Ook weer een berichtje van mij! Hier alles goed. Wo of do geellig naar babydump eindhoven de rest van de spullen kopen ! Verder odit moment vaginale schimmelinfectie.. Erg rot. Hebben jullie ook soms een hele gespannen strakke buik? Soms gewoon het gevoel niet rechtop te kunnen staan. Buik voelt verder niet echt hard aan..
@Caro: zeker weten dat je verdoving mag?? Ik vind dat toch heel eng om te doen hoor! Stel je voor dat... dat vergeef ik mezelf nooit. VOrige keer had ik trouwens ook 20 spuiten nodig voor ik niets meer voelde... vrees grote vrezen wat dat betreft. Leuk idee voor de babykamer, zo'n kleurvlak achter de commode! Geniet van je bad, heerlijk ontspannend! Heb je wel verdiend! @Babykamer: vrijdagaaf gaan we weer op pad, zoveelste poging, voor behang/verf. Maar ik vind het zo moeilijk om zelf iets te kiezen en heb nog geen leuk voorbeeld gevonden wat ik zo kan kopieren... Wil graag iets van een roze/paars behang op 1 muur en dan de drie andere muren een andere kleur. Vriendlief zit te zeiken dat die andere muren wit blijven, maar dat vind ik niets met witte meubels eigenlijk... Ik zat te denken aan grijs/zilver/bruinachtig... is dat mooi bij 1 roze wand? Of is het te donker om alle muren op die manier in te kleuren...? Vind het echt supermoeilijk!
Leuk Linss! Wat moet je nog allemaal hebben aan spulletjes? He vervelend zo'n schimmelinfectie... hoe weet je dat? Bij de ha geweest? Zijn die strakke buiken ook niet soort van harde buiken dan?
Haaai Krullie Ik dacht zaterdag ook heel even t zal toch niet Had ook ineens last van m'n kies maar t was de zelfde avond nog over gelukkig hoop maar dat t weg blijf en bij jou ook weer weg trekt T kan ook met t gevoeliger wordend tandvlees te maken hebben.. Miss een zachter borsteltje proberen ook! Fijn dat t beter ging vandaag! Zou heel hoe kunnen dat t een combi van een groeispurt blaasontsteking was Gelukkig heeft de kuur iig z'n werk gedaan en hopelijk blijft t zo goed gaan! Hou t gewoon goed in de gaten en luister goed naar je lijf! Hebben de pizza's gesmaakt? Welke had je? Hier ook heerlijk gegeten nog n lekkere salade gemaakt van oa rucola en diverse slasoorten cherry tomaatjes feta beetje oregano azijn en olijfolie M'n mama had ook verse gevulde koeken mee van de Ah en heb er net gewoon twee op bij gtst! Zijn ook zo lekker knapperig en dan zacht van binnen! De zaal was bijna vol idd! M'n schoonzus moest om 6.45 op Nou dan heb k nog niet eens m'n ochtendplasje gedaan Hahaha Vreselijk! Had t niet getrokken hoor! Ben nu weer beetje slaperig aan t worden en ook beetje last van m'n onderrug maar verder gaat t goed Kleintje reageerde lekker op de koeken weer zo grappig Wanneer moet je weer naar de psych? Ja ben ook fan hoor! Ben erg benieuwd! Ja dat gezwijmel is om bij weg te zwijmelen he Heel die film maakt Robert om op te vreten hihi Zijn nu weer bezig met deel 1 zeg maar, leuk om terug te kijken Ik ga f kijken of er nog gepost is door jullie!
Had al zo n gevoel dat er is geschreven! Caroline geniet lekker van je bad! heerlijk met chocolade erbij Mmm.. Heb je een rustig weekend voor de boeg? Zeker een ander ritme maar dat zal vanaf volgend jaar wel anders zijn hoor Stomme voor de hand liggende vraag waarschijnlijk maar wat is een letterbak? Krullie ik vind roze met zilver wel een hele mooi combi hoor! Bijv een witte muur opleuken met zilvere en roze accessoires Zilver kroontje ook heel schattig.. Je hebt van die schattige zilveren roze badeendjes Ook lichtblauw n zilver En had dat ook nog overwogen Is mooi met witte meubeltjes Zilver motief behang is ook heel mooi hoor! Maar als j zo n kleurrijk rio schilderij hebt is dat nie zo mooi denk weet nie in elke kleuren t wordt geverfd? Als ik dat weet heb ik Miss nog wel n paar ideetjes
Hai Dtje! Robert is leuk om naar te kijken, mysterieuze jongen, maar ik kwijl toch echt bij Jacob Jeetje dat jouw zus dat trekt joh! Tegen de tijd dat ze in dr bed lag, moest ze er al weer uit! Die zal wel gesloopt zijn nu! Deel 1 is super idd! Vind 4 ook erg leuk! Heel dat trouwen en zwanger zijn enzo en eindelijk vampier is toch wel een beetje de kers op de taart! Oooh verse gevulde koeken... zooo lekker! En twee maar liefst haha, eentje extra he voor jullie manneke Hij heeft er zo te lezen ook van genoten Ik had een lekkere tonijnpizza, heerlijk! Heerlijk zo'n salade, heb ik vanmiddag ook op op school. Kun je de lekkerste salades in de schoolkantine bestellen. Wel erg fijn! Thnx voor de tip... kan nu ook even komen door gevoeliger tandvlees idd... ik hoop daar maar op! Net als bij jou... ben niet bang voor de tandarts, ben er altijd met 5 min weer weg, maar wel als er iets moet gebeuren! Fijn dat het verder goed gaat met jou Beetje slaperig aan het worden is goed! En een beetje last van je rug... misschien maar lekker alvast in bed gaan liggen? Moet aanstaande dinsdag weer naar de psych! Fijn, want ik heb er echt wel wat aan, ben nu door die meditatieoefeningen echt veel rustiger geworden wbt mijn angst. Echt raar, ben niet zo zweverig, maar het schijnt echt te helpen! Heb ook de arbo-arts gebeld en daar de 13e november een gesprek mee. Kon niet eerder. Denk dat het misschien wel erg fijn zou zijn om halve dagen te gaan werken! Wanneer moet je weer naar de vk?? Vanaf 24 weken moeten we elke 3 weken toch op controle? Ik mag maandag weer, ben benieuwd. Ik duik nu mijn bedje in...moe en morgen weer vroeg eruit! Lekker slapen Dtje, hopelijk is de beginnende rugpijn morgen weg!
Ik vind roze met zilver ook wel wat.... leuk wel ja...witte muur met zilveren schildering of kroontje ja, leuk! Ja dat schilderij wordt natuurlijk blauw/lichtpaars achtig... want die papegaaien zijn blauw Dat is wel weer lastig haha
Misschien moet ik het meer in de paarse kleuren zoeken dan... al heb ik al veel roze accessoires... Moeilijk! Nou nog een paar dagen om inspiratie op te doen... wil het toch wel snel op de muren hebben hoor! Trusten! X
O maar dat wordt gewoon heel mooi hoor! Zou dan Miss de muren idd rustig houden en lekker de kleuren uit t schilderij ook terug laten komen in de accessoires! M'n schoonzus heeft ook witte meubels en witte muren en een lichte vloer maar alles opgeleukt met veel muurstickers van oa Winnie de pooh! Zo zo leuk en ook veel kleur! Jacob heeft ook zeker iets Ze kijken lekker weg hihi Deel vier is super! Heb m op dvd en m twee x ik bios ook gezien! Ze doen hier voor de première een mini marathon van de laatste en een na laatste! Ga ik ook wel heen! Hihi O wat een lekkere pizza! En wat super dat je zulke lekkere salades op j werk kunt eten! Kom je toch aan je vitamientjes he! Ik moet morgen om 14.30 weer naar de vlos en vrijdag de echo Fijn dat j baat hebt Bij die oefeningen! Super! Goeie zet geweest om te gaan! Miss duurt t idd nog wel f voor j terecht kan maar aan de anders kant Twee weken zijn zo om en zo kun je aankomende weken wel een goed beeld krijgen mbt hoe j er voor staat! Of de klachten echt alleen maar te maken hadden met j blaasontsteking en een groeispurt of evt toch door t werken En dan zijn idd halve dagen werken Miss wel n goede optie! Heb n lekkere hoekbank dus lig lekker met m'n beentjes onderuit Ga twilight Deel 1 afkijken! Slaap lekker en succes morgen!
@krullie: verdoving mag echt, wel even aangeven dat je zwanger bent, maar hopelijk is het niet nodig!! Ik moet zeggen dat ik persoonlijk van een rustige babykamer hou. Bij ons blijven 3 muren wit, 1 licht mintgroen en dan onder die letterbak een stuk mintgroen. Het enige wat iets opvalt wordt een canvasdoek met de afdruk v t geboortekaartje (maar die zal ook niet heeeeel druk worden en iig iets met mintgroen en roze). De assecoires worden voornamelijk roze. Ik zou dus eerder kiezen voor wat je vriend zegt, want behang is vaak al druk (en t advies is ook een rustige babykamer om overprikkeling te voorkomen). Heel lichtgrijs is ook mooi, staat heel mooi bij roze of lila en is niet heel druk. Maar je moet vooral doen wat jullie samen leuk vinden. Dat is zo persoonlijk! Succes met kiezen... Lastig hè?! @d: een letterbak is een een open kastje met verschillende vakken die niet even groot zijn. Staat nu in de folder van de karwei. Kan je ook googlen!
@lins:wat balen van die schimmel... Ik herken die gespannen buik die je beschrijft die idd een harde buik is. Mijn fysio zegt dat t bij mij mn buigspieren zijn die ik soms nog aanspan maar wat dus niet moet. Maar onbewust doe ik dit steeds.... Misschien bij jou ook wel?!
Net thuis. Was bij vriendin. Had ook kiespijn van de week. Was mijn tand vlees. Nu met zachte borstel gaat beter. Moet volgende week op controle. Ben als de dood maar vooruit. Volgende week maandag naar bekkenpeut. Donderdag gynaecoloog. En vrijdag tandarts. Je hebt er van die weken tussen. Ik ha slapen tot morgen. Sorry voor de type fouten. Telefoon hè ?
@marlies, wat bijzonder he dat ze zo reageerden! Ik zong bij mn vorige zwschap altijd n bepaald liedje en na de geboorte als mn zoontje onrustig was had ik t idee dat hij rustig werd als ik datzelfde liedje zong! @caroline, ik wilde vanmorgen direct de ha bellen. En wat denk je? Tis weg! Hele nacht nog last van gehad en zelfs na een drukke dag vandaag nergens last van! Echt gek.... Heb trouwens de hele nacht met mn benen op kussen gelegen dus miss dat t daardoor komt. Heb wel een voorgevoel dat t nog wel eens terug kan komen. Heb trouwens t idee dat onze babykamers een btje dezelfde stijl krijgen. Leuk die letterbak! @linssiejj, jaaaa dat herken ik helemaal! Heb er al n aantal weken last van en op momenten dat ik blijkbaar teveel heb gedaan of niet op tijd even ben gaan zitten. Het voelt alsof mn lijf te lang is voor mn buik, alsof ik huid te kort kom, maar dan binnenin. Is t nog te volgen het liefst sta ik dan voorover gebogen. Het is geen harde buik, want die voelt bij mij zo hard als n basketbal. Het verdwijnt trouwens als even rust heb genomen. @krullie, ter inspiratie heb je nog gekeken? (heb ik ongeveer 1000 berichtjes geleden eens gepost) en wij hebben onze inspiratie van Project Nursery | Inspiring Baby Rooms, Nursery Design Ideas, Kid Bedrooms, Children's Room Decor, Baby Showers, Birthday Parties echt een aanrader al zeg ik t zelf Truste meiden ik ga slapen!
Ja precies wat jij zegt marlies! Net of je huid te kort komt. Bij mij is het ook geen harde buik want dan is mijn buik van steen. Als ik me hand onder mijn buik hou wordt het gevoel minder, dus denk dat ik een stevige band om moet.
Maar dat van die buikspieren kan ook nog.. Ik sportte voor mijn zwangerschap 2-3x in de week en span dus vaak mijn buikspieren denk ik ook onbewust aan. Ik ga om 12 uur lekker even uurtje zwemmen, kijken hoe dat bevalt.
Ja idd als je je hand er onder houd als ondersteuning dan voelt dat prettig. (dat was ikke en niet marlies )Ik heb/had van mezelf hele strakke buikspieren, bij mn vorige zwschap was t soms moeilijk om de baby te voelen voor de vk. Nu voelen ze nog steeds strak, alleen zijn ze voor mijn idee na mn bevalling nooit meer helemaal op hun plek gekomen misschien dat het daarom nu zo aanvoelt, want bij mn zoontje had ik het niet! Of de combinatie met veel doen...
hahahaha ik denk al.... Ik herken het namelijk helemaal niet.... Heb nog niks meegemaakt met een harde buik ofzo. Ik heb weer meer last van mijn bil. Zou even strijken vanmorgen, maar moest het zittend doen. Niet meer leuk. En dan ook mijn onderrug erbij. Benieuwd bij de bekkenpeut volgende week. Het is naar donker weer vandaag helemaal niks aan. Heb gelukkig ook geen plannen, maar even een frisse neus halen zou niet verkeerd zijn. Morgen 22 week, voor mij nog max 16 te gaan... wow gaat snel hoor. Vooral met de feestdagen in het verschiet. Denk alleen dat de maand Januari voorbij kruipt.... De laatste loodjes meiden! Maar voor nu nog maar even genieten, kwaaltjes zijn vervelend maar we weten waar we het voor doen toch?
Haha ik was lekker wakker vanmorgen. Tja ik lees terug en dan wil ik nog weleens vergeten wie dat berichtje heeft geschreven.. Zwangerschapsdementie haha..