Ha meiden! Hier weer op mijn werk. Ben erg moe en niet zo lekker. Zou moeten lesgeven tot 4 uur, maar gaan we mooi niet doen. Ga er 2 uur van maken denk ik, kan ik thuis nog even mijn bedje in. Vanmorgen ook bij de ortho geweest. Nu moest ik tien minuten wachten! Heb er toch echt wat van gezegd hoor jammer dat ik geen weerwoord kreeg, ze boden excuses aan en hielden verder wijselijk hun mond. Jammer, had wel even lekker alles eruit willen gooien @Dtje: jij mag vanmiddag lekker de vlos! Veel plezier! Als het goed is moet je nu over 3 weken weer langskomen toch. En morgen de echo!! Hoe laat is die? Ben zo benieuwd naar de fotos van jullie manneke! Leuk zon marathon van Twilight!! Misschien ook wel leuk om daar heen te gaan! Wel een erg lange zit in 1 keer Leuk dat je schoonzus van die muurstickers heeft. Wou ik ook heel graag, maar gaat niet omdat de muren structuur hebben of hoe heet dat en niet glad zijn. Behalve die ene muur, maar daar willen we dus behang. @Caroline: bedankt voor de tips wbt de babykamer! Wil het ook rustig houden hoor! Een hemeltje, gordijntje en leuk vloerkleedje, verder geen tierelantijnen. Ik vind het wel wat om die muren gewoon wit te houden en wat dezelfde sjablonen (sterretjes ofzo) in zilver hier en daar erop te schilderen. Ook wel echt een leuk idee om het geboortekaartje terug te laten komen in de babykamer! @Marlies: je hebt een druk weekje qua afspraken voor de boeg volgende week! Fijn dat jouw kiespijn aan het tandvlees lag daar hoop ik ook maar op! Moet ook volgende week naar de tandarts, donderdag! Hoop dat het bij ons beiden mee gaat vallen! Voor de zekerheid vanavond even op zoek naar een goede mondspoeling voor tandvlees Vervelend dat die pijn in je bil en onderrug weer terug is! Het heeft maar even gewerkt balen! Tijd gaat zeker snel ik denk dat januari ook nog wel snel gaat, maar dat februari wel eens voorbij kan kruipen. We zijn officieel allemaal aan het einde uitgerekend. Stel je voor dat we echt moeten aftellen tot die datum en we net michelinpoppetjes zijn door het vochtvasthouden en alleen nog maar kunnen waggelen als een pinguin enzo dat wordt aftellen! @Armande: frappant dat het vervelende gevoel in je benen opeens is verdwenen ! Superbedankt voor de link!! Heb er net even op gespiekt en al een heel mooi kamertje gezien! @Linss: veel plezier met zwemmen! Heel goed voor je lijf, hoop dat je ervan ontspant!
@Krulli wat kun je ons lekker opbeuren over de laatste paar weken hahahaha.... Doe je rustig aan en anders nog maar wat eerder naar huis hoor. Geen gekkigheden! En o bah jij ook naar de tandarts...Ik kon al om half 9 komen. Ik zei laten we dat vooral niet doen. hahahaha... nu om elf uur. Lijkt me beter. Zal even aan de gyn vragen donderdag of ik wel of niet verdoving mag. Anders wordt het gaatje niet geboord! @Dtje... succes vanmiddag...
Volgens mij is mamaatje ook actief op een ander forum, of althans onderwerp of hoe noem je dat? Ik ga gauw ff verder ben taarten voor mn broer zn verjaardag aan t maken en er moet ook nog gelunched worden he?
Dag dames hoop bijgeschreven Heb maar heel f dus doe t uit m'n hoofd en vergeet vast de helft, sorry alvast! Armande; fijn dat de pijn weg is, Miss heeft t kussen idd wel geholpen. Hoop dat t weg blijft! Herken die gespannen buik klachten niet.. Vervelend! Lins hoop dat j ontsteking snel over is! Weet nu wat is Caroline! Super leuk! We krijgen allemaal prachtige kamertjes zeg! Ik moet eigenlijk ook n afspraak maken bij de tandarts maar stel t ook uit.. Ben er ook nie happig op, al dat gekl**t aan m'n gebit hihi En zeker dat er niks geboord word zonder verdoving! Ik stel als t nodig is om geboord te worden t waarschijnlijk ook uit tot na de bevalling! Hier ook ineens veel afspraken lies! Soms heb je idd van die weken dat alles tegelijk komt! Na de vlos om 16u nog naar de fysio! Dus jullie horen me later nog! Hier n rot nacht achter de rug. Met gespannen hoofd en nek spieren wakker geworden, lang wakker gelegen, vaak naar de wc en heel onrustig en naar gedroomd. Lag er voor enen al in omdat ik zo op was n dan toch niet kunnen Slapen Loop nog behoorlijk te snotteren n heb spierpijn maar verder zet t nog nie echt door gelukkig! Krullie; op tijd stoppen hoor! Lekker naar huis! Niks forceren! Tot laters lieve dames!
Goh heb eindelijk de uitnodiging voor de blije doos ontvangen Alleen is m'n inkt op en iedereen print altijd bij mij dus moet ik met allemaal omwegen ergens zien te printen.. Irritant!
Ff snel op werk stiekem tussendoor. Tip voor krullie: stickers werken op onze muren ook niet maar op Muurstickers of Muurteksten op de Muur? Mooi op de Muur! kan je de stickers als sjabloon bestellen!! Vnvd etentje (bah dat ook nog in deze drukke week, had manlief geregeld), morgen activiteit op werk... Dus zal denk ik pas in t weekend weer kunnen reageren....
Hey meiden! Poeh van die plannen om vroeg naar huis te gaan is toch niets terecht gekomen! Een collega heeft de laatste twee lessen overgenomen, dat was superfijn, maar ik had nog zoveel te doen dat ik dat toch maar even heb gedaan. Anders stel ik het weer uit en stapelt het werk zich alleen maar meer op. Morgen ga ik echt om 13u weg, lekker naar de kapper! @Caroline: waauw dank je voor die link van sjablonen Heeeeeel blij mee Veel plezier met etentje vanaaf! Hoop dat het gezellig wordt! Kan me wel voorstellen dat je er niet geweldig veel zin in hebt zou zoiets liever in het wknd plannen en niet door de week als je er de volgende dag vroeg uit moet. Maar het wordt vast gezelligen hopelijk niet al te laat! Wat ga je morgen op het werk doen? @Marlies: haha nee half 9 vind ik ook geen tijd voor een tandartsafspraak als ik verder geen andere afspraken heb! Ik moet om 9.15 en daarna weer naar werk doorsjezen. Goed dat je het na gaat vragen bij de gyn! Doe ik ook meteen bij de vk maandag! Niet vergeten zul je zien dat ze straks allebei iets anders zeggen Oh ja jij krijgt natuurlijk van al die babydozen 2 exemplaren!! Leuk! Ik heb er ook een aantal. Vind de blije doos wel het leukst van allemaal, veel bruikbare dingen!! Heb alles bij elkaar nu al iets van 16 newborn luiers. Toch een leuk extraatje! @Gaatjes boren: zonder verdoving heb ik ook de neiging om te zeggen hell no Maar om het gaatje dan te laten zitten tot februari/maart als ik er nu al last van heb (als het een gaatje is) is ook niet zo fijn. Heb gelezen dat ontstoken tandvlees ongezond is tijdens je zwangerschap en zelfs kan zorgen voor een vroeggeboorte in dat geval dan misschien toch maar laten boren en tanden op elkaar pff @Armande: taarten maken?? Leuk! Doe je dat vaker? Ben nog op zoek naar een trouwtaart En je woont volgens mij wel in de buurt he? We gaan trouwen in Renesse @Dtje: haha handig he dat je al die bonnen moet uitprinten heb het liever via de post! Wij hebben geen printer meer omdat het met al die softwarevernieuwingen (xp, vista, 7 en nu windows 8) niet meer bij te houden is en die dingen niet voor alles compatible zijn! Hebben er al 2 weg moeten doen omdat we ze niet meer op onze nieuwe laptops geinstalleerd kregen. Als ik moet printen doe ik het wel op mn werk, met die bonnen ook gedaan. Moest toen wel heel snel naar de printer rennen, dat niemand anders ermee vandoor ging en de bonnen zag! Zwangerschap was toen nog niet bekend Hoop dat alles goed was bij de vlos! En naar de fysio ook nog! Lekker druk! Je kunt maar beter toch naar de tandarts gaan hoor voor controle! Wie weet valt het mee en is er niets aan de hand! Goede gebitsverzorging is wel belangrijk als je zwanger bent. I know, ik zit er ook niet op te springen maar miss wel verstandig. Fijn dat je kwaaltjes niet naar de griep zijn gepromoveerd! Zit je helemaal niet op te wachten nu! Balen van zon nacht dat heeft een behoorlijke impact! Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen! Hoop niet dat het leidt tot migraine! Wij gaan weer de wekelijkse boodschapjes doen hier en daarna weer naar oma. Ga het niet al te laat maken, ben echt gesloopt. [FONT="]Fijne aaf meiden! [/FONT]
Weet iemand trouwens dit over de ziektewetuitkering tijdens zwangerschap: Als ik nu gedeeltelijk in de ziektewet ga, zeg maar voor de helft, 21 uur, dan krijg ik 100% toch uitgekeerd? Wordt dan ook gewoon mijn dertiende maand opgebouwd en telt het ook gewoon mee voor je vakantietoeslag of krijg ik dan straks lagere bedragen? Kan het niet zo duidelijk op internet vinden!
Deze kamer zag ik op de website die Armande als tip gaf! Vote: September Room Finalists | Project Nursery Vind hem prachtig! Namaken lukt niet echt, we hebben niet zulke mooie muren en plafond enzo Maar wil die kleuren wel zo imiteren, prachtig dat grijs/zachtrose en wit...! Wat vinden jullie? En dan op de grijze muren in witte letters de naam op te hangen boven het bedje, een mooi sjabloon erbij ofzo en een wit hemeltje... eens kijken of we morgen iets van behang kunnen vinden wat een beetje in dat plaatje past, rustig behang!
@Krullie ik heb geen last meer van die kies. Vraag het donderdag wel even na en als de tandarts ook akkoord is dan mooi in Maart. Mijn vriendin heeft ook die tandarts en die stelde bij haar al voor dat ze na de bevalling terug kwam. Tandvlees is inderdaad belangrijk in de zwangerschap. Ik had een maand voor ik zwanger raakte een afspraak bij de tandarts en toen vermoedde ik al dat ik zwanger was ( maar was niet zo ) Toen zei ze al... zorg dat je je tandvlees zo gezond mogelijk blijft. Nou ik doe mijn best, ik poets, flos, stoker en gerbuik voor tandvlees tandpasta en mondwater. Dus ja... Heb net mijn eten op, zo even omkleden want ik ga met mijn hartsdinnetje de stad in. Wedden dat ik niet met lege handen thuis kom? Het gat brandt al weer in mijn hand. Er moesten een paar dames naar de vk toch? Alles goed meiden? Fijne avond!
Mmm ik moest eigenlijk ook nog naar tandarts twee oude vullingen vervangen door nieuwe, maar uiteraard niet zonder verdoving. Ik had aan mijn gyn gevraagd of verdoving mocht en zij gaf aan lever, niet maar wanneer er een onsteking of iets anders aan je tanden is wat erger zou kunnen worden dan wel. Beetje vaag dus.
Hello Ladies! Was ik weer! Toen ik thuis kwam eerst f lekker gedouched en gegeten! Was k aan toe.. Ik zat er f doorheen na de verloskundige Alles is in orde hoor met ons beebje, hartje gehoord, baarmoeder goed gegroeid, bloeddruk in orde en weer aangekomen, totaal nu 6.5 kg in 23.5 wk. Jullie? Ben t ff kwijt? Vroeg nog even wanneer ik weer moest bloed prikken ivm Zwangerschapssuiker, ook omdat ze vorige x aangaven dat t voor mij ook vooral belangrijk is ivm een verhoogd risico omdat m'n vader diabetes had Kwamen we vanzelf op z'n overlijden en ze vroeg allemaal door ook over therapie ed en was daar zo niet op voorbereid Toen k in de auto zat brak k, moest zo huilen en wist niet meer wat ik nou allemaal precies had gezegd t was echt even of iemand t gesprek daar van me overnam, voelde me echt vervreemd van mezelf zeg maar hoorde mezelf maar praten maar hoorde niet wat ik nou eigenlijk zei Jullie zullen ook wel denken! Haha maar t kwam zo hard bij me binnen Met dikke ogen bij de fysio aangekomen en t maar even besproken en t heel prettig dat die afspraak juist erna volgde Ik moet nu volgende week maandag en donderdag weer Echt fijn! Thuis een warme douche genomen met een lekker badschuimpje en net lekker gegeten; Toscaanse aardappeltjes, gepaneerde visfilet met chili saus en bloemkool/brocoli Jullie? Krullie; mooi kamertje zoiets bedoelde ik ook idd! Heel mooi die kleuren combinatie! Lief van Caroline dat ze een link stuurde met muurstickers voor minder gladde muren. Nog niet gekeken naar de stickers! Ben benieuwd! Je plannen klinken super! Zo komt t wit van je meubeltjes ook weer terug. Mi like! Hopelijk toch een fijne gezellige avond Caroline! Wat voor keuken? Eten is altijd lekker maar kan me voorstellen dat je liever nu een avondje thuis bent in zo n drukke week! Wat staat er morgen op de planning? Krullie; kan je niet helpen met je vraag mbt de zw Ik ging volledig in de ziekte wet en kreeg volledig betaald maar m'n contract liep na aantal maanden af en toen ging t via t UWV en bereken ze weer t dagloon op basis van t afgelopen jaar (en daar 70% van) en had geen volledig jaar gewerkt dus is geen jackpot T lijkt me dat je volledig betaalt krijgt want als je je 100% ziek zou melden is dat ook zo.. Op een gegeven moment, was dat na een jaar?, krijg je 70% van je dagloon dacht k Miss f informeren ook bij p&o Je hebt gelijk ook wat betreft gebitsverzorging Morgen toch maar f bellen! Ook f zorgen dat ik m'n box kan ophalen Ben heel benieuwd! Toch weer mooi meegenomen! Heb ook leuke spulletjes verzameld. Fijne avond allemaal! En lekker slapen! Miss tot zo?
Veel plz in de stad Marlies! Je bent al aan t shoppen denk! Heerlijk! Veel plz! Leuk! Nou jij verzorgt je gebit en tandvlees super zeg! Tandarts zal trots op je zijn Ik vind flossen zo lastig maar zal t wel niet goed doen! Zit altijd met die draaitjes te kutten haha
Ik zit nu voor 25% in de ziektewet en hald december ongeveer 100%.. loopt via uwv en krijg 100% betaald omdat het zwangerschapsgerelateerd is..
@krullie, heel mooi die kamer!! Tuurlijk lukt het om iets in die sfeer te vinden qua behang en verf! Zet de foto in je telefoon en neem hem mee naar de winkel! Dit is onze inspiratiekamer: Whimsical, Meadow Nursery | Project Nursery Maar dan zonder borden enzo aan de muur hoor Enne ik maak idd regelmatig taarten, word ik blij van! Vandaag zijn ze goed gelukt en zou ze graag plaatsen maar ivm bekenden hier doe ik het maar even niet... Ik woon idd in de buurt van renesse! Waar gaan jullie trouwen, slot moermond? Hihi voel me vereerd hoor