Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie.... al nieuws? Misschien konden ze het zo snel niet vinden joh. Niet uitgaan van het ergste..... komt vast goed.

@Lins... bijzonder he? 2 kindjes te bewegen. Ik voel de voorste het beste. Die is ook heel actief. Happy our noem ik het dan maar. Was wakker tegen 5 uur en toen was de achterste ook wakker. Zo intiem in het donker. Ik en mijn kindjes in de buik.

Ben nog even net naar de Hema gegaan. Elk 2 paar spijkerbroekjes en een mooi blauw met wit gestreept vest. Zooooooo leuk. Helemaal los hierzo. Neem me elke keer voor dat ik vandaag niks ga kopen.... tjaaaa ik zie het gat in mijn hand met de dag groter worden. hahahaha, heeft iemand een stopmiddel???

In de eerste 2 a 3 maanden wil ik ze het zelfde kleden. Maar ja als er dan 1 spuugt heeft ie al wat anders aan...Maar het idee is er.

Verder met de andere meiden ook alles goed????

2. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Nu even soepje met stokbroodje kruidenboter eten.... hmmmmm I love it.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Good Morning Ladies!

Even n snelle post want ga zo de laatste boodschappen halen met m'n moeder voor t etentje morgen n nog even om n kaartje
    Verder niet heel veel plannen misschien nog op familie bezoek ivm offerfeest.. Maar zoals ik me nu voel hou ik t liever lekker rustig vandaag! Niet zoveel zin in drukte, gewoon lekker thuis met een filmpje ofzo!

Zou nog even zelf bellen Krullie
    Miss is ze t vergeten of werkt ze alleen in de ochtend en/of komen net de pauzes er nog tussen!
    Hoop dat j gauw weet hoe en wat!

Fijn dat j j wel beter voelt, en goed slaapt. Harde buiken ook minder, rust doet j wel goed!
    Dat j maar snel de oude mag zijn!

Ik kom later nog f kijken moet echt f opschieten nu!

Fijne dag allemaal!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nice outfits lies! En zeker intiem zo laat in de nacht!
    Ervaar ik ook zo voor t slapen en met wakker worden!
    Echt bijzonder :)

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nee nix gehoord nog! Grr! Bel rond half 2- 2 uur wel weer zelf als ik nog niet gebeld ben. "Zo" is geen 2 uur wachten!

Lekker Marlies, geniet van je soepje en stokbroodje!
    Leuk die kleertjes, ze hebben leuke dingen bij de hema he! Welke maten heb je gekocht?
    Ik heb aardig wat gekocht in maat 56 en hoorde gisteren van iemand dat haar dochtertje na 2 weken al maat 62 had... als dat bij die van ons ook zo zit, zal ze veel niet aankunnen. Tenzij ze idd spuugt ;)

Leuk hoor als je ze hetzelfde kleedt! Hoop ook dat je ze wel uit elkaar kunt houden!
    Tegen het gat in je hand heb ik helaas geen tips ;) Zeg ook steeds tegen mezelf dat ik er echt mee moet stoppen!

6. sunshineS1976

Hai Dtje!
    Veel plezier met je moeder!
    Hou je maar lekker rustig vandaag!

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ze zijn twee eiig dus niet identiek. Maar daarom kunnen ze nog wel heel erg op elkaar lijken...

8. sunshineS1976

Weet ik ;) Maar ze kunnen nog wel veel op elkaar lijken ;)
    You never know! Maar er zal dan vast wel iets zijn waarop je ze duidelijk kunt onderscheiden.

9. sunshineS1976

Ik ga zo maar weer bellen ;)
    Wil ook weten waar ik aan toe ben!

10. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hey lieve meiden!!

Wat een berichten toch weer. Ff kort want zo boodschappen doen.

@krullie: snap dat je je zorgen maakt maar grote kans wat linsiej zegt dat ze het moeten opzoeken. Maar zeker zelf nog een keer bellen anders blijf je wachten.... Fijn dat de harde buiken minder worden, lijkt me heel naar (heb t volgens mij nog niet gehad...?!) ga je maandag weer werken denk je??

@d en lins: balen van dat slapen... Maar helaas zo herkenbaar. Normaal een goede slaper, maar nu vaak plassen en kom daarna niet snel in slaap. Lig idd niet altijd lekker. Bij mij werkt t kussen super!! Veel minder last van m'n bekken en m'n buik is meer ontspannen. Echt heerlijk wat dat betreft.

@marlies: wat heerlijk dat shoppen hè?! Ik moet me ook echt zooo enorm inhouden. Vind t ook lastig hoeveel je in welke maat moet hebben, maar ja.... Eeuwige twijfelkont!

@lins: fijn dat je minder gaat werken. Ik draai echt niet normaal veel uren nu, snap niet hoe ik t volhou, maar het gaat wonderbaarlijk goed nog. Maar kom zeker aan de ruim 50 uur per week.

@eten: vnvd weer eens pannenkoeken eten, jummie!! Kan ik me nu al op verheugen!!

@marlies: wel fris buiten maar echt heerlijk. Winterjas aan en net heerlijk met de hond en een vriendin in t bos gewandeld, echt lekker opfrissen!!

11. sunshineS1976

Argh ze hebben gewoon geen tijd om even te kijken....
    daar kan ik weer niet zo goed tegen he... ik wil ook weten wat er aan de hand is! Kan weer bij de telefoon gaan zitten wachten...

12. sunshineS1976

Lekker pannenkoeken Caroline!!

Ik blijf maandag nog een dag thuis waarschijnlijk. Vervanging was al geregeld... wel makkelijk tot ik nou weet waar ik aan toe ben!
    Jij werkt ook nog steeds fulltime toch?

Fijne dag!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik kijk zo nog even tussen door Krullie! Ben ook benieuwd!

Welke Houding neem je aan Caroline met t kussen?
    Lekker hoor naar buiten!
    VNV kom ik bij jou eten! Mmmm pannekoeken!

14. sunshineS1976

Nou ik ben gebeld en ben niet blij met de uitslag.
    Er is niets, urine was helemaal schoon.

Ben ik mooi klaar mee dan. Ik wist zeker dat er wel een bacterie aanwezig zou zijn die de buikpijn en harde buiken veroorzaakte. Niet dus. Dus er werd ook net aan de telefoon gezegd; rustig aan doen dan... daar ben ik dan mooi klaar mee.
    Want het klopt wel... nu ik een paar dagen thuis ben heb ik maar enkele harde buiken in al die dagen gehad, ze zijn op 1 hand te tellen.
    Maar wat nu dan... pfff

Wat is rustig aan doen... heb de afgelopen dagen niets gedaan. Ja één keer de vaatwasser in- en uitgeruimd en gekookt en toen had ik buikpijn... moet toch niet zo zijn dat ik niets meer kan doen nu he de komende 17 weken...

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nee dat niet Krullie maar denk voorlopig wel beperkte activiteit
    Voor je eigen bestwil en dat van je kleintje
    Miss moet je ff je vraag bij februari mama's deel twee plaatsen en naar mij verwijzen zitten nl een aantal in t zelfde schuitje en die kunnen er meer over zeggen!

En beter dat er juist geen bacterie is. Kun je ook goed veel pijn aan hebben en beroerd van zijn plus moet je aan de medicatie en dat doe je waarschijnlijk ook liever nie!

Dikke knuffel voor jou!

De boodschappen zijn allemaal in huis!
    Nog n een hele organisatie voor zoveel mensen maar wel gezellig!

16. sunshineS1976

Is het diner morgen Dtje??? Bij jullie thuis?

17. sunshineS1976

THnx voor de tip Dtje, heb mijn vraag inmiddels in het februaritopic geplaatst! Hoop op reacties!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoop ik ook lieverd!!!

Ja morgen maar bij m'n moeder die heeft meer ruimte!
    Ze heeft flink uitgepakt dus t beloofd en heus vreet festijn te worden!
    Zijn allemaal flinke eters dus dat belooft wat haha

Ook heb heeft ze een mooie taart met z'n naam en gefeliciteerd erop besteld en allemaal lekkere zoetigheden waaronder Baklava ed

Baby zal wel door t dolle heen zijn morgen :)

19. sunshineS1976

Oooooh wat leuk Dtje!
    Dat wordt echt gezellig morgen :D:D
    Je eet je vast tonnetje rond ;)

Ben dol op al die heerlijke gerechten als baklava! Ik heb ook veel allochtone leerlingen en met verjaardagen nemen ze ook allerlei zelfgemaakt lekkers mee. Zo heerlijk altijd! Heb vaak recepten van ze gekregen, maar krijg de smaak nooit hetzelfde!

haha ben benieuwd of jullie kleine man op al die drukte gaat reageren!! Hoe oud wordt je man by the way?

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hij is nog n broekkie hihi 27!
    Ik ben "al" 29!

VNV om 00.00 geef ik m z'n kaartje
    Lief kaartje gekocht met een link naar de verassing en allemaal lieve woordjes van baby naar papa..
    Kreeg natte ogen van m'n eigen woorden Hahaha
    Ook zo n tut he

Net lekker Chinees op bij moeders n ga zo lekker ontspannen bij moeders in t ligbad! Heb t n beetje in m'n rug dus das wel lekker denk even!

Wat een lieve leerlingen heb je! En wat lekker allemaal he!
    Wij halen t zelf meestal gewoon in de winkel ben niet zo een bakker!

Wat heb je nog gedaan vandaag?
    Hoe voel je je nu?
    Heb je nog iets lekkers op?

Deel Deze Pagina