@krullie, zit gelijk ff behangetjes te zoeken, ik zag bv deze: esprit cheeky girls roze relïef behang | esprit | merken | babyandkidsplanet Esta Home behang Surrender 144536 - Behangtotaal.nl Oja ik heb echt geen idee wat een normale prijs is voor behang hoor... Je kan bv de onderste helft van de muur wit behangen en de bovenste helft een andere kleur en dit met een wit latje als soort lambrisering afzetten. Snap je wat ik bedoel? Nou ja haha ik had een opwelling Hmm zie dat van het eerste behang de link niet goed werkt... Het was behang van esprit, roze!
Nou dat leuk sjoppen viel tegen. We waren leuk aan het winkelen en opeens werd ik me toch raar. Misselijk en zweten.... viel bijna flauw had ik het gevoel. En toen trok mijn hele buik samen. Mijn vriendin is ook meerderen keren zwanger geweest en dus allert. We zijn naar buiten gelopen en toen lekker ergens gaan zitten. Ik kwam weer een beetje bij. Maar dat was geen prettige ervaring. Ik denk dat dit mijn eerste harde buik is geweest en meteen een goeie. pff Toen zouden we naar de auto lopen en kwamen we langs de Mac... hahahaha.... heel erg ik weet het maar wat was die hamburger lekker. Toen wel daarna naar huis gegaan en nu lig ik met lappie in bed. Even nog van me afschrijven en even bij lezen hier en daar. Buik is nu weer normaal gelukkig al zou ik het wel fijn vinden als uk en puck even van zich laten voelen.... Maar geen bloed of slijm verlies dus het komt goed. Was gewoon een combi van te lang staan en de warmte in de winkel. Had ook net een mooie nieuwe sjaal gescored en die had ik om gedaan. Dus ja.... warm! Lees morgen even jullie berichtjes terug want ben de helft al weer kwijt.
@marlies, poeh das schrikken meid!! Probeer je te ontspannen en je te richten op je beebjes, dan krijg je contact met ze! Rustig aan!
Jeetje dat is geen fijne ervaring nee! Ik merk zelf ook als ik te lang sta in een winkel dat k t niet trek.. Lopen gaat beter. En ook snel warm idd! Je hebt iig gelukkig op tijd ingegrepen! Vervelend hoor lief! Hoop dat je de kleintjes nog f lekker voelt voor t slapen Miss even zingen of muziekje proberen! Slaap lekker!
Veel plezier Dtje... Heb ze gisteren niet meer gevoeld en heb ook niet zo lekker geslapen, maar vandaag al weer meerdere keren gevoeld gelukkig...
Hai meiden! Even snel! Klaar op mijn werk en ga nu richting de kapper! Vanavond voor wat behangetjes kijken en lekker naar de mac! Kan best een keer! V Toch Marlies?! Verder eten we heel gezond dus! @Armande: bedankt voor het meedenken! Mooi kamertje, vind het een mooie kleur!! Houden jullie ook de stijl van de meubeltjes aan? Maak je wel vaker taarten voor verschillende doeleinden? Als jij echt lekkere taarten kunt maken en ze leuk kunt decoreren enzo, ben ik wel serieus in mijn voorstel hoor En ja hoe cliche, we gaan trouwen op slot moermond haha @Dtje: netjes toch in gewicht! Ik zat op 7 kg, maar inmiddels 8 zag ik vanmorgen op de weeg... Veel plezier in Domburg met de echo!! Kan vanaaf je foto's bewonderen @Marlies: heerlijk die hamburger gisteraaf! Niet fijn wat je is overkomen... kan me voorstellen dat je ervan schrikt! Denk ook idd een combi geweest van veel lopen en warmte enzo. Doe het lekker rustig aan vandaag! Fijn dat je je ukkies vandaag lekker voelt. Toch blijven de vk en de gyn hier zeggen dat je tot 28 weken de beebjes niet elke dag hoeft te voelen... Pas vanaf 28 weken moet je ze minimaal 10x per dag voelen. Vind het wel raar vanaf dat termijn pas... daar kunnen ze ook geen duidelijk antwoord op geven! Fijne middag meiden, kom hier vanaaf weer buurten!
Dankje dames, zijn onderweg Krullie lekker bij de kapper veel plz! Wat ga je doen? En succes met t zoeken naar behang! Veel plz! Lekker weekend! Liesje gelukkig heb je ze inmiddels al weer gevoeld Vervelend dat je niet zo lekker hebt geslapen.. Hopelijk VNV beter! Tot straks dames! Fijne dag allemaal!
Hai Ladies Zijn net terug Baby was heel beweeglijk Hij Heeft veel ruimte en veel vruchtwater daarvoor en Dat is goed teken Placenta lag er alleen erg voor en combinatie met zn beweeglijkheid dus geen duidelijke 3D plaatjes maar wel leuk om te zien hoe hij is veranderd, soms kon je een glimp op vangen van z'n mondje en neusje.. Je merkt jammer genoeg wel dat de apparatuur veel minder is als toen in Lommel maar goed desondanks erg leuk om ons kleintje weer te zien! Hij weegt nu 725 gram en loopt iets voor op groei.. Kwam met sommige berekingen op 24wk 4 dg En andere weer op 23 wk en 4 dg Zou volgens hen op 21-02 uitgerekend zijn maar hou toch maar de 25e aan.. Hierbij wat foto's; http://i.imgur.com/8hXQ8.jpg http://i.imgur.com/OTziC.jpg http://i.imgur.com/96fW4.jpg http://i.imgur.com/ZMUXJ.jpg http://i.imgur.com/BZ2Vb.jpg http://i.imgur.com/NKqFv.jpg Ben nog f bij m'n mama Kom later nog f posten!
@Dtje.... blijft mooi hoor.... kan er ook niet genoeg van krijgen die echo´s. Ik krijg ze gemiddeld om de paar weken maar blijf me verbazen elke keer weer. @Krullie ik weet dat ik de beebs nog niet elke keer hoef te voelen kwa termijn al meende ik dat het 26 weken was, maar als je ze elke dag voelt en soms wel meerdere keren per dag, en dan na een heftige harde buik even niet dan ben je toch een beetje ongerust. Maar gelukkig Uk en Puck zijn weer lekker aan het rellen hierbinnen. hahaha Ik zou rijst eten vanaaf lekker met groente enz.... maar zag opeens op tv spagetti carbonada..... raad eens wat er nu op het menu staat.... Hmmmmmmm Rijst is voor morgen! hahahaha...
@D wat prachtig! Sorry ik was het helemaal vergeten dat je vandaag ging! Ik zit er ernstig over te denken om ook voor de 3D te gaan, manlief staat nog niet te springen maar wil wel mee. Maar gauw de knoop doorhakken @marlies, jij bent dus qua eten net zo beinvloedbaar als ikke, als ik chipsreclame zie dan loopt t water me in de mond haha Enne kan t me goed voorstellen hoor wb het bewegen, herkenbaar ook En volgens mij was de grens ook 26 weken! @krullie, ik ben 1x in t slot geweest met een kerstgala, ik zat al te denken waar je nog meer zou kunnen trouwen... Maar mooi toch juist daar? Ik snap wel dat jullie daar voor kiezen hoor! Ik weet altijd wel een gelegenheid te verzinnen om een taart te maken hihi. Wil ook graag voor mn moeders trouwen een bruidstaart maken maar ze wil t me niet te lastig maken aangezien dat al januari zal zijn! Maar ja ik vind t al zo bijzonder dat ze gaat trouwen, ik wil het gewoon persé Om nog even antwoord te geven, ik heb nog nooit een échte bruidstaart gemaakt, zo eentje met etages, maar ik probeer altijd wel vanalles en die voor mn broer was ook voor t eerst en erg goed gelukt als ik alle reacties mag geloven ik sta er voor open
Dankje wel Armande! Ik zeg doen! Zo bijzonder Zeker als je alle ontwikkelingen zo om de zoveel weken ziet er verandert zo veel, zeker als j t naast elkaar legt Heb ook een albumpje gekocht ga ik alles in doen! Ik ben ook zo met eten Kan ook niet meer heel ruim van te voren boodschappen doen Is er altijd wel vooraad in huis maar bepaal kort van te voren pas war we echt gaan eten Vandaag gezondigd; Doner menu.. Sja.. Moet ook eens kunnen Net twee schattige baby pakjes gekocht in maatje 50 just in case Het schijnt een lang knulletje te worden maar we willen toch n maatje 50 mee nemen naar t zhuis Ga nog f langs mn schoonouders De echo laten zien Fijne avond allemaal!
Hey meiden! Ben er weer! Niets bijzonders bij de kapper, puntjes weer afgeknipt en uitgroei weer geverfd! Heb het weer gezellig gehad! @Dtje: prachtige foto's!! Die van Lommel waren idd veel scherper ja, maar toch kun je het duidelijk zien! Onvoorstelbaar toch dat dat mannetje in jouw buik zit?! Hij is lekker gegroeid in ieder geval ook, altijd belangrijk! Bij mijn 20wkn echo werd ook gezegd dat niet alle lichaamsdelen dezelfde termijn hebben. Over een paar weken mag je weer toch Dan issie weer veranderd! Vind die foto mooi waarop je hem bijna geheel ziet, met zijn lange voetballersbenen! Volgens mij is dat ook de navelstreng die om zijn voetje zit toch? Supergaaf om te zien! Lijkt ook wel of hij zijn duim omhoog steekt, van: "hoi papa en mama, alles kits hier binnen! " Ben je een beetje bijgekomen van gisteren by the way? Heftige dag heb je plotseling gehad, door de vragen van de vk. Kan me voorstellen dat je daar niet op berekend bent en dat het hard aankomt! Schaam je daar absoluut niet voor! Fijn dat je ook bij de fysio even op adem kon komen en je verhaal kon doen. Alleen maar fijn, dat helpt je! Knuff nog! Mmm lekker donner! Kan zeker, je eet gezond genoeg hoor, je krijgt alles binnen ,daar let je prima op! Heb je het gehaald of zelf gemaakt? Pas op he, in het nieuws was dat broodjes donner vaak met de poepbacterie besmet zijn aaaw Leuk nog 2 pakjes gekocht! Fotootje? Ben wel nieuwsgierig! Wij hebben ook wat setjes in 50 hoor! Vind dat er zelfs nog groot uit zien, daar passen ze vast wel eventjes in. Twee weken ofzo Maar misschien voor de zekerheid ook nog een 56 meenemen naar het ziekenhuis, maar denk dat een 50 wel past hoor! @Marlies: ik heb van 1 vk ook 26 weken gehoord, de andere en de gyn riepen 28. Nou ja... het is volgens mij onmogelijk om ze 1 dag niet te voelen! Zo groot en beweeglijk dat ze nu zijn! Ze hebben weer happy hour begrijp ik Superlekker spaghetti carbonara! Lekkerder dan bolognese enzo vind ik. Zelf gemaakt of uit een potje? Pas op met rauwe eieren he als je het zelf maakt. Heb hem 1 keer zelf gemaakt bij schoonmoeders gegeten, niet wetende dat er 3 rauwe eieren in zaten! Het heeft je vast heerlijk gesmaakt @Armande: wel supergaaf als je een trouwtaart voor je moeder zou kunnen maken! Heel speciaal, zou me als moeder vereerd voelen! Is zoveel meer waard dan een cadeautje of bon of wat geld... Als je taarten lekker smaken en je kunt decoreren, kun je volgens mij wel alles maken toch? Zou wel een "officiele" taart willen, met roze glazuur of marsepein (weet niet wat het is) met roze marsepeinen roosjes ofzo? En dan drie op elkaar. Voor de rest nog wat losse exemplaren, anders niet genoeg voor alle gasten. We hebben het er nog wel over... als je geïnteresseerd bent By the way: wil je dan ook eens een fotootje maken van je creaties?? Maar je hebt het wel superdruk dan he... met je zoontje en een babytje van amper 5 maandjes oud!! Slot Moermond is echt prachtig... was meteen verliefd! Mooie omgeving, lekker overnachten daar en niet ontzettend groot.
Denk niet dat ik nog naar de mac ga... mijn darmen vonden het niet zo leuk... was nog niet thuis (30 min) of alles kwam er op de wc weer uit... sorry, beetje onsmakelijk Heb nu ook gewoon weer honger! Bizar! Zo lekker warme choco maken, vriendlief heeft nog kersenflaps gehaald! Even lekker in de oven, mm! Ben verder superblij!! Het heeft even geduurd in de behangzaak, maar we zijn eruit en hebben behangetje besteld! Een effen pastelroze tint, ietsje lichter denk ik dan de link die Armande geplaatst had en daaroverheen komt zo'n band in de tinten wit-zilver en weer hetzelfde lichtroze. Van nijntje en nog een beestje. Zo schattig! Daarna meteen ook verf gehaald voor op de andere 3 muren en laten mengen! Het valt in de zilvertinten, van het bandje behang, maar dan wel licht. Ben superblij, volgens mij wordt het echt prachtig! Hopelijk dit weekend de drie muren al in het lichtgrijs zetten! Het behang komt hopelijk eind volgende week binnen! Vriendin maakt de papegaaitjes op het schilderij paarsachtig en neemt een afdrukje van het roze behang mee. Dan kan ze die kleur ook weer terug laten komen in de bloemen op het schilderij. Het zal er alsnog wel afspatten qua kleuren, maar misschien kan ik ook wat leuke paars-lila-achtige kussentjes enzo vinden, al wil ik het verder heel zacht en rustig houden. Hoop dat het niet al te veel afsteekt en wel mooi zal staan. Kon dit behang en die kleuren gewoon niet weerstaan... ! Hier lekker the voice! Fijne aaf meiden!
Ik kan weer eens niet in slaap komen, doodmoe maar klaarwakker Aparte combi.. Dacht dan maar f lezen n nog f antwoorden Zou wel heel bijzonder zijn als Armande jouw taart zal maken Krullie ! Gaat vast veel werk in zitten? Zou niet weten waar te beginnen! Super dat je t zo goed kan! Echt heel lief dat j voor j mama's huwelijk een taart gaat maken, eind resultaat wil ik dan wel zien hoor! Gaaf Krullie, waar jullie gaan trouwen! Ben er nog nooit geweest! En ben toch echt wel vaak in de buurt van renesse geweest! Heb f gegoogled en ti's echt sprookjes achtig! Wow jullie eigen fairytale! Zou wel om n hoekje willen spieken naar j jurk de aankleding alles misschien n stukje taart stelen T wordt vast n dag om nooit te vergeten! Wat gaat jullie kamertje mooi worden! Klinkt heel mooi zo! Very Girly en heel zacht ondanks de kleuren! Vind heel leuk! Benieuwd naar t eindresultaat! Fijn dat jullie zijn geslaagd! Is t nog allemaal goed gegaan na j 'ontlading' Vervelend zeg! Heb meestal zelf ook erna gewoon weer honger hoor! Hebben de kersenflappen gesmaakt? Weet wel zeker! Vanmiddag ook n te lekkere taart op bij m'n moeder! Ook met een roze marsepeinen laag mmm kijk http://i.imgur.com/WvbEY.jpg Bedankt nog voor j lieve woorden! Heb t los kunnen laten! Hoe gaat t met jou nu? Hoe gaat t met j buikje na afgelopen dagen? Heb j nog klachten? Weet nie over welke foto j t precies hebt zo uit m'n hoofd maar weet wel dat ie een aantal x z'n voetjes pakte dus dat kan t ook zijn De navelstreng liep meer langs z'n buikje Ook zagen we hoe hij vruchtwater dronk en hij duimt ook heel veel! Idd onwerkelijk Krullie! J ziet t op t scherm, j voelt t ook maar toch kan ik er niet bij.. Van twee kleine minuscule celletjes uitgegroeid tot n nieuw leven een eigen individu Bijzonder! Fijn dat j haar weer naar j zin is! Knap j altijd van op he! Mis mamaatje hier! Alles wel in orde? Slaap lekker dames! Fijne dag vandaag! Wat staat er op de planning?
Goedemorgen! @Krullie ik had het uit een pakje gemaakt, maar heel eerlijk.... heb wel eens lekkerder gegeten hahahaha, desondanks een flink bord naar binnen gewerkt hoor. @Dtje wat naar dat je steeds niet lekker slaapt. Jou hele dag nacht ritme gaat zo op de schop. lastig hoor. Lekker die taart die je liet zien. Hmmmm Niet echt plannen voor vandaag... beetje aanrommelen denk ik. Drukke week voor de boeg. Merk dat ik behoefte heb aan wat rust. Er veranderd wel heel veel in mijn buik hoor. Pfffff en dat keer 2 natuurlijk. Kwam er van de week achter dat ik mijn nagels van de tenen niet meer kan lakken.... pffff mijn buik zit in de weg... hahahaha.... Gelukkig is het herfst scheelt weer.... Nog even een iets wat genante vraag aan jullie.... Hoe is het met jullie stoelgang?? Hier af en toe echt drama, dan twee, drie dagen bijna niks en opeens weer wel. Lastig... want dan voel ik me zo opgeblazen. Nu heb ik ijzer tabletten die werken ook niet echt mee natuurlijk. Dus heb ik op verzoek van de Gyn een doorzichtig vies drankje gekregen maar echt joepie? Nee... Heeft iemand van jullie al de suikertest in de planning? Moet in de 24ste week toch?????? Donderdag bij de Gyn hoor ik meer.
Goeiemiddag! @Dtje: je zal nog wel lekker aan het slapen zijn nu! Mooi he Slot Moermond Ben er ook echt superblij mee... we hadden drie locaties gepland, ook nog een strandpaviljoen in Domburg en Moermond was de eerste waar we gingen kijken en we hebben de andere twee meteen afgezegd! Het voelde gewoon meteen goed! Was wel grappig; ik wou altijd al in een kasteel trouwen, vriendlief niet zo. Te groot en te statig enz, niet zijn ding. Dat werd nog wat dacht ik, het vinden van een locatie. En toen kwam hij opeens met Moermond aanzetten, had hij ooit eens gezien en was niet zo groot. Ik kende het niet, ging online kijken, vervolgens in het echt en we waren beide verkocht! Dan kom je toch om het hoekje kijken haha Zal hier wel foto's plaatsen van de dag hoor! Als we nog met elkaar schrijven haha Het gaat goed hier, voel me top. Darmen zijn weer rustig Heerlijk lekker lang uitgeslapen ook. Superschattig om te zien hoe hij drinkt... hoe zie je dat dan vraag ik me af!? mondje open en dicht en slikken ofzo? Duimen is echt zoo cute! Heb je geen speentje nodig straks! Aw lekkere taart! Mooi ook! Ook een zelfgemaakte?? Lekker dat marsepein en die stukjes fruit! Er is misschien vandaag nog wel een stukje over? Ik heb verder geen plannen dit weekend, heerlijk. Lekker thuis rondhangen! Jij?? Vanaaf wil ik nou eindelijk die dvd zien die jij in al heb gezien: what to expect when you're expecting. @Marlies: haha fijn dat het wel gesmaakt heeft, ondanks dat het beter kon! Wat staat er vanaaf op de planning? haha grappig dat je je teennagels niet meer makkelijk kunt lakken.. ja die buik van jou is flink aan het groeien! En benen scheren enzo... het gaat steeds lastiger worden! Lekker aanrommelen vandaag en relaxen! Stoelgang: ik heb er geen moeite mee, maar ik slik vanaf t begin Floradix op aanraden van de vk; ijzersupplement met vezels. Werkt! Het drankje wat je van de gyn hebt werkt dus niet echt goed? Suikertest: dat hoor ik maandag. Ik moet hem wel van, dus zal wel binnenkort plaats gaan vinden!
Kijk Dtje, deze foto bedoelde ik: http://i.imgur.com/96fW4.jpg Lijkt wel of de navelstreng om zijn enkeltje zit! Of verkijk ik me? Hier ook nog 2 mooie foto's van ons beebje van de 20wkn echo: Wel echt een meisje toch? En lange benen! Vind dat prachtig die beentjes, mini-enkeltjes en voetjes! Heb jij je foto's al ingeplakt? Ik plak ze allemaal in het 9 maanden dagboek waarin ik ook allerlei info schrijf. Superleuk voor later!
Hello Ladies! Net n half uurtje wakker, t breekt me idd op, wil wel steeds eerder opstaan maar lukt me niet na zo n nacht Baby was zo vriendelijk om paar x flink te schoppen net zodat ik wakker bleef hihi zou anders nog slapen Merk ook dat m'n buik soms in de weg zit! Mag gelukkig naar de pedicure, cadeaubon van m'n mama gehad vorige werk dus dat is wel fijn want ik ontzie t ook n beetje eigenlijk Heb bij februari buikjes m'n buik weer geplaatst en is best behoorlijk aan t worden ook dus laat staan met twee zoals Bij liesje Was geen zelfgemaakte taart hoor Krullie, wij zijn niet zulke bakkers, heeft m'n mama bij de bakker gehaald Weet nie of er nog n stukje in zit want denk niet dat we langs gaan vandaag.. Had gister avond wat later nog een heerlijke tomatensoep op met periconi kaas n basilicum maar daar krijg ik dus maagzuur van, heel jammer Is nl wel een gezonder tussendoortje.. Fijn dat t beter gaat met je Krullie! Goed om te horen! Super dat jullie allebei n goed gevoel over de locatie hebben! Het is ook werkelijk prachtig! Hoop dat we dan nog met elkaar schrijven! Wat n mooie plaatjes van j meisje Ook lange beentjes Ik zie een 'Hamburgertj' dus meisje Schattig! Nu j t zegt denk ik idd ook dat t de navelstreng is! Soms lijkt t ook net of ie al schoentjes draagt! Als ie drinkt zie j t mondje open en dicht gaan n een slikbeweging, Erg schattig! Hier niet zo heel erg veel last op de wc, ga elke dag maar duurt soms wel wat langer Niet zo gek als j j bedenkt waar j darmen nu zitten De Echocopiste liet gister zien waar, nou echt flink boven m'n navel dus ja.. Veel plz met de film Krullie! Liesje ook lekker rustig aan! Wij gaan f mburg in op zoek naar wat kleding voor manlief Meestal is t nie zoveel maar zijn we f weg! Fijne dag dames!