Afspraken A1974 : uitgerekend voor nu 28 februari 2013,3de echo afspraak gyn 18.7. Krullie85: uitgerekend 1 maart 2013, eerste echo: 24 juli mamaatjevan5 uitgerekend 26 februari 2013 tweede echo 19 juli D83: uitgerekend 1 maart 2013, eerste echo: 17 juli, intake: 24 juli Doosje31: uitgerekend 10 maart 2013, 1e echo 31 juli
Sorry lees wel steeds mee maar weinig tijd om te posten hier @allemaal: fijn om te lezen dat iedereen nog kwaaltjes heeft Hier meer pukkels op gezicht en buik die zeker niet te verbergen is En last van veel plassen, scheetjes (sorry) en af en toe moe en met hele lichtte vlagen misselijk Hopen dat we er zo door komen
@D: oeeh frietjes en een kroket: jammie! Daar heb ik morgen wel zin in denk ik... Mijn pasta was zaaaalig! Nog lekkerder dan ik gedacht had, maar veel te veel van op zodat ik nu te vol zit en beetje misselijk ben Morgen toch maar een legging en een jurkje aan en buik maar zoveel mogelijk inhouden Ik gok op een plaatselijk zonnetje morgen! @Doosje: fijn he die pukkels? Ik was er een paar daagjes vanaf maar nu zijn ze er weer en met meer vriendjes dan ooit Fijn weekend allemaal meiden!
Daar ben ik! (ik kon niet eerder reageren vandaag) Jaaaa het hartje zien kloppen! Ben zooo blij Pff wat was ik zenuwachtig zeg, ze bood nogmaals haar excuus aan trouwens. Hartje klopte snel, dus goed. Het is 1 kindje (geen tweeling helaas hihi) en is 1,2 cm groot. Ik ben nu 7w en 3 of 4d, dat wist ze niet helemaal zeker. Volgende week heb ik mn afspraak laten staan zodat mn man erbij kan zijn en dan krijg ik nog een keer een echo (je blijkt er recht te hebben op 2) Na 1,5u wachten kon ik dan eindelijk mn man bellen die nog van niets wist, zojuist de echofoto even naar hem gestuurd, blij! Het antwoord van de vk was (ondertussen) het alom bekende verhaal: oud bloed van de innesteling, kan nog wel een paar keer terugkomen. Maar al met al was alles oke! Ik probeerde de foto erbij te doen maar dat lukt niet op mn ipad... Houden jullie tegoed! Bedankt dames voor jullie support!!
Als het goed is moet het via mn telefoon wel lukken (laten we het een luxeprobleem noemen ) Hier is hij/zij dan!
Thanks! kan het nu met niemand delen dus ben blij dat ik bij jullie terecht kan Ben nu best een beetje gaar maar zal nog zeker reageren op jullie allemaal hoor (althans ik ga mn best doen haha)
Meiden, Ik heb waarschijnlijk heel slecht nieuws Gister nadat ik hier een berichtje had achtergelaten, ben ik toch maar eens gaan stofzuigen. Tijdens het stofzuigen voelde ik het warm tussen mn benen worden, het leek wel alsof ik in m'n broek plaste. Onmiddellijk naar de wc gerend, toen ik m'n broek liet zakken, stroomde het bloed langs m'n benen. Compleet in paniek op de pot gaan zitten en toen hoorde ik een plons, er lag wat in de wc. Ik heb het eruit gevist en in een potje gedaan. Op dat moment kwam mn man thuis en trof me aan op de wc, handen onder het bloed, kleding onder, zag er voor hem echt gruwelijk uit. Direct ziekenhuis gebeld en konden komen, potje meegenomen. De dokter was niet zeker van of dit het vruchtje was, zat wel iets van een vliesje aan. Ik ben inwendig onderzocht en daaruit bleek dat m'n baarmoedermond (weer) gesloten was. Ook zagen ze geen verdere stolsels meer. Oké, dat zou raar zijn in geval van een vmk, gezien mijn eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap gingen er toch wat alarmbellen rinkelen. Wel wat drukpijn op m'n eileider, maar lang niet zo erg als voorgaande keer. Verder was mn bloedverlies na het verliezen van "het iets" meteen gestopt en heb/had ik echt totaal geen krampen!!!! Er werd overlegd.....Conclussie: het kan een "normale" vmk zijn, het kan wederom buitenbaarmoederlijk zijn, het kan ook niks zijn en dat m'n zwangerschap nog intact is. Ik werd naar huis gestuurd, maar moest meteen terug komen als het bloeden weer hevig werd of ik vreselijke buikpijn zou krijgen. Ik mag straks om 9 uur bellen voor een echo voor vandaag. Ben al vanaf 5 uur klaarwakker. Ben ontzettend bang en ga uit van het ergste. Zo raar dit allemaal, geen krampje, geen steekje, helemaal niks, totaal geen bloedverlies meer, zal wel een hele bizarre vmk zijn. Maar ach, bij mij gaat nooit iets zoals het hoort, dit kan er ook nog wel bij. Ben gebroken
Ach lieve Poppekop, Wat een vreselijk bericht lees ik van je. Ik lees het met tranen in mijn ogen. Wat zul jij je moe en onzeker voelen nu. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik zo voor je duim dat het toch niks was en dat je gewoon toch nog lekker zwanger bent. Ik zou hier een heel verhaal neer zetten maar dat doe ik even niet. Heb even geen woorden. Heel veel sterkte meid en de duimen draaien! Liefs Marlies
Lieve popponkop, BAH wat vind ik dit erg zeg..... Wat vreselijk moet dat geweest zijn. En ik snap dat je gebroken bent en nu vroeg wakker bent. Ik hoop dat je straks gelijk tercht kan voor een echo! Wens je kracht en sterkte en duim voor je
Wilde ook een verhaaltje plaatsen maar ben er helemaal stil van . Sorry lieve Poppenkop dat je dit weer mee hebt moeten maken ! Hier gaan de duimen ook in aanslag en zal een kaarsje voor je branden . Veel sterkte ermee en hoop dat de zwangerschap nog in tact is .
Van mij al een tijdje geen reactie, maar ik vergeet jullie niet hoor! Ik lees het ook net van jou poppekop... Heel heel heel veel sterkte! Wat zul jij je verdrietig voelen. Hoop voor je dat het toch nog goed mag zijn. Denk aan je! Liefs,xx
Op dit moment zelf ook bloedverlies waargenomen, nog weinig, maar mijn gevoel dat het niet goed zat, lijkt uit te komen. X
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties! Vanochtend een echo gehad. Daarop was te zien dat het kindje (nog) in m'n baarmoeder zit. Alleen het hartje klopte (nog) niet. Op zich zou dit voor de duur van m'n zwangerschap kunnen, ik ben namelijk ergens tussen de 6 en 7 weken. De gyn kon er nog weinig zinnigs over zeggen. Het kon een miskraam in gang zijn, het kon ook een gesprongen bloedvat zijn. Heb een mooie foto meegekregen, duidelijk een vruchtzakje en ons kindje op te zien. Na de echo ben ik weer wat bloed verloren. Heb zelf heel sterk het gevoel dat het niet goed gaat komen . Er rest ons niks anders dan weer af te wachten......
Kan helaas niks anders doen dan heel hard duimen Poppekop , het spant er nu dus echt om jeetje zeg . Wat vreselijk om in die situatie te zitten . Ik hoop zo dat het gewoon goed zit! Wanneer mag je weer terug ? Ik duim heel hard !! Dikke knuffel! En jeetje Anthonetje ook al ? Wat een gedoe ook voor jou duim ik heel erg hard , hopelijk is het niks ergs
Ik weet even nog steeds niet wat ik moet zeggen, gister waren we allemaal nog zo blij en vrolijk, beetje onzeker maar dat hoorde er bij. En nu? Poppekop en Antonetje.... in grote onzekerheid. Meiden ik duim voor jullie dat het toch goed gaat komen. Zo niet dan wens ik jullie heel veel kracht om hier goed door heen te komen... Liefs Marlies!
Nou zeg.... Het is allemaal zo oneerlijk Weet gewoon niets te zeggen, maar het laat me niet los Sterkte meiden!! Xx
@D83 dat hoop ik ook ik ga ervan uit omdat het niet aan de placenta of zwangerschap van mijn zoontje lag dus denk dat het goed komt @doosje31 haha herkenbaar hoor vind ze wel leuk die kwaaltjes helemaal omdat ik niet klagen mag @armande jaaa gefeliciteerd ufff gelukkig geen zorgen maken hartje klopte goed en nu hop je roze/blauwe wolk op @poppenkop was het niet een klompje oud bloed ik heb dit gehad bij de zwangerschap van me tweede dochter en echt ik dat dacht ik doodbloedde zoveel bloed dat het was en idd ook een iets verloren best groot vond ik, maar daarna ook ineens gestopt en 2 dagen later een kloppend hartje wat het is geweest weten ze nog niet sterkte meid ga hard voor je duimen dat het hetzelfde is als bij mijn tweede maar zoals ik lees in je tweede bericht gaat het helemaal goed komen en mijn gevoel laat me zelden in de steek het komt me zoo bekend voor echt meid geloof me die kleine van jou zit prima daar volgens mijn verloskundige kon het ook een tweeling zijn en was ik er 1 van de 2 kwijt geraakt en is de ander blijven zitten maar zeker weten doen we het nooit meer @anthonetj sterkte hoop dat je gevoel ongelijk krijgt dit keer