Dat plusje heeft idd met vrienden te maken, las ik ergens anders op de site. En ook ik ben 37 hoor maar ook mij schatten ze jonger. Jaar of 32. Ik ben 38 als de beebs komen..... anders gaat er hier iets vreselijk fout hahaha.... Het regent hier vandaag kadootjes. De dochter van mijn vriendin had van haar eigen centjes bij de action wat gehaald. En een andere vriendin kwam met zo´n kartonnetje vol met heeeeeeele leuke dingen. Allemaal van de hema. Had ik vanmorgen hele leuke vestjes gekocht heb ik nu puur toevallig de mutsjes en slofjes er ook bij. En kaarten he? Het houdt niet op... 19 stuks al.... Zo leuk. Hier vanaaf aardappelpartjes gegeten met frikandellen hmmmmm en appelmoes. Zo lekker voor een keer. En stoofpeertjes vla als toetje. Morgen maar weer wat gezonder eten. Maar volgens mij vinden de beebs het wel lekker. Het krioelt lekker in de buik. Nog steeds geen echte schopjes maar kan nooit lang meer duren denk ik. @krullie aan de ene kant mooi dat er niks uit is gekomen maar ja, wat dan. Als ik jou was zou ik nog mooi wat langer thuis blijven. Nu gaat het goed, dus de rust die je pakt doet je goed. @Dtje, lekker morgen.... ach je eet toch voor twee... @iemand die pannekoeken ging maken hahahaha... met heeeeeeeeel veel stroop graag, dat het er af druipt... water loopt me in de mond. Ga zo lekker voor de tv hangen.... komt er nog wat op? Ik hou van holland toch? Lekkere simpele tv. Daar gedij ik het beste bij hahahaha....
Hai Marlies! 38 als de beebjes komen, mooie leeftijd toch! Fijn dat je ook jonger wordt geschat! Toen ik 20 was wou ik altijd 30 zijn, maar daar kom ik nu toch wel een beetje op terug Superleuk weer al die kaartjes en cadeautjes! En wel heel toevallig dat je nu ook bijpassende mutsjes en slofjes hebt! Blijf maandag nog thuis, dinsdag is er een etentje ter ere van afscheid van een collega. Wel van plan daar heen te gaan. En woensdag rustig beginnen, misschien met een half dagje ofzo. Ik hou van Holland is best geinig! Nog simpeler: Van je vrienden moet je het maar hebben, begint over 10 minuten op sbs Over iemand die onder hypnose wordt gebracht en de gekste dingen mee maakt, erg geinig wel Wij gaan een thriller/actiefilm kijken op Film 1, schijnt een goeie te zijn met Nicolas Cage! Er komen trouwens nog wel wat leuke films op de reguliere zenders, maar zijn al wel oud en bij bijna iedereen bekend. The Green Mile: prachtig! Rat Race: simpel, maar schitterend. Ik hou wel van die humor
Tadaaa banner weg! Lukte niet om een ander te plaatsen...zal wel door de ipad komen.... Ik zal zsm een nieuwe plaatsen want dit is maar saai... Oja sorry...wel gelezen maar bij ingeschoten... Het kan idd zo zijn dat je baby geen fles wilt en dan zit jij dus met de gebakken peren! Je kan na een tijdje, ik weet niet meer precies hoelang (6wkn?) je melk kolven (sowieso handig om te oefenen) en dat in een flesje aanbieden. Ons zoontje had hier niet echt problemen mee, maar sommige kindjes willen gewoon liever mama! Een fles ruikt toch anders dan mama's borst tenslotte... Moet wel zeggen dat wij deze fles hadden Flesvoeding < Natural Touch En niet een "gewone" van bv kruidvat, misschien dat dat wat heeft geholpen. Op deze site staat veel info Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding. (daar vind ik sommige dingen wel wat ver gaan hoor...) en kijk eens of er een lactatiekundige is in de buurt die je kan bellen als je omhoog zit!
Ooh we zijn even oud marlies! Kijk das fijn! Ik ben net 38 als ik moet bevallen trouwens, of beebje moet een paar weken eerder komen
Haha wat is er een hoop gepost terwijl k even aan t badderen was Manlief is nu ook hier en we gaan toevallig ook die film kijken Krullie We hadden ook film 1 maar hebben t opgezegd omdat we meer dvd's keken en wat er op film 1 op een gegeven moment kwam was alleen maar herhaling en weinig nieuw Maar nu is t geloof ik wel weer leuk Ik wens jullie allemaal n fijne avond!!! Lekker lui op de bank en genieten van de rust, films, programma's en lekkers! Ik zal na t weekend weer uitgebreider antwoorden hoor Zit nu bij mama en de film komt ook zo! + to All my friends Hahaha
Jaja wij kleppen wel hoor @geboortekaartjes, ben nu kaartjes aan t bekijken dankzij de tip van krullie en manlief zal straks ook een poging doen jiehoeee Maar voor ons is t soms wel lastig omdat sommige site dus al echt aparte jongens of meisjes kolommen hebben ) Wilde wel even zeggen dat sommige kaartjes nog wel in elkaar gevouwen moeten worden en dat je daar niet altijd zin of fut voor hebt zo na de bevalling....dat was ff de de tip van armande Marlies, ik dacht dat jij dat kaartje had gepost, vrienden van ons met een tweeling hadden van dezelfde serie maar dan met de bolderkar. Cute kaartje vooral met de kat erbij!
Ik zag er ook 1 met 2 piraatjes erop. Heel cute ook maar bij het zien van de kat...... het klopt gewoon. Hij is tenslotte onderdeel van het gezin... Ik heb een krukje voor de bank staan voor voetenbankje met kussen erop.... ging even plassen en ja hoor... drie maal raden wie er nu op ligt te slapen....eh te snurken.... zucht!
Zo er is gisteren weer lekker veel gekletst!! @krullie fijn dat er geen bacterie gevonden is!! Lekker je rust pakken zodat het nietterug komt!! @caroline wooow 50 uur in de week, hoe hou je het vol. Ik ben echt helemaal gesloopt na een week werken, dus ben blij dat ik nu verder mag minderen.. Heb gelukkig ook geen harde buiken meer gehad en gaat verder goed, op het slapen na.. Op mijn rug slapen kan ik helemaal niet. Op mijn zij ging tot 4 dagen geleden prima met een stukje dekbed eronder, maar nu al paar nachten dat ik mijn draai niet kan vinden. Vannacht van 12 tot 5 doorgeslapen en toen werd ik wakker omdat ik moest plassen en niet lekker lag. Op mijn zij slapen is moeilijk geworden omdat die buik zo strak zit en dan zwaar voelt als ik op mijn zij lig. Nu met het voedingskussen erbij gaat het beter! Had hem vannacht tussen mijn benen en stukje onder mijn buik.. Hihi en toen ik wakker wer vannacht had vriendjelief hetbeindstuk tussen zijn voeten liggen. Toen ik eindelijk lag kreeg ik een bloedneus, fijn, dus weer naar beneden doekjes halen haha.. Half uurtje later kreeg ik verschrikkelijke kramp in mijn kuit. Gelukkig daarna wel weer even in slaap gevallen. Ik heb qua kleertjes nog maar een setje gekocht voor ons jongetje. Gewoon omdat ik de laatste tijd geen puf heb gehad naar stad te gaan. Geboortekaartje hebben wij ook al uitgezocht, maar willen nog een reservekaartje voor als de baby's echt te vroeg geboren worden, want dit kaartje is met foto.
@linsiej: wat vervelend dat je zo slecht slaapt,maar met t kussen wel echt lekkerder hè?! Tja, 50 uur.... Ik vind t zelf ook wel pittig hoor. Aanstaande week nog erger, ook nog 2 avonden van werk (informatieavonden). Zie ik wel tegenop want heb de avonden hard nodig om bij te komen. Maar ja, we zien het wel weer. Voor dat shoppen heb je nog tijd zat! En je krijgt vast ook nog van alles. @babykamer: weet iedereen al een beetje wat ie op de muren doet? Ik weet wel dat ik de kamer heel rustig wil houden... Nu een beetje het idee om 1 muur heel licht mintgroen te doen (beetje de landelijke kleur) en op een andere muur op Canvas het geboortekaartje. Die moeten we alleen nog wel uitzoeken, maar ik begin een idee te krijgen hoe ik t wil! Pfff maar wat een keuze.... Whaaaaaa!! Verder zijn alle meubels wit in landelijke stijl (bopita dido kast en ledikant, maar eerst een super wieg gepimpt en vanuit de familie). De commode (hennes) wit vd Ikea: lekker groot! Nu nog een fijne stoel waarin ik kan voeden en daarna voorlezen.... Tips zijn altijd welkom Fijne dag allemaal!! Heerlijk weer buiten iig!!
@Dtje: gefeliciteerd met je mannetje Maak er een supergezellige dag van vandaag en eet je buikje maar lekker rond Wij hebben ook op het punt gestaan om Film1 op te zeggen hoor, we hebben de afgelopen 5 maanden niet gekeken om wat jij ook zegt; niets bijzonders, niets nieuws, veel herhaling. We wilden het bijna opzeggen, kost toch wat geld elke maand, maar nu wordt het weer leuk. Maar dat is altijd rond november, want dan hebben ze de jaarlijkse actie weer he: 3 maanden voor 5 euro per maand en daarna kun je het gewoon opzeggen. Dat zouden jullie ook weer tijdelijk kunnen doen Ik wil het de komende maanden nog wel houden, zeker als ik straks minder moet gaan werken. Moet wel mijn dagen een beetje doorkomen op de bank @Armande: ooh kaartjes nog vouwen? Dat staat er dan apart bij vermeld neem ik aan? Eens even kijken dan. Dat is niet zo handig nee! Moeten gewoon kant en klaar geleverd worden natuurlijk. In de envelop, adressticker en postzegel erop en klaar. Idd veel kaartjes al specifiek voor jongens of meisjes. Maar kun je er dan geen twee reserveren en zodra je het weet een keus maken. Dat kan toch ook wel? @Marlies: geweldig toch dat kaartje, dat het zo klopt! Moet gewoon zo zijn Nog leuke plannen vandaag? @Linss: inderdaad mijn rust maar pakken. Ga woensdag, donderdag en vrijdag gewoon werken en het voor mijn doen maar heel rustig houden. Even kijken of dat gaat. Zodra ik buikpijn en harde buiken krijg weet ik genoeg eigenlijk en moet ik maar gaan minderen. Fijn dat jij geen harde buiken meer hebt gehad! Net als hier... Rust doet ons lijf dus gewoon goed, we hebben het nodig! Vervelend dat het slapen niet zo lekker gaat, dat wordt alleen maar lastiger denk ik naarmate je buik groter wordt! Fijn dat het beter gaat met het voedingskussen! Ik vind het nog niet zo geweldig, vind het ook vooral een megagroot ding! Fijn die bloedneus.... extra vitamine C tot je nemen is de tip daarbij! Dat versterkt de wanden van je aderen waardoor je minder snel een bloedneus krijgt. Kleertjes kopen komt straks wel weer, hopelijk houd je meer energie over als je minder werkt of bent gestopt straks met 28 weken. Hier gaan we vanmiddag naar mijn schoonzus met haar kleine van nu 8 maandjes. Eens kijken wat we van hun kunnen gebruiken aan babyspullen! Dan hoop ik de uitzet snel compleet te maken hier! Fijne dag meiden! X
@caroline, wij hebben ook mintgroen op de muur gedaan!! Echt toevallig! Ik had op een amerikaanse site zo'n mooi kamertje gezien dus dat apen we een beetje na En ook witte barokachtige meubels (hadden we nog) en een bruinige muur waar ik ws een tak op ga schilderen. Gordijnen van kant met een geschulpte rand. Happy!
@krullie, wij moesten toen het kaartje alleen dubbelvouwen, nou ja das de moeite niet natuurlijk Maar sommige kaartjes hebben een kartonnetje of lintje eraan met bv de naam. Of een plastic kaartje er omheen. Mijn vriendin was bevallen en had een keizersnee gehad, zat nog onder de morfine en toen hebben haar schoonmoeder en ik al die kaartjes in elkaar zitten vouwen...dus vandaar!
@Caroline: dat vind ik echt 1 van de moeilijkste dingen: de muren in de babykamer! Meubels en wat accessoires hebben we nu ook al: witte meubeltjes en een witte schommelstoel (hebben we gekregen) en een roze hemeltje en lakentje enzo. Ik wil het ook niet te druk maken en het vooral kleuren met accessoires en bijv ook een leuk kleurtje aan gordijnen en een vloerkleedje ofzo. Drie muren zijn nu een mooie cremekleur en 1 muur willen we behangen. Maar wat.... pff! We hebben al gekeken maar tot nu toe nog niet echt iets waarvan we zeggen: that's it! Maar misschien dat het ook wel mooi is om die lichte muren toch een tintje te geven, grijs of bruin ofzo, omdat de witte kast en commode anders ook zo in het niet vallen... Ik heb ook niet echt gevoel voor stijl moet ik zeggen wat dat betreft Dus moet nog maar meer ideeën op gaan doen in babyzaken en maar gewoon iets kopieren
Ik vind groen/mintgroen wel gaaf! Tot nu toe 1 behangetje gevonden waarbij we zoiets hadden van: op zich wel leuk! En dat was mintgroenachtig met hier en daar een vlindertje.
haha ok, duidelijk! Niet erg handig nee... dacht dat alles kant en klaar geleverd werd joh Ons kaartje is wel lekker simpel wat dat betreft. Misschien dan alleen vouwen, maar das nog wel te doen denk ik
Dankjewel Krullie! Ik zou even willen antwoorden maar dat kan ik pas morgen! Moet echt zo weg ivm voorbereiding! Jullie ook allemaal n fijne middag!
Hier ik ook even snel, ga zo naar een vriendin. Maar hier de baby kamer in aarde tinten met nu een beetje blauw. Nog niks aan de muur, ben ik nog niet over uit. Maar misschien op de bruine muur waar de bedjes komen te staan een goud kleurig kroontje boven hun bedjes. Nog even brainstormen... @lins wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Hier gaat het op het moment wel aardig op het vele plassen en gekke dromen na. @dtje fijne dag en gefeliciteerd met hubbie. @all tot later!!!