Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @suikertest; had ik in m'n post donderdag aangegeven volgens mij
    Na d'r controle bij de vlos
    Moet n paar dg voor m'n nieuwe afspraak over vier weken
    3 x naar t zhuis op 1 dag..
    Maar goed, als t maar duidelijk is dan :)

2. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie ... vanaaf dan toch maar de roerbak groente met rijst.... anders kan ik het weggooien. Ook zonde.

Fijne middag meiden!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Dtje: was het gezellig in de stad? Is het gelukt om wat leuke kleding voor manlief te vinden?
    Die van mij haat shoppen :p Erg jammer vind ik dat! Vind het heerlijk om samen te winkelen en voor ons beiden leuke kleding te kopen.

Moet je 3x op en neer naar het zh voor die test??
    Je moet er toch juist een ochtend zitten lees ik overal? Omdat je je zo rustig mogelijk moet houden tussendoor en niet echt actief mag gaan lopen enzo?
    Ben benieuwd wat ik erover hoor maandag.

@Marlies: oh ja das waar! Eet smakelijk!
    Hier lekkere salade met balsamicco dressing, tonijn, garnalen en knoflookbaquettes!

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hier moet je volgens mij 2 keer. 1 keer nuchter heel vroeg en als dat goed is twee uur later nog een keer.... maar donderdag hoor ik meer....

Knoflook kan ik niet meer verdragen... wow daar krijg ik me toch het zuur van. Bah....

@Dtje... lekker gesjopt??

Verder maar stilletjes hierzo.... Iedereen vast lekker weekend aan het vieren!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ow wat eten jullie heerlijk :)

Wij gaan spontaan Grieken! Mama neemt ons zomaar mee uit eten zo :)

Mannetje is geslaagd voor paar truitjes en we hebben bij de hm een reispak voor de baby gekocht :)
    Zo schattig en toen kwamen we bij m'n mama en toen kregen we nog paar pakjes van de c&a

T kan niet op :)

Dit is t reispak, lekker warm voor in de maxi cosi de eerste maanden..

http://i.imgur.com/SYCAG.jpg

Wil de rest ook sturen maar gaan net weg!

Fijne avond allemaal! Lekker eten!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O ja wat betreft prikken
    Moet om 9 u nuchter dan ontbijten dan om 11u weer en om 15u

7. sunshineS1976

Aaaww Dtje!! *smelt* bij het zien van het reispakje!!!

Superlief die mama van jou!!

Leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn zeg! Heel veel plezier bij de Griek, heerlijk!!

@Marlies: ja nu je het zegt... volgens mij had ik er de vorige keer ook last van... naja we zien het wel straks :p
    Eet smakelijk he!

Inderdaad stil hier :(

Oh ja Dtje: waaauw die buik van jou!! Zag m bij februari buikjes! Jeetje! Om trots op te zijn!!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah Krullie dankjewel! :D
    Ben ook Stiekum best wel trots hoe ik draag.. Koester m'n buikje want daarachter zit ons kleintje
    Gister een lekker olietje gekocht voor m'n buikje bij de kruidvat, gaat nu zo hard!

Ja leuk he dat pakje
    Had er al n paar x naar gekeken en zat te twijfelen maar alleen een Berenpakje zeg maar vond ik weer niet warm genoeg voor die tijd van t jaar maar ook echt heel schattig..
    Deze is lekker helemaal dicht en zacht fleece van binnen..
    En als t dan weer warmer wordt dan Kunnen we ons wikkeldekentje : dekentjes gebruiken

Ga je de film what to expect nog kijken?
    Jammer dat je mannetje niet zo van shoppen houdt
    Manlief eigenlijk wel, kijkt ook altijd mee voor mij en engelen geduld
    Houdt er zelf ook van om goed gekleed te zijn en gaan regelmatig dagje shoppen.

Liesje nog last van je buikje gehad?

We zijn er bijna, water loopt in mond hihi

9. sunshineS1976

He meiden!

Hebben jullie een leuke, relaxte avond nog gehad?

@Marlies: lekker op de bank gehangen en rustig aan gedaan?
    @Dtje: was het lekker en gezellig bij de Griek?

Hier weer een lekkere saaie dag voor de boeg. Even wat voor school doen, heb gelukkig maar een half dagje omdat we morgenmiddag naar de vk moeten.

Morgenmiddag willen we de drie muren in de babykamer in de grijze verf gaan zetten en dan kan het zomaar snel gaan dat het straks af is en de meubeltjes neergezet kunnen gaan worden.

De film "What to expect" nog steeds niet gezien, staat nu voor vanmiddag op de planning, het is toch shitweer buiten!

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Kom ff buurten, gister feestje gehad en zo naar een verjaardag.
    Ben helemaal op, blegh....ik ga zo kijken of ik morgen een vrije dag kan nemen, moet even bijtanken... Dus als ik fut heb kom ik hier weer buurten maar voor nu een fijne dag!

@krullie, wb t kamertje, we hebben al witte meubels, de commode is oud, barokachtig. Een muur is bruin, een wit en de rest mintgroen. Gordijn is van kant en verder komen deze kleuren overal een beetje terug. De hele aankleding van de inspiratiefoto vinden we wat overdreven, wel mooi maar meer iets voor een volwassenkamer ipv een babykamer.

11. sunshineS1976

Mooi Armande, dat groen en bruin! Mooie combi!
    Ben benieuwd hoe het er als geheel allemaal uit ziet. Foto's als het helemaal af is? ;)

Veel plezier op de verjaardag, hoop dat je morgen een dagje vrij kunt regelen om even bij te tanken!

12. sunshineS1976

Nou meiden het is hier maar stil!

De film "What to expect" eindelijk gekeken.
    Wel geinig! Had er wel iets meer van verwacht moet ik zeggen, maar het kijkt lekker weg en vriendlief vond hem ook wel geinig.

Vanaaf gaan we Kofta eten. Gekruide gehaktballetjes in een lekkere saus met courgette en tomaat en rijst.
    Jullie??

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemiddag,

Hele dag weg geweest en net een half uurtje thuis. Nu lekker de verwarming op standje hoog en tokkie pak aan, gek genoeg past dat nog steeds...Rekt lekker mee....

Niet echt meer last van mijn buik gehad. Voelde de beebs wel wat minder maar nu ik weer lekker thuis ben, begin ik ze weer te voelen... :)

Het is nog steeds niet echt schoppen maar het zit er tegen aan denk ik. Drukke week voor de boeg dus nu maar even in de relax modus. Morgen naar de bekken peut. Ben benieuwd, niet echt pijn vandaag maar wel irritant mijn bil. Hoop dat ze tips heeft, weet af en toe echt niet hoe ik moet zitten...

@Dtje ik meende dat jij het vroeg over de aangekomen kilo's. Ik zit nog steeds op 2.5 ongeveer. Ik kom zeer weinig aan maar ik had genoeg over zeg maar en daarbij nemen ze genoeg van mij zei de echo vrouw. Ze zei dat ik blij mocht wezen. Hoorde ook wel eens andere verhalen.

HIer staan vanaaf aardappelen met rode kool en een snitzel op het menu. Hmmmmmm heb de hele dag door al trek dus dat komt vast helemaal goed.

Vanaaf lekker bzv kijken en dan maar op tijd mijn bedje in want de afgelopen 2 nachten waren nou niet echt je van het zeg maar.
    Afgelopen nacht alle records gebroken, 7!!! keer plassen.....

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Vriendlief heeft vanmiddag de eerste laag verf op de muur gesmeerd, vind het nu al mooi, maar moet nog een x want heeft nog niet overal gedekt.
    Zelf lig ik lekker op de bank, want ben doodmoe.
    Dadelijk lekker Mexicaanse wraps maken :).

Ik voel de twee kleintjes heel goed. Mijn vriend voelt ze ook als hij zijn hand op mijn buik legt. De kleine meid kan al behoorlijk hard trappen, laatst zag ik het door mijn truitje heen. Jongetje voel ik minder hard omdat de placenta er voor ligt. Ik weeg inmiddels 71 en begon op 62-63.

Ik vond de film what to expect ook tegenvallen. Had er meer van verwacht.

15. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Lins.... ik heb 2 voorliggende placenta's dus ja dat kan een hoop verklaren. Daarbij had ik ook best een laagje van mezelf dus ik denk dat dat maakt dat ik het alleen nog als vlinderen ervaar. Maar zolang ik ze maar voel hahahaha....

Doe je lekker rustig aan? Lekker aan de wraps... kan ik van de week ook wel eens maken....

16. sunshineS1976

Ja goed idee Linss de wraps!! ;) Lekker!!

Cool zeg dat de kleine meid al zo hard trapt en dat het ook gewoon van buiten te zien is!
    Hier ook placenta van voor, maar voel de kleine er gewoon doorheen, ze trapt ook daar gewoon tegenaan.

@Marlies: zolang je je kleintjes maar voelt idd! Dat trappen komt binnenkort! Zal idd wel aan de voorliggende placenta liggen.
    Lekker gegeten?

Hier ook Boer zoekt vrouw en vroeg onder de wol. Wekker gaat alweer om 5.45... :(

Heb de steunkousen geprobeerd... wat een drama. Zit niet vreselijk onaangenaam, maar ook niet echt comfortabel. Knelt behoorlijk... maar ja dat hoort ook zo tot op zekere hoogte.
    Aantrekken en uittrekken is echt vreselijk. Heb er nu al moeite mee, buik zit nu al in de weg. Hele klus om dat elke ochtend aan te doen en 's avonds weer uit te trekken, bleh.

Fijne aaf meiden!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hello Ladies,

Had vandaag geen gelegenheid om te posten. M'n schoonvaders moeder is vandaag overleden dus we waren heel de dag bij familie
    Ben net pas thuis

Ga nog even m'n hoofdje leeg maken voor de buis
    Ik schrijf morgen weer!

Wel even snel; Krullie als t echt lastig is met die kousen kun je Miss tijdelijk thuiszorg krijgen? M'n moeder kreeg iedere ochtend en avond hulp bij t aan en uit doen!

Liefs, D

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @D gecondoleerd en sterkte!

19. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Dtje... gecondoleerd!

Hier vanmorgen urine naar de huisarts gebracht. Vond het een beetje sterker ruiken dan anders plus een nacht van 7 keer plassen... pfff laat het maar even uitsluiten. Vanmiddag maar even bellen wat er uit is gekomen. Ben geen voorstander van antibiotica maar de assistente zei al dat er heus wel iets is in de zwangerschap. Dus....

Uk en Puk hebben lol hier binnen geloof ik. Of ruzie dat kan ook. Nu al echte broers hahaha.
    Straks naar de bekkenpeut. Ben benieuwd....

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

weer even een teken van leven sorry dat ik niet zoveel meer meeschrijf kan het echt niet bijhouden en zoveel lezen word lastig ben ook veelste druk maar hier alles goed, de kleine meid doet het prima groeit lekker knalt er behoorlijk op los ook papa voelt haar al heel duidelijk hier gaat alles dus lekker zijn gangetje probeer zo nu en dan mee te lezen en te posten maar mijn excusse als het niet lukt ben blij te zien dat het goed gaat met jullie

even een mooie update van miracle zij verwachten een dochter, en de chromosoon onderzoeken laten geen verdere afwijkingen zien zij kijken dus uit naar hun dochter en was echt superblij om dat te lezen tranen weggepinkt en wens miracle en haar man heel veel sterkte toe komende maanden ze zijn er nog niet maar ze komen er zeker wel en hun miracle dochter zal zich bewijzen als de miracle die ze is ;)

Deel Deze Pagina