Goeiemorgen meiden! @Dtje: leeukk 2 november de pretecho! Ben benieuwd, dat worden vast prachtige fotos! Qua kaartjes: www.geboortekaartjes.nl zitten wel wat leuke tussen. Vooral het opmaken is makkelijk en overzichtelijk. Op www.belarto.nl heb je ook schitterende kaarten (hier gaan we denk ik onze trouwkaarten bestellen), maar snap ik de opmaak niet! Wij gaan zeer waarschijnlijk voor dit kaartje, met een mooie zwart/wit foto van de kleine meid aan de binnenkant: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - La Carte Exclusief 2 - LC031 Beertje meisje De naam die erop staat is een voorbeeld, is niet onze naam. Wat betreft de verkoop van het huis geef ik het nog tot 1 december. Komt er daarna een bod, dan wachten ze maar een paar maanden met de oplevering! Ga in december en januari echt niet meer verhuizen! Je moet het wel te zijner tijd goed uitzoeken wat betreft borstvoeding en de medicatie die je eventueel nodig hebt! Als je 12 uur lang de melk moet weggooien, moet de kleine schat wel uit een flesje drinken. Logisch dat je bv eerst wilt gaan proberen! Hopelijk gaat het ook gewoon goed en hoef je geen medicatie te gebruiken! Je hebt weer lekker gegeten gisteren! Wat staat er voor vandaag op het menu?? Hier gekookte aardappeltjes met broccoli, een lekker sausje en een stukje gemarineerde kipfilet. Leuk dat je nog een wikkeldekentje hebt gescoord bij de kruidvat! Ik heb er al zat van inmiddels. Ze zijn wel superzacht he?! Ik ben bang dat als ik het was en ook al gebruik ik wasverzachter, het toch lang niet meer zo zacht aan zal voelen! Je zal nu nog wel liggen te slapen te zien aan je post van vannacht! @Armande: coole uggs! Maar maat 38 en ze zitten wat krapjes? Is het dan niet verstandig om maat 39 of 38,5 te nemen? Heb gelezen dat je voeten tijdens de zwangerschap kunnen uitzetten en je een schoenmaat groter zomaar nodig kunt hebben. Maar misschien was dit ook niet bij je eerste zwangerschap het geval? Succes bij de vk zo!! @Linss: super zeg dat je minder gaat werken! Hopelijk brengt het verlichting! Succes bij de fysio! @Marlies: jij gaat shoppen vandaag he?! Veel plezier!! Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat kopen voor je wondertjes! Hier ben ik superchaggie, eigenlijk gewoon pissed. Moest eerst naar de huisarts vanmorgen, heb een lelijke spatader op mijn bovenbeen. Al een tijdje en naast dat het lelijk is (maar daar kan nu toch niets aan gedaan worden) heb ik er nu ook last van. Warm en branderig, gewoon pijnlijk. Huisarts heeft mijn been opgemeten en krijg nu een speciaal gemaakte steunkous van enkel tot bil Boehoe! Dat zal erg charmant staan zeg en vast niet lekker zitten maar om het niet te verergeren en de klachten te verminderen, moet ik hem wel gaan dragen van hem. Natuuuuurlijk liep de huisarts uit en ik was als tweede aan de beurt! Kun je nagaan als je de zesde bent! Het liep 20 min uit! Ik moest vrij krap daarna naar de orthodontist om te happen en had berekend dat ik bij de huisarts een kwartier uitloop kon hebben. Nou 20 minuten dus, dus kwam 5 minuten te kort. Onderweg al bellen naar de ortho dat ik 5 min later was. Ze konden niet beloven of ik meteen geholpen kon worden, ik moest me maar haasten. Dus ja, dat doe ik. Daar aangekomen stervensdruk en kan ik geen parkeerplek vinden. Vervolgens een eindje weg en moest ik eerst nog een parkeerautomaat zoeken en nog naar de praktijk rennen. Meteen last van mijn buik. Ik kom boven, totaal 10 minuutjes te laat, om 8.50, hebben ze net koffiepauze?! Terwijl ze om half 9 beginnen?! Dus ik moet wachten na een kwartier eindelijk weer de receptie bemand en krijg ik te horen dat het gewoon niet meer gaat. Ik was me toch kwáád ik weet niet wat ik er allemaal heb uitgegooid daar, maar echt een paar keer keihard kut gezegd. Ze hebben altijd zon strakke planning, te laat is pech en een nieuwe afspraak, over 6 weken Ik ben nog nooit te laat geweest, maar wel altijd gezeik met ze en met mijn werk omdat ze echt schooltijden hanteren. Starten om half 9 en tot half 4. Alle schoolvakanties (als ik juist kan) zijn ze dicht. Dat is toch niet normaal?! Wat een luizenleven zeg! Scholieren ok, maar erg klantonvriendelijk voor volwassenen die gewoon werken en ook een beugel willen/nodig hebben!!! Heb altijd vrij moeten nemen en iets moeten regelen op mijn werk en dat zat me nu tot HIER met hun absurde inflexibiliteit! Ik heb ook nooit geklaagd toen ik eens 15 minuten moest wachten voor ik aan de beurt was, ondanks hun strakke planning! Nou na een heel geschreeuw duurde het niet 6 weken voor een nieuwe afspraak, maar konden ze me wel opeens volgende week extra vroeg inplannen nou dat is nog 1 ding in ieder geval. Anders kon die beugel er pas weer in februari uit!! Ga nu alvast een brief schrijven naar het hoofdkantoor en hun betalingskantoor. Zeer waarschijnlijk krijg ik gewoon een rekening en kan ik 60 euro gaan betalen omdat ik niet ben komen opdagen. Dat gaan we dus niet pikken! Moest het even kwijt, ben echt over de zeik gewoon! Daarna nog even naar de Blokker gegaan. Was toch voor niets in de stad, dan maar meteen even wat leuke dvdtjes kopen. Heb er 3 meegenomen: The Vow (ga ik zo lekker kijken) , What to expect when youre expecting (hoe toepassselijk!) en The Hungergames. Hoop dat ze leuk zijn! [FONT="]Fijne dag meiden![/FONT]
Hai Mamaatje! Dank je, het gaat gelukkig alweer beter! Maar merk wel dat als ik idd druk doe/ben ik ook meteen een zeurderig gevoel in mijn buik krijg! Kan morgen naar het lab bellen voor de uitslag van de kweek, ben erg benieuwd of er een bacterie zit... Wat heb je allemaal gedaan de laatste dagen? Heerlijk dat je toch zo ervaren bent en het allemaal herkent... te druk geweest, dus wat last van je buik en nu lekker rustig aan doen. Geniet van je rust!! Fijne dag en weekend alvast!
Hello Ladies! Klein uurtje wakker maar heb t zo koud en de katten liggen zo lekker warm onder de dekens bij me dat ik nog steeds lig Het is fijn dat ik uiteindelijk wel goed doorslaap maar daar aan voorafgaand al die uren wakker liggen ben ik ook meer dan zat. Heb hier ook niet m'n beste humeur dus toen ik jouw verhaal net las Krullie begon m'n bloed te koken! J zou ze over de balie trekken! Wat n k*tstreek! Echt vies! Als t hen uitkomt laten ze je wachten en ben je 1 x echt maar 1 x ietsje later en t velt zogenaamd niet op te lossen! Hatelijke openingstijden hebben ze ook, bijna niet te doen zeg in combinatie met werk ed! Echt slecht geregeld!!! En wat vervelend dat j zo n kous aan moet! J mag ze nu natuurlijk niet laten wegspuiten? Vervelend dat t ook zo zeer doet Hoop dat j er n beetje baat bij heb! Wel n gedoe met douchen. Mag ie dan uit of moet j zo n zak erover? Heerlijke films heb je gekocht wil the vow ook nog zien! The hunger games heb k nooit gezien, what to expect in bios! Veel kijk plz! Hier en daar misschien ook wel n traantje! Het is weer om lekker filmpjes te kijken, vind zo koud vandaag! Lekker zacht he die dekentjes! J zou m bijna niet wassen idd! Ja Armande zei ook al probeer na aantal weken ook de fles af en toe aan te bieden zo kan ik op momenten dat ik geen bv kan geven eerder gekolfde melk geven.. Langer als twaalf u is t niet, hoop dat t goed gaat en beter nog als die stomme migraine gewoon voorgoed verdwijnt! 1 dec is ook n mooie datum. Wij hadden ook max dec aan mbt verhuizen Superschattig kaartje trouwens! Bedankt voor de links! Ben benieuwd wat voor namen er uiteindelijk op komen te staan! Is de levering snel na doorgeven gegevens? Armande succes bij de vlos! Mamaatje bedankt voor de tip maar denk nie dat ik t weg krijg! Heb er gelukkig geen last meer van gehad, hoop dat t zo blijft! He fijn linssiejj minder werken! Super! Ik ga f onder de warme douche en dan eten! Vertrek vd kou! Ramen maar dicht doen! Slaap altijd met open raam anders wordt ik met koppijn wakker.. Fijne dag allemaal!
@krullie, wat een snoezig kaartje!! Echt heel leuk!! Heb gisteravond nog kaartjes bekeken op internet Geboortekaartjes : Kaartmix Zei het tegen manlief en hij zei we hebben nog alle tijd. Dus ik zei maar je wilde de muren vorige week geverfd hebben?! Dat was het belangrijkste volgens hem, de rest kon wachten...waarop ik zei: ehm een naam vind ik het belangrijkste! Haha daar was ie t mee eens! Nu hoop ik dat jullie niet denken dat hij laks is hoor, want met zijn misschien wel 60urige werkweek heeft hij het best druk natuurlijk. About the uggs, het andere paar dat ik heb staan die mn man voor me had gekocht is maat 39 en pas ik alleen met dikke sokken. 38,5 bestaat niet in de classic helaas. Maar nu heb ik ze buiten aan gehad, met blote voeten (scheelt weer tobben met sokken aandoen) en ze zitten al minder krap. Over een paar dagen zullen ze wel perfect zijn En in mn voriger zwschap had ik geen dikke voeten dus ik hoop nu ook niet. En anders pas ik dan die van 39 Aaaasociaal zeg bij je ortho! Echt geen stijl! Kan je geen klacht indienen? Naar een andere ortho gaan? Ik heb een beugel gehad toen ik 25 was, fijn he tussen al die schoolkinderen ben echt zo blij dat ik dat toen heb gedaan!! @D, fijn dat je jas goed is! Ben nu toch wel benieuwd welke het is! Wb de borstvoeding, dit vond ik een handige site Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding Is wel voor de echte die-hards af en toe vond ik hoor maar wie weet kan je er je vraag kwijt wb je medicatie of hebben ze tips? @vk alles was weer goed! Zoontje werd er echt bij betrokken en mocht de doptone aanzetten. Ze zei dat ze t beebje helemaal kon voelen zitten, daar hoef je idd weinig moeite voor te doen, van de week voelden we een voetje denk ik. Echt een heel hard puntje. Voel t kindje ook heel goed dus dat beloofd wat de laatste weken Bloeddruk was enorm gestegen! Van 80 naar 124! Raar..... Maar bedacht me later dat dit voor het eerst met een apparaat ging en de andere keren old school...
He! wat fijn Armande dat alles weer goed was! Wat leuk en goed dat je zoontje er zo bij betrekken!!! N wat gaaf dat je je beebje zo goed voelt zitten! Heb ook echt t idee waar die ligt als ik voel maar echt een voetje gevoeld nee dat nie, wat gaaf joh! Ga er ook op letten hihi! Denk je dat de stijging ligt aan de manier van meting of begrijp ik je verkeerd? Bedankt voor de link mbt de kaartjes en bv! Zal later vandaag eens spieken! Jeetje 60urige werkweek klinkt pittig! Snap dat ie dan soms denkt; t komt wel goed! Jullie gaan je dus nu focussen op een naam?!
@D, nou ik weet het natuurlijk niet van mn bloeddruk, maar vind het wel toevallig! Ik moet ook heeeeeel soms bloeddruk bij een client meten en het is best lastig te horen, maar ja ik moet natuurlijk niet aan de vk gaan twijfelen he? Maar goed over vier weken eens kijken hoe het ervoor staat! En manlief werkt idd veel, vaak in de avond ook nog even omdat ze met tijdverschil zitten. Maar hij doet verder echt alles gewoon in huis en qua opvoeding, dus ik klaag niet hoor...nouja soms dan Kwam miss wat onaardig over...maar bedoelde ik niet hoor (haha btje manlief afkraken op een forum waar hij geen grip op heeft ) Kga eens strijken....
Hey meiden, Wat een bedrijvigheid hierzo.... eens kijken of ik het allemaal heb onthouden... @Lins minder werken en dinsdag de 20 weken echo. @Armande tips over de borstvoeding? @mama weer terug hier.... gezellig! @Dtje.... weer een halve nacht wakker gelegen.... balen joh. Maar die vaniile vla doet wonderen hoor. Hoor ik van anderen hahaha, ik geef nog steeds de voorkeur aan een rennie. Heb nog eens de bijsluiter gelezen en ik vertrouw erop dat het kan omdat zelfs de vk het zegt. @Krullie.... ik lag helemaal in een deuk om je gescheld en getier. Ik zou het ook hebben gedaan hoor. Je belt keurig en dan dat. Waar jullie je geboortekaartje laten maken, hier ook! Ik vind ze daar echt heel mooi. Omdat poes ook rood is hahahaha.... Haal de link vanaaf of morgen weer even weg ivm bekenden op de site. Hier heeeeeeeerlijk gesjopt. Matrasjes gehaald en allemaal beddegoed. Dekens, onderlakens, lakentjes.... en slingers voor voor het raam.... IT'S A BOY! Twee stuks en dan wil ik bij de xenos nog even kijken voor een opblaasbare 2 ook in het blauw. Die er tussen hangen. Ballonnen moet nog. Maar tijd zat. Voor kleertjes ga ik een andere keer kijken, geen puf meer. Was wel heel gezellig vandaag trouwens. Lekker gelunched... hmmmmmm pistoletje eiersalade met verse jus. Nu lekker thuis en vanaaf wederom aan de bloemkool. Dat vind ik wel errug lekker tegenwoordig. Zopas een half zakje van die chocomunten leeg gegeten. Bah misselijk nu hahaha, dus even een beker melk erna genomen. Geloof dat het iets afzakt. Tevens is het weer party time in mijn buik nu.... ze beginnen heel rustig en dan is er geen houden meer aan. Hihihihi... Was trouwens ook zo toen mijn vader van de week jarig was, mijn twee neefjes waren er en die zijn best wel druk en opeens werden de beebs dat ook. Ik zei tegen mijn oudste neefje (5) ze willen nu al met je spelen.... hij vindt het allemaal zo prachtig. Zat heel ernstig de echo foto's te bekijken. Opeens zag hij het piemeltje en toen zei hij: Oma..... is dat de piemel??? hahahaha dat is natuurlijk heeeeeeeel leuk als je vijf bent. Geweldig allemaal.... Vanmorgen in de supermarkt zei mijn favo cassiere, ik heb je 3 dagen niet gezien en je bent alweer gegroeit. Ik heb haar maar even verteld dat ik 2 draag. Vond ze zooooo leuk. En dat verklaarde een hoop zei ze. Het is ook zo hoor ik groei en groei.... LOL
Oooh ik heb even film gekeken en er is weer lekker gekletst! @Dtje: ik vind het een goede website, waar wij ons kaartje gaan bestellen! Je zet hem in reservering zeg maar en je past hem al helemaal naar je wensen aan. Als de kleine er is, vul je de datum en lengte/gewicht nog even en je verzendt hem definitief. Vervolgens via mail stuur je de foto van het kindje naar hun door en het wordt dezelfde dag gedrukt en opgestuurd. De volgende werkdag of hoogstens een later heb je alles in huis. Reserveer je de kaarten en aantallen niet vooraf, dan duurt het tussen de 3-5 werkdagen voor je het in huis hebt. Koud is het he?! En dan slaap je nog met het raam open ook?! Damn! Onze slaapkamer is het koudste vertrek in het huis in de winter (en ook in een snikhete zomer) omdat het de enige kamer is met een oude dakkapel van enkel glas. Een grote verwarming, maar er valt niet tegenop te stoken. We hebben een dik dekbed en er nog een dikke deken bovenop liggen. Ik heb ook nog een fleecedeken waar ik mij in wikkel en 2 kruiken. Zon 7 maanden per jaar denk ik Dus met het raam open slapen dan denk ik echt: nóg kouder?! Vervelend dat het zolang duurt voor je slaapt, maar kan dat ook niet te maken hebben met het ritme waar je in leeft? Ik merk het tijdens 7 weken zomervakantie, dan heb ik hetzelfde. Ik heb geen ritme, ik hoef er niet vroeg uit want ik heb niets te doen. Blijf lang in bed liggen slapen en kom vervolgens s avonds laat in slaap. Omdat je dan later slaapt, lig je de volgende dag nog iets langer in je bed en slaap je die avond nóg later pas in. Een vicieuze cirkel zeg maar! Heeft manlief vaste of flexibele werktijden? Dat hij ook wisselend naar bed gaat? Misschien dat als je morgen om een redelijke tijd opstaat, 9 uur s ochtends, ook al heb je dan nog maar 4 uurtje geslapen, dat je dan morgenavond lekker op tijd in je bedje ligt. Kan er naast zitten, misschien zit jouw lijf zo niet elkaar Maar wacht maar met de kleine straks in februari! Dan wordt je vanzelf wel in een ritme geduwd en zul je de hele dag door wel kunnen slapen denk ik Met die kous eigenlijk helemaal niet gevraagd hoe dat zit. Moet ik die 24 uur per dag aan dan?! Ik heb geen idee, dinsdag maar vragen! The Vow is een mooie film! Maar je zit wel te tandenknarsen af en toe van irritatie! En t einde is op zich wel goed, maar niet bevredigend! Maar Channing Tatum maakt een hoop goed lekker ding!! Ben ook benieuwd welk geboortekaartje jullie zullen uitkiezen! @Armande: mooi dat bij de vk alles goed was! Leuk ook dat ze je zoontje er zo bij betrokken! Hij heeft een belangrijke rol als grote broer straks! Raar van je bloeddruk? Is die nou opeens hoger of? Er kan toch niet zóveel verschil zitten tussen zon computerding en een standaard bloeddrukmeter? Leuke site ook van de kaartjes! Ik ga er niet uitgebreid op kijken, dan ga ik weer twijfelen straks! Haha ik denk niet dat je man laks is hoor Hij werkt veel! En als hij normaal 40 uur werkte, denk ik dat hij alsnog zo zou reageren tenminste die van mij wel! Alle mannen zijn tenslotte ergens een beetje laks vind ik Hoop dat je uggs snel helemaal lekker zitten, klinkt al goed. En als je voeten gaan uitzetten kun je idd die 39 weer aan! Succes met strijken, dat haaaat ik echt! Ooh jij hebt ook een beugel gehad op je 25e! Cool! Hoe oud ben je nu eigenlijk? Weet ik helemaal niet Ik ben nu 27 en heb hem met mn 25e ook gehad. Ik hoef er nu nog maar 2x heen volgende week voor de afdrukken en 3 weken daarna om alles eruit te laten halen en thats it . denk niet dat het lukt om dat bij een ander te kunnen doen. Maar ik ga zeker mijn bevindingen opschrijven en naar het hoofdkantoor sturen. @Marlies: leuk kaartje meis!! Haha leuk ook van die kat!! Mag hij ook nog een rol spelen! Wat leuk zeg wat je allemaal hebt gekocht!! Je schrijft over de slingers voor het raam en ik denk meteen: oh ja daar heb ik nog niet eens aan gedacht! Wat me ook vet lijkt is zon mega opblaasbare ooievaar in de voortuin Van een metertje of 5 hoog haha Leuk dat je zon gezellig dag hebt gehad! Lekker aan de bloemkool vanaaf, vind dat ook lekker! Leuk zeg dat je beebjes zo actief zijn, ze kunnen volgens mij vanaf nu ook op geluid van buitenaf reageren! Dat ze misschien idd daarom lekker meespelen in je buik Geweldig van die piemel ja dat zijn hot items op die leeftijd! Heerlijk dat je buik zo groeit! Maak je ook regelmatig een foto voor jezelf om het bij te houden? Leuk voor later!
@Armande en/of Mamaatje; de ervaringsdeskundigen onder ons! : Ik ben van plan 3 maanden borstvoeding te geven omdat ik daarna weer drastisch moet gaan shaken om weer op gewicht te komen (en daar nog 10 kg onder) om slank te zijn op mijn bruiloft Wil wel gaan kolven die 3 maanden, zodat ik het nog ietsje kan rekken als ik ermee stop. Maar als ik het goed begrijp is het dus wel verstandig om naast de borstvoeding af en toe ook een flesje aan te bieden? Omdat je anders kans hebt dat ze m weigeren als je dat ineens na 3 maanden gaat doen? Zal ook eens op de site gaan kijken, thnx!
Ik ga ook proberen borstvoeding te geven hoor. Lijkt me echt fijn. Maar niet ten koste van mezelf. Dus als het niet gaat dan stop ik ermee... Ik maak elke 2 week een buikfoto. Heel speciaal!
Shoot ik kan het bericht niet meer wijzigen en dus ook de link niet verwijderen. Hoop maar dat er veel gekletst gaat worden dan staat ie 3 blz achter en dan valt het niet meer op... Ben moe, ga op de bank hangen! Tot morgen meisjes!
Jaaa Marlies, stom he?! Dat kan maar binnen een bepaald tijdsbestek kennelijk! Afbeeldingen kun je er wel nog altijd afgooien via je gebruikersinstellingen, maar berichten wijzigen niet, heb net ook even voor je gekeken. Wat je wel kunt doen is de beheerder een pbtje sturen. Met naam van het topic en pagina en wat je gewijzigd wilt hebben. Volgens mij kunnen zij dat wel doen. En veel kletsen komt hier sowieso wel goed Goed dat je in ieder geval bv probeert, maar het moet zeker niet ten koste gaan van jezelf! Lekker uitrusten vanaaf, geniet ! Oooh jaa! De kleine was hier weer lekker aan het schoppen dus ik roep vriendlief erbij en eindelijk; hij heeft het gevoeld Heel zachtjes, maar hij voelde duidelijk een plopje tegen zijn hand. Supergaaf! Fijne aaf meiden! Lekker the voice kijken en vroeg naar mijn bedje.
Even snel ik post later vanavond of morgen even! Snel bijgelezen maar m'n batterij is bijna leeg en ivm offerfeest zijn we ook bij familie! Uiteraard draait t weer om eten! Slaap lekker dames! Fijne dag morgen en jullie lezen me nog!
Dag Dames, was ik nog even. Net thuis! Weer veelste veel lekkers op en toch weer al trek.. Ben benieuwd als ik op de weegschaal moet donderdag! Het is nog niet echt aan me te zien op mn buikje na... @Armande; t kwam absoluut niet over als afkraken van manlief hoor, verre van! Betreft je bloeddruk; denk dat je t snel genoeg merkt als t echt te hoog is dus zolang jij je verder prima voelt zal t wel loslopen! @Lies; lekker geslaagd met shoppen dus! Nice! Lekker verdelen hoor, is veel leuker en beter voor jou ook! Leuk kaartje heb je ook uitgekozen! Hier ook 2 rode katten, en 1 mixje. Burmeesjes zijn t Nog van harte gefeliciteerd met je vader! Wat schattig van je neefje! Helemaal gefasnineerd dat ie was zeker haha Je hebt ook weer allemaal lekkers op vandaag! Zo ken ik je weer! Ben heel benieuwd naar je buikje aangezien je zo groeit... Mag ik ook nie in een pbtje spieken @Krullie; bedankt voor je tips mbt de kaartjes, ga kijken. Klinkt goed! Volgende week even met manlief in verdiepen! Je hebt helemaal gelijk mbt ritme/slapen, speelt zeker mee, maar t lukt me niet, als ik eenmaal slaap en dan wakker wordt om te plassen ben ik echt gesloopt gebroken alles. Echt mn ogen zitten dan nog net nie dichtgeplakt zeg maar. Ik probeer elke x ook mn wekker te zetten maar ik denk echt serieus fuck it als ie gaat en draai me om.. Sja en avonds zit je dan weer. maar heb gewoon geen energie dan en in feite slaap ik maar 7/8 uurtjes he, alleen schuift t allemaal. Zal idd straks wel anders zijn en las ook in een andere topic dat moeder natuur t zo regelt dat je vanaf 7,8 mnd al niet eens meer doorslaapt vaak, zo kan je lichaam en jij zich voorbereiden op de gebroken nachten mbt voeden ed. Dus t komt wel goed En wat betreft raam open, ja slaap zo toch t lekkers, lekker warm in mn bedje en frisse lucht maar als t echt nog kouder wordt doe ik t wel dicht hoor of op een kiertje maar wordt anders echt geheid wakker met hoofdpijn. Jij slaapt wel echt lekker in gepakt he dame. Nog een hele klus voor manlief als ie spontane acties wilt leveren muahahaha Geen idee of je die kous 24u aan moet maar mn moeder moest t na t wegspuiten ervan wel, maar dit is weer een andere situatie natuurlijk. Lees ook nu pas dat je morgen, vandaag dus als je dit leest kan bellen voor de uitslag van je kweekje, ben benieuwd! Ga nog f filmpje kijken... Slaap lekker dames, fijn weekend he! Wellicht tot morgen!
Vraag ik me dan weer af hoe je zo´n kous aan gaat krijgen met je steeds dikker wordende buik.... Hier geen plannen vandaag, al hoe wel het jeukt en ik weer wil sjoppen hahahaha... Maar even kijken. Volgens mij is het heeeeeeel koud buiten. Ik zag 2 graden staan toen ik de pc open deed....
goeiemorgen meiden! Heerlijk geslapen weer hier en voel me wel goed eigenlijk. Gisteravond kwam toch weer die continue buikpijn opzetten en gelukkig "maar" 1 harde buik. Dat is wel sterk verminderd, gelukkig maar. Zo even bellen naar het zh of ze de uitslag al hebben! @Dtje: ooh jaa jullie hadden offerfeest! Was het gezellig??? Je moet donderdag weer naar de vk? Ik blijf nu gelukkig heel stabiel in gewicht. Er was 2 kg af na vorige week dat ik me zo beroerd voelde en die zijn er nog steeds af. Vind het wel even mooi zo dat ik even stabiel blijf. Wat grappig wat je schrijft over dat je lichaam zich aan gaat passen als je 7-8 maanden zwanger bent... dat wordt nog wat dan Ik ben reuze benieuwd. Ik ben altijd wel een goeie slaper geweest, lijkt me vreselijk als ik niet meer lekker door kan slapen. Ik ga het onthouden hier Maar er zit idd wel wat in want als ons kindje er is... pff bereid je maar voor Ik lig idd heel goed ingepakt in bed, ben een echte koukleum. Heb het altijd koud! haha en die spontane acties van vriendlief kan ik vergeten, hij moet maar ver uit mijn buurt blijven Maar de vk zei van de week ook nog dat als die harde buiken blijven, seks niet verstandig is, dat kan nog meer aanwakkeren. Ik probeer het wel uit mijn hoofd te zetten de komende 4-5 maanden (al word ik echt gék van de dromen die ik erover heb!) Hoe ging dat bij je moeder, zo'n spatader wegspuiten? Schijnt toch een best pijnlijke gelegenheid te zijn?? brrr Heb je nog leuke plannen voor vandaag?? @Marlies: haha dat is een hele goeie ja... steunkousen staan er volgens mij ook om bekend dat ze sowieso al moeilijk aan te krijgen zijn omdat het allemaal zo strak is... Denk dat vriendlief hier maar een hele grote rol in moet gaan spelen! Doet ie ook nog wat Het is zeker koud!! Niet normaal! Heb de verwarming hier heel hoog gezet! En nog gefeliciteerd met je vader die net jarig is geweest Marlies! Dtje is morgen aan de beurt met manlief! Jij nog leuke plannen vandaag??
hmmz Net zh gebeld voor de uitslag... naam, geboortedatum en de vk zei: momentje, ik zoek het even op in de computer, dat kan ik zo zien. En toen opeens heel ernstig: "mag ik even uw telefoonnummer? Ik bel u zo terug." eeeh dat zit me dan niet lekker!
Hmm hoeft niks te betekenen krullie.. ik werk zelf op het secretariaat nierziekten en als iemand belt voor uitslag kijk ik altijd even, maar als ik niet zeker ben wat de uitslag is of het een positieve urinekweek is laat ik altijd de arts even bellen. Hopenlijk niks erg.. we horen het wel. Ik slaap de laatste twee dagen slecht. Weet niet goed hoe ik moet liggen. Eerst ging mijn linkerzij prima, maar nu ligt dat ook niet fijn en de kleine meid wordt dan erg actief. Op mijn rug krijg ik het benauwd haha en rechterzij is te hard, Denk doordat de placenta daar aan de voorzijde zit. Heb eergisteren een voedingskussen gekocht dus dat probeer ik vannacht wel uit. Verder gaat het wel goed . Baby's zijn erg actief, soms te actief vooral als ik wil slapen ofzo haha en als ik wil dat ze bewegen dan doen ze het niet. Nu al eigenwijsjes!
Nog steeds niet teruggebeld... "zo terug bellen" is niet een uur in mijn beleving maar goed... Ik had de vk aan de lijn, die geven normaal altijd de uitslagen door. Dan zal er wel iets gevonden zijn denk ik dan... nou ja beter dat er wel iets is gevonden waar wat aan gedaan kan worden dan niets... Thnx voor de opheldering Linss! Balen van dat slapen, wellicht dat het voedingskussen je kan helpen! Heerlijk dat je kleintjes zo actief zijn! En dan vooral niet als jij het wilt haha