Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ja hier ook de hele kamer maar dan met twee bedjes. Stoer voor mijn jongens!!

2. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ho dat komt door de telefoon. Even geen zuur aaoval door een beker melk. Dus ga nu slapen. Hopelijk de hele nacht. Tot morgen!

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ga je ze naast elkaar zetten? Zeg maar als n tweepersoonsbed? Dat hadden ze bij onze vrienden met die tweeling (en pipbehang ;) ) en dan 1 hemeltje over twee bedjes, zoooo schattig!

Truste meiden! Sorry verder geen geklets meer vandaag van mijn kant!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo heb weer bijgelezen J
    Oh wat een nare droom Krullie. Goed dat je man wakker heb gemaakt en er even samen over hebt gehad. Kan me voorstellen dat je in paniek was en anders echt niet lekker terug was gaan slapen.
    Ik ken t gevoel van levensechte dromen en die neem je vaak echt f paar dagen met je mee hoor, zo echt lijkt t. Maar het is een feit dat onze zwangerschap hier invloed op heeft en het wel alles te maken met de angst voor t onbekende. We kunnen ons inlezen en alles maar hoe we t er van af gaan brengen blijkt straks pas. Denk dat iedere aanstaande moeder af vraagt of ze t goed zal doen net als dat moeders zich afvragen of zij het wel goed doen. Ik denk er ook wel eens over na hoor. Absoluut! En dan ook al verder vooruit in de toekomst, hoe t dan zal zijn en hoe met situaties om moeten gaan.
    Het gaat ons vast ook lukken! Je krijgt t moederinstinct 99.9% gratis en voor niets bij de geboorte erbij!

Fijn dat ik je heb beetje kunnen opbeuren en dat je probeert je gedachten om te zetten in positieve gedachten!
    Ja placenta verschuift.. Moest ook. Tijdens de 20 weken echo met 18 wk 3 dg zei ze dat het echt nog mee omhoog moest omdat ik anders met infuus zou moeten bevallen. De placenta moet een bepaald aantal cm van de uitgang zitten en bij mij lag t toen nog erg laag. Nu lag t beter iig. Met de liggingsecho (31 wk) gaat ze t nog een x nakijken, maar tijdens de pretecho met 24 weken was t al oke zei de echocopiste daar.
    Ja, hoop ook dat t niet doorzet hoor maar ben niet echt lekker. Mijn man was ook heel de week al ziekig, verkouden in combinatie met zn astma en ben bang dat ik t over heb genomen. Als je zwanger bent heb je veel minder weerstand ook he.. maar wat jij zegt zal ook zeker een rol spelen…
    Ik heb nog steeds last van mn spieren en zelfs van mijn vagina. De botten rondom doen echt ontzettend veel pijn. Loopt niet fijn iig, ben echt f krakkemikkig…
    Ik voelde de harde buik niet aankomen en had ook geen kippevel gevoel. De klachten in je buik klinken iig als banden/groeipijn. Na 20 wk gaat je echt groeien zei de echocopiste en jij liep al iets voor op groei ook he dus kan heel goed.
    Was fijn om bij mn vriendin te zijn. Ze maakt momenteel een moeilijke fase door en het was fijn daar even gericht aandacht aan te besteden maar ook f lekker te lachen. De pannekoeken waren heeerlijk. Maar heb toen ik thuis kwam nog wel even iets gemaakt met groente kip en pasta. F voor de vitamientjes en had eerlijk gezegd ook nog trek en nog een x frituren leek me geen goed plan (maar had t wel gelusten :p )
    Armande; beetje opgeknapt? Hoop dat je een goede nachtrust kan pakken en dat je hoofdpijn snel over is! Vervelend he die drang dat je van alles moet/wilt doen maar de puf niet heb..
    Hier ligt al bijna een week een truitje van de hm wat ik nog moet passen en je wilt niet weten wat ik daarvoor heb gedaan om hem alsnog te bestellen.

Dat wil je vast toch weten :p ( mn maat was uitverkocht had de s al teruggestuurd dus moest echt een m, en toen heb ik vervolgens tot diep in de nacht gewacht tot mn maat voorbij kwam want de voorraad werd continue aangepast en uiteindelijk slaagde ik er in mn maat te bestellen)
    Marlies; fijn dat je t gezellig heb gehad, hopelijk een goede nachtrust zonder maagzuur nou. Jeetje wat een ellende! Gelukkig viel je zelf gebakken taart wel goed. En de chippies dus ook hihi. Schattig van je neefje!
    Kan me voorstellen dat die droom je niet helemaal los laat. Zou me ook afvragen wat t te betekenen heeft.. Kan ook iets heel moois zijn juist.. Dromen staan vaak symbool voor iets en misschien moet je t juist wel in een heel andere richting zoeken.. Maar eerlijk, Ik zou zelf ook aan mn zoontje denken hoor door de kleur blauw. Dit komt omdat juist nu blauw aan je zwangerschap en twee zoontjes linkt! Hoop dat die dag snel voorbij is en je opgelucht kan ademhalen en t kan plaatsen..
    O je kunt ook zo ontroerd raken door muziek! Hier nog 1. Ik appte mn man een scene uit father and son met een afbeelding van mannen voeten en baby voetjes bij elkaar heel schattig en terwijl ik t lees springen de tranen in mn ogen..
    Succes bij de bekkenpeut, ik mag vanmiddag weer naar de fysio.
    Zal zo nog even naar je pakje zoeken!
    Miracle; wat fijn om van je te horen! Wat fijn om te lezen dat t goed met je gaat en dat jullie een keuze hebben gemaakt waar jullie je zo goed bij voelen! Heel prettig om mensen om met mensen te communiceren die weten wat jullie doormaken en hun ervaringen met jullie kunnen delen!
    Je hebt echt een prachtig buikje en wat heerlijk dat je haar zo goed voelt! Haar kamertje is ook echt prachtig! Wat zal ze trots zijn later! Heel mooi gedaan en super dat je andere dochter heeft geholpen! Leuk dat je deze fotos met ons komt delen en een update kwam doen! Veel aan je dacht en ook je blog gelezen. Zet m op lieverd!
    Ah Armande je buikje! Wowieeee J Leuk om m eindelijk te zien!
    Slaap lekker allemaal! En tot straks ;)

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ja een nacht doorgenomen zonder veel klachten. Maar ga wel bellen. Wil wat in huis hebben.

6. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Armande, jaaaaa ze komen naast elkaar te staan. Maar dat van dat hemeltje had ik nog niet bedacht, wel heel leuk. Misschien hier ook eens overwegen...

@Dtje... Jij kan ook van die heerlijke stukken weg typen he? Heerlijk om te lezen elke keer!
    Jij bent wel hongerig he? Ik herken dat helemaal niet. Volgende week als ik de suikertest heb moet ik 3 dagen van te voren best veel eten ( een ieder die het ziet zegt dat het wel meevalt, maar ik gruwel er al van) Maar goed alles voor uk en puk.
    Heb eigenlijk ook wel zin in pannekoeken, lekker met heeeeel veel stroop en dat het er uit druipt.

Ik ga zo lekker aan een ham/kaas croisantje. Kijken hoe het valt. Ik heb meteen de huisarts gebeld vanmorgen. De assistente zou even overleggen en ik kan om 13.00 terug bellen. Ze dacht wel dat er iets voor was. Ik hoop het maar. Verder van de bekkenpeut zopas een bekkenband op proef gekregen. Twee weken proberen en als het goed voldoet ga ik m kopen. Even kijken.

Ik ga even eten! Vanaaf staat er lekker lasagna op het menu...

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Goedemiddag meiden,

Hier lekker vrij vanmiddag. Net even wat spullen besteld bij babydump. Twee voetenzakken voor de maxicosi:).
    De twee kleintjes zijn weer hyperactief, niet normaal meer. Daarnet ging eerst de jongen draaien wat een heel naar gevoel gaf, mijn hele buik was misvormd haha en daarna het meisje. Gelukkig is alles weer recht getrokken.
    Ik zet de bedjes van de kleintjes niet tegen elkaar, maar iets van elkaar af.

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn dat j de nacht goed bent doorgekomen!
    Hopelijk blijft t zo en wordt t alleen maar beter! Heeft de assistente al gebeld?
    Hoop dat de bekkenband helpt!

Ik heb net ook even overlegd met de apotheek
    Mag alleen zout water oplossing voor m'n neus en keelpastilles van vsm en evt voor n vastzittende hoest iets van bisolvon maar heb zelf t idee dat t meer echt iets op m'n longen is dus dat moet ik even goed aankijken

Lekker he pannekoeken waar t stroop uit druipt en dan de pannekoeken lekker dun en knapperig
    Jummiee

J croissantj gesmaakt?
    Lekker lasagna!
    Moet nog bedenken wat te eten!

Fijne middag linssiejj geniet ervan!

Ga zo naar de apotheek en fysio, tot later!

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

#2769 sunshineS1976, 12 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2012
    Ha meiden!
    Ik geniet ook lekker van een vrije middag, was lekker half 2 thuis. Zalig, daar kan ik wel aan wennen! ;)

@pannenkoeken: jamm, hier ook dol op! Zowel met stroop als met kaas! Ook errug lekker!

Ik zit op het moment behoorlijk wat suikerpinda's naar binnen te werken :p Had even behoefte aan een zoete kick!

Vanavond gezond doen, heb 2 snitzeltjes, eten we gekookte aardappeltjes bij en de groenten moet ik nog even kiezen.

@Dtje: Je mag erg weinig hebben tegen verstopte neus en keelpijn enz als je zwanger bent! Goed dat je even gebeld hebt! Hoop dat het niet doorzet en je het niet echt nodig gaat hebben!
    Wel die hoest in de gaten houden, of het niet op je longen zit. Zo heb ik steevast elk jaar in december spontane bronchitis. Dat is zoo erg. Heb het dan zo benauwd van al dat vastzittende slijm. Hoeveel je ook hoest, het komt niet los omdat het op je longen zit. Krijg er altijd een antibiotica kuur voor en dan is het vrij snel voorbij. Omdat het altijd met de feestdagen was baalde ik er behoorlijk van, mocht nooit drinken!
    Maar dat mag nu sowieso niet, maar toch hoop ik het dit jaar even over te slaan! Lees dat je man astma heeft, ook heftig! Gebruikt ie vast ook wel de nodige medicijnen voor? Hebben jullie ook aanpassingen in huis wat dat betreft? Mijn broertje heeft het bijv ook heel erg en toen hij geboren was moest het hele huis op zijn kop. Vloerbedekking, gordijnen, de hond, planten, speciale dekbedden, een stoffen bank... je kunt het niet bedenken of het moest eruit omdat hij het er benauwd van kreeg. Hij is er gelukkig wel wat overheen gegroeid, maar moet 1x per dag zo'n pufapparaat gebruiken en hij heeft ook nog een noodpuf in geval van benauwdheid.

haha Het moederinstinct krijgen we er gratis en voor niets bij, bij de geboorte :p Nou ja gratis en voor niets... denk dat we er heel wat voor over moeten hebben, al is dat niet in geld :p

Grappig dat de placenta kan verschuiven, wist ik niet! Dacht dat dat ding vast zat! Gelukkig maar dat hij in jouw geval dan nog is verschoven!
    Fijn dat het leuk was bij je vriendinnetje. Ook even aandacht besteden aan haar inderdaad... ik merk helaas dat dit er snel bij in kan schieten, aandacht en tijd voor anderen omdat we zo druk met onszelf en onze nieuwe situatie bezig zijn... fijn dat jullie ook hebben kunnen lachen!

Oh schitterend wat jij voor dat h&m truitje in de juiste maat hebt gedaan... :p :D:D:D

Succes bij de fysio!!

@Marlies: heeft de assistente of dokter nog teruggebeld? Hoop dat je iets kunt ophalen wat goed werkt tegen het maagzuur!
    Hoop dat de bekkenband goed helpt en verlichting geeft!
    Heerlijk lasagna, geniet ervan!

@Armande: goed geslapen meis??

@Marlies & Linss: een kennis is ook recent bevallen van een tweeling en zij heeft de kindjes de eerste twee weken samen in 1 bedje laten slapen. Ze had het bedje aan twee kanten opgemaakt en zo lagen ze met de hoofdjes naar elkaar toe. Ook erg snoezig om te zien! De kleintjes zijn 9 maanden samen geweest en ze vond het sneu om ze meteen te scheiden van elkaar. Ook erg lief om te zien hoor! Maar denk dat ze snel in hun eigen bedjes moeten als ze hard groeien!

10. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden!

De assistente belde mooi op tijd terug en ik heb iets gekregen wat ook vrij in de verkoop is bij de apotheek. Voorheen was dat op recept maar het wordt niet meer vergoedt. Antagel. Is een drankje. Nou moet ik het afkloppen maar nu gaat het nog redelijk. Vandaag nog niet echt nodig gehad. Maar goed ik moet nog warm eten he?

@Krullie ik zie het helemaal voor me die twee kleintjes in 1 bedje. Wat ontzettend leuk!

Hmmmmm kaas pannekoeken! Maak me gek of met spek nog lekkerder... Ik heb trek nu... Heb net een 3 mandarijnen en 2 stukjes chocola gehad. Nu maar even niks meer anders staat de lasagna me weer tegen. Zal er zo eens aan beginnen.... hmmmm

@Dtje vervelend dat jij je niet fit voelt. Je kan er zo weinig tegen doen he? Idd wat je al aangeeft.
    Ging het goed bij de fysio??

ik kwam net een vriend tegen en die had me 2 week ofzo niet gezien. Zegt ie ... godskannonne.... jij wordt echt dik! En bedankt he? Maar hij heeft wel gelijk. Ik heb een positiejas en daarachter zit nog een knoop dat ie nog wat wijder kan. Die had ik nog mooi dicht vorige week maar vandaag heb ik m los gedaan... Ik heb een groeispurt gehad vorige week waar ik gewoon last van heb gehad. Vandaar ook die bandenpijn waarschijnlijk.... Maar goed alles voor uk en puck zeg ik dan maar. Ben ook bijna een kilo gegroeid in een week tijd. Zit nu op ongeveer 3.5 in de plus. Maar voor mijn gevoel wel 10 hahahaha...

Mijn schoonzusje schrok gister van mijn buik, terwijl mijn broer zegt dat ie het wel mee vindt vallen. Ach ieder zijn mening toch?

Ik ga met de lasagna aan de slag... hmmmmm

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @krullie jaa ik ken dat programma wel maar die methode you have been very naughty gaat bij mijn kindjes niet werken denk dat ze me falikant uitlachen hahaha maar ze is wel goed en geeft duidelijk aan dat belangrijkste in opvoeding consequentie is, hier sint maarten idd gaan ze dan met lampionnetjes langs de deuren liedjes zingen vind het altijd zo warm met sint maarten al die kleintjes met hun zelf gemaakte lampjes helemaal leuk, ik voel mijn dochter niet elke dag op dezelfde manier maar meestal wel rond dezelfde tijden soms wat meer en drukker en soms wat minder hoort er allemaal bij

@marlies je kunt de huisarts bellen maar helaas met maagzuur kunnen ze weinig beginnen

@marlies haha herkenbaar ik sta dus ook echt te huilen voor ik op die stoel ga zitten schaam me dood soms maar ook ik beval liever 10 x als dat ik een keer naar de tandarts moet

@armande begrijpelijk hoor soms is het gewoon makkelijker en ben je gewoon ook even op en dat mag gerust wel naar dat de kleine zovaak nachtmerries heeft hopenlijk is deze fase snel voorbij

@krullie hahaha op naar het derde trimester meis haha hoort er allemaal bij en wie zegt dat zwanger zijn alleen maar leuk en schattig enzo hoort te zijn dat is geen realiteit ook bij zwanger zijn voel je je soms echt niet lekker

@armande hier de baby dump doos gehaald vind al die dozen wel grappig omdat het toch een cadeautje is zo zie ik het

@marlies hier vanacht om 3 uur spagetti gegeten hahaha

@krullie zolang je maar aan die 10 x zit en wat een goed advies van de psych haha komt me bekend voor

@krullie wat die droom betreft straks zul je merken dat jij wakker word voor dat de kleine wakker word de natuur doet zijn werk echt heel precies daarin dit soort angst dromen zijn vervelend maar gelukkig zijn het maar dromen

@miracle wat ontzettend goed om van je te horen en wat fijn om te weten dat jullie er helemaal voor gaan heb het al eerder gezegd paar dagen terug maar jullie meisje zal zich een miracle baby bewijzen écht dat geloof ik echt ze is zo sterk nu al dat moet goed komen prachtig buikje en prachtige kamer

@armande ook al zo een mooi buikje

hier alles goed ook maagzuur maar goed hoor erbij en verder mag ik niet klagen :p

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    O gelukkig @mama ik ben niet de enige die echt duizend doden sterft voor de tandarts... Ik heb wel een afspraak met haar gemaakt dat over 2.5 jaar ik niet gelijk met de kindjes naar de tandarts ga. Ik doe mijn eigen controles/behandelingen zonder de kindjes, alles om te voorkomen dat ze ook zo bang worden. Kwam de tandarts zelf mee. Ik mag mijn handen dicht knijpen met haar...

Nou ik had ook weer wat zopas... hangt er een bordje om mijn nek met je moet mij hebben ofzo?? Eerst vorige week in de supermarkt met die vent die mij een dikzak noemde... Nu in de apotheek... Er was 1 man voor me dus ik hou keurig afstand, komt er een andere man binnen en die geeft me een duwtje in de rug zo van loop eens naar voren. Ik zei gelijk: sorry???????? Ja je moet meer naar voren want je bent zo aan de beurt. Ik zei ze hebben me al gezien hoor. Zegt ie als jij niet naar voren loopt doe ik het wel. Gaat ie voor me staan, over de streep waarachter ik keurig wachte.
    Ik zei ik ben nog steeds voor u hoor? Nou dat was ie niet met me eens, hij hoefde alleen maar iets in te leveren.... Loopt die man voor mij weg, zegt dat meisje tegen mij.... kom maar bij deze balie hoor jij bent aan de beurt. Ik schoot meteen in de lach. Durft die man nog voor te dringen ook. Dat pikte ze niet. Ze zei u bent zo aan de beurt. Ja maar ik hoef alleen maar dit af te geven.... Ja zegt ze ik neem het zo aan, gaat u even achter de streep staan????
    Ik kijk haar aan en zeg, dank je wel... hahahaha, dus gaf aan waar ik voor kwam, vroeg ze nog even uitgebreidt hoe ver ik was enz... grinnek! Meneer had de smoor in!

13. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @marlies: heerrrrrlijk hoe die meid je heeft geholpen en die man op z'n nummer heeft gezet! Asociaal gedrag!
    Dat drankje schijnt wel goed te werken (heeft een vriendin van mij ook). Trouwens, chocola kan ook erg voor maagzuur zorgen, niet iets wat je snel bedenkt maar wel zo is (helaas...)

@armande: wauw, mooie buik!! Ik reageer altijd vanaf m'n iPhone en kan niets plaatsen....

@miracle: wat goed om wat van je te horen en dat je fijne berichten krijgt van mensen in vergelijkbare situatie! Enneh, echt een hele mooie kamer!! Knap gedaan!

@krullie en linsie: heerlijk die middag vrij!!

@ego: denk te hard geroepen dat het zo goed gaat met mij. Dit weekend echt meerdere keren harde buik gehad. Met name na of voor het plassen. Ook moet ik soms heel nodig en dan komt er helemaal niet veel uit. En ook harde buiken met omdraaien in bed of opstaan.
    De vk gebeld en morgen urine inleveren. Ben benieuwd....

@pannenkoeken daar hou ik zooooo van!! Lekker met kaas en spek en stroop!!!

Eet smakelijk allemaal (hmmm lasagne marlies!! Jummie!

14. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    O ja, gisteren bij een vriendin geweest die 2 meiden heeft en enorm veel spullen mogen overnemen!! Echt te gek!! Heel veel kleertjes :) maar ook bijvoorbeeld de lodger shelter en oplaadbare kruik!

15. sunshineS1976

@Caroline: wauw wat gaaf al die spulletjes van je vriendin!! En vooral die lodge! Die zijn toch 50 euro nieuw zag ik!! Zit te twijfelen om er 1 aan te schaffen! Heb wel een hele schattige roze met bloemen gezien!
    En oplaadbare kruiken?? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Electrische?? Ik heb de ouderwetse vorm overgenomen van schoonzus. Maar kruiken zijn de kosten niet, nog geen tientje geloof ik bij de hema.

He naar van die harde buiken, dat je ze ook ineens hebt! Al kan het rond dit termijn wel voorkomen he. Maar toen ik je verhaal las dacht ik ook meteen: "Blaasontsteking?" en toen schreef je al dat je je urine in ging leveren. Ben benieuwd!
    Doe het verder rustig aan hoor als je ze hebt!

@Marlies: fijn zeg dat je een drankje hebt nu! Hoop echt dat het werkt!!
    Haha alsof er een bordje om je nek hangt ja "pick me, pick me!"
    Eerst wordt je weer dik genoemd... maar mensen bedoelen daar je buik mee en niet je gehele lijf... maar dat komt wel zo over :p
    En vooral mensen die niet veel dikke buiken om hen heen zien, vinden een buik denk ik al snel groot en dik ;)

En in de apotheek... alle mensen zeg! Wat heb jij een geduld en ben/blijf je beleefd!! Smerig zeg, zo'n figuur!
    Applaus voor de medewerkster die de vent een koekje van eigen deeg gaf!! :D Deed iedereen dat maar zo!! Vaak genoeg durft zo'n verkoper er ook niet veel van te zeggen.

@Mamaatje: haha ja schitterend! "you've been very very naughty!" Daar hoef je nu bij jouw kids niet meer mee aan te komen nee ;) Maar het gaat om de principes... regels opstellen en daar consequent in zijn!

Om drie uur snachts spaghetti gegeten?! Mijn hemel!
    Laat thuis of midden in de nacht gewoon zin in? :p

En 10x liever bevallen dan naar de tandarts... weet wat je zegt :p
    Maar dat weet je wel hahaha je bent al zo vaak bevallen!
    Hoop dat ik ook zo'n vergelijking mag maken straks!
    Laten we hopen dat de natuur inderdaad haar werk goed doet straks :) Ben erg benieuwd!

@Dtje: hoe was het bij de fysio??? Wat heb je voor lekkers gegeten??

16. sunshineS1976

By the way:

Las dat je partner van buitenaf nu ook het hartje van de kleine kan horen! Je moet een wc rol onder je navel plaatsen, ongeveer 10 cm. Niet vasthouden, maar je oor er goed tegenaan doen.
    Als de beeb er goed voor ligt, zou je het hartje zo kunnen horen!
    Ik ga het eens snel proberen!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Even tussen t koken door (bloemkool, gebakken Toscaanse aardappelpartjes en kipfilet met stroganoff saus)
    Jullie lekker gegeten?
    Welke groente is t nog geworden Krullie?

Caroline ik post ook vanaf m'n iPhone met de app picup kun je foto's uploaden en de link online plaatsen, werkt super!

Fijn dat je wat hebt gekregen lies! Dat je t maar niet vaak nodig hoeft te hebben maar als je t gebruikt dat t maar mag helpen!
    Ik heb n zoutoplossing voor m'n neus en keelpastilles van vsm gehad
    Even overlegd ook met de assistente en als de hoest aan blijft houden moet ik morgen even naar de huisarts

Fysio was oke, viel bijna in slaap zo ontspannend is t!

Jeetje wat een nare vent weer zeg lies! Heel fijn hoe die vrouw t oploste!
    Echt aso! Wat is dat toch met die mensen?!

3.5 kg! Netjes! Ik al 6.5! En begin t nu ook op andere plekken te zien dan m'n buik.. Mijn Gezicht is wel voller geworden heb ik t idee!

Vervelend die jaarlijkse bronchitis zeg! Hopelijk sla je dit jaar idd over Krullie! M'n man hoeft niet dagelijks z'n Meds te nemen maar in t najaar en in de winter doet hij dit wel vaker preventief maar nu net niet helaas..
    Hij heeft er gelukkig niet dagelijks last van en ook niet in een heel extreme mate, maar meestal komt t samen met een ernstige verkoudheid/virus en is anti biotica 9 vd 10 x nodig
    Gelukkig gaat t nu weer beter!
    We hebben idd ook wel aanpassingen in t huis ja. Iig vrijwel niks van stof, maar geen speciale kussens en dekbedden wel gehad maar maakte niet veel verschil
    Hang t elke dag even buiten om te luchten en elke dag wordt er hier grondig gestofzuigd, alles gelucht en om de dag gedweild en dat gaat goed

Hoe gaat t met de steunkousen? Helpen ze Beetje?
    Krijg j ze aan en uit?
    Ja herken dat ook hoor, moet mezelf soms echt even er toe zetten om tijd te maken voor anderen..

Caroline wat fijn dat je zo geslaagd bent bij je dinnie!
    Super!
    En wat naar van je harde buiken..
    Hoe gaat t nu?

Oh ben t verder echt helemaal kwijt!
    Sorry! Ga f de bloemkool afgieten en zo gtst kijken
    Jullie nog wat op t programma?

Fijne avond dames!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O en die tip mbt t hartje luisteren ga ik VNV proberen!
    Laat t jullie weten! :)

19. sunshineS1976

Ben benieuwd Dtje! Of manlief het hartje kan horen!
    Hier natuurlijk een dikkere buikwand dus is het maar de vraag of het lukt, maar we gaan het proberen!

Ooh wat eet je toch weer lekker!
    Hier zijn het verse boontjes geworden. Smaakte wel goed :)

Fijn dat je man niet in extreme mate astma heeft en er goed mee te leven is, vervelend blijft het wel. Kan me voorstellen dat je alles goed moet luchten en stofzuigen elke dag!
    Hoop dat je spulletjes van vsm helpen. Vsm is wel goed, hebben ook veel voor babytjes.

Ja je gezicht wordt ronder :) Je krijgt overal wat kussentjes nu :) Je bouwt een extra laagje op. Kan het bij mezelf niet zo beoordelen, maar bij andere zwangere vrouwen valt me dat ook op. Dat het gezicht er zachter en ronder uit gaat zien :) Heel apart, de hele persoon verandert gewoon.

Steunkous gaat goed, ben er nu wel aan gewend! Wel fijn om die steun te hebben. Uittrekken gaat makkelijker dan aantrekken ;)
    Ben alleen soms wel eens te laks om hem echt elke dag aan te trekken, kom 's ochtends zo moeilijk mijn bed uit, blijf vaak nog even wat langer liggen omdat de kleine na een minuutje of 10 ook altijd wakker wordt. Even lekke contact maken enzo :)
    Maar vervolgens moet ik me haasten :p En schiet het aantrekken er wel eens bij in! Na het douchen lukt het sowieso niet... :p

Hier gtst en daarna mijn bedje in denk ik, zware ogen, wil slapen!

Fijne aaf meiden en hoop dat we lekker slapen vannacht!

20. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik lig nu heerlijk in bad. Zo ontspannen aan je buik omdat die gewichtsloos is!!

@d. Thanks voor de tip, ga de app zo eens downloaden. Lekker eten weer! Enneh, hebben jullie ook een hulp in huis met al dat poetsen...?! Wat een werk!!

@krullie: die kruik stop je 6 minuten op de lader en dan is hij 8 uur warm. Geen gevaar met mogelijk lekken. Ik kende het ook niet, maar lijkt me wel fijn.
    Die lodger vond mijn vriendin fantastisch! Ben er ook zo blij mee. Je kan ook op marktplaats kijken want nieuw wel meer dan 50 euro hoor!
    Het kan idd goed blaasontsteking zijn... Hoop t niet! En anders moet ik nog even langskomen bij de vk zei ze. Misschien dat het druk zijn nu echt toch zijn tol gaat eisen.

@marlies; jee dat je zo bang bent voor de tandarts... Vervelend zeg! Maar wat een goed voorstel om straks wel alleen te gaan! (Want kids nemen angsten zo over!).

@grappig: nu ik in bad lig zie ik m'n buik opbollen bij schopjes :) nog niet eerder gezien, maar zo met een blote buik kan je dat goed zien!

Deel Deze Pagina