nog even plaatsen. Zal er even aan denken, maar mijn mobiel nu niet bij de hand, in de oplader dus komt goed. Fijne middag meiden
Gezellig hier @Armande: jij idd ook lekker rustig aan doen! Weer een vermoeiende nacht achter de rug? Manlief weer weg en zoontje weer veel wakker?? Cool uggs! Welk model en kleur?? Tuurlijk passen die wel! Ik ga die van mij ook maar weer uit de kast halen. Denk dat dit de ideale winterschoenen voor ons zwangere vrouwen zullen zijn Goed op fruit blijven letten! Vind dat ook wel lastig soms, vergeet het ook vaak. VInd het in de zomer ook veel makkelijker, lekkere aardbeitjes en meloenen enzo, heb dan vanzelf veel meer zin in fruit. Drink welk elke dag een glas versgeperste sinaasappelsap, zo routine! En daar zit gelukkig ook het nodige in @Marlies: dat dacht ik ook al ja, ben niet ziek ziek Moet morgenochtend nog naar de huisarts en daarna nog naar de orthodontist voor gebitsmodellen te maken voor een nachtbeugel. Over 3 weken eindelijk verlost van die ellendige blokjesbeugel! Het is de oma van mijn vriend, ze is 83 als ik het goed heb. En nog zeeeeer fit en bij de tijd, heel modern. Geweldig, je kunt het overal met dr over hebben! Heel anders dan mijn eigen oma van 74, heel ouderwets en behoudend. Leuk is dat he zo'n oma... al staan we er ook wel soms bij stil dat ze "al" 83 is natuurlijk. Hoop dat ze nog lang bij ons blijft hoor. Wat gaaf zeg dat de namen nu bekend zijn! Hier ook een tweede en derde naam, naar de beide oma's. Past ook erg mooi bij elkaar vind ik. We krijgen vandaag als het goed is een proefkaartje binnen van een geboortekaartje. Als het leuk is, doen we die! Zoveel keus idd, erg moeilijk! We kwamen deze ergens halverwege tegen en hadden zoiets van: die is wel heel leuk, die doen we gewoon als de proefdruk bevalt. Waarom zou ik álle geboortekaartjes gaan bekijken die er bestaan, maak het mezelf alleen maar moeilijk! Wat superbijzonder dat de naam van een overleden vriend terug gaat komen in een tweede naam. Heel speciaal! En lief ook dat je dat aan zijn moeder hebt gevraagd. Lekker in de babykamer bezig zijn vanmiddag, heerlijk. Doe het wel rustig aan he, niet te veel sjouwen en doen En morgen nog shoppen?? Spaar dan je energie maar een beetje op, kun je morgen helemaal lossss Mijn muffins zijn klaarr! Nu nog even iets laten afkoelen tot ik er eentje kan opsmikkelen! Fijne middag meiden!
Hello Ladies! Heb weer bijgelezen, vanuit m'n bed weliswaar.. Wat n klote nacht heb ik achter de rug! Was vijf u nog wakker! Moest er een x van komen met al dat gevreet; maagzuur. Heb uiteindelijk m'n vinger in m'n keel moeten steken (sorry voor t onsmakelijke praatje) om t zuur kwijt te raken. Ga maar om rennies voor de zekerheid, hoop dat t eenmalig was.. Tips online gezocht en t zo laat n liggend eten heeft wel invloed dus daar ga ik zowiezo op letten.. Gekke was dat ik niet eens bijzonder gek veel op had n voorheen had ik nooit ergens last van, hoelaat ik ook at en wat dan ook.. Maar hoort er allemaal bij, de organen hebben niet meer zoveel ruimte etc blabla haha Ben op t moment een beetje misselijk maar zakt hopelijk na t eten gewoon.. Sorry moest ff spuien hoor! Is gewoon echt frustrerend als j niet kan slapen! 1001 dingen die j wakker houden, echt dingen waar j alleen op komt als j op bed ligt! Krullie wat fijn dat je je stuk beter voelt! Ga nou maar niks forceren want dan is t zo weer terug! Herken die drang, dat heb ik ook vooral als k eigenlijk geen zin heb, te moe ben of geen gelegenheid heb Dan lijkt alles zoooo vies Gelukkig gister weer n hoop gedaan dus hoef alleen f te stofzuigen Koken hoef ik ook niet, eten bij m'n schoon ouders, ons kleine neefje is daar ook en gaan nog ff langs m'n mama.. Wordt t toch nog n gezellig dagje! M'n pakje vd hm is binnen! Hoop zo dat die jas Past n die truitjes leuk zijn! O Krullie doe mij ook zo n muffin! Zo lekker vers! Jummie! Spring echt van hak op de tak, sorry! Fijn dat j soortgelijke afscheiding heb en t oke is. Herken wat j omschrijft. Hier ook geen andere geur als anders! Gelukkig! Wel irritant om mee te nemen idd die inlegkruisjes. Ze hebben voor Maandverband blikjes maar dan moet je ze dubbelvouwen, dat is ook niks! Een jacuzzi is heeeeeerlijk! Zo luxe! Toen we naar Mexico gingen hadden we eens n voirdeelkamer geboekt, bleek t een kamer met een jacuzzi op ons balkon! Wat een luxe! Ook n droom van mij hoor! Zucht... Wat wilt een mens toch veel he Hahaha Slapen; drama! Als ik eenmaal slaap slaap ik heerlijk en dan ook afwisselend op m'n zij maar daarvoor heb ik elke houding gehad en wil ik t liefst op m'n buik draaien maar gaat echt niet meer! Kussen heb ik er ook weer uitgetrapt, lukt me nog niet. Had jij m mee? Dat met kruidvat is nog steeds zo! Hoor m'n moeder er altijd over! Vaak is t dinsdags idd al op! Is bij c1000 en Lidl ook vaak! Staat allemaal al eerder in de winkel en ze hebben maar een beperkt aanbod! Al n leuke film uitgezocht? Hier denk wel wat aangekomen maar voor alsnog op m'n buik! Als je ziek bent vliegt t er snel af he! Moet 1 nov terug En de echo is verplaatst naar 2 nov! Manlief kan als maandag niet en moest echt met omwegen vissen naar wanneer dan wel n de zogenaamde afspraak met de vlos verzetten naar vrijdag! Hopelijk kan die donderdag wel ook echt mee want dan staat de afspraak echt! Viel echt niks anders te verzinnen waarvoor hij mee zou gaan en hij is slim Hahaha.. Gaat echt een verassing voor m zijn! Nou ten slot mag jij echt wel f de deur uit hoor! Savonds komt zowiezo niemand en je doet verder alles eraan om te herstellen zeg maar So no worrie!!! Veel plz bij oma en doe t lekker rustig aan en wanneer j j beetje redelijk voelt probeer ook van die rust en t niks moeten te genieten Dan ontspan je volledig! Maag knort nu wel heel erg! Nog n paar Posts! Linssiejj; gelukkig alles goed! Beter keer teveel onderzocht dan te weinig Succes met je gesprek! Armande; ook zo n lekkere nacht achter de rug! nieuwe uggs maken weer een hoop goed! Draag niks anders meer als ik de deur uit ga! Zo comfortabel en warm! Welke kleur heb je genomen? Vervelend van rls! M'n schoonzus heeft t ook zal vragen of ze tips heeft! Markies; veel plz met schoppen! Leuk leuk leuk! En lekker bezig met de kamer en aan t voorbereiden op kaartjes zo gaaf! Super dat je ook al zo goed als zeker uit de namen bent! Ik zoek en zoek ook maar de naam die we al in gedachten hebben blijft t mooist! We gaan ook vernoemen, waarschijnlijk naar z'n vader! Dat is een echte Afghaanse naam en heel bijzonder en speciaal gevoel om hem naar hem te noemen! Ook heel bijzonder lies om hem naar j overleden vriend te vernoemen Wat verschrikkelijk dat hij al zo jong is gestorven. Ik kom zo nog ff spieken! Ga nu echt opstaan eten douchen en stofzuigen! Fijne dag allemaal!
Haha in de tussentijd heb je ook al weer gepost Krullie! Ti's bijna niet bij te houden Lekker je beugel er straks uit zeg! Hoelang moet je dan nog een nachtbeugel? J zal wel n heel mooi gebit hebben straks! Lees dat de muffins klaar zijn! Nu wil ik er echt een! Jummie! He super leuk dat jullie waarschijnlijk t kaartje al hebben! Ga er volgende met manlief eens in verdiepen! Tips voor leuke sites? Laat j weten hoe t kaartje is geworden? Ga nu echt f eten En idd ook hier standaard verse jus mi like!
@krullie; vast nog veel meer vergeten maar tijdens t stofzuigen bedacht k me dat ik een aantal dingen vergeten ben! Je vroeg over bv & m'n medicatie. Ik zal t nog navragen aan m'n neuroloog maar online las k dat je dan 12u lang de voeding die je kolft moet weg gooien, t komt dus wel in de melk maar in welke mate kan k nie terug vinden. Mijn vraag is dan, stel hij drinkt goed aan de borst, zal hij dan een flesj niet weigeren? Wil hoe dan ook bv proberen! Als t echt niet gaat kan ik altijd overstappen maar wil niet vanwege m'n medicatie bij voorbaat al niet er mee beginnen. kadootje manlief; heb verder niks anders gekocht eigenlijk. Zit zelf op t moment beetje krap en hij verwacht denk ook niet echt iets dus dit is al heel leuk. Daarnaast organiseren we bij mij m'n moeder een etentje voor heel de familie as zondag bij m'n moeder dus hij is al diktevreden! @verkoop huis; ze moeten er idd wel erg lang over nadenken! Tot wanneer willen jullie t max geven om überhaupt jullie huis te verkopen? Wij hadden dus weer een bezichtiging in mburg maar ook weer afgezegd. Daar gaat t dus n stuk sneller en we gaan er ook niet meer op reageren. Verder is t aanbod matig helaas... Tijd begin wel te dringen nu hoor! Less Then 17 Weeks... Wow! Time flies! Ga f douchen! En daarna m'n pakketje open maken en passen!
Ga zo weg dus nog f snel Wat valt hm toch raar soms! Ik heb die jas nu binnen in een S n zit perfect (Thank god!) Nog redelijk ruimte over N omdat eerder gekochte truitjes in M zo ruim vielen dacht ik neem Een S van n aantal valt t ineens weer klein uit En n basis shirt M weer wat ruim maar wel ok n groeibaar Snap dat ni hoor! Smakelijk voor straks Miss nog tot VNV dames!
hahhahaha Dtje... ik ben weg en hup daar is ze weer....lol Ik geloof als je zo erg maagzuur hebt dat je dan wat rechterop moet gaan liggen/zitten. Vanille vla helpt ook zeggen ze ( blech ) en natuurlijk de rennies.... Ik heb ze door het hele huis liggen, naast bed, in mijn tas in de kamer. hahahaha. Ook hier de knoop doorgehakt kwa geboortekaartje. Het is wat @krullie al zegt, waarom nog verder zoeken als je m gevonden hebt het wordt alleen maar moeilijker. En het geeft me rust. Of dat voor mijn omgeving ook geldt hahahaha denk het niet..... De baby's kamer is zover klaar dat de inrichting kan beginnen. Maar daar moet natuurlijk ook nog voor gesjopt worden. Maar ik ben nu heeeeeeeeel kappot. Dus vanaaf op de bank. En niet meer en minder. Ik heb niet gesleept met dingen hoor. Heb alleen spijkers aangegeven. En gecommandeerd hoe ik het wilde hebben. hahahaha... Nu zo even lekker eten en dan is het klaar voor vandaag. Wat fruit nog vanaaf en ik zit vol. Ik eet niet heel veel meer op het moment. En al helemaal geen tussendoortjes. Chips en zo ligt wel in de kast maar ik persoonlijk kom er niet meer aan. Niet zo'n zin in. Chocola ook niet. Koekjes bij vlagen. Fijne avond meiden als ik jullie niet meer spreek!
Poeh weer veel geschreven! Even snel, want gaan zo de deur even uit (zijn we ook niet al te laat thuis) Maagzuur: idd schijnt vanille vla te helpen. About Rennies: neem voor de zekerheid Gaviscon! Toen ik bij kruidvat werkte heb ik ook zo'n cursus zelfzorgmedicijnen moeten volgen en heb er meegekregen dat je zwangere vrouwen gaviscon moet mee geven en geen rennies. Ook al staat er in de bijsluiter dat het niet uitmaakt, toch waren er onvoldoende gegevens over binnen. Die gaviscon was met name ontwikkeld voor maagzuur tijdens de zwangerschap. Fijn dat de jas past Dtje! Maar raar van die truitjes!! @Marlies: leuukk dat het geboortekaartje nu ook vaststaat bij jullie!! Ben benieuwd! Doe het lekker rustig aan vanavond! Ben er morgen weer! Fijne aaf meiden!
@maagzuur, idd vanillevla hielp bij mij erg goed! @bv/flesje, het is sowieso raadzaam om afgekolfde melk in een flesje aan te bieden zo nu en dan. Kan je na een aantal weken al mee beginnen. Anders heb je kans dat baby t flesje zal weigeren (kan alsnog natuurlijk he, je hebt er altijd eigenwijze kindjes tussen zitten )
Thx voor de tip Armande! Ga k doen! Want t zal vast en zeker nog wel eens voorvallen dat ik migraine heb, zeker met die gebroken nachten en alle drukte! Bedankt voor de tips mbt maagzuur Ben idd wat hoger gaan liggen Heb er verder geen last meer van gehad Ga iig niet meer savonds zo laat eten! Liesje heeft dus helemaal niet zo veel trek in lekkere tussendoortjes Hier nog wel hoor Staan voor VNV nog feta rolletjes op t menu met tzaziki en hete saus Beetje mengen is awesome! Net gesmuld bij m'n mamsie van n domino's pizza Chicken supreme Heerlijk We wilden nog f naar Middelburg maar vonden t toch wel koud en was moe en manlief wilde nog f sporten dus maar naar huis gegaan Heb nog wel bij kruidvat bij omdat laatste grijze wikkeldekentje gescoord Zo lief! En die rompertjes voor meisjes zijn idd way to schattig Je had voor jongens twee series waarvan die met sterretjes wel leuk zijn maar we komen om in de rompers! Dus maar niet gedaan! Liesje lekker opgeschoten zijn jullie! Super! T leukste gedeelte kan bijna beginnen! Ga f wat te drinken maken en onderuit voor gtst! Fijne avond!
@kaartjes, wat leuk dat jullie al een kaartje hebben gevonden! Heb al wel veel op internet bekeken maar manlief moet zich er maar eens mee gaan bemoeien....zucht.... Heb ik al 10 x gezegd tegen hem.... Wie weet dat hij straks even tijd heeft! @uggs, de classic short sand, bij de bristol online! Zag ik hier in de lounge voorbij komen. Mn andere paar is 39maar dus te groot hoewel t met dikke sokken wel gaat. En dit is dus 38 en die zitten krapjes... Maar ik denk dat als ze wat uitlopen en de wol platter is ze goed zitten. Was eerst bang dat ze misschien nep waren, maar dat zijn ze niet (gecheckt bij de uggs site) Ik ga eens kaartjes zoeken
Ja beetje hulp is wel fijn! Moet je toch samen over eens zijn he! Dat je iig beetje beeld hebt van wat de ander graag wilt! Klopt ze zijn echt zag t al in een topic op t forum voorbij komen! Leuk! Ik heb ook die lage! Leuk hoor zitten heerlijk! Als pantoffeltjes!
Ja die rompertjes voor meisjes vond ik ook zo schattig. Ik ben ook helemaal van het roze, dus vond ze zo leuk en dat dekentje helemaal! Ik ga vanaf volgende week van 30 naar 24 uur . Heerlijk! Ben ook helemaal kapot. Werk vandaag maar tot 12 en dan houd ik het voor gezien. Ik ben elk uur wakker geweest vannacht zo irritant en niet eens om te plassen, gewoon van het niet lekker liggen en het rare dromen. Moet ook nog naar de fysiotherapie vandaag, zo geen zin in!
Sterkte linssiejj! Het aftellen is begonnen hoor, nu zullen we gekke klachten hebben...maar straks heb je twee mooie kindjes in je armen!! Fijn dat je minder mag gaan werken! Ik ga straks nasr de vk, fijne dag!
@krullie je moet echt naar je lichaam gaan luisteren meis hoe moeilijk ook werk e.d is allemaal even onbelangrijk, je bent zwanger en je lichaam geeft zelf aan wat hij nodig heeft luister hier goed naar sterkte meid, want die harde buiken komen echt van veel te druk doen fijn dat het inmiddels weer beter gaat meis @D83 maagzuur haal vanillevla in huis zodra je maagzuur heb neem je een grote hap vanillevla en de maagzuur lost op @linsiejj fijn dat alles goed was en jij groeit echt supergoed dus die kleintjes van jou vermaken zich prima daarbinnen hihih en toen kon ik niet meer lezen sorry meiden doe me best om bij te blijven maar helaas lukt het me niet altijd hier alles goed en ook hier last van mijn bovenbuik toch teveel gedaan afgelopen dagen dus nu maar rust en op me kontje zitten