Het was heel gezellig gister! Het is toch een pantalon geworden, het was echt te nat en te koud gewoon. Had nog een vest bij me wat lekker op me schoot hield als ik ergens zat. Verder had ik vaak me jas aan dus er viel niets op. Ik had wel ff woorden met vriendlief over huishoudelijke taakjes en toen zei iemand meteen: "goh, heb je last van nesteldrang?" Heb die opmerking maar genegeerd Als het goed is moet niemand een vermoeden hebben dat we überhaupt bezig waren We gaan over 11,5 maand trouwen en altijd gezegd dat we na onze bruiloft er wel eens over na gaan denken Maar ja, misschien kan ik wel heel slecht liegen/ dingen verbergen
Ha meiden, Ik meld me bij deze af. Ik ben helaas bezig met het krijgen van mijn tweede vmk. Ik wens jullie heel veel geluk, kracht en liefde toe! Blijven bidden en hopen op een mooie toekomst he samen met de kleintjes! Hartelijke groet aan iedereen...!
@a1974 en krullie85 super bedankt meiden echt lief van jullie alleen ik probeer altijd het positieve te blijven zien dat is uiteindelijk de enige manier om vertrouwen te hebben in je lichaam en de kleine in je buik maar zoals je leest heb ik soms ook mijn momentjes hoor, die horen er ook bij natuurlijk ik kan dus helemaaaal niet liegen echt erg is dat maar het lukt me gewoon niet al zou ik willen dus wij hebben vrolijk iedereen al ingelicht @Anthonetj ooooooooo nee dit soort berichten willen we gewoon echt niet meer horen stomme vraag maar weet je het zeker kan het niet iets anders zijn, bel morgenochtend je verloskundige voor een extra echo aub heel veel sterkte meis pfff
Neeee Anthonetj!! Weet je het heel zeker meis?? Ben het met Mamaatje eens. Bel morgen de vk voor een echo! Ik duim, hoop en bidt voor je xxx
Dank jullie voor lieve reacties. Voel me natuurlijk erg beroerd, en verdrietig. Morgen moet ik toch komen van de verloskundige. Verder zien we wel. Ze had t aan de telefoon al over een gyneacoloog, maar zit daar ook niet helemaal op te wachten eigenlijk. Ach...we zien wel. X
hoelaat moet je morgen de duimen draaien hier overuren snap dat je beroerd en verdrietig bent, vreselijk tijd waar je nu doorheen loopt, heb je geen enkele hoop meer of ga je echt van het ergste uit, krijg je een echo morgen, ik blijf duimen en hopen dat alles goed blijkt te zijn hoop niet dat je dat erg vind, sterkte en hou ons hoe moeilijk ook op de hoogte we leven zo met je mee
Ik duim ook heel erg hard mee . Hoop echt dat het allemaal mee zal vallen . Het is iedereen zo gegund waarom toch he .. Heel veel sterke en een hele dikke knuffel
Ha meiden, Ik hou jullie op de hoogte. Ik had morgen anders ook mijn eerste echo gekregen, en die zal ik nu ook krijgen alleen dan niet met een blij idee. Ja, ik vind het lief dat jullie voor me duimen, en blijf dat zeker doen! Maar ik denk echt zelf dat het serieus over is. Ik vloei namelijk echt hard. We gaan het morgen zien (09:20)... Ik hoop dat jullie wel een mooi voldragen kindje op de wereld zetten! Dat is wat ik uiteraard iedereen gun, hoewel de jaloerzie wel op de hoek komt zetten hoor. Maar goed, ik denk dat dat heel normaal is. Maar stel dat ik nu weer zwanger word, denk ik toch dat de angst in nog grotere mate dan dat ie er al was, aanwezig zal zijn. Daar zie ik tegenop. Nou meiden, jullie horen van me! Liefs, x
Weet helemaal waar je door heen gaat .. Van wat je zegt jarlourzie tot aan de angst .. Ben daar ook geweest helaas en gun dat niemand toe . Maar hoe dan ook , weet zeker dat je een sterke vrouw bent en jij slaat je er hoe dan ook ongeacht wat er allemaal gaat gebeuren er door heen! En zoniet als je het even niet zit zitten .. is er altijd dit forum nog .. Wat mij enorm helpt als ik het niet ziet zitten en lees verhalen waar ik veel kracht uit put. Mocht het voor nu niet goed zijn ( bid en hoop van wel ) en je wil door zetten hoe moeilijk dat dan ook lijkt in het begin . Denk dan aan de woorden de angst is groot maar je verlangen groter .. Deze woorden hebben mij er helemaal door heen gesleept! Maar goed voor nu blijf ik gewoon hard duimen !!
Lieve meiden, Ik heb goed nieuws!!!! Mama van 5 had gelijk! Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en het hartje klopte!!!!! Ik bloedde al niet meer sinds zaterdagavond, maar had zelf sterkt het gevoel dat het vruchtje niet meer leefde. Misschien wel uit zelfbescherming, want het tegendeel is bewezen! Ik ben nu terug gezet naar 6weken en 2 dagen, maar volgende week weer komen voor een echo en dan kunnen ze de termijn beter bepalen. De gyn zei, ik citeer: "ik heb er een goed gevoel over. Nu heb je 95% kans dat het goed blijft gaan!" Wat een opluchting én omschakeling!
Wowwwwww doet een vreugde dansje wat super super super super goed zeg !!! Ben echt heel erg blij Popje dat is gewoon fantastisch nieuws! Jeetje haha wat super !!! ben echt in de wolkjes voor je ! Van harte en een hele dikke knuffel!!!!!!
Poppenkop!!! Ik moet er gewoon van huilen! Van opluchting en blijdschap voor jou! Wat een goed nieuws! Zo zo zo blij voor je! Hoopte zo dat mamaatjevan5 gelijk had!! En kijk, ondanks alles waar je doorheen bent gegaan afgelopen dagen is het gelukkig allemaal goed met je kindje! Wat moet t een opluchting zijn dat je t hartje heb zien kloppen! Lieve lieve anthonetje hoop voor jou ook goed nieuws morgen! Er zijn zo veel verhalen bekend van vrouwen met bloedverlies waarbij t niet altijd een miskraam was dus hoop dat jij ook zo n vrouw mag zijn waarbij t gewoon allemaal goed mag blijven gaan! Duim,hoop en bidt met je mee! @all; sorry dat ik afgelopen dagen afwezig was maar k ben veel weg geweest en ondertussen ook niet zo lekker. Was afgelopen dagen veel misselijk en moe.. Heb wel bijgelegen tussendoor maar had t kwam er niet van te antwoorden.. Desondanks veel aan jullie gedacht En ben weer vd partij! Hoe is t verder met jullie dames? We hebben morgen om 13u onze eerste echo! Zo zo benieuwd! Dromen jullie Ook zo raar en levendig? Droom Echt bizarre dingen! Hoe gaat t met de misselijkheid? Obstipatie? En andere klachten? Vandaag niet zo misselijk en moe als afgelopen dagen.. Veel pijnlijke tepels en m'n borsten lijken echt gegroeid ook! Wat gaan jullie eten vandaag/hebben jullie gegeten? Ik ga voor de pangasius uit de oven met bbq krieltjes en broccoli! Smakelijk allemaal.. Fijne avond En duimpjes blijven draaien!
@anthonetj dat is natuurlijk harstikke logisch dat je nu jaloers bent en bedoelt het ook zeker niet negatief dat merk ik in je berichten wij blijven voor je duimen en hopen en bidden dat je morgen komt dat ze geen idee hebben waar het bloed vandaan komt maar dat beebje veilig zit echt ik hoop dat met heel mijn hart en stiekem denk ik dat ook wel @poppenkop jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo blij dat ik gelijk heb gekregen echt tranen sprongen in me ogen bij je berichtje en een diepe pffffffffffffffffffffff ben zooo superblij voor jullie en ik hoop en bid dat anthonetj morgen hetzelfde komt vertellen maar jou verhaal dat was alsof ik naar mezelf keek dus dat moest gewoon hetzelfde zijn woow gaaf op dit soort momenten krijg ik graaaaaag gelijk @D83 niet schuldig voelen als je een dagje meer of minder niet hier bent hoort er allemaal bij leuk dat je weer van de partij bent, en hier ook heftige dromen en vooral dat ene waar je dan zoo bang voor bent spinnen en geen kleintjes nee grote die me volgen en zelfs achter me aan rennen vreselijk.