haha laat het onze mannen maar niet horen Dtje! Leuk om wel wat nieuwe meubeltjes aan te schaffen hoor. Via mp raak je je huidige meubeltjes wel kwijt hoor! Denk dat we allemaal wel elke dag in de babykamer komen alsie eenmaal helemaal af is ja! Heerlijk!! Jeetje wat snel zeg gaat dat verhuizen straks!! Jee minee! @Marlies: nou dat 1x per uur gaat m nog niet worden, krijg buikpijn en een harde buik als ik het probeer uit te stellen. Irri! Ik ga me bedje opzoeken en daaruit nog eventjes wat naar de tv loeren. Fijne aaf meiden en truste alvast!
Lekker Krullie! Geniet ervan! Heerlijk zo voor t slapen gaan! Ja, hier ook moeite met ophouden! Zelfs bij de dierenarts geweest vandaag omdat k t niet meer ophield (al t poezenspul moesten hun inentingen) Dan maar x extra plassen ipv een harde buik! Nee is ons geheimpje Krullie Slaap lekker en succes morgen! Dan alweer op de helft vd week!
Net thuis uit ziekenhuis. Heb vier uur op de verlos gelegen. Ben lek geprikt. Maar baby.s doen het goed. Werd heel naar tegen half zes en konden meteen komen. Bloed en uurine was goed alleen hele hoge hartslag dat ze vreesden voor een long embolie. Hartfilmpje was ook goed te zien hoge hartslag. Maar geen long embolie en omdat bloeddruk keurig was mocht ik naar huis. Morgen internist bellen voor vervroegde afspaak. Ben kappot nu. Morgen meer.
O liesje wat schrikken! Gelukkig geen long embolie! J weet als k t goed begrijp niet waar t vandaan komt? Zakte de hartslag naarmate j er was? Succes bij de gyn! Ik hou t in de gaten hier lieverd! Denk aan jullie! Knuffel!
hey Marlies, wat ontzettend schrikken zeg!! Wat waren precies je klachten dan dat je werd opgenomen? Benauwd?! echt heel fijn dat het geen longembolie is..... Hele dikke knuffel voor jou en je mannetjes!!
Ben ik weer. Niet echt heel goed geslapen maar dat is niet zo gek denk ik. Was een heftige avond met hartfilmpjes enz. Vanmorgen meteen mijn internist gebeld en hij zou me terug bellen want hij zat in bespreking. Hij belde tegen 12 uur en zei ik heb je de hele ochtend lopen zoeken maar je bent gewoon thuis...Hij dacht dat ze me hadden gehouden gisteravond omdat hij toen ook al op de hoogte was. Ze hadden hem gebeld. Maar gelukkig was ik lekker thuis. Ik was dus heel benauwd en duizelig in een keer en toen kon ik meteen naar het ziekenhuis, daar hebben ze me binnenste buiten gekeerd. Eerst bloeddruk en pols, ja en daar ging het dus mis. Ik had een pols van 140. Maar ze konden geen CTG maken omdat ik net iets te kort zwanger ben. Bloeddruk was wel goed, zelfs wat laag voor mij. Toen urine en bloed prikken met spoed. Zou 21.15 binnen zijn maar werd 22.00. En warm op de verloskamers... Daar kwam niks uit wat fout zat zeg maar. Alleen mijn pols bleef hoog, al wel wat lager maar toch. Dus ik moest aan een hartding. Dat moest beoordeeld worden en toen was het al bijna 23 uur. Onder de voorwaarde dat ik vanmorgen meteen zou bellen mocht ik naar huis. En nu gaat het eigenlijk wel goed. Alle erge dingen zijn uitgesloten, de ventjes doen het prima! Dus mogelijk een combi van te druk hebben gehad ( wil nog wel eens te veel doen ) en de suikertest waar ik heel heftig op het gereageerd. Ze kunnen het niet met zekerheid zeggen. Ik voel me nu ook een stuk beter al ben ik nog niet verder dan de keuken en het toilet geweest hahahaha. Er zat wel een minimaal spoor van ketonen in de urine dus ik moet wel even wat meer drinken. pffffff was wel even schrikken hoor. Maandag weer naar de gyn of eerder als er wat is, want ze zijn op de hoogte. En daarna in december weer naar de internist. Mijn duizeligheid is weg nu maar ben nog wat slapjes nu. Mijn internist is zo lief, hij zei al, zwanger zijn is pittig en helemaal van twee. Ik zei maar alles voor mijn mannetjes... en toen zei hij... kijk daar komt de moeder al om de hoek kijken! Dus ja dit is het verhaal in het kort. Ik hou mijn rust nu en hoop dat het allemaal wegblijft. Hartslag is weer oke. Dank jullie wel meiden! X
Poeh....wat heftig allemaal weer! @marlies, das schrikken zeg!! En wat zijn ze lief voor je in t zkhuis! Btje jammer dat niet helemaal was doorgekomen dat je thuis was Doe maar rustig aan hoor! De wc en keuken is meer dan zat! Hier ook wat heftige dagen gehad maar dat zat hem meer in andere dingen. Mn collega die ik maandag aantrof in vreemde toestand op t werk heeft beroerte gehad, nog jong dus t hakt erin bij iedereen. Daardoor extreem druk op t werk en twee avonden laat thuis. Gister ook hoofdpijn en helemaal op... Helaas gaat t slapen sinds een paar dagen ook minder en is zoontjelief verkouden en niet lekker dus alles bij elkaar was een btje veel... Daarom ook niet eerder meer geweest hier. En nu maar eens even uitpuffen op de bank! @all Er is teveel geschreven om op alles te reageren sorry Misschien kom ik vanavond nog even! Meiden, rustig aan, onze beebjes zijn het belangrijkste! Geniet van alle kaartjes en kamertjes die binnenkomen, . En D natuurlijk haar bijna-huis
Die vriend van mij die vernoemd wordt in de tweede naam van 1 van mijn jongens had ook 2 keer een beroerte. Helaas is de tweede hem fataal geworden toen hij 34 was. Snap een beetje je gevoel @armande... Sterkte hiermee.
@Marlies: jeetje meis dat is even schrikken zeg!! Gelukkig zijn de ergste dingen uitgesloten! Daar moet je toch niet aan denken zeker! Heftige avond heb je wel gehad... al die onderzoeken en steeds het wachten en de warmte daar, het is idd snikheet op die verloskamers! Doe het heeeel rustig aan hoor, fijn dat het al wat beter gaat, maar doe maar voorzichtig. Laten we hopen dat het allemaal echt kwam door de suikertest, te veel doen, feit dat je er twee bij je draagt enz. Hoop niet op een herhaling voor je! Knuff! Feli trouwens dat je suiker gewoon goed was! @Dtje: hoe is het met jou vandaag? Ben benieuwd naar de definitieve doorslag voor je nieuwe huis!! Zit vast wel goed! @Armande: jeetje heftig zeg zo'n beroerte en zo jong! Weet je of ze er weer helemaal boven op komt? Doe het rustig aan hoor meis, ook jij hebt het zwaar de laatste tijd! @hier Allesoverheersende hoofdpijn sinds ik uit bed opstond. Gruwelijk. Mijn nek zit vast, mijn oren suizen en het bloed bonkt door mijn kop lijkt het wel. Vanmorgen meteen gestart met 2 paracetamol, kon niet eens autorijden zoals het toen was. Parecetamol heeft de scherpste randjes ervan af gehaald, maar de pijn is nog steeds vreselijk. Geen zin in eten, drinken, niets, alleen maar plat liggen en mijn ogen dicht, maar slapen lukt helaas niet echt, terwijl ik wel doodmoe ben. Ik zou weet ik wat niet allemaal hebben geslikt als ik niet zwanger was geweest, maar aangezien die paracetamol vanmorgen ook niet echt heeft geholpen, neem ik er liever niet nog meer in en probeer ik het "uit te zingen". Vraag me wel af hoe lang ik dat nog vol ga houden als het morgen nog steeds zo heftig aanwezig is...
Ah liesje.. Dikke knuffel voor jou! Wat fijn dat je geen Zwangerschapsdiabetes hebt en dat er niks ernstigs is verder.. Wel echt f heel erg rustig aan doen nu he! Wat fijn dat je zulke lieve artsen om je heen hebt! Scheelt zo veel he! Hoe is t nu met je? Heb je beetje gegeten? Miss nog n dutje gedaan? Hoop dat je snel minder slapjes bent, gelukkig niet meer duizelig.. Knap maar gauw weer op! Jeetje Armande! Heftig zeg bah wat naar! Hoop dat hij / zij er boven op komt en dat t werk nie te zwaar wordt voor jou.. Knuffel! En beterschap voor je zoontj! @ego; we got the house maandag tekenen en de sleuteloverdracht en 21 dec ben ik hier weg! Spannend! Vanmiddag m'n mama getrakteerd op n uitgebreide lunch want wat zij allemaal niet voor ons doet.. Een engel is t! De man vd verhuiswagen komt zo t huis opnemen dus post later nog f Rustig aan allemaal en eet smakelijk vast!
We kruisen elkaar net Krullie Wat ontzettend naar van je hoofd Beterschap lieve lieve schat Weet hoe t voelt.. Hoop dat je snel beter bent!
Thanks meiden! ik voel me al een stuk beter na een dag bankhangen en ja ik heb al wat gegeten. Zo meteen aan de rijst met kip en groente met kerrie saus. Heb trek! Ja ik heb het erg getroffen met mijn artsen. Ik heb voor de hele week alles afgezegt. Heb vanmiddag niet geslapen, ben wel erg moe dus ik hoop vannacht goed te slapen. @krullie wat vervelend van de hoofdpijn. Vrees dat we allemaal nu meer klachten gaan krijgen en dat we ook allemaal beter op ons zelf en onze kleintjes moeten letten. @Dtje meid van harte met jullie huis. Maar aljeblieft denk aan jezelf. Geef dingen uit handen!! Niet te zwaar tillen maar wel lekker inrichten! Wat gaat het nu snel he meid! @Lins hoe is het nu met jou? Heb je de kamer binnen of zit ik er naast?
Nee kamertje komt volgende week dinsdag Ik heb even snel wat gelezen, maar voel me beetje op dus kost veel energie alles te lezen Ik ben echt doodmoe. Vanochtend gewerkt en dat viel me zwaar, hele middag geslapen en mijn vriend zei ook al wat zie je eruit. Morgen even gynaecoloog vragen om bloedcontrole Verder niet meer duizelig gelukkig . D83 wat fijn dat jullie het huis hebben. Oe wat vervelend marlies. Fijn dat je je beter voelt. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar vandaag lukt het allemaal niet zo lekker
@Dtje: proficiat meis!! Drie dikke zoenen! Heerlijk zeg, 21 dec al! @Marlies: fijn dat het beter gaat! Beetje genoten van je rijst met groenten? @Hier: hoofdpijn is en blijft heftig... weet niet zo goed waar ik het zoeken moet, ga zo naar bed in de hoop dat ik kan slapen. Jullie weten inmiddels wel een beetje hoe ik ben, loop niet voor niets bij een psych... heb weer wat gegooled en op fora gelezen. Plotselinge heftige hoofdpijn, bonkend in het midden van je voorhoofd, achter je ogen kan duidelijk op zwvergiftiging. Denk dat ik morgenochtend voor het werk eerst even langs ha of zh ga om mijn bloeddruk te laten opmeten... Het irritante overbezorgde persoontje in mij zou het liefst nu gaan natuurlijk, maar ik probeer mezelf in te houden... kan niet steeds voor elke pijn/gevoel naar het zh blijven rennen...
@krullie zie je ook sterren? Dat hoort er ook bij. Is mij gisteren ook tig keer gevraagd . Nou had ik veel maar geen hoofdpijn. Meiden rustig aan. Dan doe ik het ook! Liefs
Nee gelukkig niet... heb de symptomen al veelvuldig gelezen. Ook geen dikke enkels ofzo lijkt het. Pff een mens kan zich toch gek maken he? Ik heb eigenlijk nooit echt hoofdpijn, heel af en toe eens. En zeker niet zo heftig als nu. Net toch maar 2 paracetamol ingenomen, anders kom ik de nacht niet door... maar zoals het eruit ziet helpt het niets. Morgenvroeg eerst even de gyn bellen of ik even tussendoor langs kan komen om bloeddruk te laten meten. Kan het niet, de ha. Weet wel dat ik niet ga werken als ik zo morgen nog ben. Drink veel, moet opvallend genoeg wel opeens veel minder naar de wc. Heel typisch...2 uur geleden al de laatste keer, dat is raar voor mijn doen! Lekker rustig aan Lies! Trusten meiden, hoop op een goede nacht voor ons allen!
Beterschap lieve meiden! Rustig aan lieve meiden! Geniet van het laatste trimester lieve meiden! Dan doe ik dat ook
@marlies, jullie vriend was wel erg jong zeg...niet dat mijn collega oud is hoor...(in de 40) maar echt bijna alle collega's hebben iets ernstigs nu, echt je verzint het niet... Voor zover we nog niet met onze neus op de feiten waren gedrukt, zijn we dat nu wéér...! Wel heel mooi dat jullie hem vernoemen! Ons zoontje is met zijn tweede naam vernoemd naar mijn overleden vader. Nu we nog steeds namen aan t verzinnen zijn weten we nu niet zo goed of we ook twee namen zullen doen. Vind dit zelf wel mooier als ze beiden twee namen hebben, maar vernoemen zal t denk ik niet worden...pff lastig